派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: De betekenis van levensverhalen; Theoretische beschou Ernst Bohlmeijer,Lausanne Mies,Gerben Westerhof Book 2007Latest edition Bohn Stafleu [打印本頁(yè)]

作者: raff淫雨霏霏    時(shí)間: 2025-3-21 19:24
書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen年度引用




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)De betekenis van levensverhalen讀者反饋學(xué)科排名





作者: Mawkish    時(shí)間: 2025-3-22 00:02

作者: 軍火    時(shí)間: 2025-3-22 01:03

作者: 失誤    時(shí)間: 2025-3-22 05:04

作者: DEVIL    時(shí)間: 2025-3-22 10:03
Habtamu Abie,Silvio Ranise,Federica Battistischaft tot een ander continent. Ingegeven door schuldgevoel en verzetsromantiek deelt hij een aantal bruine ANC-enveloppen uit met verboden teksten van Nelson Mandela. Terug in Nederland rolt hij de journalistiek in en begint dan voorzichtig te schrijven.
作者: BUST    時(shí)間: 2025-3-22 14:49
David F. J. Campbell,Elias G. Carayannis op hoe verhalen verheldering kunnen bieden, niet alleen bij de vergeten ‘innerlijke kant’ van het ouder worden – op zichzelf al een hele prestatie – maar ook bij talloze andere onderbelichte aspecten van het leven van alledag. Daarnaast valt me een eigenaardig fenomeen op.
作者: BUST    時(shí)間: 2025-3-22 19:10
Nikitas Nikitakos,Panos Mavropouloswijl u deze indrukken herbeleeft, bent u zich er terdege van bewust dat ze tot uw verleden behoren. Uw geest reist als het ware terug in de tijd. Deze ervaring is wat de meeste mensen verstaan onder herinneren.
作者: 使絕緣    時(shí)間: 2025-3-22 23:38
3 De wereld als verhaal op hoe verhalen verheldering kunnen bieden, niet alleen bij de vergeten ‘innerlijke kant’ van het ouder worden – op zichzelf al een hele prestatie – maar ook bij talloze andere onderbelichte aspecten van het leven van alledag. Daarnaast valt me een eigenaardig fenomeen op.
作者: Cardiac-Output    時(shí)間: 2025-3-23 02:37
4 Tegen de tijdstroom inwijl u deze indrukken herbeleeft, bent u zich er terdege van bewust dat ze tot uw verleden behoren. Uw geest reist als het ware terug in de tijd. Deze ervaring is wat de meeste mensen verstaan onder herinneren.
作者: 紋章    時(shí)間: 2025-3-23 06:59
utische toepassingen. Reflecteren op het eigen leven kan troost bieden, kan ouderen en jongeren helpen omgaan met beperkingen, en kan bijdragen aan zingeving en goed sociaal contact. De levensverhalen zelf zijn een rijke bron voor bijvoorbeeld medici, hulpverleners, loopbaan-begeleiders en mantelzor
作者: 使絕緣    時(shí)間: 2025-3-23 12:24

作者: 伙伴    時(shí)間: 2025-3-23 14:24
https://doi.org/10.1007/978-3-031-02353-8miek van de modernisering in alle uithoeken van de wereld aan het doordringen. Kleinschalige, nagenoeg autarkische of op ruil gebaseerde samenlevingsvormen maken plaats voor geldeconomie?n die in principe iedereen met iedereen verbinden.
作者: 保全    時(shí)間: 2025-3-23 19:48
Book 2007Latest editionepassingen. Reflecteren op het eigen leven kan troost bieden, kan ouderen en jongeren helpen omgaan met beperkingen, en kan bijdragen aan zingeving en goed sociaal contact. De levensverhalen zelf zijn een rijke bron voor bijvoorbeeld medici, hulpverleners, loopbaan-begeleiders en mantelzorgers.De be
作者: COWER    時(shí)間: 2025-3-23 23:56
Intermezzo: ‘Van het leven ? mijn leven ? een verhaal maken en het daarmee draaglijk maken’schaft tot een ander continent. Ingegeven door schuldgevoel en verzetsromantiek deelt hij een aantal bruine ANC-enveloppen uit met verboden teksten van Nelson Mandela. Terug in Nederland rolt hij de journalistiek in en begint dan voorzichtig te schrijven.
作者: Endearing    時(shí)間: 2025-3-24 04:51
Bohn Stafleu van Loghum 2007
作者: condone    時(shí)間: 2025-3-24 07:23

作者: Malaise    時(shí)間: 2025-3-24 14:14
6 Als wijn bij de maaltijdet leven hebben vervuld en nog altijd vervullen. Vervolgens ga ik in op het hoofdthema van dit boek: levensverhalen. Ik leg uit waarom (pure) biografische en autobiografische verhalen binnen de joodse cultuur lange tijd nauwelijks van betekenis zijn geweest. Dat is opmerkelijk!
作者: 外星人    時(shí)間: 2025-3-24 17:43
Intermezzo: Literatuur of geschiedenis? Bestsellers zijn hetcht zijn geleefd, maar het is niet puur non-fictie. Ze zijn literair verwoord, maar het zijn geen romans. Waar horen ze thuis: in de literatuurkast of in de geschiedeniskast? Sommigen spreken van een nieuw genre: ‘literaire non-fictie’. Er is zelfs sprake van een bescheiden beweging met auteurs die elkaar geregeld treffen.
作者: 騷擾    時(shí)間: 2025-3-24 21:24

作者: helper-T-cells    時(shí)間: 2025-3-25 00:19

作者: 依法逮捕    時(shí)間: 2025-3-25 05:43
http://image.papertrans.cn/d/image/263897.jpg
作者: 圍巾    時(shí)間: 2025-3-25 09:09
https://doi.org/10.1007/978-1-4419-0140-8en in de gezondheidszorg. In deel III van dit boek komen deze methoden uitgebreid aan bod. Kennelijk kan reminiscentie – het in stilte of hardop memoreren van eerdere ervaringen – een heilzame werking op de mens hebben. Een aantal noties waarom dit het geval is, ligt voor de hand. In het alledaagse
作者: Alveoli    時(shí)間: 2025-3-25 15:20

作者: 密碼    時(shí)間: 2025-3-25 17:47
David F. J. Campbell,Elias G. Carayannisnu gerontoloog, ben ik onder de indruk geraakt van het verklarend vermogen van de . (Sarbin, 1986), ofwel het narratief als fundamentele analogie om de wereld te begrijpen. Behalve het leiden van workshops voor een breed publiek over het concept van het leven als een verhaal, geef ik ook les in Narr
作者: 談判    時(shí)間: 2025-3-25 23:57

作者: 靦腆    時(shí)間: 2025-3-26 03:08
Nikitas Nikitakos,Panos Mavropoulosug aan de laatste keer dat u op het strand was. De kans is groot dat de ervaring die u daarbij hebt rijker is dan die bij het denken aan uw geboortedatum en -plaats. Als u terugdenkt aan die laatste keer op het strand en uw ogen sluit dan ziet u misschien de schimmen van meeuwen scheren over de zee,
作者: 車(chē)床    時(shí)間: 2025-3-26 07:33

作者: Acupressure    時(shí)間: 2025-3-26 10:30

作者: enumaerate    時(shí)間: 2025-3-26 16:32

作者: ALT    時(shí)間: 2025-3-26 17:24
https://doi.org/10.1007/978-3-031-02353-8reidend verschijnsel door de voortschrijdende modernisering van de maatschappelijke en persoonlijke werkelijkheid. Maar de laatste decennia is de dynamiek van de modernisering in alle uithoeken van de wereld aan het doordringen. Kleinschalige, nagenoeg autarkische of op ruil gebaseerde samenlevingsv
作者: Urea508    時(shí)間: 2025-3-26 21:11

作者: –FER    時(shí)間: 2025-3-27 01:16
Lecture Notes in Computer Science (Nijhof, 2000). De eerste manier valt te bekritiseren. Het zal blijken dat levensverhalen geen beschrijvingen van het verleden zijn. Ik stel voor levensverhalen in sociologisch onderzoek als actuele interpretaties van het verleden te behandelen.
作者: 傷心    時(shí)間: 2025-3-27 06:14

作者: Mets552    時(shí)間: 2025-3-27 10:26
Habtamu Abie,Silvio Ranise,Federica Battisti in de vorm van een autobiografie in miniatuur. Hij begint bij de motto’s uit zijn jeugd en de oorlog in Indi?. Nadat zijn levensidee toneelspeler te willen worden gestrand is op de toneelschool, wordt hij gegrepen door literatuur en reizen. Hij ontdekt de Zuid-Afrikaanse literatuur, die toegang ver
作者: sparse    時(shí)間: 2025-3-27 13:36

作者: 輕快來(lái)事    時(shí)間: 2025-3-27 18:04

作者: 裝飾    時(shí)間: 2025-3-27 22:29
https://doi.org/10.1007/978-3-642-29090-9bben gepubliceerd. Theoretisch en methodologisch doet de antropologie er van alles mee. Men neemt aan dat verhalen iets te zeggen hebben over ervaringen, identiteit, sociale relaties en leefwereld. Antropologen veronderstellen dat het mogelijk is de ander te begrijpen door het verhaal als men zich ‘
作者: 啟發(fā)    時(shí)間: 2025-3-28 04:52

作者: 先兆    時(shí)間: 2025-3-28 08:23

作者: carbohydrate    時(shí)間: 2025-3-28 13:36

作者: 暗諷    時(shí)間: 2025-3-28 14:53

作者: craving    時(shí)間: 2025-3-28 22:21
Lecture Notes in Computer Science (Nijhof, 2000). De eerste manier valt te bekritiseren. Het zal blijken dat levensverhalen geen beschrijvingen van het verleden zijn. Ik stel voor levensverhalen in sociologisch onderzoek als actuele interpretaties van het verleden te behandelen.
作者: 有害    時(shí)間: 2025-3-29 02:59
https://doi.org/10.1007/978-3-642-29090-9t homoseksuele gevoelens. Ze hebben niet alleen in moeilijker omstandigheden geleefd, ook hun levenservaringen liggen op belangrijke punten ver weg van heteroseksuele ouderen. Een groot aantal heeft immers geen (klein)kinderen of is van de familie vervreemd.
作者: 提升    時(shí)間: 2025-3-29 06:43
1 Herinneringen, levensverhalen en gezondheiden in de gezondheidszorg. In deel III van dit boek komen deze methoden uitgebreid aan bod. Kennelijk kan reminiscentie – het in stilte of hardop memoreren van eerdere ervaringen – een heilzame werking op de mens hebben. Een aantal noties waarom dit het geval is, ligt voor de hand. In het alledaagse
作者: Esophagus    時(shí)間: 2025-3-29 09:39
2 Het levensverhaal als constructievanuit het niets. Deze wezens zijn klonen van de oude mens die ergens in de 21e eeuw vrijwel uitsterft als gevolg van een mondiale ecologische catastrofe en een kernoorlog. Ze worden in volwassen vorm ‘gereproduceerd’. Het probleem is dat de klonen weliswaar genetisch identiek zijn aan de laatste op
作者: Gudgeon    時(shí)間: 2025-3-29 12:42
3 De wereld als verhaalnu gerontoloog, ben ik onder de indruk geraakt van het verklarend vermogen van de . (Sarbin, 1986), ofwel het narratief als fundamentele analogie om de wereld te begrijpen. Behalve het leiden van workshops voor een breed publiek over het concept van het leven als een verhaal, geef ik ook les in Narr
作者: foodstuff    時(shí)間: 2025-3-29 18:06

作者: myriad    時(shí)間: 2025-3-29 21:23
4 Tegen de tijdstroom inug aan de laatste keer dat u op het strand was. De kans is groot dat de ervaring die u daarbij hebt rijker is dan die bij het denken aan uw geboortedatum en -plaats. Als u terugdenkt aan die laatste keer op het strand en uw ogen sluit dan ziet u misschien de schimmen van meeuwen scheren over de zee,
作者: 教育學(xué)    時(shí)間: 2025-3-30 01:12

作者: ligature    時(shí)間: 2025-3-30 07:21

作者: 語(yǔ)源學(xué)    時(shí)間: 2025-3-30 11:28
6 Als wijn bij de maaltijdet leven hebben vervuld en nog altijd vervullen. Vervolgens ga ik in op het hoofdthema van dit boek: levensverhalen. Ik leg uit waarom (pure) biografische en autobiografische verhalen binnen de joodse cultuur lange tijd nauwelijks van betekenis zijn geweest. Dat is opmerkelijk!
作者: LARK    時(shí)間: 2025-3-30 13:48
7 Mijn cultuur, mijn identiteitreidend verschijnsel door de voortschrijdende modernisering van de maatschappelijke en persoonlijke werkelijkheid. Maar de laatste decennia is de dynamiek van de modernisering in alle uithoeken van de wereld aan het doordringen. Kleinschalige, nagenoeg autarkische of op ruil gebaseerde samenlevingsv
作者: ALE    時(shí)間: 2025-3-30 19:21
Intermezzo: Literatuur of geschiedenis? Bestsellers zijn hetcht zijn geleefd, maar het is niet puur non-fictie. Ze zijn literair verwoord, maar het zijn geen romans. Waar horen ze thuis: in de literatuurkast of in de geschiedeniskast? Sommigen spreken van een nieuw genre: ‘literaire non-fictie’. Er is zelfs sprake van een bescheiden beweging met auteurs die
作者: 古代    時(shí)間: 2025-3-30 22:56

作者: 得意牛    時(shí)間: 2025-3-31 02:11
9 Tijd en identiteiten levensverhaal geschreven door een in Nederland geboren auteur: Desiderius Erasmus, die zijn leven in 1523 op papier zette. Zijn . is geschreven in de derde persoon enkelvoud en bedoeld als voorzet voor een eventueel toekomstige biograaf, om zijn nagedachtenis van mogelijke blaam te zuiveren.. . u
作者: Erythropoietin    時(shí)間: 2025-3-31 05:59

作者: DAFT    時(shí)間: 2025-3-31 11:08
10 Gesproken en geschreven levensverhalenalen. Het gaat ook om het nadenken over de werking van het geheugen, het vergeten, het bewust en onbewust veranderen van de herinnering en om wat niet verteld wordt: het verzwegene. Het schrijven van levensverhalen is binnen dat veld een van de manieren van werken die ons iets leren over de vraag wa
作者: 解凍    時(shí)間: 2025-3-31 16:55





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
灵山县| 呼玛县| 常山县| 精河县| 阿尔山市| 封开县| 邵阳市| 虹口区| 韶山市| 襄汾县| 许昌县| 峨山| 福安市| 周宁县| 余姚市| 文成县| 江西省| 临泉县| 内丘县| 西宁市| 武川县| 博客| 民乐县| 聂荣县| 孝昌县| 盘山县| 台东市| 鄯善县| 潮安县| 井陉县| 罗甸县| 仙桃市| 扎囊县| 嫩江县| 临汾市| 舞阳县| 泰安市| 上林县| 新宁县| 常德市| 贵阳市|