標題: Titlebook: Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific; Susen R. Smith Reference work 2021 Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2 [打印本頁] 作者: 哄笑 時間: 2025-3-21 19:31
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific影響因子(影響力)
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific網(wǎng)絡公開度
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific被引頻次
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific被引頻次學科排名
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific年度引用
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific年度引用學科排名
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific讀者反饋
書目名稱Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific讀者反饋學科排名
作者: armistice 時間: 2025-3-21 21:11 作者: arboretum 時間: 2025-3-22 02:05
https://doi.org/10.1007/978-981-13-3041-4gifted and talented students; gifted and talented education; high ability and talent development; indig作者: graphy 時間: 2025-3-22 06:01 作者: 間諜活動 時間: 2025-3-22 12:34
Springer International Handbooks of Educationhttp://image.papertrans.cn/h/image/421384.jpg作者: nutrition 時間: 2025-3-22 13:45
Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2021作者: DEVIL 時間: 2025-3-22 17:12
Handbook of Giftedness and Talent Development in the Asia-Pacific978-981-13-3041-4Series ISSN 2197-1951 Series E-ISSN 2197-196X 作者: 過渡時期 時間: 2025-3-23 00:41 作者: Etching 時間: 2025-3-23 03:50 作者: 拍下盜公款 時間: 2025-3-23 05:59 作者: Estrogen 時間: 2025-3-23 12:24 作者: 興奮過度 時間: 2025-3-23 15:36
Reference work 2021 of students, addresses a gap in the current understanding of gifted students in the region, traverses substantial intellectual terrain, and draws on past and present research literature..The handbook brings together contributions from 18 countries, providing a diverse, unique and comprehensive cont作者: 大都市 時間: 2025-3-23 19:24
Social and Cultural Conceptions and Perceptions: Part I Introductioning the academic and social development of gifted and talented learners, and spirituality. The common thread that provides the rationale for the grouping of these chapters is the ‘social’ and ‘cultural’.作者: 裝飾 時間: 2025-3-23 23:18
Towards Exceptionality: The Current Status and Future Prospects of Australian Gifted Education This evolution must take advantage of the current regulatory environment, beginning with a National Policy that focuses on the development of exceptionality, supported by a systems-based model of talent development, that is, the actiotope model.作者: 合唱團 時間: 2025-3-24 05:09 作者: Hay-Fever 時間: 2025-3-24 08:23 作者: 我吃花盤旋 時間: 2025-3-24 12:33
obilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..作者: 假 時間: 2025-3-24 17:12
Roger Moltzenobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..作者: 方便 時間: 2025-3-24 22:30
Tracy Rileyobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..作者: 莎草 時間: 2025-3-25 01:16 作者: Humble 時間: 2025-3-25 04:13
Sheyla Blumeneicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: 變形詞 時間: 2025-3-25 11:25
Russell Walton,Wilma Vialleeicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: 國家明智 時間: 2025-3-25 12:56 作者: 恃強凌弱的人 時間: 2025-3-25 18:00
Rhoda Myra Garces-Bacsaleicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: comely 時間: 2025-3-25 20:33
Heidrun Stoeger,Daniel Patrick Balestrini,Julia Steinbacheicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: 代替 時間: 2025-3-26 01:35
Nadine Ballameicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: 群島 時間: 2025-3-26 06:35
Salvatore Sal Mendaglioeicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214 作者: 不法行為 時間: 2025-3-26 08:51
Susen R. SmithNeue Betreibermodelle im ?ffentlichen Personennahverkehr - Mobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..978-3-540-34209-0作者: medieval 時間: 2025-3-26 13:38 作者: 斷斷續(xù)續(xù) 時間: 2025-3-26 18:02
Fran?oys GagnéNeue Betreibermodelle im ?ffentlichen Personennahverkehr - Mobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..978-3-540-34209-0作者: EXUDE 時間: 2025-3-26 22:48
Paula Olszewski-Kubilius,Rena F. Subotnik,Frank C. Worrell,Janna Wardman,Liang See Tan,Seon-Young LeNeue Betreibermodelle im ?ffentlichen Personennahverkehr - Mobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..978-3-540-34209-0作者: carotid-bruit 時間: 2025-3-27 04:08
Anne Grant,Anne-Marie MorrisseyNeue Betreibermodelle im ?ffentlichen Personennahverkehr - Mobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..978-3-540-34209-0作者: Collar 時間: 2025-3-27 08:28
Pedro Antonio Sánchez-Escobedo,Ana Karen Camelo-Lavadores,Angel Alberto Valdés-CuervoNeue Betreibermodelle im ?ffentlichen Personennahverkehr - Mobilit?t in Ballungsr?umen - Zielgruppen für den ?PNV - Marktchancen innovativer Verkehrsangebote für den Personenverkehr in Ballungsr?umen - Chancen des ?PNV im l?ndlichen Raum - Wettbewerb im ?PNV - Innovationspotentiale des ?PNV..978-3-540-34209-0作者: 傲慢物 時間: 2025-3-27 10:38 作者: 使?jié)M足 時間: 2025-3-27 14:54
2197-1951 keholders to support gifted students.?It also informs pre-service education programs in gifted education, in-service professional learning programs, and future research and practice in this region of the world.?.978-981-13-3041-4Series ISSN 2197-1951 Series E-ISSN 2197-196X 作者: 排出 時間: 2025-3-27 19:52 作者: Coeval 時間: 2025-3-27 23:16 作者: hurricane 時間: 2025-3-28 03:36 作者: 原告 時間: 2025-3-28 09:14 作者: Conjuction 時間: 2025-3-28 12:33 作者: Expediency 時間: 2025-3-28 15:28
Being of Like-Mind: Giftedness in the New Zealand Contextesearcher to co-construct the implications for practice. Students most often referred to ‘thinking’ as the common denominator of like-mindedness, with their like-minded peers described as other gifted students, family members, and their specialist teachers. The perspectives of participants in this s作者: Cholecystokinin 時間: 2025-3-28 21:50
Learning from International Research Informs Academic Acceleration in Australasia: A Case for Consisications with the two-volume publication . This chapter reviews some of the 20 types of acceleration as described by Southern and Jones (.) and addresses the advantages for talent development when implementing acceleration as well as the consequences when withholding accelerative opportunities from 作者: 光亮 時間: 2025-3-29 02:14 作者: Motilin 時間: 2025-3-29 03:17 作者: Detonate 時間: 2025-3-29 10:54
Social and Emotional Needs and Learning Processes: Section Introductionted students’ self-esteem and well-being; (d) experiences of twice exceptional students in regular classrooms; (e) the intersectional experiences of risk and resilience among gifted young people who are socio-economically disadvantaged and who belong to ethnic minorities and indigenous communities; 作者: Muscularis 時間: 2025-3-29 14:37 作者: FANG 時間: 2025-3-29 17:56
Motivational Issues in Gifted Education: Understanding the Role of Students’ Attribution and Controld how to support gifted students in their use of adaptive rather than maladaptive motivational strategies. Next, we discuss recent developments within motivational research, namely, an increased focus on growth orientation and how such an orientation may benefit gifted students. Specifically, we dis作者: abject 時間: 2025-3-29 21:50
,Gifted Education in the Asia-Pacific: From the Past for the Future – An Introduction,and perceptions, (2) social and emotional needs and learning processes, (3) identifying and nurturing diversely gifted and talented students, (4) assessment, pedagogy and curricula, (5) diverse dimensions of gifted education and (6) educational contexts, transitions, and community engagement. An ove作者: 大洪水 時間: 2025-3-30 00:04 作者: DAMN 時間: 2025-3-30 04:15
Towards Exceptionality: The Current Status and Future Prospects of Australian Gifted Educationprospects. To better understand these challenges, however, it is important to place gifted education within a broader educational context, including a discussion of Australian gifted education policy and Australian research into gifted education. We argue that, at best, the relevance of gifted educa作者: 音樂等 時間: 2025-3-30 11:40 作者: Barrister 時間: 2025-3-30 14:53
Sociocultural Perspectives on the Talent Development Megamodelo discuss the model’s applicability to three Asian-Pacific cultures and national school systems. The megamodel was developed to describe important components of talent development from its earliest appearance in childhood to eminent levels of achievement in adulthood across diverse domains, includin作者: separate 時間: 2025-3-30 17:19 作者: 香料 時間: 2025-3-30 23:45 作者: extinct 時間: 2025-3-31 00:53 作者: 暗諷 時間: 2025-3-31 05:04
Gifted, Talented and High-Achieving Students and Their Gifted Education in Mexiconal policies related to identification and intervention processes in this field is presented. To better understand social perceptions of the gifted, we distinguish between the concepts of gifted, talented, and high-achieving students since these are often used interchangeably in Mexico. We analyse t作者: 天氣 時間: 2025-3-31 13:05
Innovative Practices to Support High-Achieving Deprived Young Scholars in an Ethnic-Linguistic Diverh there is a scarcity of resources for public education, several programs with public and private funding are among the best practices to promote talent development and excellence among youth and young scholars. The challenges of gifted education in Peru that underline the advocacy efforts towards t作者: 饑荒 時間: 2025-3-31 17:17 作者: Anguish 時間: 2025-3-31 19:56 作者: 厚顏 時間: 2025-3-31 23:38
Social and Emotional Needs and Learning Processes: Section Introductionhigh ability or gifted and talented children (Freeman, 2018). Social and Emotional Learning (SEL) has been linked to an overall improvement in academic performance, lower levels of emotional distress, and an increase in prosocial behaviour among students (Mahoney, Durlak, & Weissberg, 2018; Zins, We作者: RODE 時間: 2025-4-1 05:24 作者: 吹氣 時間: 2025-4-1 08:36