派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Handbuch Biographie; Methoden, Traditione Christian Klein Book 2022Latest edition Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lize [打印本頁]

作者: 召集會議    時間: 2025-3-21 19:45
書目名稱Handbuch Biographie影響因子(影響力)




書目名稱Handbuch Biographie影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Biographie網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Handbuch Biographie網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Biographie被引頻次




書目名稱Handbuch Biographie被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Biographie年度引用




書目名稱Handbuch Biographie年度引用學(xué)科排名




書目名稱Handbuch Biographie讀者反饋




書目名稱Handbuch Biographie讀者反饋學(xué)科排名





作者: Compassionate    時間: 2025-3-21 23:37
Biographiewürdigkeitiographie ausgew?hlt wird, ist eng verbunden mit der Funktionsweise von kulturellem Ged?chtnis, mit Kanonisierungsprozessen und ihren Gegenbewegungen sowie mit sozialen, politischen und wirtschaftlichen Machtkonstellationen. Die Kriterien für ,Biographiewürdigkeit ?ndern sich im Laufe der Zeit, in A
作者: 延期    時間: 2025-3-22 01:42
Biographie und Anthropologienung für eine Sach- und Fachbuchgattung (des 18. und 19. Jahrhunderts), in welcher – wie in C.F. Burdachs . (Stuttgart 1837) – das Wissen vom Menschen popularisierend und teils unter ethischer Perspektive dargeboten wird.
作者: foodstuff    時間: 2025-3-22 07:34
Biographie – Genealogie – Generation Generation, wie es sich, als historisch spezifische Variante genealogischen Denkens, seit dem sp?ten 18.?Jahrhundert herausgebildet hat, bezeichnet ein solches Grenz- und übergangsph?nomen. Die – heute zumeist vorherrschende – Vorstellung der Generation als einer Erlebnisgemeinschaft, die sich aufg
作者: 頭腦冷靜    時間: 2025-3-22 11:43

作者: Conflict    時間: 2025-3-22 14:42
Rüdiger Zymnerationand to those in other academic domains who are interested in self-reflexive, transformative, and creative research methodologies and methods..“This book illuminates how autoethnography can engage authors a978-94-6300-399-5
作者: Nostalgia    時間: 2025-3-22 20:26
Hannes Schweigerationand to those in other academic domains who are interested in self-reflexive, transformative, and creative research methodologies and methods..“This book illuminates how autoethnography can engage authors a978-94-6300-399-5
作者: Mundane    時間: 2025-3-23 00:03
ie 2. Auflage bringt 8 neue Texte zur Transnationalit?t, zu Comics und Graphic Novel, zur Objektbiographie, zum ?Biographischen Paradox?, zu Digital Humanities und den Queer Studies, zur Metabiographik und zu den Tendenzen und Debatten der Gegenwart. Alle Artikel sind aktualisiert..978-3-476-05843-0
作者: 變色龍    時間: 2025-3-23 03:36

作者: 刺穿    時間: 2025-3-23 07:09
hts communicated in this book will be valuable for specialists in the field of higher educationand to those in other academic domains who are interested in self-reflexive, transformative, and creative research methodologies and methods..“This book illuminates how autoethnography can engage authors a
作者: Humble    時間: 2025-3-23 10:10
Doris Koleschuals” and it stresses the distinction between “weak barbarism” and “strong barbarism” (225). Weak barbarism describes our society’s “tendency to decay,” which illustrates a “symptomatic dehumanization of society” (228). Chialda argues that “its forms of manifestation are so violently . contrary to t
作者: Seizure    時間: 2025-3-23 14:07
Bernhard Fetzuals” and it stresses the distinction between “weak barbarism” and “strong barbarism” (225). Weak barbarism describes our society’s “tendency to decay,” which illustrates a “symptomatic dehumanization of society” (228). Chialda argues that “its forms of manifestation are so violently . contrary to t
作者: 宮殿般    時間: 2025-3-23 20:54
Astrid Erllenship but of hitherto silenced and discounted forms of knowledge and being. It draws on academics‘ stories at various universities located in South Africa, USA, UK, Hong Kong, and the Philippines. It steps into the unexplored constructions of how knowledge?is?used in the deployment of valuing some
作者: Leisureliness    時間: 2025-3-23 22:48
Johanna Gehmacher,Katharina Prageries were few and conflicts were many. From the perspective of synergy-minded and conflict-avoiding academic organizers, the centralization/decentralization dynamics of international research and education needed further clarity?– was solving the dilemma the key to enhancing synergies and reducing co
作者: Bone-Scan    時間: 2025-3-24 03:50
Stefan Willer reputable counterparts in academic divisions of highly-ranked universities in advanced economies? The following observations from health scientists, teacher trainers, engineers, and social scientists shed light on the key drivers of academic choices in disparate epistemic communities of a research-
作者: nephritis    時間: 2025-3-24 07:34
Begriffsgeschichte: Biographie und verwandte Terminien bislang nicht zu ihren bevorzugten Gegenst?nden. So thematisiert keine der vorliegenden überblicksdarstellungen eingehend den semantischen Gehalt und Wandel, der mit dem Terminus ?Biographie‘ und den ihn erg?nzenden und konkurrierenden Begriffen verbunden ist. Es existieren auch kaum Spezialstudi
作者: IRS    時間: 2025-3-24 12:12

作者: 含沙射影    時間: 2025-3-24 18:52
Narrativit?tIn diesem Sinne taucht der Begriff ?erz?hlen‘ in der einen oder anderen Variante auch h?ufig an prominenter Stelle in Definitionen des Genres auf – so hei?t es etwa im . kurz und bündig, die Biographie sei die ?(lit.) Erz?hlung eines Lebens“ (Burdorf/Fasbender/Moennighoff 2007, 89). Das erz?hlende M
作者: defibrillator    時間: 2025-3-24 22:39
Fiktionalit?t, Faktizit?t, Metafiktionuf historiographische Wahrheit erhebt und damit zu den nicht-fiktionalen bzw. faktualen Erz?hlgenres zu rechnen ist (s. Kap.?.: Referentialit?t), changiert sie gleichwohl zwischen Historiographie und Literatur sowie Fiktionalit?t und Faktizit?t. Einerseits zeichnen sich Biographien durch einen einde
作者: 組裝    時間: 2025-3-25 00:41
Poetizit?t/Literarizit?t zurück. Man versteht darunter ?das Charakteristische der literarischen Sprachverwendung“ (van Peer 2003, 111). Den folgenden begriffsgeschichtlichen und -analytischen Ausführungen schlie?en sich überlegungen zur Anwendung des Begriffs auf Biographien an.
作者: configuration    時間: 2025-3-25 05:18

作者: Madrigal    時間: 2025-3-25 08:18

作者: synovial-joint    時間: 2025-3-25 15:26
Biographie und Performanz – Problematisierungen von Identit?ts- und Sujektkonstruktionenwerden kann, dann stellen sich der Praxis wie auch der Theorie der Biographie unmittelbar zwei grunds?tzliche Fragen: Wie kann die Rolle, die Leistung, aber auch die Verfasstheit und Eigentümlichkeit des Schreibens reflektiert, gegebenenfalls problematisiert werden? Denn schon der Begriff Biographie
作者: 鄙視讀作    時間: 2025-3-25 19:39
Biographisches Erz?hlen zwischen Wahrheit und Lüge, Inszenierung und Authentizit?tb Biographien lügen oder nicht, h?ngt vom Rollenverst?ndnis der Biograph*innen, von der Erwartungshaltung des Publikums und vom gew?hlten biographischen Genre ab, sei es eine Lobrede, ein chronikalischer Lebenslauf, ein Lexikoneintrag, eine literarische Biographie oder eine Biographie mit wissenscha
作者: 笨拙的你    時間: 2025-3-25 20:12

作者: 騙子    時間: 2025-3-26 03:54

作者: 盡責(zé)    時間: 2025-3-26 05:43
Biographie und WissenKaiserviten Suetons (ca.?70–140 n.?Chr.) – dienten nicht zuletzt der Verbreitung von Wissen: über die schlichten biographischen Fakten, über Karriere und Konflikte, vor allem aber über die Normen und Werte, die der einzelne Herrscher im Bewusstsein der Zeitgenossen bzw. der Nachwelt gelebt oder durc
作者: Infelicity    時間: 2025-3-26 10:06
Biographie und Ged?chtnisen Orten im engeren Sinne (?Weimar‘), Ereignissen (?Der Westf?lische Frieden‘), Dingen (?Der Volkswagen‘), Mythen und Legenden (?Die Dolchsto?legende‘) oder literarischen Werken (?Grimms M?rchen‘) – offenbar die Biographie darstellt. Von insgesamt 121 in kurzen Essays dargestellten Erinnerungsorten
作者: RUPT    時間: 2025-3-26 14:10

作者: 賞心悅目    時間: 2025-3-26 19:45

作者: 壯麗的去    時間: 2025-3-26 21:06
Biographie zwischen sozialer Funktion und sozialer Praxisschreibungen (graphein) des Lebens (bios). Dieser Ausgangspunkt ist theoretisch kompatibel mit dem kommunikationssoziologischen sowie in methodischer Hinsicht mit dem textanalytischen Zugang zum Gegenstand der Lebensgeschichte. Daher unterscheidet sich die soziologische Biographieforschung von der e
作者: insurrection    時間: 2025-3-27 04:59
y, professionally, and socially useful understandings of teaching and researching in higher education. The book invites readers into the private and public realms of higher education academics who teach and research across diverse disciplines and university contexts. . is distinctive within the exis
作者: Corral    時間: 2025-3-27 06:12
th African university settings and complemented by contributAcademic Autoethnographies: Inside Teaching in Higher Education invites readers to experience autoethnography as a challenging, complex, and creative research methodology that can produce personally, professionally, and socially useful unde
作者: 恃強凌弱的人    時間: 2025-3-27 12:22

作者: irradicable    時間: 2025-3-27 14:01
Rüdiger Zymnerth African university settings and complemented by contributAcademic Autoethnographies: Inside Teaching in Higher Education invites readers to experience autoethnography as a challenging, complex, and creative research methodology that can produce personally, professionally, and socially useful unde
作者: 圓錐    時間: 2025-3-27 19:10

作者: locus-ceruleus    時間: 2025-3-27 22:37
Matthias Aumüllery, professionally, and socially useful understandings of teaching and researching in higher education. The book invites readers into the private and public realms of higher education academics who teach and research across diverse disciplines and university contexts. . is distinctive within the exis
作者: Commonwealth    時間: 2025-3-28 05:06

作者: 從屬    時間: 2025-3-28 07:03
Matthias Aumüllery, professionally, and socially useful understandings of teaching and researching in higher education. The book invites readers into the private and public realms of higher education academics who teach and research across diverse disciplines and university contexts. . is distinctive within the exis
作者: 合群    時間: 2025-3-28 13:11

作者: indoctrinate    時間: 2025-3-28 16:31

作者: AUGER    時間: 2025-3-28 21:46

作者: originality    時間: 2025-3-29 01:01

作者: Hallowed    時間: 2025-3-29 06:01

作者: Efflorescent    時間: 2025-3-29 09:37
Christian von Zimmermannnising academic citizenship. Leadership foundation for higher education.):3), describing it as a ‘set of attitudes and activities connected to internal and external service work supporting the infrastructure of academic life and the wider civic mission of the university.’
作者: Hemiplegia    時間: 2025-3-29 11:34

作者: lattice    時間: 2025-3-29 17:06

作者: 送秋波    時間: 2025-3-29 19:53
Stefan Willerorthwhile to take on extra risk and span the boundaries of geopolitics, agendas, and bureaucracies on behalf of the entire institution, when academic communities primarily recognize and measure the value of scientific prestige on the bases of intellectual leadership and the success of an individual
作者: 擦試不掉    時間: 2025-3-30 01:36

作者: Aerate    時間: 2025-3-30 05:03

作者: Genteel    時間: 2025-3-30 09:39

作者: BUOY    時間: 2025-3-30 12:52

作者: Annotate    時間: 2025-3-30 19:58
Biographie und Wissenhbrochen hatte. Instruktion durch Wissen blieb auch in den sp?teren Jahrhunderten ein wesentliches Anliegen fast aller Lebensbeschreibungen, und die popul?re Biographik folgt diesem Muster bis heute –
作者: HOWL    時間: 2025-3-30 22:09
Transnationale Leben – Formen, Begriffe und Zugriffeographischen Praktiken – in ihren jeweils sehr unterschiedlichen Formen und Begriffen – sind dabei auf keine einfache Formel zu bringen. Die theoretische Reflexion zu diesen Ph?nomenen und ihrer Verschr?nkung ist gepr?gt von Verweisen auf (produktive wie hemmende) Komplexit?t, Heterogenit?t und Mehrdimensionalit?t.
作者: Mortar    時間: 2025-3-31 04:03
Biographie zwischen sozialer Funktion und sozialer Praxisher sozialstrukturell analysierenden Lebenslaufforschung, die sich mit den Chancen des Eintritts spezifischer (sozial institutionalisierter) Lebensereignisse befasst (Mayer 2001). Der soziologischen Biographieforschung geht es insofern um das ?Wie‘ der Beschreibung des Lebens.
作者: 顯赫的人    時間: 2025-3-31 05:06

作者: 跳脫衣舞的人    時間: 2025-3-31 10:48
ublic realms of higher education academics who teach and research across diverse disciplines and university contexts. . is distinctive within the existing body of autoethnographic scholarship in that most of the research presented in this book has been done in relation to South African university settings.
作者: Inkling    時間: 2025-3-31 17:17

作者: ABOUT    時間: 2025-3-31 19:36
Sven Hanuschekublic realms of higher education academics who teach and research across diverse disciplines and university contexts. . is distinctive within the existing body of autoethnographic scholarship in that most of the research presented in this book has been done in relation to South African university settings.




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
登封市| 濮阳县| 无锡市| 八宿县| 双城市| 罗甸县| 瑞金市| 疏附县| 安仁县| 张家口市| 龙里县| 茂名市| 石渠县| 虎林市| 平乡县| 安仁县| 工布江达县| 银川市| 绥阳县| 屏东县| 营口市| 红原县| 永修县| 台安县| 山阳县| 梅河口市| 天镇县| 舞阳县| 楚雄市| 卢湾区| 永宁县| 博乐市| 石台县| 久治县| 新宾| 大渡口区| 隆回县| 四子王旗| 探索| 囊谦县| 泾阳县|