標題: Titlebook: Handbuch Public Affairs; Politische Kommunika Ulrike R?ttger,Patrick Donges,Ansgar Zerfa? Book 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor( [打印本頁] 作者: 桌前不可入 時間: 2025-3-21 18:22
書目名稱Handbuch Public Affairs影響因子(影響力)
書目名稱Handbuch Public Affairs影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Handbuch Public Affairs網(wǎng)絡公開度
書目名稱Handbuch Public Affairs網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Handbuch Public Affairs被引頻次
書目名稱Handbuch Public Affairs被引頻次學科排名
書目名稱Handbuch Public Affairs年度引用
書目名稱Handbuch Public Affairs年度引用學科排名
書目名稱Handbuch Public Affairs讀者反饋
書目名稱Handbuch Public Affairs讀者反饋學科排名
作者: Chivalrous 時間: 2025-3-21 21:16
ized under the same constraints, is made. The analysis has been done through ADVISOR (Advanced Vehicle Simulator), a software which vehicles are modelled conceptually in the environment of Matlab / Simulink. This study is a step towards the implementation of a smart management energy system in electric logistic vehicles.作者: LUMEN 時間: 2025-3-22 02:57
h probability are then feed to a subsequent classification step. By applying this method large areas of the image can be safely ignored, reducing the computation time of the classifier. This method has been tested in the IVVI experimental vehicle in real urban driving scenarios.作者: 公式 時間: 2025-3-22 06:05 作者: 節(jié)約 時間: 2025-3-22 10:52 作者: 吞沒 時間: 2025-3-22 14:55 作者: 過濾 時間: 2025-3-22 19:37 作者: calamity 時間: 2025-3-23 00:19
Public Affairs aus der Perspektive von Politik und Verwaltung: Nutzen und Grenzen Form der interessengeleiteten Einbringung von Wissen in den politischen Prozess aus der Perspektive von Politik und Verwaltung. Nach einer Einführung in die Thematik sollen der Nutzen, aber auch die Grenzen aufgezeigt werden, die die Public Affairs für Politik und Verwaltung haben.作者: AWL 時間: 2025-3-23 02:47
Das Praxisfeld Public Affairs und seine Erforschungn in der politischeren Interessendurchsetzung zu reduzieren. Umgekehrt bleibt es aufgrund des schwierigen Feldzugangs eine zentrale Herausforderung empirischer Forschung, die Relevanz von Lobbying abseits von ?ffentlichkeit ad?quat einzusch?tzen und Merkmale vertraulicher Kommunikationen detailliert zu beschreiben.作者: 革新 時間: 2025-3-23 09:01
Public Affairs und Lobbying aus Sicht von Kritikernalb PAM&L ebenso notwendig sind wie deren Kritik. Sie kann zum anderen erkl?ren, warum Wirtschaftsakteure nicht nur leichtere Zug?nge zu politischen Entscheidungsprozessen haben, sondern von politischen Entscheidern auch ?fter gerufen und angeh?rt werden – obwohl die Kritiker begründet, nachhaltig und lautstark dagegen protestieren.作者: deviate 時間: 2025-3-23 11:41
Jochen Hoffmanno possible modes (speed control and headway spacing control). We define the behavior of the driving assistance under these both possible modes, focusing on the distance control. We present the efficiency of various strategies without trading off safety. We conclude on the efficiency by presenting several use cases that show the SAGA behavior.作者: Collision 時間: 2025-3-23 16:54 作者: insightful 時間: 2025-3-23 19:13 作者: 桉樹 時間: 2025-3-24 02:07
Vernetzte ?ffentlichkeiten als Rahmenbedingung für Public Affairsehmend durchl?ssiger und vernetzter. Der vorliegende Beitrag zeigt vor dem Hintergrund des strukturellen Wandels der ?ffentlichkeit auf, wie sich das Kommunikationsrepertoire der Public Affairs unter den Bedingungen vernetzter ?ffentlichkeiten ver?ndert und welche Implikationen sich daraus für die politische Interessenvertretung ergeben.作者: 手工藝品 時間: 2025-3-24 04:06 作者: 植物學 時間: 2025-3-24 09:11 作者: 虛弱 時間: 2025-3-24 11:37 作者: fallible 時間: 2025-3-24 15:19 作者: Indecisive 時間: 2025-3-24 21:29
Politische Interessenvertretung und -vermittlung in Deutschland und Europaufgegriffen und diskutiert: Interessen, ihre Verbindung mit Organisationen, sowie Prozesse der Interessenvermittlung in neuen Formen der politischen Entscheidungsfindung wie Governance. Der Beitrag hebt die verschiedenen Dimensionen des Begriffs Interesse hervor und pl?diert dafür, ihn einerseits breit, andererseits aber auch pr?zise zu fassen.作者: 極為憤怒 時間: 2025-3-24 23:42
Mediatisierung und Medialisierung des Politischen als Rahmenbedingung der UnternehmenskommunikationMediatisierung, betont aber auch die Notwendigkeit der Verbindung beider Ans?tze in Bezug auf die Politik und versucht darüber hinaus, Rückschlüsse für Unternehmen und Organisationen zu ziehen, die sich aus der Medialisierung und Mediatisierung der Politik für sie ergeben.作者: flavonoids 時間: 2025-3-25 03:37
Privatrechtliche Aspekte von Public Affairs aus Unternehmensperspektivehen Grundlagen von Public-Affairs-Aktivit?ten, um den Anspruch auf einen diskriminierungsfreien Zugang von Unternehmen zu Interessenverb?nden sowie die privatrechtlichen Grenzen von ?ffentlichen ?u?erungen, wenn diese als Instrument von Public Affairs Einsatz finden.作者: invade 時間: 2025-3-25 10:49
Ethische Herausforderungen von Public Affairs und Lobbyingd Dynamiken der Online-Kommunikation führen zu weiteren Herausforderungen. Dieser Beitrag stellt Formen der Selbstregulierung vor und ethische Ans?tze dazu, wie moralische Entscheidungen anhand verpflichtender Prinzipien, durch Diskurse oder situative Abw?gung getroffen werden k?nnen.作者: Largess 時間: 2025-3-25 14:38
ionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer KommunDas Handbuch bietet einen umfassenden überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Ma?nahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und a作者: Narrative 時間: 2025-3-25 18:44 作者: plasma 時間: 2025-3-25 21:31
Christiane Frantzles such as hybrid and electric vehicles. There is now a new dimension of improved safety, reduced costs, greater operational temperatures and materials availability while innovations based on ICT are set to be an important mainstream element in the near future.作者: Blood-Clot 時間: 2025-3-26 00:26
Helmuth Neupertied to several trials in rural scenarios, with the aim of finding and fine tuning an object filtering approach that can be later applied in runtime. This strategy could be transferred to passenger car applications to improve LIDAR system performances.作者: Medicare 時間: 2025-3-26 06:18
https://doi.org/10.1007/978-3-658-22931-3Public Affairs - Buch; Interessenvertretung; Lobbying; Public-Affairs-Strategie; NGO‘s; Networking; Bezieh作者: 思想 時間: 2025-3-26 09:52
Ulrike R?ttger,Patrick Donges,Ansgar Zerfa?Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Ma?nahmen des Public-Affairs-Managements.Grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommun作者: antidote 時間: 2025-3-26 16:43 作者: 漂浮 時間: 2025-3-26 19:11 作者: Epithelium 時間: 2025-3-26 22:09 作者: Initiative 時間: 2025-3-27 02:35 作者: 畸形 時間: 2025-3-27 06:26
system for the acquisition of the variables related to the dynamics of a bus. Then, it describes an algorithm which calculates the over-consumption of energy with respect to different reference profiles. A second algorithm counts the number of unsafe behaviours, quantifying the safety. Finally, expe作者: Aphorism 時間: 2025-3-27 10:48 作者: 平常 時間: 2025-3-27 13:48
Ulrike R?ttger,Patrick Donges,Ansgar Zerfa?he proposed EU CO. emissions limit of 95 g/km in 2020. This will require a 38% reduction in CO. emissions, based on the average value of new European registrations in 2008 (154 g/ km CO.). In addition to combustion engine improvements, vehicle energy management offers a huge potential to reduce CO. 作者: 斜 時間: 2025-3-27 18:47 作者: precede 時間: 2025-3-27 22:12 作者: Fortify 時間: 2025-3-28 02:55
Christiane Frantztive electrochemical storage systems in renewable energy plants and distributed power stations as well as in smart power systems for sustainable vehicles such as hybrid and electric vehicles. There is now a new dimension of improved safety, reduced costs, greater operational temperatures and materia作者: 膠水 時間: 2025-3-28 07:10 作者: 初次登臺 時間: 2025-3-28 12:25 作者: 遷移 時間: 2025-3-28 17:17 作者: Jacket 時間: 2025-3-28 18:48
Nils Napierala,Andrea R?mmelecated in the vehicles. A MapSynthesiser, being the autonomous constitutional core of GuideWeb, receives over radio communication traffic flow information via information-enhanced maps (called map syntheses) from other GuideWeb participants’ MapSynthesiser. It creates from received map syntheses and 作者: extinct 時間: 2025-3-29 02:20
Jochen Hoffmannn the driving assistances. Then, we propose to redefine the behavior of an ACC with energy efficiency consideration to perform a Smart and Green ACC. We apply our development to the specific use case of the electric vehicle that allows regenerative braking. The ACC, once activated, operates under tw作者: ABIDE 時間: 2025-3-29 05:41
Hans-Jürgen Arltt based on multiple sensors. This paper gives an overview of a framework tackling this task by using Simultaneous Localization And Mapping (SLAM) and Detection And Tracking of Moving Objects (DATMO) techniques in real world scenarios using multiple 4-layer lidar sensors and a radar sensor. After a s作者: DRAFT 時間: 2025-3-29 09:06 作者: 思想靈活 時間: 2025-3-29 12:15 作者: GLUT 時間: 2025-3-29 18:49 作者: GOAD 時間: 2025-3-29 22:27
Felix Krebber,Uwe Hitschfeldintenance and very quickly in case of an accident. Special high voltage relays are State-of-the-art. As these components are easily damaged, expensive, heavy and bulky, a solution based on pure semiconductors is desired..This paper describes the benefits of a purely solid state battery switch. They 作者: 處理 時間: 2025-3-30 00:44
Christian Alexanderpowerful regenerative braking systems and distributed e-Machines (EM), which leads to new safety challenges. Functional failure analysis of events such as the sudden failure of a DCT or EM, and the development and the validation of suitable controllers and networks, can now be evaluated using co-sim作者: 骨 時間: 2025-3-30 05:27
Helmuth Neupert. The . scenario can be rather complex in terms of background, type and size of the obstacles encountered. In the experimentation, a strategy was applied to several trials in rural scenarios, with the aim of finding and fine tuning an object filtering approach that can be later applied in runtime. T作者: harbinger 時間: 2025-3-30 10:36
Kerstin Thummesespecially when parking on private grounds. One aspect is that the number of private properties is very large and private parking should not be included in public maps. The other aspect is that an owner and operator of a car often has very specific ideas of where the car may be driven. Our approach 作者: Devastate 時間: 2025-3-30 14:11 作者: nettle 時間: 2025-3-30 18:24 作者: HEED 時間: 2025-3-30 22:28 作者: STENT 時間: 2025-3-31 01:24 作者: Genetics 時間: 2025-3-31 06:27
Politischer Einfluss durch Kommunikation: Public Affairs in Europa (EU) eine entscheidende Rolle. Public-Affairs-Manager in Unternehmen, Nichtregierungsorganisationen, Gewerkschaften, Branchenverb?nden oder Beratungen sind einerseits strategische Kommunikatoren, die verschiedene Issue Arenen im Blick behalten. Andererseits verlangt Public Affairs auch nach der Ken作者: 遺傳 時間: 2025-3-31 09:30
Ziele und Notwendigkeit von Public Affairs aus Sicht von Unternehmenolitischen Interessen durch ein strategisches, professionelles Public-Affairs-Management wahrnehmen müssen. Wir erl?utern die Zusammenh?nge zwischen Public Affairs, Corporate Governance und Lobbying, beleuchten die Begriffe aus verschiedenen Perspektiven, und erl?utern die interne und externe Wirkun作者: 慢跑 時間: 2025-3-31 17:22
Ziele und Notwendigkeit von Public Affairs aus Sicht von Interessengruppentung des politischen Entscheidungszentrums zu transportieren. Sie mobilisieren auch Unterstützer und betreiben Agenda Setting in der Gesellschaft. Public Affairs ist ein wesentliches Instrument, um in beide Richtungen zu kommunizieren. Lobbying und Campaigning als die beiden wesentlichen Kommunikati