標題: Titlebook: Handbook of Mindfulness in Education; Integrating Theory a Kimberly A. Schonert-Reichl,Robert W. Roeser Book 2016 Springer Science+Business [打印本頁] 作者: Corrugate 時間: 2025-3-21 19:50
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education影響因子(影響力)
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education網(wǎng)絡公開度
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education被引頻次
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education被引頻次學科排名
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education年度引用
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education年度引用學科排名
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education讀者反饋
書目名稱Handbook of Mindfulness in Education讀者反饋學科排名
作者: abysmal 時間: 2025-3-21 23:19
Mindfulness in Behavioral Healthhttp://image.papertrans.cn/h/image/421669.jpg作者: 陰險 時間: 2025-3-22 00:25
üft, welche Regelungen und Vorgaben am jeweiligen Standort eingehalten werden müssen. Hierbei wird zun?chst festgestellt, ob Bauleitpl?ne (Fl?chennutzungsplan und Bebauungsplan) für den Standort aufgestellt wurden oder nicht.作者: ingrate 時間: 2025-3-22 04:41
liegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung suchen und sich für Fragen der Ethik interessieren. In 350 übersichtlichen Beitr?gen werden die Grundlagen und Entwicklungen leicht verst?ndlich erl?utert.作者: 焦慮 時間: 2025-3-22 11:18 作者: Coeval 時間: 2025-3-22 14:52 作者: 灰姑娘 時間: 2025-3-22 17:16 作者: 江湖騙子 時間: 2025-3-22 23:58 作者: 束縛 時間: 2025-3-23 04:45
Handbook of Mindfulness in Education978-1-4939-3506-2Series ISSN 2195-9579 Series E-ISSN 2195-9587 作者: adj憂郁的 時間: 2025-3-23 09:37 作者: 移動 時間: 2025-3-23 11:11
Shauna Shapiro,Daniel Rechtschaffen,Sarah de SousaNeben dem vorhabenbezogenen Baubauungsplan in § 12 BauGB hat der Gesetzgeber mit dem st?dtebaulichen Vertrag in § 11 BauGB eine weitere M?glichkeit der Kooperation zwischen Gemeinden und Privaten geregelt.作者: 暫時別動 時間: 2025-3-23 13:52 作者: obnoxious 時間: 2025-3-23 20:05
Linda Lantieri,Madhavi Nambiar,Susanne Harnett,Eden Nagler Kyse?Schlüsselqualifikation“ ist ein Sammelbegriff für all diejenigen F?higkeiten und Kompetenzen, die notwendig oder auch wünschenswert für die erfolgreiche Beherrschung von in einem bestimmten Kontext wiederkehrenden Anforderungen sind.作者: 常到 時間: 2025-3-24 01:33
Patricia A. JenningsDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.作者: 1分開 時間: 2025-3-24 06:18
Robert W. RoeserDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.作者: PTCA635 時間: 2025-3-24 07:00
Geoffrey B. SolowayDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.作者: FLIP 時間: 2025-3-24 13:03
Richard C. Brown,Genét Simone,Lee Worley?Schlüsselqualifikation“ ist ein Sammelbegriff für all diejenigen F?higkeiten und Kompetenzen, die notwendig oder auch wünschenswert für die erfolgreiche Beherrschung von in einem bestimmten Kontext wiederkehrenden Anforderungen sind.作者: Vertebra 時間: 2025-3-24 18:16
Daniel P. ListonDie Peer-to-Peer-Kommunikation und -Kooperation findet zwischen zwei Computern statt, ohne dass ein Server vermitteln muss. Ein solcher kann bei Bedarf zur Sicherung von Daten zur Verfügung stehen. Auch bestimmte soziale Netzwerke wurden nach dem Peer-to-Peer-Prinzip konzipiert.作者: ABASH 時間: 2025-3-24 22:37
genommen und bedeutende Initiativen zur Erneuerung und Erfüllung ihres Mandats auf den Weg gebracht. Dazu z?hlen auch Bemühungen, ihre konkreten und ma?geblichen T?tigkeiten für menschenwürdige Arbeit als Teil friedensf?rderlicher Ma?nahmen in den konfliktiven und gewalttr?chtigen Situationen in ver作者: LANCE 時間: 2025-3-25 02:29 作者: 鉗子 時間: 2025-3-25 06:05
Kimberly A. Schonert-Reichl,Robert W. Roeserring to an international comparative study entitled “Educational Professionalism, Migration, and Multilingualism in Canada (Montreal, Quebec), Germany (Cologne, North Rhine-Westphalia), and Greece (Athens and Thessaloniki)”. In April 2014, we conducted 13 theory-generating expert interviews with tea作者: constellation 時間: 2025-3-25 08:30
Arthur Zajoncanguages and with foreign residents making up almost half of its population. It is a popular destination for new Greek migrants. The present chapter reports on a case study of two crisis-led, highly skilled migrant families from Greece living in Luxembourg. Both families migrated to Luxembourg in 20作者: Bouquet 時間: 2025-3-25 14:00 作者: 盟軍 時間: 2025-3-25 16:52
Daniel J. Siegel,Madeleine W. Siegel,Suzanne C. Parkererg, before and after the economic crisis; and second, to discuss the impact that the “new migration” had in this regard. The study reported here used statistics regarding the number of schools and students’ enrolment, legislative documents and semi-directed interviews with teachers employed in vari作者: Neonatal 時間: 2025-3-25 21:14 作者: 拾落穗 時間: 2025-3-26 02:01 作者: 卡死偷電 時間: 2025-3-26 06:45
Rona Wilenskythisches Grundwissen zur DigitalisierungVon ?Big Data“ über die ?Künstliche Intelligenz“ bis hin zur ?Sozialen Robotik“: Im Kontext der Digitalisierung gibt es unz?hlige Fachtermini. Das vorliegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung作者: 革新 時間: 2025-3-26 12:23
Gordon S. Gates,Barbara Gilbertthisches Grundwissen zur DigitalisierungVon ?Big Data“ über die ?Künstliche Intelligenz“ bis hin zur ?Sozialen Robotik“: Im Kontext der Digitalisierung gibt es unz?hlige Fachtermini. Das vorliegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung作者: 搖曳的微光 時間: 2025-3-26 15:39
liegende Nachschlagewerk ist für alle geeignet, die einen schnellen Einstieg in das Gebiet der Digitalisierung suchen und sich für Fragen der Ethik interessieren. In 350 übersichtlichen Beitr?gen werden die Grundlagen und Entwicklungen leicht verst?ndlich erl?utert.作者: 修飾 時間: 2025-3-26 19:24
Mindfulness in Education: Introduction and Overview of the Handbooknce and practice concerned with mindfulness in education for students, teachers, and administrators. We describe the aims of the handbook, provide brief introductions to each of the chapters that comprise this handbook, and conclude with suggestions for future directions in research and practice.作者: 詢問 時間: 2025-3-27 00:26
Contemplation in Educationay into many secular educational settings from kindergarten, elementary and high schools, to community colleges, universities, and professional schools. Starting from the Western philosophical tradition, I explore the relationship between contemplation and knowing with a special emphasis on cognitiv作者: 預示 時間: 2025-3-27 03:22
What Is Mindfulness? A Contemplative Perspectivessibly leading to confusion or even contention. This chapter provides a comprehensive and fine-grained exposition of the various ways in which the word mindfulness is being used..Key questions addressed include:作者: 賞錢 時間: 2025-3-27 06:52 作者: GLIDE 時間: 2025-3-27 12:49 作者: IST 時間: 2025-3-27 15:16
Mindfulness Training for Teachersd social-emotional learning outcomes in schools. We begin our exploration of mindfulness training for teachers by offering an operational definition of mindfulness. We then address integrating mindfulness into the lives of teachers as it serves three broad purposes: (1) self-care, (2) becoming a mor作者: dilute 時間: 2025-3-27 19:44 作者: CORE 時間: 2025-3-27 22:07 作者: LINE 時間: 2025-3-28 05:28
CARE for Teachers: A Mindfulness-Based Approach to Promoting Teachers’ Social and Emotional Competenrs and scientific advisors to promote social and emotional competence (SEC) and well-being to help teachers manage classroom stress and enliven their teaching in order to promote improvements in relationships with students, classroom management, and social–emotional learning. Teacher quality is a to作者: 繁重 時間: 2025-3-28 06:40
Processes of Teaching, Learning, and Transfer in Mindfulness-Based Interventions (MBIs) for Teachersx” of these interventions in order to understand how the skills and dispositions of mindfulness are taught and learned. I argue that process studies, focused on the implementation of MBIs in education, are needed to (a) elucidate the pedagogical practices and uses of language and silence that may ch作者: 交響樂 時間: 2025-3-28 12:24
Mindfulness Activities and Interventions that Support Special Populations and with their teachers and professional caregivers. The findings from mindfulness programs that have been offered to special education teachers and professional caregivers are promising. Effects of the programs include reductions in stress and “burnout,” more effective “reappraisal” of situations 作者: follicle 時間: 2025-3-28 17:25
Preparing Teacher Candidates for the Present: Investigating the Value of Mindfulness-Training in Teah is beginning to elucidate the benefits of mindfulness training with human service professionals, as well as the impact with children and youth. This qualitative action research study uses a grounded theory approach to help uncover the value of mindfulness training as an elective course for teacher作者: 愛國者 時間: 2025-3-28 20:51 作者: 冷漠 時間: 2025-3-28 23:37
On Attentive Love in Education: The Case of Courage to Teachhave the potential to be excellent teachers leave teaching because of the institutional obstacles that contort and distort their loves and their ability to grow them. In the first part of the essay, I focus on Thomas Keating’s contemplative approach and note the role of love as well as sketch the ba作者: AMITY 時間: 2025-3-29 03:44 作者: Paradox 時間: 2025-3-29 10:59
Mindful School Leadership: Guidance from Eastern Philosophy on Organizing Schools for Student Succesor school improvement are largely focused on mindlessness, which raise questions both practical and theoretical. To address identified issues, this chapter examines mindfulness in Eastern philosophy, connects identified concepts and principles to the processes advanced in research on high reliabilit作者: Ataxia 時間: 2025-3-29 13:29 作者: Presbyopia 時間: 2025-3-29 18:42
Processes of Teaching, Learning, and Transfer in Mindfulness-Based Interventions (MBIs) for Teacherslassrooms. I argue that these basic questions regarding teaching, learning, and transfer are at the heart of contemplative education, and are important to address in future research if MBIs are to be successfully introduced, implemented, scaled, and sustained in public school settings.作者: 愚蠢人 時間: 2025-3-29 23:28 作者: Pudendal-Nerve 時間: 2025-3-30 03:04 作者: EWE 時間: 2025-3-30 04:27 作者: 灰姑娘 時間: 2025-3-30 08:24
014 to June 2015. A follow-up study on the above-mentioned families took place in February and March 2017. The study findings indicate that the two families have opposing worldviews, different motives for migration and different experiences, all of which account for differences with regard to their degree of global competence.作者: 壟斷 時間: 2025-3-30 16:05 作者: echnic 時間: 2025-3-30 16:59 作者: adumbrate 時間: 2025-3-30 22:27
Daniel J. Siegel,Madeleine W. Siegel,Suzanne C. Parkerlly with regard to administrative and organisational provisions. Teachers express their frustration at what they perceive to be a challenging situation, without, however, reporting changes to their teaching practices.作者: BAN 時間: 2025-3-31 02:29 作者: 榨取 時間: 2025-3-31 06:52
Mindfulness Training for Teachers We then review available curricula, resources, and recommendations for teachers who wish to incorporate mindfulness training and practices into their classrooms. Finally, we explore future directions for research and offer seven key criteria as a platform for future studies.作者: FILLY 時間: 2025-3-31 12:50 作者: medium 時間: 2025-3-31 15:09
Book 2016lications and challenges throughout the field. It explores mindfulness concepts in scientific, theoretical, and practical terms and examines training opportunities both as an aspect of teachers’ professional development and a means to enhance students’ social-emotional and academic skills. Chapters