標(biāo)題: Titlebook: ; [打印本頁(yè)] 作者: Spring 時(shí)間: 2025-3-21 20:04
書(shū)目名稱(chēng)影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)年度引用
書(shū)目名稱(chēng)年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)讀者反饋學(xué)科排名
作者: 使害羞 時(shí)間: 2025-3-21 23:30
第151681主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: BOAST 時(shí)間: 2025-3-22 00:34
板凳作者: 冷淡一切 時(shí)間: 2025-3-22 04:57
第4樓作者: 察覺(jué) 時(shí)間: 2025-3-22 09:32
5樓作者: 吞下 時(shí)間: 2025-3-22 16:07
6樓作者: 吞下 時(shí)間: 2025-3-22 17:02
7樓作者: 新陳代謝 時(shí)間: 2025-3-22 22:02
8樓作者: FLAX 時(shí)間: 2025-3-23 01:31
9樓作者: 豐滿中國(guó) 時(shí)間: 2025-3-23 06:27
10樓作者: Spinal-Tap 時(shí)間: 2025-3-23 11:35
板凳作者: habile 時(shí)間: 2025-3-23 14:27
板凳作者: Crohns-disease 時(shí)間: 2025-3-23 21:29
板凳作者: 自愛(ài) 時(shí)間: 2025-3-24 02:12
第4樓作者: Leisureliness 時(shí)間: 2025-3-24 05:13
第4樓作者: 優(yōu)雅 時(shí)間: 2025-3-24 06:44
第4樓作者: 運(yùn)動(dòng)性 時(shí)間: 2025-3-24 12:49
5樓作者: aristocracy 時(shí)間: 2025-3-24 18:05
5樓作者: 性冷淡 時(shí)間: 2025-3-24 20:07
5樓作者: 巨大沒(méi)有 時(shí)間: 2025-3-25 01:35
6樓作者: wreathe 時(shí)間: 2025-3-25 06:34
6樓作者: 節(jié)省 時(shí)間: 2025-3-25 11:24
6樓作者: OTHER 時(shí)間: 2025-3-25 13:42
6樓作者: 漂亮 時(shí)間: 2025-3-25 17:38
7樓作者: monochromatic 時(shí)間: 2025-3-25 20:33
7樓作者: 憤憤不平 時(shí)間: 2025-3-26 00:23
Essential Competencies in Pharmacology, Toxicology, and Pathology,ls committed to serving the needs of animals and society. The essential topics mentioned herein from these disciplines merit focus of veterinary students during their time in college. Further, it is important to note that a deep understanding in preclinical and paraclinical subjects like anatomy, ph作者: GRAVE 時(shí)間: 2025-3-26 07:58 作者: 輕彈 時(shí)間: 2025-3-26 12:05
Edu-crafting a Cacophonous Ecology: Posthumanist Research Practices for Education,es of accountability, desires for a quick and easy relay from theory to practice, and the requirement that ‘evidence’ — the most valorized form of which often comes in the shape of large-scale randomized controlled trials — ought to inform pedagogic interventions, constitute the dominant ways of thi作者: 團(tuán)結(jié) 時(shí)間: 2025-3-26 15:10 作者: BUCK 時(shí)間: 2025-3-26 20:53
0302-9743 application to the development of large systems requires more emphasis on specification, modelling and validation techniques supporting the concepts of reusability and modifiability, and their implementation in new extensions of existing programming languages...This book presents 19 revised invited 作者: DAMP 時(shí)間: 2025-3-26 21:29 作者: FEIGN 時(shí)間: 2025-3-27 03:27 作者: exclusice 時(shí)間: 2025-3-27 06:49
Book 2018in bei einem namhaften Automobilhersteller und besch?ftigt sich in ihrer aktuellen Position mit innovativen Technologien für die Produktion der Zukunft. Zuvor war sie lange Zeit im Bereich der Nachhaltigkeitsberichterstattung t?tig.. .?.作者: 前兆 時(shí)間: 2025-3-27 09:29 作者: 存在主義 時(shí)間: 2025-3-27 15:16
Statistical Model Development for Military Aircraft Engine Exhaust Emissions Datarameters: revolution per minute (min-1), air/fuel ratio (kg air/kg fuel), and mass flow rate (kg.s-1) to different mass flow rates (CO (kg/s), CO2 (kg/s); UHC (kg/s), NO2 (kg/s)). In the end of the study, results obtained from benefited approximations were compared with each other using MSE (mean sq作者: MITE 時(shí)間: 2025-3-27 20:35 作者: 盡忠 時(shí)間: 2025-3-28 00:20
Book 2023 Diagnostik. Nach Darlegung dieser Grundlagen werden die h?ufigsten Differentialdiagnosen, von traumatisch bedingten L?sionen über degenerative Alterationen bis zu angeborene Pathologien vorgestellt und die m?glichen konservativen bzw. operativen Therapiem?glichkeiten pr?sentiert..作者: Ptsd429 時(shí)間: 2025-3-28 05:39 作者: puzzle 時(shí)間: 2025-3-28 06:28
Fundamentalism, Politics, and the Lawnd transparent zu machen. Schlie?lich werden die Prozesse nicht von Maschinen, sondern von Menschen bearbeitet. Gute Verst?ndlichkeit der Beschreibungen ist deshalb das oberste Gebot, wenn man neue Prozesse erfolgreich einführen oder bestehende Prozesse effektiv ver?ndern will.