作者: Overthrow 時(shí)間: 2025-3-21 21:34
https://doi.org/10.1007/978-90-368-1414-0sociaal emotionale vaardigheden; vaardigheden kinderen; emotionele intelligentie; SEV; psychologische va作者: fibroblast 時(shí)間: 2025-3-22 04:07
Evert Scholte,Jan van der PloegSpeelt in op toenemende aandacht voor psychologische, sociale en emotionele vaardigheden.Toont aan dat cognitieve ontwikkeling sterk verhoogd kan worden als deze gepaard gaat met ontwikkeling van de j作者: callous 時(shí)間: 2025-3-22 07:06 作者: braggadocio 時(shí)間: 2025-3-22 10:31
d kan worden als deze gepaard gaat met ontwikkeling van de j.Of jeugdigen gelukkig worden is niet te voorspellen. Een succesvol leven kan niet worden gegarandeerd. Er zijn immers veel factoren waarop men geen invloed heeft en die het leven een onverwachte wending kunnen geven..Maar het is wel mogeli作者: Nomadic 時(shí)間: 2025-3-22 16:51
Book 2017Latest editionnvloed heeft en die het leven een onverwachte wending kunnen geven..Maar het is wel mogelijk om kinderen en jongeren toe te rusten met middelen die de kans op een geslaagd leven vergroten. Daartoe behoren vaardigheden om goed te kunnen leren, positief met anderen om te kunnen gaan en zinvol deel te 作者: 暫時(shí)過(guò)來(lái) 時(shí)間: 2025-3-22 18:58 作者: 鞭打 時(shí)間: 2025-3-23 00:45
https://doi.org/10.1057/9781137516459hoofdstuk uitgebreid ingegaan op de maatregelen die opvoeders, school en professionals kunnen nemen, om te voorkomen dat jeugdigen gedragsproblemen ontwikkelen. Wij presenteren ook wetenschappelijk onderbouwde principes en interventiemethoden voor het terugdringen van gedragsproblemen bij jeugdigen.作者: follicle 時(shí)間: 2025-3-23 01:43
Robert P. Lin,Brian R. Dennis,Arnold O. Benzj angstig en stemmingsverstoord gedrag of wanneer ernstige sociale gedragsproblemen spelen, zoals boosheid, agressie of een antisociale houding. Een aantal wetenschappelijk bewezen interventieprogramma’s om de ontwikkeling van de psychosociale vaardigheden bij deze jeugdigen te bevorderen, passeert de revue.作者: CHASE 時(shí)間: 2025-3-23 07:12 作者: mortgage 時(shí)間: 2025-3-23 10:23 作者: FACET 時(shí)間: 2025-3-23 15:45 作者: ANTI 時(shí)間: 2025-3-23 20:49 作者: 皮薩 時(shí)間: 2025-3-23 23:07 作者: 完全 時(shí)間: 2025-3-24 06:19
Psychosociale vaardigheden,j angstig en stemmingsverstoord gedrag of wanneer ernstige sociale gedragsproblemen spelen, zoals boosheid, agressie of een antisociale houding. Een aantal wetenschappelijk bewezen interventieprogramma’s om de ontwikkeling van de psychosociale vaardigheden bij deze jeugdigen te bevorderen, passeert de revue.作者: Angiogenesis 時(shí)間: 2025-3-24 09:23 作者: 口味 時(shí)間: 2025-3-24 13:38
Leervaardigheden,aal te kunnen benutten, zijn echter goed aan te leren. Ook zijn tekorten op dit gebied goed te behandelen. We presenteren de belangrijkste wetenschappelijk onderbouwde interventiemethoden die thuis en op school toegepast kunnen worden om de leervaardigheden bij jeugdigen te versterken.作者: 考古學(xué) 時(shí)間: 2025-3-24 15:16
Gezinskenmerken, gedragsproblemen. We presenteren een aantal interventies om vastgelopen of vastlopende gezinssituaties weer vlot te trekken. Tevens worden een aantal suggesties gedaan die het functioneren van gezinnen kunnen bevorderen.作者: 歡呼 時(shí)間: 2025-3-24 19:17 作者: Yag-Capsulotomy 時(shí)間: 2025-3-25 00:34
Gedragsproblemen,achterwege blijft, lopen jeugdigen het risico op gedragsproblemen van uiteenlopende aard. In dit hoofdstuk geven we een indeling van de belangrijkste probleemgedragingen die bij jeugdigen kunnen voorkomen. We richten de aandacht speciaal op jeugdigen die extra risico lopen op het ontwikkelen van te 作者: Decongestant 時(shí)間: 2025-3-25 05:06
Psychosociale vaardigheden,het adequaat deelnemen aan het sociale verkeer, maar ook om daarin je zelf te zijn. Naast sociale omgangsvaardigheden komen persoonlijke vaardigheden, zoals zelfsturing en zelfbewustzijn aan bod. Jeugdigen die psychosociale vaardigheden missen, lopen het risico om gedragsproblemen te ontwikkelen. We作者: Robust 時(shí)間: 2025-3-25 08:52
Emotionele vaardigheden, vaardigheden. Hierin staat het intelligent onderkennen, reguleren en toepassen van emoties centraal. Onderzoek laat zien dat jeugdigen die deze vaardigheden niet hebben, persoonlijk en sociaal al snel vastlopen. Ouders, leraren en leeftijdgenoten vinden het vaak lastig om met deze kinderen om te ga作者: HEAVY 時(shí)間: 2025-3-25 13:54 作者: rectum 時(shí)間: 2025-3-25 17:17 作者: manifestation 時(shí)間: 2025-3-25 22:43
The Return of the South Pole Sled Dogsigheden nodig zijn. Jeugdigen die er niet in slagen om zich deze basisvaardigheden eigen te maken, lopen het risico in problemen te komen. Dit geldt vooral voor jeugdigen met ‘a(chǎn)ttention deficit hyperactivity disorder’ (ADHD), autisme, angsten en ernstige gedragsproblemen. Onderzoek wijst uit dat het作者: Offstage 時(shí)間: 2025-3-26 00:59
https://doi.org/10.1057/9781137516459achterwege blijft, lopen jeugdigen het risico op gedragsproblemen van uiteenlopende aard. In dit hoofdstuk geven we een indeling van de belangrijkste probleemgedragingen die bij jeugdigen kunnen voorkomen. We richten de aandacht speciaal op jeugdigen die extra risico lopen op het ontwikkelen van te 作者: Mets552 時(shí)間: 2025-3-26 07:09
Robert P. Lin,Brian R. Dennis,Arnold O. Benzhet adequaat deelnemen aan het sociale verkeer, maar ook om daarin je zelf te zijn. Naast sociale omgangsvaardigheden komen persoonlijke vaardigheden, zoals zelfsturing en zelfbewustzijn aan bod. Jeugdigen die psychosociale vaardigheden missen, lopen het risico om gedragsproblemen te ontwikkelen. We作者: parsimony 時(shí)間: 2025-3-26 10:40 作者: Aggregate 時(shí)間: 2025-3-26 14:47 作者: 紀(jì)念 時(shí)間: 2025-3-26 18:59
https://doi.org/10.1057/9781137316660 rol. Niet alleen de manier van opvoeden is belangrijk, ook de relatie tussen de opvoeders is van belang, evenals de communicatie tussen de gezinsleden, de organisatie van het gezinsleven en de sociale steun buiten het gezin, waarop een beroep kan worden gedaan. We laten eerst zien hoe de gezinsfact作者: BOOR 時(shí)間: 2025-3-27 00:56
en onderlinge saamhorigheid bestaat de kans dat kinderen de vereiste vaardigheden niet of onvoldoende ontwikkelen. Wanneer op school onvoldoende wordt geleerd is het risico op maatschappelijke uitval groot..Dat978-90-368-1413-3978-90-368-1414-0作者: SLUMP 時(shí)間: 2025-3-27 04:49
Book 2017Latest editionchool spelen hierbij een belangrijke rol. Als het in het gezin ontbreekt aan communicatie en onderlinge saamhorigheid bestaat de kans dat kinderen de vereiste vaardigheden niet of onvoldoende ontwikkelen. Wanneer op school onvoldoende wordt geleerd is het risico op maatschappelijke uitval groot..Dat作者: GRAZE 時(shí)間: 2025-3-27 09:14 作者: 錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-27 13:20
The Connection Between Scenography and Virtual Reconstructions of the Statuary Groups in the NymphaeIn this case, the use of privileged tools, such as the construction of digital models and their communication through extended reality (XR), allow redefining its image, expanding the level of interaction between the work and the user.作者: Cumulus 時(shí)間: 2025-3-27 14:52 作者: 外向者 時(shí)間: 2025-3-27 20:21
Welche technische Anforderungen sind an die Waldeisenbahuen zu stellen?,rtabler Eisenbahnen und bei einem l?ngeren Besuche des Eisen und Stahlwerks zu Osnabrück gemachten aufftellen zu müssen, wenn dieselben zum Transport von st?rkeren und schw?cheren Langh?lzern und Brennh?lzern erfolgreich benutzt werden sollen.作者: 不再流行 時(shí)間: 2025-3-27 23:10 作者: FISC 時(shí)間: 2025-3-28 03:20