標(biāo)題: Titlebook: Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One; Heinz-Otto Peitgen,Hartmut Jürgens,Lee Yunker Book 1991 Springer Science+Busi [打印本頁(yè)] 作者: Flexibility 時(shí)間: 2025-3-21 19:26
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One影響因子(影響力)
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One被引頻次
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One年度引用
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One年度引用學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One讀者反饋
書目名稱Fractals for the Classroom: Strategic Activities Volume One讀者反饋學(xué)科排名
作者: 全神貫注于 時(shí)間: 2025-3-21 22:31
第147358主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: dilute 時(shí)間: 2025-3-22 04:13
板凳作者: GLIDE 時(shí)間: 2025-3-22 05:05
第4樓作者: 供過(guò)于求 時(shí)間: 2025-3-22 11:46
5樓作者: heterodox 時(shí)間: 2025-3-22 14:13
6樓作者: heterodox 時(shí)間: 2025-3-22 20:26
7樓作者: Oafishness 時(shí)間: 2025-3-22 21:13
8樓作者: 分開如此和諧 時(shí)間: 2025-3-23 04:54
9樓作者: insomnia 時(shí)間: 2025-3-23 06:18
10樓作者: 責(zé)難 時(shí)間: 2025-3-23 09:48
第4樓作者: RUPT 時(shí)間: 2025-3-23 17:09
第4樓作者: bonnet 時(shí)間: 2025-3-23 18:56
第4樓作者: fidelity 時(shí)間: 2025-3-23 23:28
5樓作者: disparage 時(shí)間: 2025-3-24 05:39
5樓作者: 免除責(zé)任 時(shí)間: 2025-3-24 06:59
5樓作者: 溺愛(ài) 時(shí)間: 2025-3-24 12:03
6樓作者: Madrigal 時(shí)間: 2025-3-24 15:08
6樓作者: 有花 時(shí)間: 2025-3-24 19:24
6樓作者: Microaneurysm 時(shí)間: 2025-3-25 01:28
r immer breiter werdendes Spektrum von Drogen: Alkohol, Tabak, Biodrogen, Designer-Drogen, Alkopops, Kokain/Crack, eine gro?e Auswahl an Cannabisprodukten und zuletzt ?nicht-stoffgebundene R?usche und Süchte“. Die gro?en gesellschaftlichen Ver?nderungen — kurz skizziert als ?Pluralisierung von Leben作者: Morose 時(shí)間: 2025-3-25 03:18 作者: languid 時(shí)間: 2025-3-25 09:25 作者: 結(jié)果 時(shí)間: 2025-3-25 12:59 作者: 串通 時(shí)間: 2025-3-25 17:49
Dienstleistungsexporth manche Charakteristika von Dienstleistungen, wie zum Beispiel ihre Immaterialit?t und Nichtlagerf?higkeit, auch auf die grenzüberschreitende Gesch?ftst?tigkeit aus. Da das Angebot und die Erbringung von Dienstleistungen auf Auslandsm?rkten meist sehr personalintensiv ist, werden in diesem Kapitel 作者: 水汽 時(shí)間: 2025-3-25 21:52 作者: 核心 時(shí)間: 2025-3-26 00:50 作者: 血統(tǒng) 時(shí)間: 2025-3-26 06:43
This growth has been helped by the intense public interest in the potential benefits of adding fiber to the diet. The general popularity of fiber may have been helped by the perception that, for once, medicine was saying "do" instead of "don‘t. " There has been a proliferation of excellent scientif作者: FAST 時(shí)間: 2025-3-26 09:45
https://doi.org/10.1007/978-1-59259-910-3mework, a picture is painted of what assessment will look like in a decade’s time. The chapter’s final section clarifies government arrangements, which would have the capacity to spur the kind of progress required to propel the field.作者: MAG 時(shí)間: 2025-3-26 16:05 作者: 沖突 時(shí)間: 2025-3-26 17:09
The Importance of Data in Teaching and Learningearning. A case study of pre-service teachers’ learning about school-based student data is presented within three Australian secondary schools. Implications for future pre-service teacher development in using school-based data are discussed.作者: osteoclasts 時(shí)間: 2025-3-26 21:48 作者: NEG 時(shí)間: 2025-3-27 01:57 作者: hermetic 時(shí)間: 2025-3-27 06:09 作者: 等待 時(shí)間: 2025-3-27 13:06 作者: 不可比擬 時(shí)間: 2025-3-27 14:38 作者: Immobilize 時(shí)間: 2025-3-27 18:28
Jaap A. Kaandorp,Maxim Filatov,Nol Chindapolondern ebenso als analytische Kategorie konterkariert, die gezielt sozialstrukturelle und ?konomische Dimensionen aufgreift und in den Zusammenhang mit technischen Bezügen ungleich verteilter knapper und begehrter materieller und immaterieller Güter stellt.