派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Handbook of Mindfulness in Education; Integrating Theory a Kimberly A. Schonert-Reichl,Robert W. Roeser Book 2016 Springer Science+Business [打印本頁]

作者: Corrugate    時間: 2025-3-21 19:50
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education影響因子(影響力)




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education網(wǎng)絡公開度




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education網(wǎng)絡公開度學科排名




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education被引頻次




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education被引頻次學科排名




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education年度引用




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education年度引用學科排名




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education讀者反饋




書目名稱Handbook of Mindfulness in Education讀者反饋學科排名





作者: abysmal    時間: 2025-3-21 23:19
Mindfulness in Behavioral Healthhttp://image.papertrans.cn/h/image/421669.jpg
作者: 陰險    時間: 2025-3-22 00:25
üft, welche Regelungen und Vorgaben am jeweiligen Standort eingehalten werden müssen. Hierbei wird zun?chst festgestellt, ob Bauleitpl?ne (Fl?chennutzungsplan und Bebauungsplan) für den Standort aufgestellt wurden oder nicht.
作者: ingrate    時間: 2025-3-22 04:41
liegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung suchen und sich für Fragen der Ethik interessieren. In 350 übersichtlichen Beitr?gen werden die Grundlagen und Entwicklungen leicht verst?ndlich erl?utert.
作者: 焦慮    時間: 2025-3-22 11:18

作者: Coeval    時間: 2025-3-22 14:52

作者: 灰姑娘    時間: 2025-3-22 17:16

作者: 江湖騙子    時間: 2025-3-22 23:58

作者: 束縛    時間: 2025-3-23 04:45
Handbook of Mindfulness in Education978-1-4939-3506-2Series ISSN 2195-9579 Series E-ISSN 2195-9587
作者: adj憂郁的    時間: 2025-3-23 09:37

作者: 移動    時間: 2025-3-23 11:11
Shauna Shapiro,Daniel Rechtschaffen,Sarah de SousaNeben dem vorhabenbezogenen Baubauungsplan in § 12 BauGB hat der Gesetzgeber mit dem st?dtebaulichen Vertrag in § 11 BauGB eine weitere M?glichkeit der Kooperation zwischen Gemeinden und Privaten geregelt.
作者: 暫時別動    時間: 2025-3-23 13:52

作者: obnoxious    時間: 2025-3-23 20:05
Linda Lantieri,Madhavi Nambiar,Susanne Harnett,Eden Nagler Kyse?Schlüsselqualifikation“ ist ein Sammelbegriff für all diejenigen F?higkeiten und Kompetenzen, die notwendig oder auch wünschenswert für die erfolgreiche Beherrschung von in einem bestimmten Kontext wiederkehrenden Anforderungen sind.
作者: 常到    時間: 2025-3-24 01:33
Patricia A. JenningsDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.
作者: 1分開    時間: 2025-3-24 06:18
Robert W. RoeserDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.
作者: PTCA635    時間: 2025-3-24 07:00
Geoffrey B. SolowayDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.
作者: FLIP    時間: 2025-3-24 13:03
Richard C. Brown,Genét Simone,Lee Worley?Schlüsselqualifikation“ ist ein Sammelbegriff für all diejenigen F?higkeiten und Kompetenzen, die notwendig oder auch wünschenswert für die erfolgreiche Beherrschung von in einem bestimmten Kontext wiederkehrenden Anforderungen sind.
作者: Vertebra    時間: 2025-3-24 18:16
Daniel P. ListonDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.
作者: ABASH    時間: 2025-3-24 22:37
genommen und bedeutende Initiativen zur Erneuerung und Erfüllung ihres Mandats auf den Weg gebracht. Dazu z?hlen auch Bemühungen, ihre konkreten und ma?geblichen T?tigkeiten für menschenwürdige Arbeit als Teil friedensf?rderlicher Ma?nahmen in den konfliktiven und gewalttr?chtigen Situationen in ver
作者: LANCE    時間: 2025-3-25 02:29

作者: 鉗子    時間: 2025-3-25 06:05
Kimberly A. Schonert-Reichl,Robert W. Roeserring to an international comparative study entitled “Educational Professionalism, Migration, and Multilingualism in Canada (Montreal, Quebec), Germany (Cologne, North Rhine-Westphalia), and Greece (Athens and Thessaloniki)”. In April 2014, we conducted 13 theory-generating expert interviews with tea
作者: constellation    時間: 2025-3-25 08:30
Arthur Zajoncanguages and with foreign residents making up almost half of its population. It is a popular destination for new Greek migrants. The present chapter reports on a case study of two crisis-led, highly skilled migrant families from Greece living in Luxembourg. Both families migrated to Luxembourg in 20
作者: Bouquet    時間: 2025-3-25 14:00

作者: 盟軍    時間: 2025-3-25 16:52
Daniel J. Siegel,Madeleine W. Siegel,Suzanne C. Parkererg, before and after the economic crisis; and second, to discuss the impact that the “new migration” had in this regard. The study reported here used statistics regarding the number of schools and students’ enrolment, legislative documents and semi-directed interviews with teachers employed in vari
作者: Neonatal    時間: 2025-3-25 21:14

作者: 拾落穗    時間: 2025-3-26 02:01

作者: 卡死偷電    時間: 2025-3-26 06:45
Rona Wilenskythisches Grundwissen zur DigitalisierungVon ?Big Data“ über die ?Künstliche Intelligenz“ bis hin zur ?Sozialen Robotik“: Im Kontext der Digitalisierung gibt es unz?hlige Fachtermini. Das vorliegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung
作者: 革新    時間: 2025-3-26 12:23
Gordon S. Gates,Barbara Gilbertthisches Grundwissen zur DigitalisierungVon ?Big Data“ über die ?Künstliche Intelligenz“ bis hin zur ?Sozialen Robotik“: Im Kontext der Digitalisierung gibt es unz?hlige Fachtermini. Das vorliegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung
作者: 搖曳的微光    時間: 2025-3-26 15:39
liegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung suchen und sich für Fragen der Ethik interessieren. In 350 übersichtlichen Beitr?gen werden die Grundlagen und Entwicklungen leicht verst?ndlich erl?utert.
作者: 修飾    時間: 2025-3-26 19:24
Mindfulness in Education: Introduction and Overview of the Handbooknce and practice concerned with mindfulness in education for students, teachers, and administrators. We describe the aims of the handbook, provide brief introductions to each of the chapters that comprise this handbook, and conclude with suggestions for future directions in research and practice.
作者: 詢問    時間: 2025-3-27 00:26
Contemplation in Educationay into many secular educational settings from kindergarten, elementary and high schools, to community colleges, universities, and professional schools. Starting from the Western philosophical tradition, I explore the relationship between contemplation and knowing with a special emphasis on cognitiv
作者: 預示    時間: 2025-3-27 03:22
What Is Mindfulness? A Contemplative Perspectivessibly leading to confusion or even contention. This chapter provides a comprehensive and fine-grained exposition of the various ways in which the word mindfulness is being used..Key questions addressed include:
作者: 賞錢    時間: 2025-3-27 06:52

作者: GLIDE    時間: 2025-3-27 12:49

作者: IST    時間: 2025-3-27 15:16
Mindfulness Training for Teachersd social-emotional learning outcomes in schools. We begin our exploration of mindfulness training for teachers by offering an operational definition of mindfulness. We then address integrating mindfulness into the lives of teachers as it serves three broad purposes: (1) self-care, (2) becoming a mor
作者: dilute    時間: 2025-3-27 19:44

作者: CORE    時間: 2025-3-27 22:07

作者: LINE    時間: 2025-3-28 05:28
CARE for Teachers: A Mindfulness-Based Approach to Promoting Teachers’ Social and Emotional Competenrs and scientific advisors to promote social and emotional competence (SEC) and well-being to help teachers manage classroom stress and enliven their teaching in order to promote improvements in relationships with students, classroom management, and social–emotional learning. Teacher quality is a to
作者: 繁重    時間: 2025-3-28 06:40
Processes of Teaching, Learning, and Transfer in Mindfulness-Based Interventions (MBIs) for Teachersx” of these interventions in order to understand how the skills and dispositions of mindfulness are taught and learned. I argue that process studies, focused on the implementation of MBIs in education, are needed to (a) elucidate the pedagogical practices and uses of language and silence that may ch
作者: 交響樂    時間: 2025-3-28 12:24
Mindfulness Activities and Interventions that Support Special Populations and with their teachers and professional caregivers. The findings from mindfulness programs that have been offered to special education teachers and professional caregivers are promising. Effects of the programs include reductions in stress and “burnout,” more effective “reappraisal” of situations
作者: follicle    時間: 2025-3-28 17:25
Preparing Teacher Candidates for the Present: Investigating the Value of Mindfulness-Training in Teah is beginning to elucidate the benefits of mindfulness training with human service professionals, as well as the impact with children and youth. This qualitative action research study uses a grounded theory approach to help uncover the value of mindfulness training as an elective course for teacher
作者: 愛國者    時間: 2025-3-28 20:51

作者: 冷漠    時間: 2025-3-28 23:37
On Attentive Love in Education: The Case of Courage to Teachhave the potential to be excellent teachers leave teaching because of the institutional obstacles that contort and distort their loves and their ability to grow them. In the first part of the essay, I focus on Thomas Keating’s contemplative approach and note the role of love as well as sketch the ba
作者: AMITY    時間: 2025-3-29 03:44

作者: Paradox    時間: 2025-3-29 10:59
Mindful School Leadership: Guidance from Eastern Philosophy on Organizing Schools for Student Succesor school improvement are largely focused on mindlessness, which raise questions both practical and theoretical. To address identified issues, this chapter examines mindfulness in Eastern philosophy, connects identified concepts and principles to the processes advanced in research on high reliabilit
作者: Ataxia    時間: 2025-3-29 13:29

作者: Presbyopia    時間: 2025-3-29 18:42
Processes of Teaching, Learning, and Transfer in Mindfulness-Based Interventions (MBIs) for Teacherslassrooms. I argue that these basic questions regarding teaching, learning, and transfer are at the heart of contemplative education, and are important to address in future research if MBIs are to be successfully introduced, implemented, scaled, and sustained in public school settings.
作者: 愚蠢人    時間: 2025-3-29 23:28

作者: Pudendal-Nerve    時間: 2025-3-30 03:04

作者: EWE    時間: 2025-3-30 04:27

作者: 灰姑娘    時間: 2025-3-30 08:24
014 to June 2015. A follow-up study on the above-mentioned families took place in February and March 2017. The study findings indicate that the two families have opposing worldviews, different motives for migration and different experiences, all of which account for differences with regard to their degree of global competence.
作者: 壟斷    時間: 2025-3-30 16:05

作者: echnic    時間: 2025-3-30 16:59

作者: adumbrate    時間: 2025-3-30 22:27
Daniel J. Siegel,Madeleine W. Siegel,Suzanne C. Parkerlly with regard to administrative and organisational provisions. Teachers express their frustration at what they perceive to be a challenging situation, without, however, reporting changes to their teaching practices.
作者: BAN    時間: 2025-3-31 02:29

作者: 榨取    時間: 2025-3-31 06:52
Mindfulness Training for Teachers We then review available curricula, resources, and recommendations for teachers who wish to incorporate mindfulness training and practices into their classrooms. Finally, we explore future directions for research and offer seven key criteria as a platform for future studies.
作者: FILLY    時間: 2025-3-31 12:50

作者: medium    時間: 2025-3-31 15:09
Book 2016lications and challenges throughout the field. It explores mindfulness concepts in scientific, theoretical, and practical terms and examines training opportunities both as an aspect of teachers’ professional development and a means to enhance students’ social-emotional and academic skills. Chapters




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
达孜县| 大名县| 城口县| 东乡| 虹口区| 全椒县| 泰和县| 康定县| 彭州市| 德化县| 鄂尔多斯市| 通河县| 曲阜市| 德格县| 会泽县| 徐州市| 资中县| 昭平县| 海丰县| 常德市| 论坛| 花莲市| 吉木萨尔县| 瑞安市| 开鲁县| 宣城市| 崇仁县| 东台市| 扎鲁特旗| 望都县| 南投县| 溧水县| 巫溪县| 六盘水市| 上杭县| 凯里市| 鄂温| 镇平县| 太康县| 炉霍县| 嘉兴市|