標(biāo)題: Titlebook: Handbook of Ocean Container Transport Logistics; Making Global Supply Chung-Yee Lee,Qiang Meng Book 2015 Springer International Publishing [打印本頁] 作者: 婉言 時(shí)間: 2025-3-21 16:41
書目名稱Handbook of Ocean Container Transport Logistics影響因子(影響力)
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書目名稱Handbook of Ocean Container Transport Logistics網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Handbook of Ocean Container Transport Logistics被引頻次
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書目名稱Handbook of Ocean Container Transport Logistics年度引用
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書目名稱Handbook of Ocean Container Transport Logistics讀者反饋
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作者: 頑固 時(shí)間: 2025-3-21 22:19 作者: floaters 時(shí)間: 2025-3-22 03:44 作者: hardheaded 時(shí)間: 2025-3-22 05:37
Kap Hwan Kim,Hoon Leeroduktion sowie von Halbfabrikaten und Zukaufteilen durch die Stufen des Produktionsprozesses, einschlie?lich aller Zwischenlagerungen, über die Montage bis zum Fertigwarenlager. Es werden innerhalb der Produktionslogistik Transport-, Umschlags- und Lagerleistungen sowie logistische Informationsleis作者: 類人猿 時(shí)間: 2025-3-22 08:48 作者: Compass 時(shí)間: 2025-3-22 14:01 作者: craven 時(shí)間: 2025-3-22 20:17
Chin-Shan Lu,Pei-Hsuan Changrminiert (Cornelius & Boos 2003, S. 152) und dieser Prozess wiederum durch Kommunikation gestaltet wird. Davon ausgehend stellt sich die Frage, was gute Kommunikation – bzw. hohe Kommunikationsqualit?t – in einer elektronischen Verhandlung auszeichnet. Dieses Kapitel beschreibt, nach einer allgemein作者: Insulin 時(shí)間: 2025-3-22 22:56 作者: Odyssey 時(shí)間: 2025-3-23 03:30
Dong-Ping Song,Jing-Xin Dongdeutlich wird, sowohl direkte als auch indirekte Auswirkungen auf den Abverkauf ?kologischer Bekleidung haben k?nnen. Tab. E-1 liefert einen überblick über diese Parameter und zeigt, welche Einflussm?glichkeiten wiederum jeweils die verschiedenen Marktakteure haben. W?hrend der Handel als einziger A作者: 約會(huì) 時(shí)間: 2025-3-23 09:11 作者: 索賠 時(shí)間: 2025-3-23 11:44
Xiangtong Qin sowie den darauf einwirkenden Einflussfaktoren bestimmt. Nach der funktionalen Bewertungslehre ist der Unternehmenswert folgerichtig vom Zweck der Bewertung abh?ngig. Sowohl die Zielsetzung als auch die Handlungs- und Gestaltungsoptionen sind entscheidend für die Bestimmung des Unternehmenswertes.作者: Forage飼料 時(shí)間: 2025-3-23 17:28 作者: 遺棄 時(shí)間: 2025-3-23 18:54
Shuaian Wang,Abdurahim Alharbi,Pam Davyungen von bis zu 5% der Beschaffungspreise und von 50-80% der Abwicklungskosten führen. Diese, vom Normgeber EU als Erw?gungsgründe bezeichneten Potenziale lassen sich danach vor allem durch die transparente Inanspruchnahme des Marktes, die Bedarfsbündelung sowie die effiziente Abwicklung der formal作者: Solace 時(shí)間: 2025-3-24 01:24 作者: entreat 時(shí)間: 2025-3-24 03:13
Shuaian Wang,Zhiyuan Liuungen von bis zu 5% der Beschaffungspreise und von 50-80% der Abwicklungskosten führen. Diese, vom Normgeber EU als Erw?gungsgründe bezeichneten Potenziale lassen sich danach vor allem durch die transparente Inanspruchnahme des Marktes, die Bedarfsbündelung sowie die effiziente Abwicklung der formal作者: CALL 時(shí)間: 2025-3-24 07:52 作者: 祖?zhèn)?nbsp; 時(shí)間: 2025-3-24 13:33 作者: 陰險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-24 17:36 作者: Paraplegia 時(shí)間: 2025-3-24 21:23
Innovative Container Terminals to Improve Global Container Transport Chainsreasing at a faster speed. One of the main reasons is due to the increasing vessel size and the preference of ocean liners in adopting the “hub-and-spoke” system. Connectivity plays an important role for these major ports to remain competitive in capturing transshipment markets. In this chapter, we 作者: corn732 時(shí)間: 2025-3-25 02:41
Container Terminal Operation: Current Trends and Future Challengesined and new trends in the technological development for each decision-making process are discussed. Relevant research directions and open questions are proposed. The functions of the Terminal Operating System (TOS), which is the software used to implement the decision-making processes, are discusse作者: Aprope 時(shí)間: 2025-3-25 05:24 作者: NEXUS 時(shí)間: 2025-3-25 10:29
Container Port Competition and Competitiveness Analysis: Asian Major Portstomer-centric community ports, so-called the Fifth Generation Ports, of which the concept has been modified for evaluation. The literature of competitiveness of container ports applied a number of methods, among others, including time series analysis, DEA and SFA methods, service quality analysis wi作者: 懸掛 時(shí)間: 2025-3-25 13:44
Choosing a Business Model of Container Terminal Operationsan International Ports Corporation (TIPC)—the former port authority of Kaohsiung, Keelung, Taichung, and Hualien in Taiwan. An analytic hierarchy process approach is employed to assess the relative importance of these criteria and business models. Results indicate that benefit and operational capabi作者: 分散 時(shí)間: 2025-3-25 19:23 作者: 拾落穗 時(shí)間: 2025-3-25 21:09 作者: GEON 時(shí)間: 2025-3-26 01:06
Disruption Management for Liner Shipping with tremendous efforts being paid to optimize the plan. When the plan is executed in real time, however, it is constantly subject to different unexpected disruptions, making the original plan sub-optimal or even infeasible. Therefore we have the need of dynamically revising the operations plan at 作者: 變形詞 時(shí)間: 2025-3-26 06:40 作者: 赤字 時(shí)間: 2025-3-26 11:42 作者: thwart 時(shí)間: 2025-3-26 15:47
Slow Steaming in Maritime Transportation: Fundamentals, Trade-offs, and Decision Modelsices. In recent years the environmental dimension of slow steaming has also become important, as ship emissions are directly proportional to fuel burned. The purpose of this chapter is to examine the practice of slow steaming from various angles. In that context, a taxonomy of models is presented, s作者: Physiatrist 時(shí)間: 2025-3-26 17:24
Efficient Global Container Transport Network Designand complexity of container shipping networks, global liner shipping companies are seeking optimization-based decision support tools for designing efficient container transport networks. Nevertheless, the status quo research is far lagging, especially in terms of solving practical-size problems whil作者: LITHE 時(shí)間: 2025-3-27 00:50
Purchasing Transportation Services from Ocean Carriersost reduction, a shipper can use what is called a reverse auction mechanism to purchase transportation services, by inviting carriers, i.e. liner shipping companies, to bid competitively to sell their services. As part of the process, carriers often seek commitments from the shipper, and internal bu作者: CRANK 時(shí)間: 2025-3-27 02:48 作者: 大看臺(tái) 時(shí)間: 2025-3-27 05:41
Modelling Global Container Freight Transport Demand a global level. Information on future container transport flows is useful for various purposes. It is instrumental for the assessment of returns of investments in network infrastructure and fleets, the prediction of environmental impacts of transport and the analysis of success of governmental poli作者: 牢騷 時(shí)間: 2025-3-27 11:41
Competition and Co-operation in Maritime Logistics Operationsat maritime logistics operators can effectively manage competition and co-operation with their rivals for better responding to those challenges and thus achieving their strategic goals, i.e. maximisation of maritime logistics value. In order to address the aforementioned issues, this chapter adopts 作者: 預(yù)兆好 時(shí)間: 2025-3-27 14:40
978-3-319-37620-2Springer International Publishing Switzerland 2015作者: heirloom 時(shí)間: 2025-3-27 18:13
Handbook of Ocean Container Transport Logistics978-3-319-11891-8Series ISSN 0884-8289 Series E-ISSN 2214-7934 作者: bile648 時(shí)間: 2025-3-28 00:49 作者: characteristic 時(shí)間: 2025-3-28 03:56
International Series in Operations Research & Management Sciencehttp://image.papertrans.cn/h/image/421819.jpg作者: 控訴 時(shí)間: 2025-3-28 07:19 作者: 做事過頭 時(shí)間: 2025-3-28 14:20
Zhou Xu,Xiaofan Lai?Wenn wir die richtige Richtung finden wollen, müssen wir die F?higkeit entwickeln, auch immer das Gegenteil von dem zu denken, was wir bisher gedacht und gemacht haben“ – Bertrand Piccard, der aktuell am Projekt “Erste Weltumrundung mit einem solargetriebenen Flugzeug” arbeitet.作者: octogenarian 時(shí)間: 2025-3-28 14:39
https://doi.org/10.1007/978-3-319-11891-8Global Supply Chains; Ocean Containers; Ocean Transport Logistics; Option Contracts; Supply Chain Contra作者: 規(guī)章 時(shí)間: 2025-3-28 19:14 作者: 軌道 時(shí)間: 2025-3-29 00:09
0884-8289 s to improve supply chain.Explores issues concerning supply .This book is focused on the impact of ocean transport logistics on global supply chains. It is the first book solely dedicated to the topic, linking the interaction of parties along this chain, including shippers, terminal operators and li作者: Small-Intestine 時(shí)間: 2025-3-29 04:35 作者: Rodent 時(shí)間: 2025-3-29 07:39 作者: 玉米 時(shí)間: 2025-3-29 14:18
ungsweg bestimmt werden kann. Eine beispielhafte Quantifizierung verschiedener Transaktionen zeigt die Anwendung für den Einzelfall auf und erm?glicht eine Ableitung allgemeingültiger Tendenzaussagen.978-3-8349-2065-2978-3-8349-8454-8作者: 卵石 時(shí)間: 2025-3-29 16:57 作者: 親屬 時(shí)間: 2025-3-29 23:21 作者: assail 時(shí)間: 2025-3-30 01:47 作者: 初次登臺(tái) 時(shí)間: 2025-3-30 05:07 作者: 運(yùn)動(dòng)的我 時(shí)間: 2025-3-30 11:18
Ho-Tak Tsang,Ho-Yin Makon analysiert sie unter Einbezug verschiedenster variabler Einflussparameter die Abbildung zukünftiger Entwicklungsverl?ufe. Aus den Simulationsergebnissen leitet die Autorin Handlungsempfehlungen für verschiedene Marktakteure ab, die Einfluss auf die Verbreitung ?kologischer Bekleidung nehmen k?nnen.作者: Prologue 時(shí)間: 2025-3-30 14:26
Container Port Competition in Europeion of port competition in the second most important container port system in the world after Asia. The chapter aims to provide the reader with a clear insight on the current status, drivers and issues in European container port competition.作者: 正式通知 時(shí)間: 2025-3-30 19:42 作者: Root494 時(shí)間: 2025-3-30 20:53 作者: 萬花筒 時(shí)間: 2025-3-31 02:22
Lóránt A. Tavasszy,Olga Ivanova,Ronald Aprilyanto Halimzüge zum HGB idF BilMoG.- Vollst?ndige überarbeitung der Aufgaben zur Kapitalkonsolidierung.- Neues Kapitel zum IFRS-Anhang (u.a. nahe stehende Unternehmen und Personen).- Viele weitere neue Aufgaben (z.B. zur Aktivierung von Zinskosten bei qualifying assets, zur Full Goodwill Methode, zu reverse acquisition)..作者: 橫截,橫斷 時(shí)間: 2025-3-31 05:56
Choosing a Business Model of Container Terminal Operationsdium term for TIPC is “wholly-owned, operate-outsourced”, whereas “wholly-owned, operate-owned” is the optimal business model in the long term. Implications of the research findings for port corporations and global terminal operators are discussed.作者: 似少年 時(shí)間: 2025-3-31 12:32
Purchasing Transportation Services from Ocean Carriersns. In this chapter, we first review existing studies on the transportation service procurement problem. Based on a new general optimization model, we then discuss extensions to the existing known results, as well as present several results new to the literature.作者: 束縛 時(shí)間: 2025-3-31 16:52
Slow Steaming in Maritime Transportation: Fundamentals, Trade-offs, and Decision Modelsed. The purpose of this chapter is to examine the practice of slow steaming from various angles. In that context, a taxonomy of models is presented, some fundamentals are outlined, the main trade-offs are analysed, and some decision models are presented. Some examples are finally presented so as to highlight the main issues that are at play.