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標題: Titlebook: Erfolgreiches Management; Ralph Berndt Book 2010 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2010 Business.Entwicklung.Erfolg.Finanzierungsstrategie [打印本頁]

作者: TRACT    時間: 2025-3-21 18:17
書目名稱Erfolgreiches Management影響因子(影響力)




書目名稱Erfolgreiches Management影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Erfolgreiches Management網絡公開度




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書目名稱Erfolgreiches Management被引頻次




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書目名稱Erfolgreiches Management年度引用




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書目名稱Erfolgreiches Management讀者反饋




書目名稱Erfolgreiches Management讀者反饋學科排名





作者: 1分開    時間: 2025-3-21 23:22
Erfolgreiches Management978-3-642-13686-3Series ISSN 1431-4088
作者: CUMB    時間: 2025-3-22 01:00

作者: 領巾    時間: 2025-3-22 05:23
Sultan Hafeez Rahman,Monzur Hossainobligations. With regards to contractual obligations, the article presents standardized processes for entering, maintaining and terminating contractual relationships, while in terms of statutory legal obligations the focus is on establishing compliance processes that minimize risk both for the company and its management.
作者: 發(fā)酵劑    時間: 2025-3-22 10:45

作者: antipsychotic    時間: 2025-3-22 16:19
https://doi.org/10.1007/978-3-319-90866-3ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments such as viral marketing and brand communities.
作者: antipsychotic    時間: 2025-3-22 17:38
https://doi.org/10.1007/978-3-319-30701-5xt von globalen Managementherausforderungen werden einige globale Initiativen zur Mitarbeiterentwicklung und die entsprechenden HR Ma?nahmen beschrieben. Erg?nzend werden Beispiele von multinationalen Firmen, die viele der HR Ma?nahmen implementiert und dadurch Wettbewerbsvorteile erzielt haben, dargestellt.
作者: 悠然    時間: 2025-3-22 23:38

作者: NOCT    時間: 2025-3-23 03:46

作者: 傳授知識    時間: 2025-3-23 09:01

作者: 母豬    時間: 2025-3-23 12:53
Chancen und Erfolgsfaktoren der Markenführung im Web 2.0ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments such as viral marketing and brand communities.
作者: 貴族    時間: 2025-3-23 14:07

作者: 傾聽    時間: 2025-3-23 19:19

作者: EWER    時間: 2025-3-24 01:30

作者: 腐蝕    時間: 2025-3-24 03:43

作者: 退潮    時間: 2025-3-24 08:34
https://doi.org/10.1057/9781137533845In diesem Beitrag werden die Gründe für die weltweite Finanzkrise von 2007 bis 2009 sowie die Entwicklungen, die zu einer Erholung der globalen Wirtschaft im zweiten Quartal des Jahres 2009 geführt haben, dargestellt. Abschlie?end werden wichtige Handlungsfelder für die Zukunft aufgezeigt.
作者: 陪審團每個人    時間: 2025-3-24 12:06
A New Model for Management EducationBusiness schools need to rethink many concepts they hold dear, says Peter Lorange, including academic departments, tenure, and the full-time MBA.
作者: conduct    時間: 2025-3-24 17:05
Markenartikel und Handelsmarken – nicht triviale Entscheidungsprobleme auf Produzenten- und HandelssBranded products and private labels are characterized. Their meaning in practice is shown. Important decision problems for producers and trade are worked out. Ways for finding solutions are described. The efficient consumer response concept is an interesting way for balancing different interests.
作者: 內行    時間: 2025-3-24 21:52
Overcoming the Financial CrisisIn diesem Beitrag werden die Gründe für die weltweite Finanzkrise von 2007 bis 2009 sowie die Entwicklungen, die zu einer Erholung der globalen Wirtschaft im zweiten Quartal des Jahres 2009 geführt haben, dargestellt. Abschlie?end werden wichtige Handlungsfelder für die Zukunft aufgezeigt.
作者: Ambulatory    時間: 2025-3-25 00:45

作者: 跑過    時間: 2025-3-25 05:59
Herausforderungen an das Managementhttp://image.papertrans.cn/e/image/313948.jpg
作者: 門閂    時間: 2025-3-25 07:51
Book 2010Gegenstand des Sammelbands sind Erfolgsfaktoren für das Management von Unternehmen. In insgesamt 16 Beitr?gen werden angemessene Konzepte u.a. aus dem Strategischen Management, dem Marketing, der Finanzierung und dem Personalmanagement dargestellt. Die Autoren sind Professoren aus Europa sowie den USA sowie namhafte Praktiker.
作者: 昏睡中    時間: 2025-3-25 15:38
https://doi.org/10.1007/978-3-642-13686-3Business; Entwicklung; Erfolg; Finanzierungsstrategien; Führung; Führungskr?fte; Human Resource Management
作者: 臥虎藏龍    時間: 2025-3-25 18:54

作者: 不知疲倦    時間: 2025-3-25 20:33

作者: Adenoma    時間: 2025-3-26 02:07

作者: 推遲    時間: 2025-3-26 04:47

作者: 流眼淚    時間: 2025-3-26 12:15

作者: 生銹    時間: 2025-3-26 15:04
1982–4: A New Beginning or the Darkest Hour? have filed for bankruptcy protection. The increased competitive pressure not only but especially from low-cost carriers, the loss of consumer confidence, and the transparency of pricing facilitated by the increased availability of the world wide web and last but not least the numerous online travel
作者: 脆弱么    時間: 2025-3-26 19:08

作者: 明確    時間: 2025-3-27 00:14
https://doi.org/10.1007/978-3-319-90866-3ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments su
作者: NUDGE    時間: 2025-3-27 01:38

作者: 單獨    時間: 2025-3-27 08:41

作者: 耕種    時間: 2025-3-27 11:57
https://doi.org/10.1007/978-3-319-94400-5 and ambiguity that they confront. Executive coaching has a distinct role to play in developing these skills and abilities as it extends to multiple life domains and has the potential to affect leader performance. By reflecting on that which is hidden or taken for granted, leaders become more aware
作者: BIPED    時間: 2025-3-27 15:03
Use of a Value-Balance Model to Guide Employee Behavior to Meet Customer Needs: An Exploratory AppliF. Snaps dargestellt. Das ?Value Balance-Model“ zielt auf ein Gleichgewicht zwischen den Werten, nach welchen Kunden streben, und den Werten, die für das Unternehmen gelten, ab, wodurch stabile Kundenbeziehungen aufgebaut werden k?nnen.
作者: AVOW    時間: 2025-3-27 18:37

作者: ferment    時間: 2025-3-28 00:06

作者: SPER    時間: 2025-3-28 03:34
Erfolgreiches Legal Managementobligations. With regards to contractual obligations, the article presents standardized processes for entering, maintaining and terminating contractual relationships, while in terms of statutory legal obligations the focus is on establishing compliance processes that minimize risk both for the compa
作者: orthodox    時間: 2025-3-28 10:09

作者: 異端邪說下    時間: 2025-3-28 10:28

作者: 藐視    時間: 2025-3-28 17:43

作者: Pamphlet    時間: 2025-3-28 20:19
Chancen und Erfolgsfaktoren der Markenführung im Web 2.0ding and marketing communications across different channels, customisation and customer relationships. In a world of information overload, brands become extremely important, among others because they contribute to reducing consumers’ search costs. New opportunities derive from recent developments su
作者: JECT    時間: 2025-3-29 01:13

作者: FIN    時間: 2025-3-29 03:08
HRM and Multinational Companies: Global Talent Challenges and Global Talent Managementxt von globalen Managementherausforderungen werden einige globale Initiativen zur Mitarbeiterentwicklung und die entsprechenden HR Ma?nahmen beschrieben. Erg?nzend werden Beispiele von multinationalen Firmen, die viele der HR Ma?nahmen implementiert und dadurch Wettbewerbsvorteile erzielt haben, dar
作者: engrave    時間: 2025-3-29 10:46

作者: jocular    時間: 2025-3-29 13:09

作者: 鈍劍    時間: 2025-3-29 16:36

作者: 微生物    時間: 2025-3-29 21:55

作者: 闡明    時間: 2025-3-30 03:34

作者: 藥物    時間: 2025-3-30 06:13

作者: OREX    時間: 2025-3-30 11:08
1982–4: A New Beginning or the Darkest Hour?cle in this book focuses not only on the most common key revenue and cost metrics of today’s and tomorrow’s passenger airline industry, but also explores the sensitivity of internal and external influence variables on key operating figures.
作者: Diuretic    時間: 2025-3-30 15:20
https://doi.org/10.1007/978-3-319-43551-0 available historic data. This data should be of economical relevance to mirror the economic cycle various levels (World, Region, Country, Industry) setting the big picture of general trends and putting it into a time relation.
作者: follicle    時間: 2025-3-30 18:23

作者: Servile    時間: 2025-3-30 22:01
Zuverl?ssigkeit von Indizes und Markterhebungen zur kurzfristigen Zukunftseinsch?tzung am Beispiel d available historic data. This data should be of economical relevance to mirror the economic cycle various levels (World, Region, Country, Industry) setting the big picture of general trends and putting it into a time relation.




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