標題: Titlebook: Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development; Walter Leal Filho,Mark Mifsud,Paul Pace Book 2018 Springer International Publis [打印本頁] 作者: 管玄樂團 時間: 2025-3-21 19:25
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development影響因子(影響力)
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development被引頻次
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development被引頻次學科排名
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development年度引用
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development年度引用學科排名
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development讀者反饋
書目名稱Handbook of Lifelong Learning for Sustainable Development讀者反饋學科排名
作者: Host142 時間: 2025-3-21 23:02
World Sustainability Serieshttp://image.papertrans.cn/h/image/421558.jpg作者: 胰島素 時間: 2025-3-22 02:49 作者: 顯示 時間: 2025-3-22 06:30 作者: hedonic 時間: 2025-3-22 10:16
Violeta Orlovi? Lovren,Katarina Popovi?There has been much medical progress in treatment of hemophilia in the last 35 years. It is not known however what people with hemophilia think about the improvements and the impact on their personal situations and quality of life.作者: 蘑菇 時間: 2025-3-22 14:03
Athanasia ChatzifotiouHistorische Perioden pflegen nicht mit Tag und Stunde zu enden; selbst Jahresangaben unterliegen der Diskussion der Spezialisten. Beginn und Ende des Mittelalters geh?ren zu den weithin umstrittenen Datierungen.作者: MURKY 時間: 2025-3-22 18:01 作者: 非實體 時間: 2025-3-22 23:54 作者: Valves 時間: 2025-3-23 04:07 作者: 補角 時間: 2025-3-23 08:58
Jane Spiterie Bemerkung notierte sich Achim von Arnim am Kopf eines Blattes, das sich im Freien Deutschen Hochstift befindet.. Es wurde 1961 zusammen mit einem Autograph erworben, das Titelentwürfe und Stichworte zur geplanten . enth?lt,. welche auf die Jahreswende 1807/08 zu datieren sind. Arnim, noch in Kassel, notierte sich u. a.:作者: 現(xiàn)代 時間: 2025-3-23 12:56 作者: Saline 時間: 2025-3-23 14:02 作者: 喪失 時間: 2025-3-23 18:35 作者: 鍍金 時間: 2025-3-23 23:20 作者: Ossification 時間: 2025-3-24 04:39 作者: Anticoagulants 時間: 2025-3-24 08:32
Melanie D. Nicolau,Rudi W. Pretorius,Anna E. de Jager,Andrea Lombardtherlands. The combination of Keynesian oriented demand management policies, the increasing relevance of the CPB1, the Dutch Bureau for Economic Policy Analysis, and the use of tailored macro-models had created a climate, within which many economists, policy-makers and civil servants believed they k作者: JADED 時間: 2025-3-24 12:36 作者: 裹住 時間: 2025-3-24 18:07 作者: 無可爭辯 時間: 2025-3-24 19:02
Sheryl Green,Stephanie Mamo Portelli Sinn. Der klassische Philologe denkt in erster Linie an den Herausgeber der immer noch unerl?sslichen Pindar-Ausgabe (1811–21), an den Verfasser des ma?gebenden Werkes über . (1817), an den Bearbeiter der beiden ersten B?nde des . (1825–43), an den eminenten Professor, der 56 Jahre lang (1811–1867)作者: 不開心 時間: 2025-3-24 23:15
Clinton Cassar,Vincent Caruanat?t und die generische Entgrenzung der Formensprache betrifft. Ein besonderes Kennzeichen seiner Werke in der Zeit der ?Heidelberger Romantik‘ besteht in einer Strategie der ?modernisierenden Textfortschreibung“. durch Anverwandlung ?lterer literarischer Produkte, in der Regel von Texten aus der Zei作者: calamity 時間: 2025-3-25 06:23
Jane Spiterie Bemerkung notierte sich Achim von Arnim am Kopf eines Blattes, das sich im Freien Deutschen Hochstift befindet.. Es wurde 1961 zusammen mit einem Autograph erworben, das Titelentwürfe und Stichworte zur geplanten . enth?lt,. welche auf die Jahreswende 1807/08 zu datieren sind. Arnim, noch in Kasse作者: 線 時間: 2025-3-25 07:52 作者: 愛管閑事 時間: 2025-3-25 14:19
Lorraine Lander,Gayle Steverh?tte vielleicht auch keine Reiseberichte gegeben, denn ohne seine prominente Fürsprache w?re 1806 die Ikone der Romantik, das Schloss — vielleicht bis auf einige Grundmauern — verschwunden gewesen. Vier Jahre zuvor hatte sich Kotzebue zuf?llig in Heidelberg aufgehalten und beobachtet, wie man dabei作者: achlorhydria 時間: 2025-3-25 19:07
Laurent A. Lambert,Hisham Hassan ob die Grundrechte subjektive ?ffentliche Rechte verbürgen. Diese Frage ist nicht mit einem einfachen ja oder nein zu beantworten. Sie erfordert ein vertieftes Verst?ndnis über die Wirkung der Grundrechte im Allgemeinen. Unter A. wird die allgemeine Wirkungsweise der Grundrechte erl?utert, unter B.作者: Explosive 時間: 2025-3-25 21:50
Mark Mifsud,Hannah Chisholm ob die Grundrechte subjektive ?ffentliche Rechte verbürgen. Diese Frage ist nicht mit einem einfachen ja oder nein zu beantworten. Sie erfordert ein vertieftes Verst?ndnis über die Wirkung der Grundrechte im Allgemeinen. Unter A. wird die allgemeine Wirkungsweise der Grundrechte erl?utert, unter B.作者: 受辱 時間: 2025-3-26 04:08 作者: linear 時間: 2025-3-26 07:24
A. Cini,Mark Mifsudosophical legacy of functionalism, dualism, and positivism. This legacy found its strongest statement some 20 years later in the physical symbol systems hypothesis, a conjecture that deeply influenced the evolution of AI in subsequent years. Recent history has seen a swing away from the functionalis作者: Mettle 時間: 2025-3-26 09:52 作者: 舉止粗野的人 時間: 2025-3-26 13:18
Shahana Afrose Chowdhury,Momtaz Faruki Chowdhury,Meherun Ahmedn zu lesen, in denen er staunend feststellt, dass sie (die Mathematiker) sich vornehmlich in gekrümmten R?umen aufhalten und ohne weiteres Links- mit Rechtsidealen vertauschen, ganz zu schweigen von Unterk?rpern, die für sie etwas ganz anderes bedeuten, als der unbefangene Beobachter meinen k?nnte.作者: DEMN 時間: 2025-3-26 17:05
Yonghyup Oh,Johanna Maria Roels,Peter Van Petegemalle anderen Formeln schon entdeckt seien, es für Mathematiker eigentlich nichts mehr zu tun gebe. Das Gegenteil ist richtig: Die Mathematik w?chst so schnell, dass kaum noch ein Satz von den Axiomen an verfolgt und kontrolliert werden kann.作者: 金哥占卜者 時間: 2025-3-26 20:59
,Lifelong Learning for Sustainable Development—Is Adult Education Left Behind?,stainable peace and prosperity. For the first time, lifelong learning is adequately incorporated and elaborated as an important part of SDG4. On the other hand, adult education is not even mentioned, except as a peripheral addition to the indicator providing the number of people that should acquire 作者: In-Situ 時間: 2025-3-27 03:16
,Teacher’s Competences in Sustainability During Lifelong Learning, goals and targets will stimulate actions over the next 15?years and will demand new teacher’s competences because some aspects of “green economy” and “circular economy” are the new not only for citizens and students but for teachers too. The aim of the article is to consider different competencies 作者: Expurgate 時間: 2025-3-27 07:50 作者: 雕鏤 時間: 2025-3-27 10:39 作者: 易怒 時間: 2025-3-27 15:58
Lifelong Learning for Poverty Alleviation and Sustainable Development in Pakistan,pment. In the light of the global challenges facing us, lifelong learning has emerged as one of the keys to improving the quality of life in the twenty-first century. It is no longer sufficient to have a sound initial education: one must continue to acquire new knowledge and skills to benefit from t作者: 水槽 時間: 2025-3-27 21:15 作者: 不易燃 時間: 2025-3-27 23:49 作者: Glucocorticoids 時間: 2025-3-28 03:18
Why We Should Start Early with ESD for Lifelong Learning,hildhood community as the foundation towards lifelong learning for sustainability. This paper is located in the field of early childhood education for sustainability (ECEfS) and has particular focus on Malta. It sought to gather insights into young children’s perceptions of environmental sustainabil作者: inspired 時間: 2025-3-28 09:02
Cross-Cultural Experiential Learning During the Short-Term Non-formal Educational Activity,theory, as explored during the youth exchange project “Empowering youths towards a sustainable future”. The skills for cross-cultural learning are becoming increasingly relevant in today’s globalized world. The framework to develop skills and to increase cultural awareness used existing intercultura作者: Conquest 時間: 2025-3-28 11:39
Social Media and Lifelong Learning for Sustainable Development,ifelong learning has become an essential part of modern life with rapidly changing technology, globalization, and increased urbanization, as well as environmental changes and the rise of green careers. Given the importance of sustainable development and global changes, it is important to identify ef作者: Mangle 時間: 2025-3-28 14:47 作者: Malfunction 時間: 2025-3-28 20:53 作者: Platelet 時間: 2025-3-28 23:20
Education for Solidarity: A Case Study at PUCPR,gher education institutions have implemented the principles of sustainability in various ways, but not always with effective results. In this context, the Pontifical Catholic University of Paraná (PUCPR) is developing a broader program of education for solidarity, enabling lifelong learning and sust作者: muster 時間: 2025-3-29 05:21 作者: 鈍劍 時間: 2025-3-29 09:19 作者: Arresting 時間: 2025-3-29 12:17 作者: Glossy 時間: 2025-3-29 18:23
Education for Sustainable Development and Human Rights,pite of the progress made, significant challenges relating to education remain, which are among other things reflected in the Sustainable Development Goals. The education is not only a catalyzer of progress in the society, it is also one of the fundamental human rights. Furthermore, it is considered作者: Subjugate 時間: 2025-3-29 22:40 作者: 沒收 時間: 2025-3-30 00:17
Lifelong Music Learning for Sustainable Development,erature, while still in need of much further development, suggests the connection can be established. Belgium scores low in environmental sustainability at the world level, which creates a strong demand of policy focus on sustainable development. The data of music academies of the region reveals tha作者: 貧困 時間: 2025-3-30 04:19 作者: 雄偉 時間: 2025-3-30 11:12 作者: 擴張 時間: 2025-3-30 16:18 作者: Stress 時間: 2025-3-30 19:36 作者: overweight 時間: 2025-3-30 23:23 作者: 龍卷風 時間: 2025-3-31 03:04
Building Capacity for Sustainable Development Through Community-Based Education,eas. Finally, the paper includes a critical reflection on available tools which can benefit development practitioners in order to increase the impact of grassroots interventions and contribute to lifelong learning and sustainable development at the heart of vulnerable communities.作者: 開始發(fā)作 時間: 2025-3-31 06:17
Lifelong Music Learning for Sustainable Development,t the demand for lifelong music learning in the area is notably increasing, which could be an affirmative sign. We demonstrate a method of music teaching as a supply-side factor that we believe strongly connected to the philosophy of education following the ideals of sustainable development.作者: Abutment 時間: 2025-3-31 12:28 作者: 修飾 時間: 2025-3-31 16:35
2199-7373 ged.Provides an interdisciplinary perspective on and extensi.This book focuses on lifelong learning for sustainable development, an aspect that has been rarely explored in great detail. It also discusses methodological approaches and experiences deriving from case studies and projects, which demonst作者: Nonconformist 時間: 2025-3-31 20:48
V. Zenchanka,S. Zenchankaal signal can be computed. Thus, the location of the regions where the Foucault cardiogram is originated can be mapped. Using this instrument, the influence of breathing on the origination of the signal has been studied.作者: 釋放 時間: 2025-4-1 01:35
Laurent A. Lambert,Hisham Hassanvertieftes Verst?ndnis über die Wirkung der Grundrechte im Allgemeinen. Unter A. wird die allgemeine Wirkungsweise der Grundrechte erl?utert, unter B. und C. insbesondere die Grundlagen der Freiheits- und der Gleichheitsrechte.作者: 搖曳 時間: 2025-4-1 04:27
Mark Mifsud,Hannah Chisholmvertieftes Verst?ndnis über die Wirkung der Grundrechte im Allgemeinen. Unter A. wird die allgemeine Wirkungsweise der Grundrechte erl?utert, unter B. und C. insbesondere die Grundlagen der Freiheits- und der Gleichheitsrechte.作者: 商店街 時間: 2025-4-1 07:43