標題: Titlebook: Erfolgreiches Management; Ralph Berndt Book 2010 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2010 Business.Entwicklung.Erfolg.Finanzierungsstrategie [打印本頁] 作者: TRACT 時間: 2025-3-21 18:17
書目名稱Erfolgreiches Management影響因子(影響力)
書目名稱Erfolgreiches Management影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Erfolgreiches Management網絡公開度
書目名稱Erfolgreiches Management網絡公開度學科排名
書目名稱Erfolgreiches Management被引頻次
書目名稱Erfolgreiches Management被引頻次學科排名
書目名稱Erfolgreiches Management年度引用
書目名稱Erfolgreiches Management年度引用學科排名
書目名稱Erfolgreiches Management讀者反饋
書目名稱Erfolgreiches Management讀者反饋學科排名
作者: 1分開 時間: 2025-3-21 23:22
Erfolgreiches Management978-3-642-13686-3Series ISSN 1431-4088 作者: CUMB 時間: 2025-3-22 01:00 作者: 領巾 時間: 2025-3-22 05:23
Sultan Hafeez Rahman,Monzur Hossainobligations. With regards to contractual obligations, the article presents standardized processes for entering, maintaining and terminating contractual relationships, while in terms of statutory legal obligations the focus is on establishing compliance processes that minimize risk both for the company and its management.作者: 發(fā)酵劑 時間: 2025-3-22 10:45 作者: antipsychotic 時間: 2025-3-22 16:19
https://doi.org/10.1007/978-3-319-90866-3ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments such as viral marketing and brand communities.作者: antipsychotic 時間: 2025-3-22 17:38
https://doi.org/10.1007/978-3-319-30701-5xt von globalen Managementherausforderungen werden einige globale Initiativen zur Mitarbeiterentwicklung und die entsprechenden HR Ma?nahmen beschrieben. Erg?nzend werden Beispiele von multinationalen Firmen, die viele der HR Ma?nahmen implementiert und dadurch Wettbewerbsvorteile erzielt haben, dargestellt.作者: 悠然 時間: 2025-3-22 23:38 作者: NOCT 時間: 2025-3-23 03:46 作者: 傳授知識 時間: 2025-3-23 09:01 作者: 母豬 時間: 2025-3-23 12:53
Chancen und Erfolgsfaktoren der Markenführung im Web 2.0ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments such as viral marketing and brand communities.作者: 貴族 時間: 2025-3-23 14:07 作者: 傾聽 時間: 2025-3-23 19:19 作者: EWER 時間: 2025-3-24 01:30 作者: 腐蝕 時間: 2025-3-24 03:43 作者: 退潮 時間: 2025-3-24 08:34
https://doi.org/10.1057/9781137533845In diesem Beitrag werden die Gründe für die weltweite Finanzkrise von 2007 bis 2009 sowie die Entwicklungen, die zu einer Erholung der globalen Wirtschaft im zweiten Quartal des Jahres 2009 geführt haben, dargestellt. Abschlie?end werden wichtige Handlungsfelder für die Zukunft aufgezeigt.作者: 陪審團每個人 時間: 2025-3-24 12:06
A New Model for Management EducationBusiness schools need to rethink many concepts they hold dear, says Peter Lorange, including academic departments, tenure, and the full-time MBA.作者: conduct 時間: 2025-3-24 17:05
Markenartikel und Handelsmarken – nicht triviale Entscheidungsprobleme auf Produzenten- und HandelssBranded products and private labels are characterized. Their meaning in practice is shown. Important decision problems for producers and trade are worked out. Ways for finding solutions are described. The efficient consumer response concept is an interesting way for balancing different interests.作者: 內行 時間: 2025-3-24 21:52
Overcoming the Financial CrisisIn diesem Beitrag werden die Gründe für die weltweite Finanzkrise von 2007 bis 2009 sowie die Entwicklungen, die zu einer Erholung der globalen Wirtschaft im zweiten Quartal des Jahres 2009 geführt haben, dargestellt. Abschlie?end werden wichtige Handlungsfelder für die Zukunft aufgezeigt.作者: Ambulatory 時間: 2025-3-25 00:45 作者: 跑過 時間: 2025-3-25 05:59
Herausforderungen an das Managementhttp://image.papertrans.cn/e/image/313948.jpg作者: 門閂 時間: 2025-3-25 07:51
Book 2010Gegenstand des Sammelbands sind Erfolgsfaktoren für das Management von Unternehmen. In insgesamt 16 Beitr?gen werden angemessene Konzepte u.a. aus dem Strategischen Management, dem Marketing, der Finanzierung und dem Personalmanagement dargestellt. Die Autoren sind Professoren aus Europa sowie den USA sowie namhafte Praktiker.作者: 昏睡中 時間: 2025-3-25 15:38
https://doi.org/10.1007/978-3-642-13686-3Business; Entwicklung; Erfolg; Finanzierungsstrategien; Führung; Führungskr?fte; Human Resource Management作者: 臥虎藏龍 時間: 2025-3-25 18:54 作者: 不知疲倦 時間: 2025-3-25 20:33 作者: Adenoma 時間: 2025-3-26 02:07 作者: 推遲 時間: 2025-3-26 04:47 作者: 流眼淚 時間: 2025-3-26 12:15 作者: 生銹 時間: 2025-3-26 15:04
1982–4: A New Beginning or the Darkest Hour? have filed for bankruptcy protection. The increased competitive pressure not only but especially from low-cost carriers, the loss of consumer confidence, and the transparency of pricing facilitated by the increased availability of the world wide web and last but not least the numerous online travel作者: 脆弱么 時間: 2025-3-26 19:08 作者: 明確 時間: 2025-3-27 00:14
https://doi.org/10.1007/978-3-319-90866-3ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments su作者: NUDGE 時間: 2025-3-27 01:38 作者: 單獨 時間: 2025-3-27 08:41 作者: 耕種 時間: 2025-3-27 11:57
https://doi.org/10.1007/978-3-319-94400-5 and ambiguity that they confront. Executive coaching has a distinct role to play in developing these skills and abilities as it extends to multiple life domains and has the potential to affect leader performance. By reflecting on that which is hidden or taken for granted, leaders become more aware 作者: BIPED 時間: 2025-3-27 15:03
Use of a Value-Balance Model to Guide Employee Behavior to Meet Customer Needs: An Exploratory AppliF. Snaps dargestellt. Das ?Value Balance-Model“ zielt auf ein Gleichgewicht zwischen den Werten, nach welchen Kunden streben, und den Werten, die für das Unternehmen gelten, ab, wodurch stabile Kundenbeziehungen aufgebaut werden k?nnen.作者: AVOW 時間: 2025-3-27 18:37 作者: ferment 時間: 2025-3-28 00:06 作者: SPER 時間: 2025-3-28 03:34
Erfolgreiches Legal Managementobligations. With regards to contractual obligations, the article presents standardized processes for entering, maintaining and terminating contractual relationships, while in terms of statutory legal obligations the focus is on establishing compliance processes that minimize risk both for the compa作者: orthodox 時間: 2025-3-28 10:09 作者: 異端邪說下 時間: 2025-3-28 10:28 作者: 藐視 時間: 2025-3-28 17:43 作者: Pamphlet 時間: 2025-3-28 20:19
Chancen und Erfolgsfaktoren der Markenführung im Web 2.0ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments su作者: JECT 時間: 2025-3-29 01:13 作者: FIN 時間: 2025-3-29 03:08
HRM and Multinational Companies: Global Talent Challenges and Global Talent Managementxt von globalen Managementherausforderungen werden einige globale Initiativen zur Mitarbeiterentwicklung und die entsprechenden HR Ma?nahmen beschrieben. Erg?nzend werden Beispiele von multinationalen Firmen, die viele der HR Ma?nahmen implementiert und dadurch Wettbewerbsvorteile erzielt haben, dar作者: engrave 時間: 2025-3-29 10:46 作者: jocular 時間: 2025-3-29 13:09 作者: 鈍劍 時間: 2025-3-29 16:36 作者: 微生物 時間: 2025-3-29 21:55 作者: 闡明 時間: 2025-3-30 03:34 作者: 藥物 時間: 2025-3-30 06:13 作者: OREX 時間: 2025-3-30 11:08
1982–4: A New Beginning or the Darkest Hour?cle in this book focuses not only on the most common key revenue and cost metrics of today’s and tomorrow’s passenger airline industry, but also explores the sensitivity of internal and external influence variables on key operating figures.作者: Diuretic 時間: 2025-3-30 15:20
https://doi.org/10.1007/978-3-319-43551-0 available historic data. This data should be of economical relevance to mirror the economic cycle various levels (World, Region, Country, Industry) setting the big picture of general trends and putting it into a time relation.作者: follicle 時間: 2025-3-30 18:23 作者: Servile 時間: 2025-3-30 22:01
Zuverl?ssigkeit von Indizes und Markterhebungen zur kurzfristigen Zukunftseinsch?tzung am Beispiel d available historic data. This data should be of economical relevance to mirror the economic cycle various levels (World, Region, Country, Industry) setting the big picture of general trends and putting it into a time relation.