派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B [打印本頁]

作者: decoction    時間: 2025-3-21 16:15
書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影響因子(影響力)




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引頻次




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk讀者反饋




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk讀者反饋學(xué)科排名





作者: 使困惑    時間: 2025-3-21 23:32
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1974-8iagnostische aard van het concept emotieregulatie, wordt in dit hoofdstuk dieper ingegaan op het meten van emotieregulatie aan de hand van de verschillende niveaus zoals gedefinieerd door de Research Domain Criteria (RDoC), een theoretisch raamwerk dat de onderliggende?transdiagnostische mechanismen
作者: 無目標    時間: 2025-3-22 01:24
https://doi.org/10.1007/978-3-031-55163-5 en jongeren. Uit onderzoek bij zowel kinderen en jongeren als volwassenen blijkt dat emotiedisregulatie (bijv. beperkt emotioneel bewustzijn, een overmatig gebruik van maladaptieve emotieregulatiestrategie?n, een tekort in het gebruik van adaptieve emotieregulatiestrategie?n) verband houdt met?de o
作者: 碌碌之人    時間: 2025-3-22 05:59

作者: 不整齊    時間: 2025-3-22 09:01

作者: 作繭自縛    時間: 2025-3-22 16:11
https://doi.org/10.1007/978-3-031-54215-2geren met psychische klachten. De training is gebaseerd op de goed ge?valueerde Affect Regulation?Training (ART) voor volwassenen, ontwikkeld door Berking en Whitley (2014). De ART?bestaat uit zes competenties die sequentieel worden aangeleerd. Uniek in deze training is dat eerst emotionele basiscom
作者: 作繭自縛    時間: 2025-3-22 18:34
https://doi.org/10.1007/978-3-642-55013-3n en stimuleren van zes verschillende emotieregulatievaardigheden. Het hoofdstuk start met een uiteenzetting van de relevantste inzichten en recentste studies uit het onderzoeksdomein, die als rationale hebben gediend voor de ontwikkeling van het programma. Daarna wordt uitgebreid ingegaan op de rol
作者: dithiolethione    時間: 2025-3-22 23:31

作者: 法律    時間: 2025-3-23 04:42

作者: 相同    時間: 2025-3-23 07:07

作者: Synchronism    時間: 2025-3-23 12:50
Caroline Braet,Matthias BerkingEffectieve training voor emotieregulatie.Toepasbaar bij kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar.Met apart werkboek
作者: 休戰(zhàn)    時間: 2025-3-23 15:47

作者: 匯總    時間: 2025-3-23 18:07

作者: Uncultured    時間: 2025-3-24 02:13
Afsluitingie bij kinderen en adolescenten nieuw? Is deze EuREKA-training ge?valueerd? Wat kan lastig zijn bij het trainen van emotieregulatie? Is deze training cultuursensitief? Wat is er nog nodig in de toekomst? Een aantal van deze kwesties wordt ge?llustreerd met een casus.
作者: grovel    時間: 2025-3-24 04:02
https://doi.org/10.1007/978-90-368-3041-6emotieregulatie; emotieregulatie training; emotieregulerende instructies; transdiagnostische factor; emo
作者: INTER    時間: 2025-3-24 09:14
978-90-368-3040-9BSL Media & Learning is een handelsnaam en merk van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Natu
作者: VEN    時間: 2025-3-24 14:40
Book 2025Latest editionversterken en trainen van emotieregulatie...Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk .beschrijft de meest recente inzichten met betrekking tot emotieregulatie. Het laat zien waarom kinderen en adolescenten moeite kunnen hebben om emoties te reguleren en hoe zich dit kan uiten. ?So
作者: Lumbar-Spine    時間: 2025-3-24 17:59
https://doi.org/10.1007/978-3-031-55163-5latie-specificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij zeven klinische groepen: jongeren met depressie, school-burn-out, angst, eetstoornissen, obesitas, verslaving en gedragsproblemen.
作者: vasospasm    時間: 2025-3-24 23:01
https://doi.org/10.1007/978-3-642-40591-4ke training genaamd ‘Boost Camp’, die kan worden ingezet ter preventie van (sub)klinische symptomen in een schoolcontext. Vervolgens verdiepen we ons in de impact van de emotieregulatietraining EuREKA binnen klinische groepen.
作者: fabricate    時間: 2025-3-25 01:46

作者: Ascribe    時間: 2025-3-25 06:27
https://doi.org/10.1007/978-3-642-55013-3odel, emotiecoaching en het scheppen van een veilig emotioneel klasklimaat. Vervolgens worden de mogelijkheden voor de toepassing van het Boost Camp-programma (voor wie, door wie, wat en hoe) toegelicht en wordt een overzicht gegeven van de sessiespecifieke inhoud van het programma.
作者: Bph773    時間: 2025-3-25 10:25
Emotieregulatie bij jongeren met psychische klachtenlatie-specificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij zeven klinische groepen: jongeren met depressie, school-burn-out, angst, eetstoornissen, obesitas, verslaving en gedragsproblemen.
作者: DEMUR    時間: 2025-3-25 13:38
Versterken en trainen van emotieregulatie: wat zegt het onderzoek?ke training genaamd ‘Boost Camp’, die kan worden ingezet ter preventie van (sub)klinische symptomen in een schoolcontext. Vervolgens verdiepen we ons in de impact van de emotieregulatietraining EuREKA binnen klinische groepen.
作者: mydriatic    時間: 2025-3-25 18:07

作者: 你敢命令    時間: 2025-3-25 20:52

作者: 洞穴    時間: 2025-3-26 00:41
https://doi.org/10.1007/1-4020-5372-Xe spelen zowel intrapersoonlijke factoren, zoals het temperament van het kind, als interpersoonlijke factoren, zoals de familiale context, een rol. Dit is belangrijk, want emotieregulatie kan worden gezien als een centraal mechanisme voor de verklaring van welbevinden en psychische problemen bij kinderen en jongeren.
作者: 和平主義者    時間: 2025-3-26 04:31
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1974-8emotieregulatie, psychofysiologische correlaten van emotieregulatie, gedragsobservaties, emotie-inductieparadigma’s en zelfrapportagematen. Ten slotte wordt besproken hoe specifieke emotieregulatievaardigheden in kaart kunnen worden gebracht.
作者: 注意    時間: 2025-3-26 10:32
https://doi.org/10.1007/978-3-319-12766-8nnen, benoemen, valideren en reguleren. Op deze manier krijgen kinderen en jongeren de gelegenheid om adaptieve emotieregulatiestrategie?n te ontwikkelen en flexibel toe te passen, wat uiteindelijk bijdraagt aan een verbeterd emotioneel welbevinden.
作者: BORE    時間: 2025-3-26 13:08

作者: 外向者    時間: 2025-3-26 18:21
Het meten van emotieregulatie bij kinderen en jongerenemotieregulatie, psychofysiologische correlaten van emotieregulatie, gedragsobservaties, emotie-inductieparadigma’s en zelfrapportagematen. Ten slotte wordt besproken hoe specifieke emotieregulatievaardigheden in kaart kunnen worden gebracht.
作者: Foreshadow    時間: 2025-3-26 20:58

作者: Foregery    時間: 2025-3-27 02:57

作者: 枯燥    時間: 2025-3-27 07:14

作者: surrogate    時間: 2025-3-27 12:34

作者: Vital-Signs    時間: 2025-3-27 16:05
It takes a village: het betrekken van ouders bij EuREKAenkomsten met ouders georganiseerd kunnen worden, maar laten bovendien ook voldoende ruimte voor de eigen inbreng van de EuREKA-trainer. Belangrijk om te vermelden is dat deze richtlijnen gebruikt kunnen worden om parallel met ouders te werken bij zowel de EuREKA-training als de EuREKA-ELP-variant.
作者: 退潮    時間: 2025-3-27 19:14
en effectieve emotieregulatietraining voor kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar. Het is een leidraad voor het begrijpen, versterken en trainen van emotieregulatie...Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk .beschrijft de meest recente inzichten met betrekking tot emoti
作者: 案發(fā)地點    時間: 2025-3-28 00:01
Emotieregulatie bij kinderen: ontwikkeling en definitiesmoties worden ervaren en uitgedrukt. Wanneer we spreken over?emotieregulatie kan dit zowel gaan om het zorgen voor?een goed gevoel als het ‘controleren’ van een slecht gevoel. Kinderen kunnen verschillende strategie?n aanwenden om hun emoties te reguleren, en het leren van deze emotieregulatiestrate
作者: 瑣碎    時間: 2025-3-28 04:28
Het meten van emotieregulatie bij kinderen en jongereniagnostische aard van het concept emotieregulatie, wordt in dit hoofdstuk dieper ingegaan op het meten van emotieregulatie aan de hand van de verschillende niveaus zoals gedefinieerd door de Research Domain Criteria (RDoC), een theoretisch raamwerk dat de onderliggende?transdiagnostische mechanismen
作者: 最初    時間: 2025-3-28 07:47

作者: colony    時間: 2025-3-28 13:46
Emotieregulatie: bidirectionele rol van de zorgfigurenngeren. Aan de hand van het tripartite model belichten we hoe de interactie met zorgfiguren actief bijdraagt aan de emotieregulatie van kinderen, en hoe dit van invloed kan zijn op hun welbevinden en potenti?le psychische problemen. We onderstrepen het belang van het bewust maken van zorgfiguren van
作者: 聯(lián)邦    時間: 2025-3-28 15:58
Versterken en trainen van emotieregulatie: wat zegt het onderzoek?fcompassie, en naar specifieke strategie?n, zoals cognitieve herbeoordeling en ruminatie. Ook bij jongeren is er al enige onderzoeksevidentie. In dit hoofdstuk concentreren we ons op onderzoek met betrekking tot het gebruik van specifieke emotieregulatiestrategie?n en emotionele basisvaardigheden, z
作者: 小鹿    時間: 2025-3-28 19:03
EuREKA: een transdiagnostisch emotieregulatietrainingsprotocol voor kinderen en adolescenten met psygeren met psychische klachten. De training is gebaseerd op de goed ge?valueerde Affect Regulation?Training (ART) voor volwassenen, ontwikkeld door Berking en Whitley (2014). De ART?bestaat uit zes competenties die sequentieel worden aangeleerd. Uniek in deze training is dat eerst emotionele basiscom
作者: 植物群    時間: 2025-3-29 00:29

作者: biopsy    時間: 2025-3-29 06:50
Versterken van emotieregulatie bij kinderen en jongeren binnen de eerstelijnspsychologische zorgn emotieregulatiemethodieken. Het hoofddoel van de eerstelijnspsychologische aanpak is het verminderen van klachten door middel van het versterken van de coping of de persoonlijke stijl van de jongere. In dit hoofdstuk wordt ingezoomd op hoe de casusconceptualisatie in de eerstelijnspsychologische z
作者: V洗浴    時間: 2025-3-29 10:35





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
孝昌县| 古田县| 扬中市| 潞城市| 石屏县| 西林县| 元氏县| 玉溪市| 文水县| 克东县| 平罗县| 西畴县| 兴安盟| 德州市| 华池县| 盐亭县| 西乌| 西藏| 同德县| 陇川县| 天祝| 独山县| 呼图壁县| 手游| 灵武市| 峡江县| 罗平县| 阿拉善右旗| 高青县| 富顺县| 晋中市| 安阳市| 汽车| 当涂县| 濮阳市| 澄迈县| 三亚市| 沙洋县| 盐边县| 巫山县| 夹江县|