標(biāo)題: Titlebook: From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory; A Volume in Honor of Fritz Gesztesy,Andrei Martinez-Finke [打印本頁(yè)] 作者: 欺騙某人 時(shí)間: 2025-3-21 19:38
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory影響因子(影響力)
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory被引頻次
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory被引頻次學(xué)科排名
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory年度引用
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory年度引用學(xué)科排名
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory讀者反饋
書目名稱From Operator Theory to Orthogonal Polynomials, Combinatorics, and Number Theory讀者反饋學(xué)科排名
作者: 慟哭 時(shí)間: 2025-3-21 23:49
第148837主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 首創(chuàng)精神 時(shí)間: 2025-3-22 02:28
板凳作者: 燕麥 時(shí)間: 2025-3-22 07:59
第4樓作者: 毛細(xì)血管 時(shí)間: 2025-3-22 10:03
5樓作者: Incompetent 時(shí)間: 2025-3-22 14:07
6樓作者: Incompetent 時(shí)間: 2025-3-22 20:26
7樓作者: 極微小 時(shí)間: 2025-3-22 23:57
8樓作者: Lacunar-Stroke 時(shí)間: 2025-3-23 02:38
9樓作者: 公豬 時(shí)間: 2025-3-23 07:43
10樓作者: granite 時(shí)間: 2025-3-23 12:06
第4樓作者: Androgen 時(shí)間: 2025-3-23 16:46
第4樓作者: APEX 時(shí)間: 2025-3-23 20:44
第4樓作者: Accrue 時(shí)間: 2025-3-23 22:16
5樓作者: 圓錐 時(shí)間: 2025-3-24 05:50
5樓作者: congenial 時(shí)間: 2025-3-24 08:50
5樓作者: 特別容易碎 時(shí)間: 2025-3-24 12:14
6樓作者: 勤勉 時(shí)間: 2025-3-24 18:09
6樓作者: 追蹤 時(shí)間: 2025-3-24 21:37 作者: 滋養(yǎng) 時(shí)間: 2025-3-25 01:49 作者: FEAS 時(shí)間: 2025-3-25 06:23 作者: 文件夾 時(shí)間: 2025-3-25 10:19 作者: infinite 時(shí)間: 2025-3-25 13:47 作者: Hyperlipidemia 時(shí)間: 2025-3-25 17:04
Gesundheitsorientierte, nachhaltige Gestaltung von Umwelt und Arbeitt und Arbeit. Gesundheitsorientierte Nachhaltigkeit wird dabei als ein Ansatz verstanden, der die Ziele des Umweltschutzes mit denjenigen des Gesundheitsschutzes sowie der Gesundheitsf?rderung verbindet. Davon ausgehend werden zun?chst gesetzliche Regulierungen zu ?Gesundheit“ und ?Nachhaltigkeit“ i作者: 生命層 時(shí)間: 2025-3-25 21:52
Post-Merger-Management als Metakompetenzen, die für die erfolgreiche Realisierung der mit einem Merger intendierten Zielsetzungen unabdingbare Voraussetzung ist. ?hnlich wie das Change-Management seit den 90ziger Jahren einen entscheidenden Beitrag für die Anpassungsf?higkeit von Unternehmen an sich wandelnde Umwelten geleistet hat, wird 作者: aesthetic 時(shí)間: 2025-3-26 01:50 作者: 為敵 時(shí)間: 2025-3-26 07:52
ts for the food packaging industries.Includes the safety and.This book discusses the various aspects of sustainable packaging edibles in food industry. It is divided into five main parts. The first section of the book addresses details of edible films, various sources, origin, scope and functions.? 作者: 上坡 時(shí)間: 2025-3-26 08:55
https://doi.org/10.1007/978-3-658-07270-4 this method allows the optimization of the physical parameters of the robot. An algorithm of optimization under constraints, based on the Nelder and Mead method is given. Some experimental results are given.作者: excursion 時(shí)間: 2025-3-26 15:05
Predicting Change in Substance Use and Substance Use Cognitions of Mexican Origin Youth during the reduced risk for involvement with substances during this developmental period. Thus, maternal effective parenting and cultural values increased resilience to substance use for Mexican American youth.作者: Abominate 時(shí)間: 2025-3-26 17:38
Women in Universities in Finland: Relative Advances and Continuing Contraditions,’s full-time employment in a still gender-segregated labour market, women’s long-term and active political participation, as well as governmental commitment to gender equality (e.g., Statistics Finland, 2001; Husu & Niemel?, 1993).作者: 裙帶關(guān)系 時(shí)間: 2025-3-26 22:41
Richard Vilecial organizations, national and international, on all SUbjects: political, economic and social. Acronyms of parent bodies of subsidiary organizations are given where appropriate and equivalencies are used to link acronyms in different languages for the same organization. Further information about the organiz978-94-010-6529-0978-94-009-0093-6作者: 范例 時(shí)間: 2025-3-27 02:10
Design of the Stand for Experimental Tests of Pneumatic Bellows Actuatorser Kurven?ste k?nnte sowohl bei . = 0 als auch bei . = 1 auf ein und denselben Wert n ~ 2,13 führen. Die n-Kurve scheint zu einer parallel zur Abszisse gezogenen Achse die in [12 und 14] dargestellte Kurve б = ..·π·z spiegelbildlich wiederzugeben. Die Geschwindigkeitspotenz n der Widerstandskurve is作者: 惡臭 時(shí)間: 2025-3-27 06:21
ount on the electrochemical and structural properties of anodic oxide films formed on aluminum. In addition to the electrochemical corrosion-related problems of978-1-4899-8360-2978-0-387-92263-8Series ISSN 0076-9924 Series E-ISSN 2197-7941 作者: armistice 時(shí)間: 2025-3-27 12:07
erschienen sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ide作者: 雇傭兵 時(shí)間: 2025-3-27 16:01
Michael Stahr Dr. a limited resource by several tasks?– is one of the core components that are surely responsible of this success. Unfortunately, ensuring bound-consistency for the . constraint is already NP-Hard. Therefore, several relaxations were proposed to reduce domains in polynomial time such as Time-Tabling,作者: Exuberance 時(shí)間: 2025-3-27 21:16
,Gibt es beim Manne ?Wechseljahre“?,l standard of geography education. Geography has the potential to be hugely significant in education through the notions of powerful knowledge and ‘capabilities’; this can provide an alternative ‘big picture’ of a curriculum and move beyond some of the challenges identified.