派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b [打印本頁]

作者: 使沮喪    時間: 2025-3-21 19:05
書目名稱Docent, kom aan je werk toe!影響因子(影響力)

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!影響因子(影響力)學科排名

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!網(wǎng)絡公開度

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!網(wǎng)絡公開度學科排名

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!被引頻次

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!被引頻次學科排名

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!年度引用

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!年度引用學科排名

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!讀者反饋

書目名稱Docent, kom aan je werk toe!讀者反饋學科排名

作者: Pulmonary-Veins    時間: 2025-3-21 21:04
Jan Alexis Nielsen,Jens Dolin,Sofie Tidemandtsen’ werpt een collega op. ‘Dit struikelvak moeten we totaal anders inrichten’ vervolgt hij. ‘Ondanks de regels in het Onderwijs- en Examenreglement moet er een aanwezigheidsplicht komen, die zorgt dat studenten meer oefenen en vaker getoetst worden’. ‘Dit soort post-pubers’ voegt hij er lachend aa
作者: 吞下    時間: 2025-3-22 03:04

作者: NUDGE    時間: 2025-3-22 05:41
https://doi.org/10.1007/978-3-319-63248-3n. Wat een onfatsoenlijk gedrag … Het irriteert hem niet meer, het maakt hem woedend. Als om kwart over twee nog studenten met veel bombarie plaatsnemen, knapt er iets in hem. Woedend loopt hij op de studenten af en eist dat ze direct vertrekken. De zaal valt stil. ‘Wat is het probleem?‘, vraagt een
作者: 兒童    時間: 2025-3-22 09:17

作者: dainty    時間: 2025-3-22 13:08
Land Use Transformation in Active Delta0 punten. Micha vindt dat uitgewerkte trendanalyses gedetailleerd worden beoordeeld en dat hij studenten transparant uitlegt hoe hun cijfer tot stand komt. Micha heeft in de laatste teamvergadering van het opleidingsmanagement echter te horen gekregen dat hij zijn beoordelingslijst fijnmaziger moet
作者: dainty    時間: 2025-3-22 19:57

作者: 拖網(wǎng)    時間: 2025-3-22 23:24

作者: debacle    時間: 2025-3-23 05:00
Transforming British Governmentak is afgelopen, dat vindt hij merkwaardig. Hij wil studenten eerder betrekken bij de vormgeving van het onderwijs, hen eerder en merkbaar invloed geven. Brands besluit de studenten in de eerste les een evaluatieformulier te laten maken, met rubrieken zoals: Wat wil je leren? Hoe ga je straks vastst
作者: expdient    時間: 2025-3-23 07:54

作者: FLAX    時間: 2025-3-23 12:11

作者: refine    時間: 2025-3-23 17:10

作者: maintenance    時間: 2025-3-23 19:36

作者: 憂傷    時間: 2025-3-24 01:03
Bij mij komen ze niet te laatn. Wat een onfatsoenlijk gedrag … Het irriteert hem niet meer, het maakt hem woedend. Als om kwart over twee nog studenten met veel bombarie plaatsnemen, knapt er iets in hem. Woedend loopt hij op de studenten af en eist dat ze direct vertrekken. De zaal valt stil. ‘Wat is het probleem?‘, vraagt een
作者: VEST    時間: 2025-3-24 06:02

作者: abject    時間: 2025-3-24 08:53
Creativiteit beoordelen met een standaardlijst0 punten. Micha vindt dat uitgewerkte trendanalyses gedetailleerd worden beoordeeld en dat hij studenten transparant uitlegt hoe hun cijfer tot stand komt. Micha heeft in de laatste teamvergadering van het opleidingsmanagement echter te horen gekregen dat hij zijn beoordelingslijst fijnmaziger moet
作者: Electrolysis    時間: 2025-3-24 12:49
Gemeenschappelijk, dus niet motiverendt eerste halfjaar maakt de student een definitieve keuze voor een opleiding of profiel. Tot de start van blok 3 in februari kunnen studenten zonder verlies van tijd en studiepunten nog omzwaaien naar een andere ICT-opleiding.’ En precies daar wringt de schoen volgens de studenten. Zij hebben, na lan
作者: 熟練    時間: 2025-3-24 16:09

作者: foliage    時間: 2025-3-24 21:05

作者: 不持續(xù)就爆    時間: 2025-3-25 00:58
Book 2013Latest editiongedreven dus.In 33 cases nemen de auteurs diverse rollen en taken onder de loep, die een docent naast zijn lesgevende taken uitvoert. Zij analyseren elke case door te kijken naar de organisatie, de formele kaders, de onderlinge communicatie en de didactiek. Vervolgens wordt duidelijk aangegeven wat
作者: OWL    時間: 2025-3-25 03:53
iverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid va
作者: 施加    時間: 2025-3-25 08:38
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet effici?nt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
作者: 吊胃口    時間: 2025-3-25 12:11
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
作者: Omnipotent    時間: 2025-3-25 16:39
Het verplichte slb-gesprekde studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
作者: 大炮    時間: 2025-3-25 21:10
We gaan een tijdschrift makenhouden. ‘Dat moet dit jaar weer lukken’, denkt hij. In de handleiding voor de studenten heeft hij zijn rol kort maar duidelijk omschreven: ‘ik ben de cursusleider en de hoofdredacteur, jullie maken deel uit van de redactie en in mijn rol als hoofdredacteur run ik de redactie’.
作者: oxidize    時間: 2025-3-26 01:14
Een woeste opdrachtaars – een heel open opdracht te geven: dit is wat de bank nu doet – wat kan anders en beter? Niet veel meer dan dat. Jos heeft alle vertrouwen in zijn studenten. Na een week belt de bank: na intern beraad is men ‘om’ en durft men het experiment wel aan. Er is ruimte voor zes teams van elk vijf studenten.
作者: 遍及    時間: 2025-3-26 07:36

作者: 欺騙世家    時間: 2025-3-26 09:29
Stagebegeleider, voor zover mogelijkjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet effici?nt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
作者: surmount    時間: 2025-3-26 16:39
Portfolio’s, waarvoor?ereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
作者: Individual    時間: 2025-3-26 19:42
https://doi.org/10.1007/978-3-642-60374-7de studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
作者: pacifist    時間: 2025-3-27 00:36

作者: Semblance    時間: 2025-3-27 03:21
Final Suture and New Before: A Conclusionaars – een heel open opdracht te geven: dit is wat de bank nu doet – wat kan anders en beter? Niet veel meer dan dat. Jos heeft alle vertrouwen in zijn studenten. Na een week belt de bank: na intern beraad is men ‘om’ en durft men het experiment wel aan. Er is ruimte voor zes teams van elk vijf studenten.
作者: 軌道    時間: 2025-3-27 08:11
Final Suture and New Before: A Conclusionnkt: ik heb mijn beslissingen al genomen, onthoud mij je gezeur. Deze studieloopbaanbegeleider had vanuit het belang van deze student moeten vertrekken door te vragen: hoe zorg jij dat je straks (over twee jaar) ook je contract behoudt, als niet-afgestudeerde en onbevoegde leraar?
作者: 多嘴多舌    時間: 2025-3-27 12:52
In opleiding – aan het werknkt: ik heb mijn beslissingen al genomen, onthoud mij je gezeur. Deze studieloopbaanbegeleider had vanuit het belang van deze student moeten vertrekken door te vragen: hoe zorg jij dat je straks (over twee jaar) ook je contract behoudt, als niet-afgestudeerde en onbevoegde leraar?
作者: 表皮    時間: 2025-3-27 15:39

作者: anniversary    時間: 2025-3-27 18:30
Jan Alexis Nielsen,Jens Dolin,Sofie Tidemandiculum niet helemaal op elkaar afgestemd zijn. Op de studiedag worden grote kartonnen platen gebruikt om de vakken te kunnen positioneren. De kennisvakken hebben een rood kleurtje. De vaardigheidsvakken zijn groen en de projecten geel. Op de grond legt het team de vakken in de juiste volgorde. Al sn
作者: 友好    時間: 2025-3-27 22:18

作者: 最后一個    時間: 2025-3-28 05:23

作者: FEIGN    時間: 2025-3-28 06:42

作者: 娘娘腔    時間: 2025-3-28 11:17

作者: 肉身    時間: 2025-3-28 17:00

作者: FILLY    時間: 2025-3-28 21:13

作者: DAUNT    時間: 2025-3-29 00:49

作者: 發(fā)誓放棄    時間: 2025-3-29 03:11
World Regional Geography Book Serieschtig eindproduct op te leveren. Vorig jaar was het een glossy magazine, dat zo in de schappen van elke kiosk zou kunnen liggen, dagenlang ‘talk of the town’, zeker toen bleek dat er een uitgekiende website achter zat die de aandacht van de nieuwe lezers op allerlei vernuftige manieren wist vast te
作者: Affable    時間: 2025-3-29 08:02
Final Suture and New Before: A Conclusionnkt: ik heb mijn beslissingen al genomen, onthoud mij je gezeur. Deze studieloopbaanbegeleider had vanuit het belang van deze student moeten vertrekken door te vragen: hoe zorg jij dat je straks (over twee jaar) ook je contract behoudt, als niet-afgestudeerde en onbevoegde leraar?
作者: Maximize    時間: 2025-3-29 13:09
Transforming Bodies: An Introduction Informatica (BI). Het is een kleine opleiding en hij is elk jaar blij als hij één groep (25-30 studenten) gevuld krijgt. Daarom begrijpt hij ook wel dat het management vorig jaar heeft besloten om het programma van de propedeuse grotendeels gelijk te trekken met dat van de andere informatica-opleid
作者: 要塞    時間: 2025-3-29 16:36

作者: 厭倦嗎你    時間: 2025-3-29 21:45
When and Why Does a Prime Minister Change?egd: ‘Mevrouw Bos is tijdens haar vakantie op Ibiza haar dure zonnebril verloren. Ze verzoekt haar verzekeringsmaatschappij om een schadevergoeding. Jij werkt daar als junior juridisch medewerker en handelt dit verzoek af. Schrijf namens jouw bedrijf een brief aan mevrouw Bos. In de bijlage vind je
作者: 斷言    時間: 2025-3-30 03:32
Transforming British Governmentjs, volgens een standaard evaluatieformulier. De vragen op dit formulier zijn gericht op heel verschillende partijen: de organisatoren van het onderwijs, de bedenkers van het vak, de uitvoerende docent, de bouwer van het lokaal, de beheerder van de digitale site van de opleiding enzovoort. Brands vr
作者: confederacy    時間: 2025-3-30 06:54

作者: 窒息    時間: 2025-3-30 09:05

作者: 焦慮    時間: 2025-3-30 14:43

作者: Small-Intestine    時間: 2025-3-30 17:22

作者: 發(fā)誓放棄    時間: 2025-3-30 23:20

作者: intimate    時間: 2025-3-31 01:08
Bohn Stafleu van Loghum 2013
作者: 招致    時間: 2025-3-31 05:28
Daar zit je dan als onderzoekererf gekomen. Maar deze arme schapen hadden ook nog nooit iets aan onderzoek gedaan. Dan ineens zo’n opdracht is een brug te ver. Hans is docent Psychologie en begeleidt studenten van de lerarenopleiding in de minor Zorg. In dat kader doen studenten onderzoek en ze kiezen een onderwerp dat is gerelat
作者: 單調(diào)女    時間: 2025-3-31 09:18
Moeilijke vakkeniculum niet helemaal op elkaar afgestemd zijn. Op de studiedag worden grote kartonnen platen gebruikt om de vakken te kunnen positioneren. De kennisvakken hebben een rood kleurtje. De vaardigheidsvakken zijn groen en de projecten geel. Op de grond legt het team de vakken in de juiste volgorde. Al sn
作者: 替代品    時間: 2025-3-31 14:05

歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
阜南县| 新宁县| 乡宁县| 阿城市| 勃利县| 文成县| 时尚| 西林县| 三穗县| 太原市| 临海市| 舟曲县| 南阳市| 越西县| 甘肃省| 左云县| 永靖县| 行唐县| 都安| 白河县| 凤庆县| 日喀则市| 游戏| 余江县| 原阳县| 新余市| 虎林市| 长春市| 贺兰县| 沁阳市| 泽州县| 洛宁县| 张家口市| 红安县| 阳城县| 湘潭市| 吴旗县| 登封市| 高雄县| 莱州市| 乌什县|