標(biāo)題: Titlebook: Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft; Stefanie Averbeck-Lietz,Michael Meyen Book 2016 Springer Fachme [打印本頁(yè)] 作者: formation 時(shí)間: 2025-3-21 18:40
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作者: 晚間 時(shí)間: 2025-3-21 20:55
Maria L?blichrlo (MCMC) procedures. We incorporate controls for unobserved heterogeneity by estimating random coefficients models which allows the brand preferences and the price sensitivity parameters to vary across households. We find that in each product category the estimates obtained at the customer level a作者: 秘密會(huì)議 時(shí)間: 2025-3-22 00:55 作者: 心神不寧 時(shí)間: 2025-3-22 07:51
Corinna Lüthje. They want to engage in a personal conversation with fashion brands through a flux of inadvertent and intentional interactions, that combine instrumental and expressive, individual and community dimensions, across a diversity of channels and touch points. This paper identifies the main challenges t作者: Barrister 時(shí)間: 2025-3-22 09:27
Bernd Bl?baum,Daniel N?lleke,Andreas M. Scheu% of the respondents. Consumers can’t distinguish the different trademarks and the extent to which a product with trademark offers a quality surplus is not obvious compared to products without trademarks. I suppose that low reputation derives from the large number of trademarks and their inadequate 作者: 脆弱吧 時(shí)間: 2025-3-22 16:24 作者: Foreshadow 時(shí)間: 2025-3-22 17:51
Claudia Fraas,Christian Pentzoldomers was performed administering a structured questionnaire. Then, data were processed applying Structural Equation Modelling (SEM). The conceptual model achieves good predictive validity and all the proposed hypotheses are supported. Some preliminary theoretical and managerial implications are der作者: 偶然 時(shí)間: 2025-3-22 22:10
Daniel Perrin,Vinzenz Wyssomers was performed administering a structured questionnaire. Then, data were processed applying Structural Equation Modelling (SEM). The conceptual model achieves good predictive validity and all the proposed hypotheses are supported. Some preliminary theoretical and managerial implications are der作者: 廚師 時(shí)間: 2025-3-23 02:21
Book 2016beiten. Die Einzelkapitel sind daher sowohl forschungslogisch wie forschungspraktisch angelegt. Die angestrebte Vielfalt an Themen und Autoren führt zum zweiten Ziel: Das Handbuch soll Forschung anregen und das Bewusstsein für Qualit?tsstandards st?rken sowie zugleich dazu beitragen, nicht standardi作者: 勤勞 時(shí)間: 2025-3-23 08:52 作者: dialect 時(shí)間: 2025-3-23 10:17
Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft作者: 使?jié)M足 時(shí)間: 2025-3-23 15:09
Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft978-3-658-01656-2作者: Asseverate 時(shí)間: 2025-3-23 21:27 作者: Monocle 時(shí)間: 2025-3-23 22:32
Christine Lohmeier methodological approached have been used in these areas..This volume presents the proceedings of this 2023 NB&PL marketing conference in a collection of original, rigorous, and relevant contributions. .作者: saphenous-vein 時(shí)間: 2025-3-24 02:54
Lothar Mikosrs. We then deduce the (i) effectiveness of a retailer’s pricing and promotional policies, and (ii) suggest directions for improving customer relationship management. Given the complex nature of the modeling approach, we use Hierarchical Bayesian methods (MCMC) to obtain model parameters.作者: Gene408 時(shí)間: 2025-3-24 06:32
Filmanalyse und Kommunikationswissenschafttext. Die Filmanalyse geht systematisch vor und orientiert sich an den Arbeitsschritten und den Gütekriterien sozialwissenschaftlicher Forschungspraxis. Eine kommunikationswissenschaftlich inspirierte Filmanalyse kann die Bedeutung von Filmen für die lebensweltliche Praxis und für die gesellschaftlichen Diskurse herausarbeiten.作者: 不在灌木叢中 時(shí)間: 2025-3-24 11:50 作者: foodstuff 時(shí)間: 2025-3-24 18:33
Jo Reichertzs do not make any reference to the retail store in which they are sold. Research findings suggest that the extended CBBE model introduced by Nam et al. (2011) and Ciftci, Ekinci, and Whyatt (2014) is more reliable and valid than Yoo and Donthu’s model for assessing PL. Theoretical contributions and managerial implications are discussed.作者: APNEA 時(shí)間: 2025-3-24 21:07
Barbara Thoma?ignificant differences are found with reference to enrollment in a loyalty program and reasons not to enroll, and to preference for rewards. Implications for retailers and for future research are drawn.作者: Amendment 時(shí)間: 2025-3-25 02:13
Die qualitative Inhaltsanalyse in der Kommunikationswissenschaftim Wesentlichen die qualitative Inhaltsanalyse nach Mayring. Am Beispiel einer induktiv-deduktiven Frame-Analyse audiovisuellen Materials werden die einzelnen Untersuchungsschritte veranschaulicht sowie St?rken und Grenzen gezeigt.作者: 瑣事 時(shí)間: 2025-3-25 06:27 作者: Ancillary 時(shí)間: 2025-3-25 09:06 作者: Mangle 時(shí)間: 2025-3-25 15:24
umption that require further research. In this sense, the general aim of this research is to extend knowledge of online consumer experiences, specifically mass-consumption flow states in digital environments. This will be the first time that an integrated flow model will be presented in this field.作者: overweight 時(shí)間: 2025-3-25 18:42
Wiebke Loosenumption that require further research. In this sense, the general aim of this research is to extend knowledge of online consumer experiences, specifically mass-consumption flow states in digital environments. This will be the first time that an integrated flow model will be presented in this field.作者: Ondines-curse 時(shí)間: 2025-3-25 21:11 作者: WAX 時(shí)間: 2025-3-26 01:23
Grounded Theory in der Kommunikationswissenschafterden Geschichte und Ausbreitung des Forschungsstils entlang einflussreicher Beitr?ge nachvollzogen, es werden Gemeinsamkeiten und Unterschiede verschiedener Varianten herausgearbeitet, Konfliktlinien gekennzeichnet und die Anwendung von Grounded Theory in der Kommunikationswissenschaft thematisiert.作者: 小步舞 時(shí)間: 2025-3-26 07:54
Das Leitfadeninterview – eine untersch?tzte Methodeninterview in das Spektrum der nicht standardisierten Interviews ein und verdeutlicht den Stellenwert des Leitfadens als Instrument der Datenerhebung sowie Einpassungsm?glichkeiten in Untersuchungsdesigns unter anderen am Beispiel eines Forschungsprojektes.作者: Uncultured 時(shí)間: 2025-3-26 09:36 作者: 榨取 時(shí)間: 2025-3-26 12:46 作者: 大氣層 時(shí)間: 2025-3-26 19:32
Area Studies: Regionalstudien in der Kommunikationswissenschaftro-amerikanischen Raum hinaus bei. Sprachkompetenzen, Wissen um die Untersuchungsregion und eine permanente Selbstreflexion sind die Basis für die Anwendung kontextbewusster qualitativer Methoden. Dazu z?hlen insbesondere Textanalysen und ethnografische Untersuchungsverfahren.作者: Classify 時(shí)間: 2025-3-26 20:59
Cultural Studies in der Kommunikationswissenschaft ?Encoding-Decoding Modell“ und der ?Circuit of Culture“ vorgestellt und erl?utert. Daran anschlie?end wird das Verh?ltnis von Cultural Studies zu empirischen Erhebungsverfahren diskutiert und abschlie?end die schwierige Rezeption der Cultural Studies in der deutschsprachigen Medien- und Kommunikationswissenschaft beleuchtet.作者: Trigger-Point 時(shí)間: 2025-3-27 01:43 作者: Iniquitous 時(shí)間: 2025-3-27 07:50 作者: 苦笑 時(shí)間: 2025-3-27 12:35
Das Experteninterview in der Kommunikationswissenschaftlentr?gern in gesellschaftlichen Teilbereichen zu verstehen. Experteninterviews sind eine geeignete Methode zur Analyse von Ph?nomenen und Prozessen auf Meso- und Makroebene. Als Experten gelten Rollentr?ger in gesellschaftlichen Teilbereichen, die insbesondere zu ihren Erfahrungen im entsprechenden Handlungskontext befragt werden.作者: 熒光 時(shí)間: 2025-3-27 13:42 作者: 排斥 時(shí)間: 2025-3-27 20:32
In die Geschichten erz?hlen. Die Analyse von Narration in ?ffentlicher Kommunikation aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive (4), leiten daraus einen integrativen Ansatz zur Analyse von Public Storytelling ab (5), verorten ihn im methodologischen Umfeld (6) und stecken ab, was zu tun bleibt, um gültiger und zuverl?ssiger erfassen zu k?nnen, welche Rolle Narration in der Entstehung von ?ffentlichkeit spielt (7).作者: 使增至最大 時(shí)間: 2025-3-27 23:57
he Art und Take Off für weitere Forschung.Das Handbuch verfolgt zwei Ziele, einen State of the Art und einen Take Off für weitere Forschung zu bieten. Welche nicht standardisierten Methoden werden in der Kommunikationswissenschaft eingesetzt, wer arbeitet mit diesen Verfahren und wie unterscheiden s作者: 生存環(huán)境 時(shí)間: 2025-3-28 05:49
stent for unrelated categories (chocolate and banking). These findings provide implications for retailers regarding the stretch ability of PL brand’s strategy across categories and across different PL quality tiers. The findings also provide insights into the potential to cross sell PLs in unrelated categories to current PL buyers.作者: famine 時(shí)間: 2025-3-28 08:03 作者: 多產(chǎn)子 時(shí)間: 2025-3-28 12:07
ng. This study examines the effect of retailers’ private label brand (PLB) negative publicity on PLB image, and retailers’ store image as a result of this publicity. Empirical testing was conducted to check this effect in two situations: a private label as a family brand extension of the retailer’s 作者: 失敗主義者 時(shí)間: 2025-3-28 16:41 作者: restrain 時(shí)間: 2025-3-28 18:50 作者: 舉止粗野的人 時(shí)間: 2025-3-28 23:34
Armin Schollss different sectors to directly interact with consumers and as a marketing tool..This research aims at understanding why consumers engage in OBCs of Fast Moving Consumer Goods (FMCGs), which are traditionally considered a low involvement and low risk category of products. A multi-method approach—us作者: 串通 時(shí)間: 2025-3-29 07:07
Jo Reichertz examinations of brand equity in Private Labels (PL) are rather limited. This study aims to compare the validity of the two prominent CBBE models those introduced by Yoo and Donthu (2001) and Nam, Ekinci, and Whyatt (2011). In order to test the models and make this comparison, the study collected da作者: assail 時(shí)間: 2025-3-29 08:30
Barbara Thoma?omers do not evenly react to the same rewards, a fact that draws retailers to identifying segments that share a common preference. The present study adopts a generational segmentation approach to identify differences in generational cohorts according to their attitude towards loyalty programs as wel作者: FUSC 時(shí)間: 2025-3-29 14:51 作者: Certainty 時(shí)間: 2025-3-29 19:01
Andreas M. Scheu of these models is that households may have multiple decision makers, and a decision maker may have brand preferences and marketing mix sensitivities that are distinct from other decision makers in the household. We seek to study whether models using individual customer data provide substantially d作者: 使痛苦 時(shí)間: 2025-3-29 22:47
Carola Richters, brand activism is considered a relevant strategy to satisfy a request of this type. In the branding literature, activism has been prevalently investigated with regards to national brands (NBs). This research explores the world of private label (PL) brands. Particularly, it raises questions on whe作者: 寬度 時(shí)間: 2025-3-30 00:51
Christine Lohmeiernd significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers...The two-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and stat作者: 矛盾心理 時(shí)間: 2025-3-30 07:15
Stefanie Averbeck-Lietz,Christina Sankovate label). Furthermore, our results show that the manipulation of the pricing of the premium private label influences consumer choice and evaluation of specific product attributes of all products in the choice set.作者: ECG769 時(shí)間: 2025-3-30 08:32
owsing behaviour and online purchasing habits of consumers in order to identify more effective organizational strategies. While it is a fact that the scientific community has made advances in the understanding of this phenomenon, there are still many questions to be answered in the area of mass cons作者: Comedienne 時(shí)間: 2025-3-30 15:37
Wiebke Loosenowsing behaviour and online purchasing habits of consumers in order to identify more effective organizational strategies. While it is a fact that the scientific community has made advances in the understanding of this phenomenon, there are still many questions to be answered in the area of mass cons作者: 碎片 時(shí)間: 2025-3-30 20:09 作者: Champion 時(shí)間: 2025-3-30 20:44
Bernd Bl?baum,Daniel N?lleke,Andreas M. Scheupolicy of European Union as well. Geographical Indications are the most successful in the Mediterranean countries but we don’t have information about the reputation of quality systems in Hungary. With our questionnaire of 1020 participants I aimed to examine how much Hungarian consumers know and sea作者: Cupping 時(shí)間: 2025-3-31 01:18 作者: consolidate 時(shí)間: 2025-3-31 08:32
Silke Fürst,Constanze Jecker,Philomen Sch?nhagenn this research we offer an integrative model that includes both consumers’ loyalty towards the private labels, as also other identified store loyalty driven-factors (both in-store and economic factors), in order to assess its relative importance on building store loyalty. Importantly, our framework作者: 瑣事 時(shí)間: 2025-3-31 12:56
Claudia Fraas,Christian Pentzold literature is limited, particularly as regards new products and services domains in which grocery retailers are increasingly directly operating through their brands. Additionally, the role of product knowledge as a moderator of the attitude-purchase intention relationship requires further insights.作者: GUILT 時(shí)間: 2025-3-31 13:47
Daniel Perrin,Vinzenz Wyss literature is limited, particularly as regards new products and services domains in which grocery retailers are increasingly directly operating through their brands. Additionally, the role of product knowledge as a moderator of the attitude-purchase intention relationship requires further insights.作者: Cosmopolitan 時(shí)間: 2025-3-31 20:33 作者: dry-eye 時(shí)間: 2025-3-31 23:06 作者: 死亡率 時(shí)間: 2025-4-1 03:51 作者: Incorruptible 時(shí)間: 2025-4-1 06:23
Hermeneutik in der Kommunikationswissenschaftorzustellen, die in der Sozial- und Kommunikationsforschung von Bedeutung sind: die Objektive Hermeneutik, die wissenssoziologische Hermeneutik und die rekonstruktive Sozialforschung. Dabei geht es um Gemeinsamkeiten und Unterschiede. Zum Schluss wird eines der zentralen Probleme jeder Hermeneutik d