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標(biāo)題: Titlebook: Handbuch der Demographie 1; Modelle und Methoden Ulrich Mueller,Bernhard Nauck,Andreas Diekmann Book 2000 Springer-Verlag Berlin Heidelberg [打印本頁(yè)]

作者: Assert    時(shí)間: 2025-3-21 16:31
書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1被引頻次




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書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1年度引用




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書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1讀者反饋




書(shū)目名稱Handbuch der Demographie 1讀者反饋學(xué)科排名





作者: 對(duì)手    時(shí)間: 2025-3-22 00:08
Untersuchungsdesigns in der Bev?lkerungswissenschaftg liegt der Netzwerkanalyse zu Grunde, welche die Einbettung von Individuen in soziale Netzwerke thematisiert. nsbesondere fir die Prüfung von Individualhypothesen stellt sich die Frage, ob eine eigene empirische Erhebung durchgeführt werden soll, oder ob unter Umst?nden nicht auf existierende Daten
作者: fibroblast    時(shí)間: 2025-3-22 00:58
Methoden der Bev?lkerungsvorausberechnung). Die Zeitspanne von 10–15 Jahren als Kriterium für Voraussch?tzungen wurde gew?hlt, da hier für den überwiegenden Teil der Bev?lkerung (Personen, die schon zu Beginn des Berichtszeitraums leben), relativ sichere Aussagen gemacht werden k?nnen. Dies gilt insbesondere für die künftige Bev?lkerung im
作者: ARCHE    時(shí)間: 2025-3-22 07:42
Methoden der historischen Bev?lkerungsforschung — historische Demographie und Bev?lkerungsgeschichtehe Fragestellungen liegt weniger in der Art der Daten als in deren Verfügbarkeit und Vollst?ndigkeit begründet. Beides zu verbessern und den Rückgriff auf einen immer gr??eren Schatz an Informationen zu erm?glichen, ist die ureigenste Aufgabe des Historikers. In methodischer Hinsicht ist er in der R
作者: 詞匯表    時(shí)間: 2025-3-22 11:02
., ., ., and . as the biological constraints in computational simulations using “Infinite Mario Bros.”. We evaluated human-like behavioral patterns through subjective assessments, and discuss the possibility of implementing the proposed system.
作者: 不能仁慈    時(shí)間: 2025-3-22 13:37

作者: 祖?zhèn)?nbsp;   時(shí)間: 2025-3-22 21:04
Frank Kaltere geometric details. Experimental results on three widely used datasets (ShapeNet, SRB and ABC) indicate that our method is very competitive when compared with current state-of-the-art methods, especially for restoring the geometric details.
作者: 大暴雨    時(shí)間: 2025-3-22 23:33
s, thus can effectively extract complementary aggregation face features in the multi-image scenario. Furthermore, we incorporate contour-aware information to promote the boundary consistency of 3D face model. The seamless combination of these novel designs forms a more accurate and robust multi-imag
作者: 察覺(jué)    時(shí)間: 2025-3-23 03:42
riaten statistischen Verfahren besch?ftigen. Eigene Kapitel sind auch der Bev?lkerungsvorausberechnung, der Netzwerkanalyse und den Methoden der historischen Demographie gewidmet. Der zweite Band enth?lt Anwendungen.978-3-642-63021-7978-3-642-57097-1
作者: 柔軟    時(shí)間: 2025-3-23 06:13

作者: Minuet    時(shí)間: 2025-3-23 10:42

作者: 悲痛    時(shí)間: 2025-3-23 15:42

作者: 水獺    時(shí)間: 2025-3-23 21:48

作者: Ingrained    時(shí)間: 2025-3-23 23:17
eorien, Methoden und Anwendungen moderner demographischer Forschung. Im ersten Band werden grundlegende Ma?e und Me?methoden aus der Bev?lkerungsstatistik, sowie wichtige formale Modelle erl?utert. Weiter stellt das Handbuch erkl?rende Theorien aus der ?konomie, Soziologie und der Biologie vor. Der
作者: nugatory    時(shí)間: 2025-3-24 05:30

作者: RAGE    時(shí)間: 2025-3-24 10:35

作者: Hormones    時(shí)間: 2025-3-24 10:51
sed to encourage regular practice of physical exercise and support users in maintaining high levels of intrinsic motivation. We believe inclusion of design ideas disclosed in this paper will lead to more engaging experiences with higher adherence to physical exercise.
作者: 頌揚(yáng)本人    時(shí)間: 2025-3-24 17:35

作者: ineluctable    時(shí)間: 2025-3-24 22:23

作者: Prognosis    時(shí)間: 2025-3-24 23:40
Henriette Engelhardtse systems. Direct manipulation or object-oriented user interfaces, as the concept is often called, is replacing lowlevel general-purpose user interface styles like command languages with techniques which are more concrete, meaningful, transparent and effective with respect to the human user’s intentions, knowledge and skills.
作者: 初學(xué)者    時(shí)間: 2025-3-25 05:08

作者: kindred    時(shí)間: 2025-3-25 10:25

作者: AVOW    時(shí)間: 2025-3-25 15:24
Regressionsverfahren in der Bev?lkerungswissenschaftestellungen der Sozialforschung Regressionsverfahren eingesetzt werden k?nnen. In diesem Kapitel werden allerdings nur Regressionsverfahren für Querschnittdaten besprochen. Entsprechende Verfahren für L?ngsschnittdaten findet man im Kapitel 12 dieses Handbuchs.
作者: peritonitis    時(shí)間: 2025-3-25 19:15

作者: 直覺(jué)好    時(shí)間: 2025-3-25 21:48

作者: 評(píng)論性    時(shí)間: 2025-3-26 04:10

作者: APO    時(shí)間: 2025-3-26 05:34

作者: 刻苦讀書(shū)    時(shí)間: 2025-3-26 08:45
Walter Biento fuse adjacent features, thus fully mine the 3D information based on the video. The experimental results show that this model significantly improves the human depth estimation performance, especially at the joints.
作者: engender    時(shí)間: 2025-3-26 15:37
Dynamik interagierender Bev?lkerungenlgleichungssysteme nicht existieren. Hinzu kommt, dass bei menschlichen Populationen zweifelhaft ist, ob die diskret-zeitliche Perspektive angesichts der Tatsache, dass Geburten und Todesf?lle nicht an bestimmte Jahreszeiten gebunden sind, überhaupt angemessen ist.
作者: cocoon    時(shí)間: 2025-3-26 19:20
?konomische Theorien in der Bev?lkerungswissenschaftsprochen werden (Kap. 6.4). Die Kombination familien?konomischer und wachstumstheoretischer Ideen charakterisiert insbesondere jüngere bev?lkerungs?konomische Arbeiten. Eine kurze Zusammenfassung ausgesuchter aktueller Beitr?ge wird deswegen diesen überblick beschlie?en (Kap. 6.5).
作者: entrance    時(shí)間: 2025-3-27 00:03

作者: defile    時(shí)間: 2025-3-27 02:28
Die Ma?zahlen der Bev?lkerungsstatistik Vitalprozessen Geburt, Paarbildung, Tod in geschlossenen Bev?lkerungen. Die Vitalstatistik stellt die methodische Grundlage für alle anderen Bereiche der Bev?lkerungswissenschaft dar, auch dort, wo der Gegenstand die Entwicklung zus?tzlicher und auch andersartiger Messinstrumente erfordert — wie et
作者: malapropism    時(shí)間: 2025-3-27 06:02
Dynamik interagierender Bev?lkerungeneier Populationen aus, entwickelt — zun?chst auf der Ebene der Populationen — ein Modell für die Interaktionen zwischen mehreren Populationen und untersucht die Fixpunkte des sie beschreibenden Differentialgleichungssystems. Auf die Darstellung der Interaktion zwischen Populationen mittels Differenz
作者: Hyperplasia    時(shí)間: 2025-3-27 13:12

作者: 微粒    時(shí)間: 2025-3-27 13:38
?konomische Theorien in der Bev?lkerungswissenschaftethodologischer Grundlagen (Kap. 6.1) werden mit dem Populationsprinzip von Malthus (Kap. 6.2) und der neoklassischen Wachstumstheorie (Kap. 6.3) zun?chst zwei prominente Ans?tze behandelt, die auf den generellen Zusammenhang zwischen Wirtschafts-und Bev?lkerungsentwicklung abstellen. Als Reaktionen
作者: 不可接觸    時(shí)間: 2025-3-27 21:44
Soziologische Ans?tze zur Bev?lkerungsentwicklungudium der Bev?lkerungsstruktur und -entwicklung eines Landes. In bev?lkerungssoziologischen Modellen untersucht man die Stabilit?t und den Wandel der dominanten Muster demographisch relevanten Verhaltens in einer Gesellschaft und den Zusammenhang zwischen der Entwicklung von Bev?lkerungsstruktur und
作者: chondromalacia    時(shí)間: 2025-3-27 22:14

作者: EVADE    時(shí)間: 2025-3-28 03:36

作者: Genetics    時(shí)間: 2025-3-28 09:11
Zugang Zu Den Daten Der Demographiechkeiten für Wissenschaftler in den deutschsprachigen L?ndern Bundesrepublik Deutschland, ?sterreich und der Schweiz. Das Thema ?internationale Daten“ kann nur in einem sehr allgemeinen überblick dargestellt werden, da eine umfassende Analyse den hier vorgegebenen Rahmen bei weitem sprengen würde..
作者: 夜晚    時(shí)間: 2025-3-28 14:20

作者: START    時(shí)間: 2025-3-28 16:35

作者: Pcos971    時(shí)間: 2025-3-28 20:54
Methoden der Bev?lkerungsvorausberechnungkeit, Sterblichkeit und zum Wanderungsverhalten) ver?ndern. I.d.R. wird die Bev?lkerung in der Untergliederung nach Geschlecht und Alter vorausberechnet. Mitunter wird dabei nach weiteren Strukturmerkmalen untergliedert, z. B. nach Familienstand, Staatsangeh?rigkeit oder ethnischer Zugeh?rigkeit. We
作者: 非實(shí)體    時(shí)間: 2025-3-28 23:56
Methoden der Netzwerkanalysest neu zu bildende Beziehungsstrukturen, die den Gegenpol einer angenommenen Isolation nach einer Migration bilden. Allgemeiner gesehen wird “das soziale Netzwerk einer Person” als Synonym einer erfolgreichen Integration in einen sozialen Kontext aufgefasst, die im Sinne einer erfolgreichen Lebensbe
作者: Pedagogy    時(shí)間: 2025-3-29 05:08

作者: Sedative    時(shí)間: 2025-3-29 10:54
s that have aimed at automatically acquiring behavioral patterns have been proposed and some have successfully obtained stronger patterns than human players, those patterns have looked mechanical. When human players play video games together with NPCs as their opponents/supporters, NPCs’ behavioral
作者: laparoscopy    時(shí)間: 2025-3-29 12:07
e discuss a new emotional facilitator named productivity for increasing adherence to regular physical exercise by promoting short-term gains. We introduce how it can be utilized in digital exertion games to encourage physical activity and maintain high intrinsic motivation. We define how it can be u
作者: Gustatory    時(shí)間: 2025-3-29 19:06

作者: Mirage    時(shí)間: 2025-3-29 22:51

作者: EXUDE    時(shí)間: 2025-3-30 00:40
Günter Haag,Kathrin Grützmannds, different numbers of players, and different numbers of pieces for each player. In this paper we provide an overview of what is required to strongly solve versions of the game, including a complete set of rules needed to solve the game. We provide results on smaller boards with result showing tha
作者: 厚顏    時(shí)間: 2025-3-30 05:49
Manfred M. Fischerrning techniques for the game application. However, significant research is still unpublished in the field of turn-based strategy games, owing to the complexity of the game structure and its computational problem. To apply deep learning to turn-based strategy games, a policy network created from mat
作者: Ejaculate    時(shí)間: 2025-3-30 10:10
ex game, achieving optimal play in these situations, for example a chess endgame. Position values can then be stored in “tablebases” for instant access, as is the norm in professional chess programs. While this technique is supposed to be only used in games of perfect information, this paper shows t
作者: 死貓他燒焦    時(shí)間: 2025-3-30 13:35

作者: interlude    時(shí)間: 2025-3-30 19:00

作者: 頭盔    時(shí)間: 2025-3-30 21:06
Eckart Voland,Claudia Engele the .(KWB) algorithm to get an upper bound of the number of guesses for the problem. With the help of clustering technique, the KWB algorithm is able to obtain near-optimal results effectively and efficiently. Secondly, we propose a .(PPBFB) algorithm based on the . to get the lower bounds of the
作者: 預(yù)示    時(shí)間: 2025-3-31 01:59

作者: 土坯    時(shí)間: 2025-3-31 06:09
tion is to utilize multiple face images for collecting sufficient knowledges. Nevertheless, most existing methods typically do not make full use of information among different images since they roughly fuse the results of individual reconstructed face for multi-image 3D face modeling, thus may ignor
作者: 形上升才刺激    時(shí)間: 2025-3-31 09:44

作者: 凹處    時(shí)間: 2025-3-31 15:38
Henriette Engelhardtducts and is now rapidly developing into a de facto standard for some classes of systems. In many respects, this concept marks a transition to a new generation of software technology for the design of the user interface as the development of 4th generation languages has done for the design of databa
作者: adj憂郁的    時(shí)間: 2025-3-31 20:14
G?tz Rohwerand in computational models are 3D volumes of data. Unlike traditional techniques, which represent 3D objects in terms of surfaces and edges approximated by polygons and lines, volume data are 3D entities that have information also inside them. They might not consist of surfaces and edges entirely.




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