派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: En nu online ...; Sociale media voor p Joitske Hulsebosch,Sibrenne Wagenaar Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 [打印本頁]

作者: Guffaw    時(shí)間: 2025-3-21 18:26
書目名稱En nu online ...影響因子(影響力)




書目名稱En nu online ...影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱En nu online ...網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱En nu online ...網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱En nu online ...被引頻次




書目名稱En nu online ...被引頻次學(xué)科排名




書目名稱En nu online ...年度引用




書目名稱En nu online ...年度引用學(xué)科排名




書目名稱En nu online ...讀者反饋




書目名稱En nu online ...讀者反饋學(xué)科排名





作者: 遍及    時(shí)間: 2025-3-21 23:50
De rol van de online-trainerline faciliteren. Omdat dialoog een belangrijk element is in online-leerprocessen, gaan we vervolgens in op de vraag hoe je deze dialogen online zo kunt faciliteren dat hierin echt iets gebeurt voor deelnemers. Tot slot gaan we in op een aantal veelvoorkomende praktische vragen van trainers, zoals ‘
作者: 影響帶來    時(shí)間: 2025-3-22 03:13

作者: 放氣    時(shí)間: 2025-3-22 08:17

作者: 使殘廢    時(shí)間: 2025-3-22 10:55
Book 2013Latest editionrganisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze
作者: eucalyptus    時(shí)間: 2025-3-22 16:27
ociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En ho
作者: eucalyptus    時(shí)間: 2025-3-22 19:06
https://doi.org/10.1007/978-3-642-59665-0ve weblog waar alle medewerkers uitgenodigd worden een bijdrage aan te leveren? Is je organisatie positief over sociale media of worden sites zoals YouTube, Blogger en Hyves geblokkeerd? Wordt het gebruik oogluikend toegestaan of heeft het management een visie op sociale media?
作者: 小卷發(fā)    時(shí)間: 2025-3-22 21:57
Principles of Economics and Marketing,atie in opleidingen, trainingen en leertrajecten, de formelere kant van leren. Hiermee kunnen sociale media een belangrijk onderdeel gaan vormen van het repertoire van HRD-professionals, procesbegeleiders, trainers en community managers die zich bezighouden met het ontwerpen en faciliteren van leerprocessen.
作者: Tidious    時(shí)間: 2025-3-23 02:26
Patricia Vit,Silvia R. M. Pedro,David Roubikgebruik van sociale media in het werk. We laten professionals aan het woord over de sociale media die zij gebruiken bij hun werk. En we geven aan wat het je als professional kan opleveren om meer met sociale media te werken.
作者: Munificent    時(shí)間: 2025-3-23 09:07
David W. Roubik,Jorge Enrique Moreno Pati?oet sociale media maakt het mogelijk om de focus op het technisch leren werken met socialemediatools los te laten en eerst te bedenken welk doel je wilt realiseren, alvorens een tool en activiteiten te kiezen waar je energie in gaat steken.
作者: 學(xué)術(shù)討論會(huì)    時(shí)間: 2025-3-23 13:36

作者: 先驅(qū)    時(shí)間: 2025-3-23 14:12

作者: 走調(diào)    時(shí)間: 2025-3-23 20:21

作者: Mammal    時(shí)間: 2025-3-23 23:48

作者: 事物的方面    時(shí)間: 2025-3-24 04:36
Op weg naar organisatie2.0ve weblog waar alle medewerkers uitgenodigd worden een bijdrage aan te leveren? Is je organisatie positief over sociale media of worden sites zoals YouTube, Blogger en Hyves geblokkeerd? Wordt het gebruik oogluikend toegestaan of heeft het management een visie op sociale media?
作者: ENDOW    時(shí)間: 2025-3-24 10:01
Ontwerpen van online-leerprocessenatie in opleidingen, trainingen en leertrajecten, de formelere kant van leren. Hiermee kunnen sociale media een belangrijk onderdeel gaan vormen van het repertoire van HRD-professionals, procesbegeleiders, trainers en community managers die zich bezighouden met het ontwerpen en faciliteren van leerprocessen.
作者: 滲透    時(shí)間: 2025-3-24 11:56

作者: ANIM    時(shí)間: 2025-3-24 17:33

作者: eardrum    時(shí)間: 2025-3-24 22:46
Sociale media voor collectief lerenezig om hun bekwaamheid te ontwikkelen in interactie met de omgeving, om datgene te bereiken wat ze willen en belangrijk vinden. Het ontwikkelen en toepassen van nieuwe idee?n wordt aangemoedigd. De mate waarin een organisatie leert, hangt in hoge mate af van haar organisatie- en leercultuur.
作者: 直覺沒有    時(shí)間: 2025-3-25 01:44
Voorbeelden van leerinterventiescommunity’s, online-conferenties, online-workshops tot e-coaching en serious gaming. We richten ons specifiek op deze activiteiten vanuit het perspectief van leren. We besteden geen aandacht aan de zogenoemde klantencommunity’s met als doel de relatie tussen een bedrijf en zijn klanten te verbeteren.
作者: Conscientious    時(shí)間: 2025-3-25 05:15
,Atelier La sédation en endoscopie,‘Water?’, zei de GVR met een grote frons. ‘Wat is water?’ ‘Dat drinken wij’, zei Sofie. ‘Wat drinken jullie?’ ‘Fropskottel’, verklaarde de GVR. ‘Alle reuzen drinken fropskottel.’ ‘Is dat net zo vies als die snoskommers van jullie?’, vroeg Sofie. ‘Vies!’, riep de GVR. ‘Het is om de dooie drommel niet vies! Fropskottel is zoet en zwijmelig.’
作者: 教義    時(shí)間: 2025-3-25 08:29
Utilization of Potash in Agriculture,De grootste hobbel die je moet nemen bij het participeren in sociale media is het inpassen in je dagelijkse werkroutine. Eerst eens een schets van een online-werkdag van Sibrenne.
作者: mutineer    時(shí)間: 2025-3-25 15:14

作者: misanthrope    時(shí)間: 2025-3-25 16:16
Potato Breeding: Theory and PracticeWat kunnen sociale media toevoegen aan het repertoire dat we als ontwerper van leertrajecten hebben? Een interessante vraag, die we eerst verder verkennen aan de hand van een gesprek met Sibrenne Wagenaar.
作者: 燈絲    時(shí)間: 2025-3-25 22:43

作者: Introduction    時(shí)間: 2025-3-26 04:03

作者: 誹謗    時(shí)間: 2025-3-26 08:06
Introduceren van sociale media in de organisatieBij enkele organisaties heeft het management al een visie op sociale media ontwikkeld, bij andere organisaties verloopt het proces vooral spontaan. Stel dat je de kracht van sociale media beter en systematischer wilt benutten in je organisatie: hoe pak je dit dan aan? Dat staat centraal in dit hoofdstuk.
作者: 即席演說    時(shí)間: 2025-3-26 08:31
Online lerenWat kunnen sociale media toevoegen aan het repertoire dat we als ontwerper van leertrajecten hebben? Een interessante vraag, die we eerst verder verkennen aan de hand van een gesprek met Sibrenne Wagenaar.
作者: 松軟    時(shí)間: 2025-3-26 13:16

作者: Nefarious    時(shí)間: 2025-3-26 18:37
David W. Roubik,Jorge Enrique Moreno Pati?o online-netwerk? Begin je met Twitter? In dit hoofdstuk willen we daar wat handvatten voor aanreiken. Wij zijn ervan overtuigd dat het belangrijk is om eerst te gaan experimenteren met sociale media en zo te ervaren wat bij jouw voorkeuren past. Als je wat ervaring hebt opgedaan, hebt afgekeken bij
作者: vector    時(shí)間: 2025-3-26 22:57

作者: 草本植物    時(shí)間: 2025-3-27 03:11

作者: Feature    時(shí)間: 2025-3-27 08:05

作者: 情感    時(shí)間: 2025-3-27 13:01

作者: 男學(xué)院    時(shí)間: 2025-3-27 16:37
Principles of Economics and Marketing,lijkheden in handen om hun ontwikkeling een impuls te geven. Bij het gebruik van sociale media voor leren valt ook te denken aan een specifieke integratie in opleidingen, trainingen en leertrajecten, de formelere kant van leren. Hiermee kunnen sociale media een belangrijk onderdeel gaan vormen van h
作者: engrave    時(shí)間: 2025-3-27 19:22

作者: 分發(fā)    時(shí)間: 2025-3-28 00:39

作者: Femine    時(shí)間: 2025-3-28 05:59
http://image.papertrans.cn/e/image/309126.jpg
作者: Medicare    時(shí)間: 2025-3-28 06:24
978-90-313-9745-7Bohn Stafleu van Loghum 2013
作者: 套索    時(shí)間: 2025-3-28 11:02

作者: 空洞    時(shí)間: 2025-3-28 18:27

作者: Pcos971    時(shí)間: 2025-3-28 19:21

作者: fulcrum    時(shí)間: 2025-3-28 23:49

作者: 躲債    時(shí)間: 2025-3-29 05:38
Online samenwerken in teams een team, met collega’s uit je eigen organisatie, maar ook uit andere organisaties; je hoeft niet langer bij elkaar op kantoor te zitten om te ‘overleggen’. Hoe doe je dit? Is het nodig dat je duidelijk afspraken maakt over hoe je tools gebruikt? We zullen in dit hoofdstuk eerst aandacht besteden a
作者: 誘導(dǎo)    時(shí)間: 2025-3-29 10:17

作者: 受傷    時(shí)間: 2025-3-29 13:46
Ontwerpen van online-leerprocessenlijkheden in handen om hun ontwikkeling een impuls te geven. Bij het gebruik van sociale media voor leren valt ook te denken aan een specifieke integratie in opleidingen, trainingen en leertrajecten, de formelere kant van leren. Hiermee kunnen sociale media een belangrijk onderdeel gaan vormen van h
作者: companion    時(shí)間: 2025-3-29 16:18

作者: dithiolethione    時(shí)間: 2025-3-29 23:16





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
河源市| 盐边县| 丽江市| 杭锦后旗| 南平市| 登封市| 扬州市| 枣庄市| 新和县| 昭苏县| 五莲县| 花垣县| 潮州市| 二连浩特市| 措美县| 永昌县| 通榆县| 沈阳市| 从化市| 宜城市| 长兴县| 和龙市| 会泽县| 尼玛县| 景德镇市| 寻甸| 长寿区| 溧水县| 自贡市| 吉木萨尔县| 淮阳县| 习水县| 专栏| 德化县| 郯城县| 仙游县| 龙山县| 长乐市| 扎兰屯市| 祁门县| 高安市|