派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Handboek human resource development; Organiseren van het Joseph Kessels,Rob Poell Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011 [打印本頁(yè)]

作者: 要旨    時(shí)間: 2025-3-21 16:27
書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Handboek human resource development讀者反饋學(xué)科排名





作者: 為敵    時(shí)間: 2025-3-21 22:34

作者: 聯(lián)邦    時(shí)間: 2025-3-22 03:24
Strategische afstemming van opleidings- en leeractiviteitenn leerinterventies niet de toegevoegde waarde leveren die ervan mag worden verwacht. Hoewel in aanzet strategisch blijken veel van deze interventies vaak ad hoc ontwikkeld als reactie op actuele problemen in het functioneren en de performance van individuele werknemers en organisaties. Dit korteterm
作者: 減至最低    時(shí)間: 2025-3-22 05:01
Professionaliseringsstrategie?n van werknemers maatschappelijke functie: werknemers in staat stellen om zelf richting te geven aan hun loopbaan en hun leven lang leren. Deze maatschappelijke tendensen – de individualisering en het leven lang leren – hebben vergaande implicaties voor het organiseren van. in organisaties.. bestaat uit een complex
作者: Metastasis    時(shí)間: 2025-3-22 09:35
Het ontwerpproces als leerprocesiend leerproces, dat helpt bij het relativeren van de ambitieuze pretenties om het leren van anderen naar believen te kunnen plannen en sturen. In deze bijdrage komen diverse ontwerpbenaderingen aan de orde: de cognitivistische, de systematische, de relationele, de competentiegerichte, de constructi
作者: Ataxia    時(shí)間: 2025-3-22 16:48
Werken en leren in de frontlinie van de publieke dienstverleningrden is het van belang om eerst de dynamiek van het werk in de frontlinie te schetsen. Nadat ik een definitie van het begrip frontliniewerker heb gegeven, ga ik in op gemeenschappelijke kenmerken van frontliniewerkers, en laat ik zien dat het voor frontliniewerkers moeilijk is om verder te komen dan
作者: 悅耳    時(shí)間: 2025-3-22 18:22
Ontwikkelen van bekwaamheden tijdens het werkders dan op de werkplek zelf volledig kan leren bedienen. Denk aan het besturen van een complexe machine of het bewaken van een complex productieproces, maar ook aan het leren functioneren in vergaderingen of diagnosticeren van problemen. Tegelijkertijd maken juist aard en tempo van de veranderingen
作者: bile648    時(shí)間: 2025-3-22 22:38
Book 2011Latest editiong hebben verleend. Het Handboek bestaat uit drie delen van elk 10 hoofdstukken. - Deel I: Perspectieven op leren, werken en ontwikkelen - Deel II: Vormgeven van de leeromgeving - Deel III Ondersteunen van het leren
作者: BAN    時(shí)間: 2025-3-23 02:53

作者: 聚集    時(shí)間: 2025-3-23 06:30

作者: larder    時(shí)間: 2025-3-23 12:24

作者: Ascendancy    時(shí)間: 2025-3-23 14:37

作者: kindred    時(shí)間: 2025-3-23 18:27

作者: Offbeat    時(shí)間: 2025-3-24 02:12
https://doi.org/10.1007/978-1-349-07860-8iend leerproces, dat helpt bij het relativeren van de ambitieuze pretenties om het leren van anderen naar believen te kunnen plannen en sturen. In deze bijdrage komen diverse ontwerpbenaderingen aan de orde: de cognitivistische, de systematische, de relationele, de competentiegerichte, de constructi
作者: 有抱負(fù)者    時(shí)間: 2025-3-24 03:26

作者: synovitis    時(shí)間: 2025-3-24 07:25

作者: SMART    時(shí)間: 2025-3-24 10:51

作者: DAUNT    時(shí)間: 2025-3-24 15:13
Pure Theory of International Trade Deze concurrentiestrijd kan door de hogelonenlanden alleen succesvol worden gevoerd als zij erin slagen voortdurend nieuwe producten en diensten aan te bieden die zich onderscheiden door hun hoge toegevoegde waarde. Om tegemoet te komen aan de eis van continue innovatie, is state of the art (technologische) kennis nodig.
作者: 有機(jī)體    時(shí)間: 2025-3-24 21:58
https://doi.org/10.1007/978-1-349-02208-3tontwikkeling en loopbaanmanagement doen het goed … Na de sterke aandacht voor competenties is er dus een nieuwe trend waarneembaar in ons vak: de ‘sterke punten’- of ‘talenten’-benadering. Deze betekent een andere manier van kijken naar en werken aan persoonlijke ontwikkeling in organisaties.
作者: Solace    時(shí)間: 2025-3-25 01:27

作者: 恭維    時(shí)間: 2025-3-25 03:54

作者: 招惹    時(shí)間: 2025-3-25 07:53
Persoonlijke ontwikkeling: steeds meer oog voor talent en sterktestontwikkeling en loopbaanmanagement doen het goed … Na de sterke aandacht voor competenties is er dus een nieuwe trend waarneembaar in ons vak: de ‘sterke punten’- of ‘talenten’-benadering. Deze betekent een andere manier van kijken naar en werken aan persoonlijke ontwikkeling in organisaties.
作者: 襲擊    時(shí)間: 2025-3-25 12:30
d meer de koers in de richting van een kenniseconomie betwist: het nieuwe werken bestaat niet zonder leren. De aandacht voor het leren op en rond de werkplek is alleen maar toegenomen, waarbij we duidelijke accenten zien rond netwerken, talentontwikkeling en zelfsturing in de professionele ontwikkel
作者: RUPT    時(shí)間: 2025-3-25 17:04

作者: 豐滿(mǎn)中國(guó)    時(shí)間: 2025-3-25 21:04
The Punters‘ Guide to Democracyin een context waarin individuen. aan hun. , bijvoorbeeld aan handelingen in het kader van werk en arbeid.. gaat ook over individuele ontwikkeling en over leren, maar specifiek over leren en ontwikkelen in de context van arbeidsorganisaties.
作者: 打火石    時(shí)間: 2025-3-26 01:01
The Pursuit of Happiness in Americag, dus niet op het leren ter voorbereiding op het beroep. Het uitgangspunt is immers dat ook voor professionals, net als voor alle andere werkenden, leren van cruciaal belang is voor een adequate beroepsuitoefening.
作者: conformity    時(shí)間: 2025-3-26 05:22

作者: Instrumental    時(shí)間: 2025-3-26 11:16
The Purpose of the Business Schooll inzichtelijk maken dat opleiden op de werkplek niet per definitie een effectieve vorm van opleiden is. Niettemin blijft opleiden op de werkplek populair, zoals ook duidelijk zal worden uit de schets van enkele actuele ontwikkelingen in de praktijk van opleiden op de werkplek waarmee dit hoofdstuk wordt afgesloten.
作者: Vulnerary    時(shí)間: 2025-3-26 15:02
Opleiden op de werkplekl inzichtelijk maken dat opleiden op de werkplek niet per definitie een effectieve vorm van opleiden is. Niettemin blijft opleiden op de werkplek populair, zoals ook duidelijk zal worden uit de schets van enkele actuele ontwikkelingen in de praktijk van opleiden op de werkplek waarmee dit hoofdstuk wordt afgesloten.
作者: flourish    時(shí)間: 2025-3-26 19:35
Naar een breder begrip van lerenving, waarbij het individuele en sociaal-culturele niveau nauw verweven zijn. Zowel evolutiebiologische en neurowetenschappelijke inzichten als sociaal-culturele leertheorie?n dragen bij aan een breder perspectief op leren.
作者: Ringworm    時(shí)間: 2025-3-26 22:21

作者: 蚊子    時(shí)間: 2025-3-27 04:08
Leren van professionals tijdens de beroepsuitoefeningg, dus niet op het leren ter voorbereiding op het beroep. Het uitgangspunt is immers dat ook voor professionals, net als voor alle andere werkenden, leren van cruciaal belang is voor een adequate beroepsuitoefening.
作者: Panacea    時(shí)間: 2025-3-27 07:25

作者: PHAG    時(shí)間: 2025-3-27 12:33

作者: 厭食癥    時(shí)間: 2025-3-27 16:04
https://doi.org/10.1007/978-3-319-52476-4 Nederland als internationaal belangstelling ontstaan voor een vorm van opleiden die niet past in die beeldvorming. Door het opleidingsinstituut van de Nederlandse Spoorwegen is het begrip ‘werkplekopleiding’ ge?ntroduceerd om die vorm te typeren: een opleiding ….
作者: 死亡率    時(shí)間: 2025-3-27 19:09
Performancegericht HRDn daar met een aantal ‘mitsen en maren’ en tot op zekere hoogte wel vrij ver in meegaan. Uitgangspunt in dit verhaal is echter dat je meestal niet in een vliegtuig stapt om vervolgens eens rustig te gaan bekijken waar je uitkomt. En dan heb ik het niet per se over een zakenreis.
作者: Lobotomy    時(shí)間: 2025-3-27 23:45
Talentontwikkeling op de arbeidsmarkterende arbeidsrelaties tussen werkgevers en werknemers en tussen organisaties als arbeidsvragers en individuen als arbeidsgevers. Anders gezegd: de wisselwerking tussen talentvragers en talentdragers is hierdoor veranderd. Dit heeft gevolgen voor de ontwikkeling van talent op de arbeidsmarkt. In dit hoofdstuk komen deze gevolgen aan bod.
作者: 隱語(yǔ)    時(shí)間: 2025-3-28 03:02
Vormen van opleiden op de werkplek Nederland als internationaal belangstelling ontstaan voor een vorm van opleiden die niet past in die beeldvorming. Door het opleidingsinstituut van de Nederlandse Spoorwegen is het begrip ‘werkplekopleiding’ ge?ntroduceerd om die vorm te typeren: een opleiding ….
作者: Obedient    時(shí)間: 2025-3-28 06:59

作者: PSA-velocity    時(shí)間: 2025-3-28 11:42
Bohn Stafleu van Loghum 2011
作者: 新奇    時(shí)間: 2025-3-28 14:44

作者: faucet    時(shí)間: 2025-3-28 18:55

作者: 羊齒    時(shí)間: 2025-3-28 23:53
Naar een breder begrip van lerenn. Belangrijke aspecten van een breder begrip van leren zijn het sociale, onbewuste en omvattende karakter van leren. Leren is in essentie betekenisgeving, waarbij het individuele en sociaal-culturele niveau nauw verweven zijn. Zowel evolutiebiologische en neurowetenschappelijke inzichten als sociaa
作者: 把手    時(shí)間: 2025-3-29 07:04
Ervaring is een vak, werken is lerenrijpingspunten biedt om individuen te ondersteunen bij hun ontwikkeling als mens in arbeidscontexten. Het sociaalconstructivisme gaat over. in een. , in een context waarin individuen. aan hun. , bijvoorbeeld aan handelingen in het kader van werk en arbeid.. gaat ook over individuele ontwikkeling en
作者: Chromatic    時(shí)間: 2025-3-29 07:32
HRM en HRD in bedrijfskundig perspectiefre ontwikkeling van deze resources is dan ook van het grootste belang. Richt. zich grofweg op de optimale benutting van human resources,. heeft vooral tot taak deze resources verder te ontwikkelen. In deze bijdrage zullen we proberen aan te tonen dat in beide gevallen een meer bedrijfskundige benade
作者: DEI    時(shí)間: 2025-3-29 14:55
Performancegericht HRDn daar met een aantal ‘mitsen en maren’ en tot op zekere hoogte wel vrij ver in meegaan. Uitgangspunt in dit verhaal is echter dat je meestal niet in een vliegtuig stapt om vervolgens eens rustig te gaan bekijken waar je uitkomt. En dan heb ik het niet per se over een zakenreis.
作者: reserve    時(shí)間: 2025-3-29 18:48
Talentontwikkeling op de arbeidsmarkterende arbeidsrelaties tussen werkgevers en werknemers en tussen organisaties als arbeidsvragers en individuen als arbeidsgevers. Anders gezegd: de wisselwerking tussen talentvragers en talentdragers is hierdoor veranderd. Dit heeft gevolgen voor de ontwikkeling van talent op de arbeidsmarkt. In dit
作者: 支架    時(shí)間: 2025-3-29 19:45

作者: 背景    時(shí)間: 2025-3-30 01:14

作者: 反抗者    時(shí)間: 2025-3-30 07:13
Persoonlijke ontwikkeling: steeds meer oog voor talent en sterktess vaker ‘talentwerkboeken’. Assessment Centers maken ruimte voor Development Centers. Er is in Nederland een ministerie met een eigen afdeling ‘Talentontwikkeling’, de Vlaamse overheid wijdt er een hele site aan. Trainingsbureaus bieden cursussen aan ‘op zoek naar je eigen kracht’. Boeken over talen
作者: 性別    時(shí)間: 2025-3-30 09:36
Professionaliseringsstrategie?n van werknemerst de sterke individualiseringstendens in de huidige samenleving. Burgers en werknemers moeten het heft meer in eigen hand nemen bij het inrichten van hun leven, werk en levensloop. Deze individualiseringstendens doordringt ook het organiseren van de professionele ontwikkeling. Ook daar wordt in toen
作者: 嫌惡    時(shí)間: 2025-3-30 13:41
Het ontwerpproces als leerprocesierbij hanteren zij verschillende uitgangspunten. Het ontwerpproces blijkt sterk afhankelijk te zijn van de opvattingen van de ontwerper en de vragen die deze zich stelt. Welke kennis vind ik belangrijk? Hoe kom ik erachter wat het probleem is dat om een oplossing vraagt? Hoe voltrekken leerprocesse
作者: Lumbar-Spine    時(shí)間: 2025-3-30 16:56

作者: 替代品    時(shí)間: 2025-3-31 00:30
Ontwikkelen van bekwaamheden tijdens het werkgrotendeels op een informele manier (Borghans, Golsteyn & De Grip, 2006). Dan gaat het niet alleen om bedrijfsspecifieke kennis en vaardigheden, maar ook om de impliciete (. ), gesitueerde aspecten van adequaat beroepsmatig handelen (Eraut, 2004; Onstenk, 1997; Young, 2000). Werkplekleren is niet al
作者: 鍍金    時(shí)間: 2025-3-31 03:14
Opleiden op de werkplekllen dat het leren en opleiden in de werksituatie de meest populaire vorm is geworden. In deze bijdrage gaan we in op de achtergronden van deze omslag in het denken over leren en opleiden. Voorts staan we stil bij een van de bekendste vormen van leren in de werksituatie, namelijk het opleiden op de
作者: 巨碩    時(shí)間: 2025-3-31 07:04
Vormen van opleiden op de werkplek Nederland als internationaal belangstelling ontstaan voor een vorm van opleiden die niet past in die beeldvorming. Door het opleidingsinstituut van de Nederlandse Spoorwegen is het begrip ‘werkplekopleiding’ ge?ntroduceerd om die vorm te typeren: een opleiding ….
作者: harbinger    時(shí)間: 2025-3-31 10:50

作者: 阻擋    時(shí)間: 2025-3-31 14:43
https://doi.org/10.1007/978-94-017-6568-8eving aan het veranderen is in de richting van een kenniseconomie en de rol die medewerkers, hun bekwaamheden, opleiden, leren en ontwikkelen daarin kunnen spelen (Kessels & Keursten, 2001). Die kenniseconomie, waarin de toepassing van kennis meer waarde toevoegt dan de traditionele factoren kapitaa
作者: comely    時(shí)間: 2025-3-31 19:02

作者: 勤勞    時(shí)間: 2025-3-31 23:54

作者: Lipoprotein    時(shí)間: 2025-4-1 05:06
The Punters‘ Guide to Democracyrijpingspunten biedt om individuen te ondersteunen bij hun ontwikkeling als mens in arbeidscontexten. Het sociaalconstructivisme gaat over. in een. , in een context waarin individuen. aan hun. , bijvoorbeeld aan handelingen in het kader van werk en arbeid.. gaat ook over individuele ontwikkeling en
作者: MELD    時(shí)間: 2025-4-1 07:08

作者: adhesive    時(shí)間: 2025-4-1 13:19





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
商南县| 准格尔旗| 海原县| 广南县| 克拉玛依市| 黄浦区| 聊城市| 兴业县| 濮阳县| 尚志市| 陆丰市| 休宁县| 景宁| 台南市| 安泽县| 喀喇沁旗| 阜平县| 岳西县| 洞头县| 古田县| 武城县| 平江县| 岳阳县| 农安县| 安图县| 开远市| 孙吴县| 洛川县| 临沭县| 温宿县| 商洛市| 于都县| 贵南县| 井冈山市| 东丽区| 广昌县| 克拉玛依市| 公安县| 永登县| 米脂县| 左云县|