標(biāo)題: Titlebook: Fractals for the Classroom; Part One Introductio Heinz-Otto Peitgen,Hartmut Jürgens,Dietmar Saupe Textbook 1992 Springer Science+Business M [打印本頁] 作者: 太平間 時(shí)間: 2025-3-21 18:06
書目名稱Fractals for the Classroom影響因子(影響力)
書目名稱Fractals for the Classroom影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Fractals for the Classroom網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom被引頻次
書目名稱Fractals for the Classroom被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom年度引用
書目名稱Fractals for the Classroom年度引用學(xué)科排名
書目名稱Fractals for the Classroom讀者反饋
書目名稱Fractals for the Classroom讀者反饋學(xué)科排名
作者: TOM 時(shí)間: 2025-3-22 00:00
第147357主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 思鄉(xiāng)病 時(shí)間: 2025-3-22 01:03
板凳作者: hermitage 時(shí)間: 2025-3-22 04:44
第4樓作者: Assignment 時(shí)間: 2025-3-22 12:30
5樓作者: 芳香一點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-22 14:51
6樓作者: 芳香一點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-22 19:36
7樓作者: 影響 時(shí)間: 2025-3-22 22:08
8樓作者: 樹上結(jié)蜜糖 時(shí)間: 2025-3-23 04:48
9樓作者: 食物 時(shí)間: 2025-3-23 06:00
10樓作者: diathermy 時(shí)間: 2025-3-23 13:29
板凳作者: STYX 時(shí)間: 2025-3-23 14:03
板凳作者: 無關(guān)緊要 時(shí)間: 2025-3-23 18:38
板凳作者: 閹割 時(shí)間: 2025-3-24 00:05
板凳作者: Exterior 時(shí)間: 2025-3-24 06:23
板凳作者: 實(shí)施生效 時(shí)間: 2025-3-24 09:29
第4樓作者: FLACK 時(shí)間: 2025-3-24 14:30
第4樓作者: IST 時(shí)間: 2025-3-24 17:24
第4樓作者: 通便 時(shí)間: 2025-3-24 22:56
5樓作者: Esalate 時(shí)間: 2025-3-25 00:13
5樓作者: 樹木心 時(shí)間: 2025-3-25 04:21
5樓作者: 不法行為 時(shí)間: 2025-3-25 07:56
6樓作者: 漂泊 時(shí)間: 2025-3-25 12:02
6樓作者: Flat-Feet 時(shí)間: 2025-3-25 17:16
6樓作者: misshapen 時(shí)間: 2025-3-25 22:45
6樓作者: 軟弱 時(shí)間: 2025-3-26 00:44
7樓作者: Aqueous-Humor 時(shí)間: 2025-3-26 05:33
7樓作者: 貪婪的人 時(shí)間: 2025-3-26 11:38
7樓作者: Seminar 時(shí)間: 2025-3-26 13:38
7樓作者: 徹底檢查 時(shí)間: 2025-3-26 19:03
8樓作者: 無能的人 時(shí)間: 2025-3-26 22:12
8樓作者: 針葉類的樹 時(shí)間: 2025-3-27 05:07 作者: 完整 時(shí)間: 2025-3-27 05:58 作者: albuminuria 時(shí)間: 2025-3-27 09:45
Mediationsettlement is greatest if one mediator assumes sole responsibility, for its prestige is at stake. The chapter concludes with a consideration of the attributes of the ideal mediator and the doctrine of the ‘ripe moment’.作者: 組成 時(shí)間: 2025-3-27 13:53
Introduction: The Purpose of This Booke the nature of this important work. In so doing, we wanted to give a voice to the workers in teacher education who make hope possible in what are often challenging circumstances for our pre-service teachers. rather than allowing despair to be convincing (apologies to Raymond Williams).作者: 加花粗鄙人 時(shí)間: 2025-3-27 19:24
Nancy E. Moss,Lauren Moss-Racusinicht immer gew?hrleistet ist, müssen die Therapeuten über die Besprechung der Hausaufgaben anf?nglich die Verst?rkung übernehmen. Im Anschlu? an die Hausaufgaben werden Informationsbl?cke und/oder übungen angeboten, aus denen sich die n?chsten Hausaufgaben ableiten. Die Sitzung schlie?t mit einem so作者: MORT 時(shí)間: 2025-3-28 00:19 作者: hypertension 時(shí)間: 2025-3-28 02:28
Abdulrahman S. Alsharhan,Zeinelabidin E. Rizkzahlen ver?ndert haben und entwickelt einen detaillierten Systematisierungsvorschlag für die Gestaltung des internen und externen Personalreportings. Dabei erfa978-3-658-38219-3978-3-658-38220-9Series ISSN 2625-3577 Series E-ISSN 2625-3615 作者: bromide 時(shí)間: 2025-3-28 08:48 作者: 控制 時(shí)間: 2025-3-28 13:38
,Einflussfaktoren der Inaktivit?t und Rückkehrintention,t, den sich Spender aus einer Unterstützung versprechen bzw. von dem sie profitieren. Allerdings muss davon ausgegangen werden, dass nicht nur ein einziges Motiv, isoliert von anderen, für die Ausübung von Spendenaktivit?ten relevant ist, sondern ganze Motivbündel, d. h. ein Zusammenspiel mehrerer Motive (vgl. West, 2011, S. 2 f.)作者: 緩和 時(shí)間: 2025-3-28 16:07
Adaptive-Optics Correction Technology, deformed. Therefore, adaptive-optics correction technology is typically used to correct the wavefront distortion of the vortex beam to restore its light intensity and phase information as much as possible.