派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Handbuch Dienstleistungsmanagement; Von der strategische Manfred Bruhn (Professor für Allgemeine Betriebswi Book 1998 Gabler Verlag | Sprin [打印本頁]

作者: hector    時間: 2025-3-21 16:40
書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement影響因子(影響力)




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement被引頻次




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement年度引用




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement年度引用學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement讀者反饋




書目名稱Handbuch Dienstleistungsmanagement讀者反饋學(xué)科排名





作者: 調(diào)情    時間: 2025-3-21 23:59

作者: 祖先    時間: 2025-3-22 03:19
Eberhard Kuhlmannle evidence on the industry’s data-sharing practice, concerns regarding the ability of trial sponsors to exercise de facto exclusive control over non-summary data are discussed in detail. Finally, given these concerns, the problem drivers, policy objectives and the overall intervention logic of access measures are outlined.
作者: critique    時間: 2025-3-22 07:04

作者: IRK    時間: 2025-3-22 11:48
Marktforschung für das Dienstleistungsmanagementder Analyse der Auswirkungen alternativer Marktbearbeitungsstrategien (Weber 1996). Der Informationsbedarf bei operativen Marketingentscheidungen bezieht sich auf sachlich und zeitlich eng begrenzte Fragestellungen (vor allem Anregungen zur Verbesserung des Einsatzes der Marketinginstrumente).
作者: 粗俗人    時間: 2025-3-22 15:58
Beschwerdepolitik als Instrument des Dienstleistungsmanagementsem Freund plaudert und sich keinen Deut um mich kümmert ... Manchmal bekommt einer, der nach mir gekommen ist, meine Bratwurst. Aber ich sage kein Wort ... Ich bin ein netter Kunde! Ich will Ihnen aber auch sagen, was ich noch bin. Ich bin der Kunde, der nie wieder zurückkommt“ (Stauss/Seidel 1996, S. 9).
作者: COW    時間: 2025-3-22 20:17
Ansatzpunkte für ein integratives Dienstleistungsmanagement und die . (Leistungserstellung, Lagerhaltung, Leistungsverwertung) von Dienstleistungsunternehmungen einer systematischen Analyse unterzogen werden. Darüber hinaus wurden Probleme von Dienstleistungsunternehmungen in ., den sogenannten ., wie Kreditinstitute, Versicherungen, Krankenh?user, Handel und Verkehr, behandelt.
作者: Malcontent    時間: 2025-3-23 00:20

作者: Asperity    時間: 2025-3-23 02:55

作者: 水汽    時間: 2025-3-23 05:49
power to make the decision whether an individual is allowed in or not.. Lewin’s brief introduction to the idea of organisational gatekeeping has been elaborated by Irwin Deutscher who states that gatekeepers in large-scale bureaucratic organisations determine ‘just how far [a client] will get and how long it will take him.’ He argues:
作者: 拘留    時間: 2025-3-23 11:26
r researchers and practitioners who work in the general area of mobile services, this book is also suitable for advanced-level students in computer science...Forewords by:?? .Michael P. Papazoglou, Tilburg University, The Netherlands.Fabio Casati, University of Trento, Italy..?.
作者: 上釉彩    時間: 2025-3-23 17:42
Manfred Bruhn,Heribert Meffertr researchers and practitioners who work in the general area of mobile services, this book is also suitable for advanced-level students in computer science...Forewords by:?? .Michael P. Papazoglou, Tilburg University, The Netherlands.Fabio Casati, University of Trento, Italy..?.
作者: 夾死提手勢    時間: 2025-3-23 19:20

作者: 欺騙世家    時間: 2025-3-24 00:04

作者: ONYM    時間: 2025-3-24 02:28
Hermann Freteraccination services and subsequent low vaccination coverage in local communities. Language barriers, lack of targeted communication strategies, the absence of diversity-oriented organisation behaviours, altogether contribute to create a hostile environment for improving the compliance of migrant families to childhood vaccination programmes.
作者: 隱藏    時間: 2025-3-24 10:36

作者: Mitigate    時間: 2025-3-24 13:02
Harald Bartlower is of key importance to those seeking welfare services. As Titmuss pointed out in 1968, ‘In the modern world the professions are increasingly becoming the arbiters of our welfare state: they are the key holders to equality of outcome: they help to determine the pattern of redistribution in social policy.’
作者: NIL    時間: 2025-3-24 17:36

作者: HERTZ    時間: 2025-3-24 18:59
Nutzungspotentiale des Deutschen Kundenbarometers für das Dienstleistungsmanagementriedenheit! Ein gro?er Erfolg? Reicht das? K?nnen eigentlich 10 Prozent unzufriedene Kunden die weitere positive Entwicklung des Unternehmens hinsichtlich Ertrag und Zukunftssicherung gef?hrden? Sind das jetzt gute oder schlechte Werte, die da pr?sentiert werden?
作者: 籠子    時間: 2025-3-25 03:00
Nationale Kundenzufriedenheitsindizes als Informationsgrundlage des Dienstleistungsmanagements — Eine Vorhaben in Planung oder stehen knapp vor der Fertigstellung. Konkrete Eins?tze von KuZI’s sind etwa in ?sterreich (Hackl et al. 1996, S. 86ff.), der Schweiz (Bruhn 1996a; 1996b) sowie in Taiwan und Israel angedacht (überblick bei NQRC 1997 und bei Bruhn 1996c).
作者: 不真    時間: 2025-3-25 03:25

作者: 使迷醉    時間: 2025-3-25 08:21
rastructure that provides a multi-channel broadcast framework for mobile users to effectively discover and access composite M-services. Multi-channel algorithms are proposed for efficiently accessing composite services...Access to Mobile Services provides an in-depth survey of wireless data access a
作者: Hirsutism    時間: 2025-3-25 14:21
Manfred Bruhn,Heribert Meffertrastructure that provides a multi-channel broadcast framework for mobile users to effectively discover and access composite M-services. Multi-channel algorithms are proposed for efficiently accessing composite services...Access to Mobile Services provides an in-depth survey of wireless data access a
作者: Coronation    時間: 2025-3-25 19:13
ons for efficiently accessing simple and composed services i.Access to Mobile Services focuses on methods for accessing broadcast based M-services from multiple wireless channels. This book presents a novel infrastructure that provides a multi-channel broadcast framework for mobile users to effectiv
作者: periodontitis    時間: 2025-3-25 23:08

作者: Bombast    時間: 2025-3-26 03:27

作者: entice    時間: 2025-3-26 05:05

作者: Nonflammable    時間: 2025-3-26 12:30
Klaus Backhaus,Christian Hahnons for efficiently accessing simple and composed services i.Access to Mobile Services focuses on methods for accessing broadcast based M-services from multiple wireless channels. This book presents a novel infrastructure that provides a multi-channel broadcast framework for mobile users to effectiv
作者: itinerary    時間: 2025-3-26 15:21
Rudolf Maleri In view of the allegations of the research-based pharmaceutical companies that mandatory disclosure would ‘impede’ their innovation incentives, it is essential to clarify how IPD disclosure might affect the applicable protection afforded under the existing EU framework. In particular, the analysis
作者: labile    時間: 2025-3-26 16:49
Hans Corsten,Stephan Stuhlmann trial data is problematic and how a policy analysis could be conducted. It starts with a brief overview of the basic principles of designing a regulatory intervention and methodology for the problem analysis developed and applied by the European Commission. After taking a closer look at the availab
作者: delegate    時間: 2025-3-26 22:24
First, the main sources of EU primary and secondary law applicable to clinical trial data throughout its lifecycle and particularly relevant for this study are outlined. Next, the legal determinants of trial sponsors’ control over and third-party access to individual patient-level trial data are sur
作者: META    時間: 2025-3-27 04:46

作者: STYX    時間: 2025-3-27 08:02

作者: 膽大    時間: 2025-3-27 10:38
Hermann Freterxist among the European child population. Pockets of susceptible population may jeopardise priority public health programmes like the measles and rubella elimination programme and represent a threat for keeping the polio-free status. Children belonging to disadvantaged groups, including families wit
作者: mortgage    時間: 2025-3-27 16:20

作者: NICE    時間: 2025-3-27 21:29

作者: avenge    時間: 2025-3-28 01:39
Ursula Hansen,Michael Korpiun,Thorsten Hennig-Thuraulex, depending on the interrelation between different cultures and migration histories. The acculturation process can therefore have positive or negative effects on health, as a function of individual and contextual characteristics. Most of the literature shows that longer durations of residence are
作者: gentle    時間: 2025-3-28 03:48

作者: 勉勵    時間: 2025-3-28 07:36
t pass. These gate sections, he suggests, are governed either by impartial rules or by gatekeepers. In the latter case an individual or group has the power to make the decision whether an individual is allowed in or not.. Lewin’s brief introduction to the idea of organisational gatekeeping has been
作者: epicondylitis    時間: 2025-3-28 14:08

作者: 細(xì)絲    時間: 2025-3-28 17:18
Begriffsabgrenzungen und Erscheinungsformen von Dienstleistungentellung mit dem, was er bedeutet. Gleichwohl ist es, wie bei vielen anderen Worten auch, ziemlich schwierig zu sagen, was sich genau dahinter verbirgt. Dabei existiert zus?tzlich eine Besonderheit der deutschen Sprache, die n?mlich nicht nur den . ?.“ — im Englischen und Franz?sischen ?service“ — ke
作者: 珠寶    時間: 2025-3-28 18:52

作者: AGONY    時間: 2025-3-29 00:06
Ansatzpunkte für ein integratives Dienstleistungsmanagementlt das im Jahr 1974 erschienene Werk ?. — . — .“ von Ludwig Berekoven dar, in dem, neben . und ., die . (Standort, Betriebsgr??e, Produktionsfaktoren) und die . (Leistungserstellung, Lagerhaltung, Leistungsverwertung) von Dienstleistungsunternehmungen einer systematischen Analyse unterzogen werden.
作者: 稀釋前    時間: 2025-3-29 04:47

作者: Trabeculoplasty    時間: 2025-3-29 09:10

作者: Delectable    時間: 2025-3-29 12:27

作者: spinal-stenosis    時間: 2025-3-29 18:00
Psychologische Aspekte der T?tigkeit im Dienstleistungsbereichnstleistungsberufen: Sie wird in pers?nlichem Kontakt mit den Bedienten verrichtet. Den Kern der Arbeit bildet in diesen F?llen die Interaktion zwischen mehr oder weniger fremden Menschen. Für die psychologische Forschung, die sich mit dem menschlichen Erleben und Verhalten auseinandersetzt, bildet
作者: FADE    時間: 2025-3-29 21:31
Marktforschung für das Dienstleistungsmanagementbezug auf die . in dem Sinne, da? zwischen . und . unterschieden werden kann (Abell/Hammond 1979, S. 5ff.; K?hler 1993). Bei ersteren besteht der Informationsbedarf z.B. in der Beurteilung zukünftiger Probleml?sungsangebote, der Prognose der Entwicklung der Aufgaben und der globalen Umwelt sowie in
作者: 孵卵器    時間: 2025-3-30 00:54

作者: heterogeneous    時間: 2025-3-30 07:20

作者: surmount    時間: 2025-3-30 09:33

作者: Amylase    時間: 2025-3-30 13:09

作者: Gene408    時間: 2025-3-30 17:00
Rechtliche Aspekte von ?Dienstleistungen“enstleistungserstellung/-produktion insbesondere in den letzten Jahren Gegenstand h?chsten Interesses geworden ist (Hirte 1996, S. 189ff.; Maleri 1997; Meffert/Bruhn 1997, S. 23ff.). Dies ist wegen der heutigen Bedeutung der ?Dienstleistungen“ sicherlich kein erstaunlicher Befund. Dienstleistungen s
作者: 整潔    時間: 2025-3-30 22:35
Manfred Bruhn (Professor für Allgemeine BetriebswiDienstleistungen erfolgreich managen
作者: Forage飼料    時間: 2025-3-31 04:41
http://image.papertrans.cn/h/image/422650.jpg
作者: 宴會    時間: 2025-3-31 07:22





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
萨迦县| 屏东市| 高唐县| 阳谷县| 旬邑县| 常州市| 金昌市| 城步| 朝阳市| 元谋县| 汽车| 商洛市| 岳西县| 苏尼特右旗| 保山市| 天峨县| 同江市| 五大连池市| 卫辉市| 鄂伦春自治旗| 迁西县| 田林县| 玛纳斯县| 犍为县| 光泽县| 鹿泉市| 无棣县| 仁寿县| 剑阁县| 东城区| 扬州市| 灵台县| 张家港市| 江永县| 岑巩县| 贺兰县| 明水县| 利辛县| 安丘市| 罗定市| 邻水|