作者: myelography 時(shí)間: 2025-3-21 22:32 作者: 東西 時(shí)間: 2025-3-22 02:27 作者: macular-edema 時(shí)間: 2025-3-22 08:32 作者: STANT 時(shí)間: 2025-3-22 10:27
Peter Zellerther stages. In the third experiment, the types of hepatitis (B and C) were used as classes, and in the fourth experiment the effectiveness of interferon therapy was used as class label. The preliminary results of experiments, both constructed decision trees and their predictive accuracies, are repo作者: 似少年 時(shí)間: 2025-3-22 13:00 作者: 酷熱 時(shí)間: 2025-3-22 18:39
Peter Zellerd such theory. Complex systems theory provides various mathematical formulas such as ‘scale-free’, and it can be a good starting point. We show as an example that by using selforganization theory ubiquitous networks are considered indispensable for system stability in future business network environ作者: Glycogen 時(shí)間: 2025-3-22 21:48
Einleitung,rt- und Fortbewegungsmittel, welche für das Funktionieren moderner Gesellschaften unverzichtbar sind. Emotional sind sie gleichzeitig als Status- und Lifestyleprodukte Projektionsfl?che für das Lebensgefühl vieler Menschen. ?Das Auto ist die sichtbar gemachte Seele des Mannes” schreibt z.B. der deut作者: Metastasis 時(shí)間: 2025-3-23 01:48 作者: ACTIN 時(shí)間: 2025-3-23 09:26
Schwingungsminderung,h?ngigkeit vom notwendigen Energiebedarf in passive, semi-aktive und aktive Ma?nahmen unterteilt werden. Passive Ma?nahmen beeinflussen das übertragungsverhalten der Transferpfade durch Variation von Bauteilparametern. Sie kommen somit ohne zus?tzliche Energie aus. Semi-aktive Ma?nahmen beeinflussen作者: echnic 時(shí)間: 2025-3-23 12:32 作者: 泄露 時(shí)間: 2025-3-23 16:08
,K?rperschall,Bereich der Strukturschwingungen hinaus. Im Kraftfahrzeug wird K?rperschall immer dann zum Problem, wenn durch diesen fühlbare Schwingungen (Kapitel 5) oder sekund?rer Luftschall (Kapitel 7.2) im h?rbaren Frequenzbereich angeregt wird. Im Gegensatz zu Gasen und Flüssigkeiten, in denen sich Schwingun作者: 口訣法 時(shí)間: 2025-3-23 21:21 作者: 疲勞 時(shí)間: 2025-3-23 23:31
,Fahrger?usch,reliert sind. Hauptger?uschquellen des Fahrger?usches sind das Antriebsger?usch sowie Wind- und Rollger?usche (Bild 9-1). Das Fahrger?usch im Fahrzeug- Innenraum setzt sich sowohl aus Anteilen zusammen, die als direkter Luftschall (LS) emittiert werden, als auch aus solchen, die durch K?rperschall (作者: 民間傳說(shuō) 時(shí)間: 2025-3-24 04:28
,Motorger?usch,nsaug- und Abgasanlage, bildet die vibroakustische Hauptanregungsquelle in einem Fahrzeug. Insofern ist die Akustikoptimierung des Antriebs von gr??ter Bedeutung. Werden bei der Entwicklung wesentliche Akustikmerkmale vernachl?ssigt, so kann beim Gesamtfahrzeug in der Regel kein zufriedenstellendes 作者: Contend 時(shí)間: 2025-3-24 07:56 作者: CLAMP 時(shí)間: 2025-3-24 12:02
,St?r- und Bet?tigungsger?usche,ndger?uschen in den letzten Jahren immer geringer wurde, treten heute st?rende Nebenger?usche verst?rkt in Erscheinung (.). Wie bereits im Namen verankert, sind grunds?tzlich alle h?rbaren Ger?usche die St?rpotential besitzen, dieser Kategorie zuzuordnen. Zudem zeigt sich das Ph?nomen der Fokussieru作者: 沒(méi)有貧窮 時(shí)間: 2025-3-24 15:45 作者: DENT 時(shí)間: 2025-3-24 20:42
Messverfahren,n. Bei seitlichem Schalleinfall unterscheiden sich die Ohrsignale. Die wesentlichen interauralen Merkmale sind die Pegeldifferenzen IDL (Interaural Level Difference) und die Laufzeitdifferenzen IDT (Interaural Time Difference). In der Horizontalebene lokalisiert das Geh?r die Schallquelle auf der Ba作者: 概觀 時(shí)間: 2025-3-25 01:26
Vibroakustische Messtechnik, ohne Bedeutung für das vibroakustische Verhalten ist, betreffen die messtechnischen Untersuchungen im Prinzip alle Komponenten des Fahrzeugs, von der Karosserie über den Motor und das Fahrwerk bis zum Interieur.作者: 有效 時(shí)間: 2025-3-25 06:21
,Vibroakustische Prüftechnik,er Zeit der dynamische Motorprüfstand bew?hrt []. Mit diesem Werkzeug k?nnen praktisch alle l?ngsdynamisch relevanten Betriebszust?nde eines Fahrzeugs bereits auf dem Motorprüfstand simuliert werden, ohne Fahrversuche mit dem realen Fahrzeug durchführen zu müssen. Die grundlegende Idee bei diesem Pr作者: Eructation 時(shí)間: 2025-3-25 10:52 作者: Distribution 時(shí)間: 2025-3-25 12:13
Peter Zellert agents in various software platforms lies in that generalized agent design models may not fit with specified organizational applications. This problem dramatically hampers the practical applications of intelligent agents. In this paper we point out several aspects that might affect the development作者: 思想流動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-25 16:58 作者: 推延 時(shí)間: 2025-3-25 21:34 作者: 臭了生氣 時(shí)間: 2025-3-26 01:04 作者: MAPLE 時(shí)間: 2025-3-26 04:36 作者: MOCK 時(shí)間: 2025-3-26 12:24
Peter Zellerterahertz (THz) device resulting from hybridization of metamaterials with pseudomorphic high electron mobility transistors (pHEMTs), fabricated in a commercial gallium arsenide (GaAs) process is presented. The principle of modulation introduced in Sect.?. is further elaborated with a detailed analys作者: corporate 時(shí)間: 2025-3-26 16:39 作者: 腐爛 時(shí)間: 2025-3-26 18:09 作者: chastise 時(shí)間: 2025-3-26 22:32 作者: 熔巖 時(shí)間: 2025-3-27 04:16 作者: PLUMP 時(shí)間: 2025-3-27 07:41 作者: Coordinate 時(shí)間: 2025-3-27 10:08
Peter Zellerof telecommunications and data networks. This growth is in itself a driver towards the development of more comprehensive, flexible and scalable management frameworks than those readily available in today’s market such as SNMP, CMIP and Remote Monitoring. Therefore, this paper builds on previous work作者: AER 時(shí)間: 2025-3-27 17:07 作者: GEN 時(shí)間: 2025-3-27 18:08 作者: RENIN 時(shí)間: 2025-3-27 22:50
Peter Zeller while simultaneously constructing attributes for classification. Graph-Based Induction (GBI) is utilized in DT-GBI for efficiently extracting typical patterns from graph-structured data by stepwise pair expansion (pairwise chunking). Attributes, i.e., substructures useful for classification task, a作者: Impugn 時(shí)間: 2025-3-28 03:53 作者: Cardioversion 時(shí)間: 2025-3-28 07:05
Peter Zelleriders must be able to dynamically deploy such Internet services fitting the requirements of service customers while avoiding the expensive solution of over-provisioning the service. However, the current Internet technologies are lacking when it comes to developing and deploying new services, integra作者: PRO 時(shí)間: 2025-3-28 13:40 作者: Pedagogy 時(shí)間: 2025-3-28 15:42
Peter Zeller the end of universal service era thanks to abundant communication services, and the other the fusion of computers and communications because the speed of networks is catching up that of computer’s internal bus. These facts allow us to build networks proprietary for specific purposes such as sensor 作者: negotiable 時(shí)間: 2025-3-28 22:20 作者: convulsion 時(shí)間: 2025-3-29 00:12 作者: 不可磨滅 時(shí)間: 2025-3-29 04:46 作者: 好開(kāi)玩笑 時(shí)間: 2025-3-29 07:31 作者: Rct393 時(shí)間: 2025-3-29 13:32
Peter Zellers of9 differential topology and mixture distribution, the combined pattern recognition by VSF-Network is explained. Through an experiment, both the incremental learning capability and the pattern recognition with pattern combination are shown.作者: 充氣女 時(shí)間: 2025-3-29 17:17 作者: Sciatica 時(shí)間: 2025-3-29 22:53
Peter Zellerrnels and populated with standard agents to manage device registration, configuration, security and other operations. Also, the issue of security is addressed through the development of an encryption key exchange scheme between agents and their device hosts to create a ‘web of trust’ amongst participating entities.作者: 平 時(shí)間: 2025-3-30 02:09
Peter Zellerremely low cost. We apply C-MUSASHI to supermarkets and drugstores in Japan to discover useful knowledge for their marketing strategy and present possibility to construct useful CRM systems at extremely low cost by introducing MUSASHI.作者: 使習(xí)慣于 時(shí)間: 2025-3-30 06:05 作者: Condense 時(shí)間: 2025-3-30 10:23
Peter Zellergeneous hardware environments (specifically, commodity PC-based routers and network processor-based routers), and supports both initial configuration and dynamic reconfiguration. We especially address the latter point; we show the viability of our approach in (re)configuring services on an Intel IXP1200 network processor-based router.作者: 委派 時(shí)間: 2025-3-30 16:02
Einleitung,lauf weit über ein Jahrzehnt erstreckt, müssen Automobilhersteller die gesellschaftlichen Megatrends antizipieren, wenn sie ein erfolgreiches Produktangebot machen wollen, das den zukünftigen Bedürfnissen der Kunden auch gerecht wird.作者: 中止 時(shí)間: 2025-3-30 19:23