標(biāo)題: Titlebook: Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern; Andrea Geile Book 2012Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesb [打印本頁] 作者: Carter 時(shí)間: 2025-3-21 16:54
書目名稱Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern影響因子(影響力)
書目名稱Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern被引頻次
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書目名稱Face-to-Face Kommunikation im Vertrieb von Industriegütern讀者反饋
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作者: Fibrillation 時(shí)間: 2025-3-21 23:09
第140203主題貼--第2樓 (沙發(fā))作者: 套索 時(shí)間: 2025-3-22 01:34
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8樓作者: 蟄伏 時(shí)間: 2025-3-27 00:24
9樓作者: condemn 時(shí)間: 2025-3-27 02:03 作者: initiate 時(shí)間: 2025-3-27 08:13
Ricardo Ayala,Victor H. Gonzalez,Michael S. Engely party was a sustainable food producer. Leading food-safety lawyer Bill Marler, whom you met in chapter 1, is an equal-opportunity litigator, suing violators of all types and sizes. “To me it is very straightforward,” he told me, of every food company’s responsibility, regardless of size, to “do ev作者: 收藏品 時(shí)間: 2025-3-27 11:04
The Philosophy of Law of Thomas Aquinas,mber of IT and application vendors. Collectively, these forces form the basis of a nascent IdM market segment referred to as entitlement management..This new entitlement management market continues to evolve over time as the industry’s understanding of capabilities matures and enterprise requirement作者: Yourself 時(shí)間: 2025-3-27 14:50 作者: Indelible 時(shí)間: 2025-3-27 20:04
Informatisierung des privaten Alltags. Strategien der Herstellerrmuliert: Das Zusammenspiel von Ingenieuren und ?konomen funktioniert so, da? technologische Neuerungen von Ingenieuren als ausreichende Basis angesehen werden, um neue ?konomische M?rkte erschlie?en zu k?nnen.作者: cliche 時(shí)間: 2025-3-28 01:19 作者: Polydipsia 時(shí)間: 2025-3-28 03:48