派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Handbook of Multilingual TESOL in Practice; Kashif Raza,Dudley Reynolds,Christine Coombe Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The A [打印本頁(yè)]

作者: Covenant    時(shí)間: 2025-3-21 19:14
書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice影響因子(影響力)




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice被引頻次




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice年度引用




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice年度引用學(xué)科排名




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice讀者反饋




書目名稱Handbook of Multilingual TESOL in Practice讀者反饋學(xué)科排名





作者: emulsify    時(shí)間: 2025-3-22 00:00
http://image.papertrans.cn/h/image/421693.jpg
作者: Pantry    時(shí)間: 2025-3-22 01:38
Dieses Kapitel beschreibt den Hintergrund der vorliegenden Arbeit – digitale Daten im Gesundheitswesen. Zun?chst geht es um die Frage, was unter digitalen Daten im Gesundheitssystem zu verstehen ist, danach um die Definition des Problems. Das Kapitel endet mit der Zielsetzung der Arbeit.
作者: linguistics    時(shí)間: 2025-3-22 06:27
Md. Sadequle Islam,Sílvia Melo-PfeiferAuch wenn ein Vorhaben grunds?tzlich zul?ssig ist, bedeutet dies im Umkehrschluss nicht, dass der Bauherr mit der Ausführung seines geplanten Vorhabens sofort beginnen kann. Ehe es an die Ausführung geht, stellt sich zun?chst die Frage, ob eine Baugenehmigung beantragt werden muss oder nicht.
作者: Intellectual    時(shí)間: 2025-3-22 10:40

作者: 混沌    時(shí)間: 2025-3-22 13:19

作者: 毛細(xì)血管    時(shí)間: 2025-3-22 18:01

作者: SPASM    時(shí)間: 2025-3-22 23:26

作者: gregarious    時(shí)間: 2025-3-23 03:20
sert werden kann. Zugleich bieten (digitale) Daten eine gro?e Chance, die Wirtschaft positiv zu beeinflussen. In diesem Buch geht es um die Pl?ne, eine elektronische Patientenakte einzuführen, in der jeder Patient die Ergebnisse medizinischer Untersuchungen speichern und bei Bedarf abrufen kann. Zug
作者: 染色體    時(shí)間: 2025-3-23 07:16
Kashif Raza,Dudley Reynolds,Christine Coombebersetzen beschrieben mit der Schlussfolgerung: Der Bedarf an Sprach- und übersetzungsdienstleistungen wird weiter steigen. Es folgt ein kurzer Blick auf die Entwicklung der Ausbildung von übersetzern und die Entwicklung der Curricula. Dabei stehen im Mittelpunkt Forderungen an die Ausbildung in den
作者: 合同    時(shí)間: 2025-3-23 11:10
Catherine Restrepo-Widney,Sabrina F. SembianteSchnittpunkt zwischen Individuum und Gesellschaft stellt die Kleinfamilie ein Brennglas dar, das den Blick auf das Verhalten zur allt?glichen Mahlzeitengestaltung und somit dessen Verst?ndnis erm?glicht.?Zahlreiche wissenschaftliche Studien befassen sich mit der Einnahme von Mahlzeiten in Familien.
作者: CEDE    時(shí)間: 2025-3-23 17:27

作者: antiandrogen    時(shí)間: 2025-3-23 20:23
John Wayne N. dela Cruzwurde das Instrument der Amtshaftung eingeführt. Im Baurecht sind Ansprüche aufgrund einer fehlerhaften Bauleitplanung, einer versp?teten oder nicht erteilten Baugenehmigung bzw. einer rechtswidrig erteilten Baugenehmigung denkbar.
作者: 傳授知識(shí)    時(shí)間: 2025-3-24 01:47

作者: POLYP    時(shí)間: 2025-3-24 04:59

作者: 努力趕上    時(shí)間: 2025-3-24 10:07

作者: Contort    時(shí)間: 2025-3-24 13:12
Vikas Audumbar Kadam,Lina Mukhopadhyayological problems of an early state of modernity in the Global North, which affect all modern subject positions. Masculinity turns out to be an ‘empty’ attribution to a social address. Nevertheless, the research continues to be successful due to the growing need for social addresses and visibility f
作者: 課程    時(shí)間: 2025-3-24 16:53

作者: 付出    時(shí)間: 2025-3-24 20:10
Serdar Tekinsociety. By summarizing the results of the work, this chapter also discusses the overlap between scientific and everyday interpretations of masculinity as thematised in a recently published journalistic book on the topic. The work finally argues for a revision of ‘masculinity’ as a scientific term..
作者: pessimism    時(shí)間: 2025-3-24 23:53

作者: liaison    時(shí)間: 2025-3-25 04:43

作者: Myelin    時(shí)間: 2025-3-25 10:44
Rodrigo Arellano,Anikó Hatoss Chancen und Herausforderungen des islamischen Religionsunterrichts in ?sterreich zu zeichnen, ist es notwendig, die Perspektiven dieser unterschiedlichen Akteur*innen abzubilden. Aus diesem Grund widmet sich der vorliegende Beitrag der Stellung des islamischen Religionsunterrichts in der Schule sow
作者: engrave    時(shí)間: 2025-3-25 15:32

作者: carotenoids    時(shí)間: 2025-3-25 18:01
?fte an ?sterreichischen Schulen mit besonderem Blick auf (inter-)religi?ses Lernen. Die Studie orientiert sich am Habituskonzept Pierre Bourdieus und dessen Anwendung in der Religionsp?dagogik. Anhand exemplarisch ausgew?hlter Zitate werden einige zentrale kollektive religionsp?dagogische Orientier
作者: aquatic    時(shí)間: 2025-3-25 22:50
Heather A. Linville,Polina Vinogradovaahrung im Bereich des Religionsunterrichts an ?ffentlichen Schulen. Dieser Beitrag beleuchtet den langen Weg zur Gründung der Islamischen Glaubensgemeinschaft in ?sterreich (IGG?) und zur Implementierung des islamischen Religionsunterrichts im Rahmen der ?sterreichischen Rechtsordnung. Anhand des ?s
作者: Arable    時(shí)間: 2025-3-26 02:08
Multilingual TESOL in Practice in Higher Education: Insights from EFL Classrooms at a Gulf Universit, when it comes to multilingual praxis—using multiple languages as part of our classroom repertoire or when assessing students, developing materials and offering professional development, they often ask themselves: But how would this work in my own language classroom? Because many of us have not see
作者: pericardium    時(shí)間: 2025-3-26 05:33
Culturally Sustaining Practices in a Culturally and Linguistically Diverse Preschool Classroomstic, literate, and cultural pluralism as part of schooling. The study presented in this chapter responds to the necessity for more CSP-informed research in preschool contexts by examining pedagogical practices that sustain preschool children’s linguistic and cultural heritages in spaces supportive
作者: Buttress    時(shí)間: 2025-3-26 09:44

作者: Bmd955    時(shí)間: 2025-3-26 14:57

作者: 先行    時(shí)間: 2025-3-26 18:24
“Bangla Helps Learners to Get the Gist Better”–Translanguaging in Postcolonial English as a Foreign S/FL), even if not overtly, while daily communicative translanguaging is seen as unproblematic. This apparent contradiction shows a gap between learning and communicative practices or, said otherwise, between pedagogical and communicative translanguaging. In this chapter, we discuss Bangladeshi teac
作者: 軍火    時(shí)間: 2025-3-27 00:13
Promoting Multilingualism at University Writing Centers: International Students’ Perceptions of Non-lturally diverse classrooms has been recognized. As an extension of classroom instruction, university writing centers (WCs) also have witnessed a steadily increasing number of multilingual international students (MISs) becoming major clientele. WCs face a challenge of effectively working with MISs.
作者: Hyperopia    時(shí)間: 2025-3-27 03:40
Critical Multilingualism in?TESOL in Practice: Language, Power, and Decolonialityen grappling with its postcolonial positionality and linguistic dependency on foreign languages. With the spread of English in the country, local languages are facing more threats since French is the ex-colonial code while English might represent modern coloniality. Critical multilingualism seems a
作者: Bumble    時(shí)間: 2025-3-27 08:03
Using Translingual Mediated Revisions to Develop Micro-linguistic Abilities in Writing Argumentativecially for adult learners who lack grade-appropriate ESL proficiency. Previous research on ESL writing shows that collaborative teacher–learner interactions during writing and revision processes help learners internalize macro- and micro-features of writing. Such collaborations, when integrated into
作者: Panacea    時(shí)間: 2025-3-27 13:26

作者: eulogize    時(shí)間: 2025-3-27 14:37
Multilingualism in Global Englishes Language Teaching: Narrative Insights from Three TESOL Practitio to promote its principles. The lack of awareness regarding GELT and lingering attitudes that privilege monolingual orientations to teaching and conceptualizing the English language—exacerbated by the construct of native speakerism—persist among teachers, learners, and other educational stakeholders
作者: 吸引力    時(shí)間: 2025-3-27 17:59

作者: 夾死提手勢(shì)    時(shí)間: 2025-3-27 23:54

作者: 費(fèi)解    時(shí)間: 2025-3-28 03:31
Caught Between a Bilingual Policy and Monolingual English Practices in Chile: Opportunities and Chaled curriculum directions are based on English-only monolingual ideologies with little room for translanguaging. To begin with, this chapter introduces language-in-education policies and relevant Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) teacher training provisions in Chile. Then, the r
作者: Facet-Joints    時(shí)間: 2025-3-28 06:35

作者: 可轉(zhuǎn)變    時(shí)間: 2025-3-28 13:58

作者: 合法    時(shí)間: 2025-3-28 15:10

作者: Acetaldehyde    時(shí)間: 2025-3-28 22:07

作者: CHARM    時(shí)間: 2025-3-29 01:53
Heather A. Linville,Polina Vinogradovaegration zu gew?hrleisten. Zudem wird ersichtlich, dass der Religionsunterricht nicht in der Lage ist, s?mtliche politischen und gesellschaftlichen Erwartungen zu erfüllen, und Zeit ben?tigt, um sich als Pflichtfach zu etablieren, ohne unrealistische Vorstellungen zu wecken.
作者: 濃縮    時(shí)間: 2025-3-29 03:10

作者: 食草    時(shí)間: 2025-3-29 09:35

作者: FAZE    時(shí)間: 2025-3-29 13:49

作者: CAGE    時(shí)間: 2025-3-29 18:48
Serdar Tekinnden Kap.?8 nicht nur die Ergebnisse der Arbeit zusammengefasst, sondern auch die überschneidungen wissenschaftlicher und lebensweltlicher Deutungen zu ?M?nnlichkeit‘ skizziert werden. Die Arbeit pl?diert abschlie?end für eine Revision von ?M?nnlichkeit‘ als wissenschaftlichem Begriff.
作者: PURG    時(shí)間: 2025-3-29 21:37

作者: LUMEN    時(shí)間: 2025-3-30 03:11
on multilingualism in TESOL for policymakers, teacher educaThis book presents exemplars of multilingualism in TESOL worldwide. It incorporates essential topics such as curriculum development, classroom instruction, materials creation, assessment, and teacher training where TESOL and multilingualism
作者: osteoclasts    時(shí)間: 2025-3-30 06:31
Scott Saft beiden einen bedeutenden Stellenwert für die Soziologie ein. Gleichzeitig spielen gemeinsame Mahlzeiten in vielerlei Hinsicht eine zentrale Rolle im Alltag von Familien: Sie schaffen Struktur und Kontinuit?t, stellen famili?re Bindung, Gemeinschaft und Zusammenhalt her.
作者: 拖網(wǎng)    時(shí)間: 2025-3-30 08:40

作者: 入會(huì)    時(shí)間: 2025-3-30 13:08
ehnungsbescheid am Ende eine Rechtsmittelbelehrung, aus der sich die Art des Rechtsmittels, die zust?ndige Rechtsmittelbeh?rde bzw. das zust?ndige Rechtsmittelgericht sowie die Rechtsmittelfrist ergeben (§?37 Abs.?6 VwVfG).
作者: Myosin    時(shí)間: 2025-3-30 20:13
Thi Thanh Tra Do,Thi My Linh Nguyenktive transparent darstellen. Mit diesem Schritt wird ein elementarer Beitrag zur Online-Forschung geleistet. Dieser besteht zum einen darin, dass Hypothesen und Fallstudien zum Gegenstand um quantitative und qualitative Dimensionen erweitert werden.
作者: 放縱    時(shí)間: 2025-3-30 20:45

作者: intoxicate    時(shí)間: 2025-3-31 03:29
zuwirken. Gleichzeitig zeigt sie Wachstumspotenziale für die IT-Branche durch die Einführung einer fl?chendeckenden Telemedizin in Deutschland auf. Der Autor id978-3-658-42889-1978-3-658-42890-7Series ISSN 2625-3577 Series E-ISSN 2625-3615




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
衢州市| 鞍山市| 定襄县| 正定县| 丹寨县| 封开县| 襄城县| 乐清市| 汝阳县| 洪江市| 师宗县| 临湘市| 牡丹江市| 五指山市| 北海市| 安吉县| 南乐县| 克东县| 嘉义县| 铜梁县| 黔西县| 邵东县| 垦利县| 喀喇沁旗| 富源县| 太保市| 大洼县| 徐闻县| 当雄县| 招远市| 岳阳县| 左云县| 泽州县| 剑河县| 富宁县| 景德镇市| 固始县| 黄骅市| 循化| 佛坪县| 阿瓦提县|