作者: Suggestions 時間: 2025-3-21 21:23
http://image.papertrans.cn/h/image/423288.jpg作者: FLIP 時間: 2025-3-22 00:30 作者: IST 時間: 2025-3-22 05:25
Zur historischen Genese der Verkehrstr?gerDas folgende Kapitel bietet einen Abriss über die historische Entwicklung der wichtigsten Verkehrstr?ger im 19. und 20. Jahrhundert. Einleitend werden au?erdem einige g?ngige verkehrshistorische Fehlvorstellungen und Auslassungen thematisiert.作者: 肥料 時間: 2025-3-22 09:42
echnology. Particular attention is paid to the use of winches installed on piers or quays for berthing and mooring. A practical illustration of its content by an AUDIO-VIDEO movie was given at the ASI.作者: 粘土 時間: 2025-3-22 14:03
Die politikwissenschaftliche Auseinandersetzung mit Verkehrspolitik: Eine Einführungifflichen Abgrenzung zentraler Termini wird anhand zweier politikwissenschaftlicher Konzepte Verkehrspolitik als L?sung eines gesellschaftlichen Problems dargestellt und als Prozess mit verschiedenen Beispielen pr?sentiert. Abschlie?end folgen eine Darstellung bestehender Forschungslücken und ein Ausblick.作者: progestogen 時間: 2025-3-22 19:00
Verkehrsinfrastruktur: Volkswirtschaftliche und ordnungspolitische Aspekteon Infrastrukturinvestitionen und die Arbeitsteilung zwischen Staat und Markt bei der Bereitstellung. Der Beitrag geht auch auf einige aktuelle Politikfelder ein, wie die Verschlechterung der Infrastruktur in Deutschland, den damit verbundenen zukünftigen Finanzierungsbedarf, die Rolle der Nutzerfinanzierung und PPP-Modelle.作者: 裂縫 時間: 2025-3-23 00:28 作者: Abrade 時間: 2025-3-23 04:49
Verkehrspolitik: Ein problemorientierter überblickung aus. Diese Besonderheit erkl?rt sich teilweise durch die spezifische Verfassung des Politikfelds Verkehr, das viele andere Politikfelder durchzieht und von diesen beeinflusst wird. Hinzu kommt, dass die Verkehrswissenschaft, anders als andere Disziplinen, die sich immer weiter ausdifferenziert h作者: DIS 時間: 2025-3-23 08:26
Sozialwissenschaftliche Mobilit?ts- und Verkehrsforschung: Ergebnisse und Problemekehrs, die Zahl der Fahrradfahrenden ist ebenfalls enorm gestiegen und Carsharing wird nach vielen Jahren des Nischendaseins zu einer ?ffentlich sichtbaren Verkehrspraxis. In diesem Beitrag werden diese Ph?nomene in einen gesellschaftlichen Kontext eingeordnet und stark relativiert. Mit Hilfe der so作者: floaters 時間: 2025-3-23 12:47 作者: SPER 時間: 2025-3-23 17:21 作者: 高爾夫 時間: 2025-3-23 21:44
Die politikwissenschaftliche Auseinandersetzung mit Verkehrspolitik: Eine Einführungifflichen Abgrenzung zentraler Termini wird anhand zweier politikwissenschaftlicher Konzepte Verkehrspolitik als L?sung eines gesellschaftlichen Problems dargestellt und als Prozess mit verschiedenen Beispielen pr?sentiert. Abschlie?end folgen eine Darstellung bestehender Forschungslücken und ein Au作者: inclusive 時間: 2025-3-23 22:28
Akteure, Ziele und Instrumente in der Verkehrspolitikn Ebenen werden von Entscheidungshelfern (z.?B. Ministerialbürokratie, Beh?rden) unterstützt. Konkretisierungen für die verkehrspolitischen Ziele der Entscheidungstr?ger lassen sich aus dem Gemeinwohlziel ableiten, wobei Zielkonflikte beispielsweise zwischen sozialen und ?kologischen Unterzielen bes作者: Compatriot 時間: 2025-3-24 04:08 作者: 討人喜歡 時間: 2025-3-24 10:35 作者: 拱墻 時間: 2025-3-24 14:43
Siedlungsstruktur und Verkehr: Zum Verst?ndnis von Sachzw?ngen und individueller Verkehrserreichbarkehr gew?hrleistet. Doch in dem Ma?e wie sich die St?dte im Zuge der Automobilisierung zu Regionen entwickeln, wird der ?ffentliche Verkehr zurückgedr?ngt. Die Vermeidung von Autoverkehr muss daher mit einer Planungsmethodik für Siedlungsentwicklung und Verkehr beginnen. Bew?hrte Planungsprinzipien w作者: 大方不好 時間: 2025-3-24 17:44 作者: 淘氣 時間: 2025-3-24 21:22 作者: Aura231 時間: 2025-3-25 00:09 作者: HEED 時間: 2025-3-25 06:24 作者: 誤傳 時間: 2025-3-25 11:31 作者: 愛國者 時間: 2025-3-25 13:40 作者: 救護(hù)車 時間: 2025-3-25 18:37 作者: 符合你規(guī)定 時間: 2025-3-25 23:46 作者: SOB 時間: 2025-3-26 03:24 作者: gait-cycle 時間: 2025-3-26 05:56
and sociological laboratory and field experiments proved human beings deviating from rational choices and standard neoclassical profit maximization axioms that fail to explain how human actually behave. Human beings were rather found to use heuristics in the day-to-day decision-making. These mental作者: Nucleate 時間: 2025-3-26 09:00
Hermann Glaserssibilities have made communication more complex than ever before in history as the whole has different properties than the sum of its increasing diversified parts. With growing globalization and quickening of transfer speed, information may impose unknown systemic economic risks on a global scale. 作者: 微生物 時間: 2025-3-26 14:06
Benedikt Meyerssibilities have made communication more complex than ever before in history as the whole has different properties than the sum of its increasing diversified parts. With growing globalization and quickening of transfer speed, information may impose unknown systemic economic risks on a global scale. 作者: 脫離 時間: 2025-3-26 19:18 作者: 損壞 時間: 2025-3-27 00:26 作者: fodlder 時間: 2025-3-27 04:12
Fritz Sager in the automotive industry is one of the achievements of this industrial revolution. Implementing a new manufacturing system requires continuous attention to the variables and conditions called Critical Success Factors (CSF). To successfully implement smart manufacturing, first, it is essential to 作者: 反話 時間: 2025-3-27 09:05
Frank Fichert,Hans-Helmut Grandjotsed to calculate the weights of criteria. The traditional BWM uses the accurate value based on Saaty’s scale to describe a decision maker (DM)’s preferences. However, a DM may be unsure about his preference and may give several possible values to express his preferences. In this situation, the hesit作者: 諷刺滑稽戲劇 時間: 2025-3-27 13:25 作者: 植物群 時間: 2025-3-27 13:58 作者: laxative 時間: 2025-3-27 19:04 作者: adulterant 時間: 2025-3-27 21:59
Tilmann Heuser,Werner Rehbeen developed, but they were designed essentially to improve the accuracy or fairness of the prediction results. We focus herein on another aspect of fairness-aware predictors, i.e., the stability. We define that fairness-aware techniques are stable if the same models are learned when a training da作者: 植物群 時間: 2025-3-28 06:02 作者: 高興一回 時間: 2025-3-28 08:09 作者: voluble 時間: 2025-3-28 12:45
Manfred Wermuthy depend on the degree of satisfaction with the received recommendation results. Mainstream bias refers to the phenomenon that recommendation algorithms favor mainstream users and provide inferior results to non-mainstream users, which harms user fairness. In recent work, Zhu et al.?[.] explore seve作者: 完整 時間: 2025-3-28 17:59 作者: Inexorable 時間: 2025-3-28 22:24 作者: myopia 時間: 2025-3-29 00:56
der Verkehrspolitik.Kein Politikfeld ist mit so hohen Investitionen verbunden wie die Verkehrspolitik. Neue Stra?en, neue Bahntrassen, aber auch Flugh?fen bestimmen das Gesicht von St?dten und Regionen. Wer sind die treibenden Kr?fte für Verkehr in modernen Gesellschaften? Was kann Verkehrspolitik a作者: 骨 時間: 2025-3-29 06:08 作者: Condyle 時間: 2025-3-29 07:15
Frank Fichert,Hans-Helmut GrandjotO) and hesitant multiplicative others-to-worst (HMOW) vectors. Finally, a case study of choosing commercial endowment insurance products is constructed to illustrate the practicality and correctness of the proposed model.作者: 后天習(xí)得 時間: 2025-3-29 14:31 作者: 鄙視讀作 時間: 2025-3-29 18:36
Sozialwissenschaftliche Mobilit?ts- und Verkehrsforschung: Ergebnisse und Problemeen und methodischen Ergebnissen l?sst sich erkennen, wie tiefgreifend das private Automobil die gesellschaftlichen Realit?ten strukturiert hat, aber auch wie notwendig – gerade im globalen Kontext - weitere Reformen sind und wie diese Ma?nahmen angelegt sein müssten, um Erfolg zu haben.作者: Finasteride 時間: 2025-3-29 20:51
Güterverkehr und Logistik: Zielkonflikte nachhaltigen Wachstums im Stra?en- und Schienenverkehrgen im Güterverkehrssystem unter Berücksichtigung der aufgewerteten privaten Akteure, der europ?ischen Politikebene und der Logistik-Innovation analysiert. Besondere Aufmerksamkeit gilt den engen Verbindungen von verkehrswissenschaftlichen Ans?tzen und verkehrspolitischen Konzepten.作者: 游行 時間: 2025-3-30 02:10
Oliver Schwedesys” learning such a difficult language as Estonian? Well - do these questions really call for an answer? Certainly not for those who know . personally, who have met with his courage, his humor and his energy.作者: 箴言 時間: 2025-3-30 06:02
ces for them with many different applications in very many different domains. This chapter reviews and proposes how to use mental heuristics, biases and nudges in the finance domain to profit from markets with particular attention to the role of information.作者: 搬運(yùn)工 時間: 2025-3-30 10:04
Tilman Brachernking systems based on the Equality of Opportunity theory. We test our approach on an hypothetical scenario of a selection university process. A follow up analysis shows that the Fair-Distributive Ranking System preserves an equal exposure level for both minority and majority groups, providing a minimal system utility cost.作者: Coma704 時間: 2025-3-30 14:22
t in real-time and promote balanced coverage in reporting. Second, an intuitive web browser application could reveal existing bias in news texts in a way that citizens can understand. Finally, in education, pupils can experience media bias and the use of artificial intelligence in practice, fostering their media literacy.作者: outset 時間: 2025-3-30 19:30
Bernhard Wielandbserved data. We use real and synthetic data to test our methods and show that the evaluation process on the MovieLense-100k dataset can be affected by .1% which is important when considering the close competition. Codes are publicly available (.).