派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs; Lia Bijkerk Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 BKE.Basiskw [打印本頁]

作者: HARDY    時(shí)間: 2025-3-21 19:09
書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影響因子(影響力)




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引頻次




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs年度引用學(xué)科排名




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs讀者反饋




書目名稱Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs讀者反饋學(xué)科排名





作者: Inflammation    時(shí)間: 2025-3-21 21:32
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7ctoren van invloed op de betrouwbaarheid en validiteit van de toetsresultaten. Ook is het belangrijk dat het voor iedereen duidelijk is wat wel en niet mag. Daarom besteden we aandacht aan een afnameprotocol, surveillantenprotocol en een fraudeprotocol..Voor het . van kennistoetsen heb je een antwoo
作者: 職業(yè)拳擊手    時(shí)間: 2025-3-22 02:19
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7 bepalen voor toetsen en hoe de uitslag van de toets op basis van deze cesuur omgezet kan worden in een beoordeling..Ten slotte wordt advies gegeven over hoe je de gemaakte toets kunt analyseren op kwaliteit en hoe je de kwaliteit van de beoordelaars kan analyseren, waarbij beoordelaarsfouten zo vee
作者: 獸皮    時(shí)間: 2025-3-22 08:04
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
作者: 語源學(xué)    時(shí)間: 2025-3-22 11:42
Wat is metacognitieve therapie?,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
作者: 種屬關(guān)系    時(shí)間: 2025-3-22 16:49
Werken vanuit een fundament,egeven van verschillende basisdocumenten en daarbij wordt uitgelegd wat de functie is van een Onderwijs- en Examenregeling (OER).Ten slotte wordt het belang van een goed toetsplan als fundament onder de gehele opleiding benadrukt.
作者: esoteric    時(shí)間: 2025-3-22 18:21

作者: oxidant    時(shí)間: 2025-3-22 22:16
Fase 6: Registreren en communiceren,geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
作者: 愛社交    時(shí)間: 2025-3-23 03:05
Fase 7: Evalueren en verbeteren,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
作者: 群居男女    時(shí)間: 2025-3-23 07:19

作者: 哀求    時(shí)間: 2025-3-23 13:43

作者: 愛花花兒憤怒    時(shí)間: 2025-3-23 16:38
Object class definition by generalization,In dit hoofdstuk wordt eerst de beschrijving van de rol van examinator gegeven. Daarna worden de verschillende partijen in de toetsorganisatie benoemd. Hierbij worden de taken en verantwoordelijkheden beschreven.
作者: duplicate    時(shí)間: 2025-3-23 19:32
Lecture Notes in Computer ScienceIn dit hoofdstuk wordt eerst het verschil tussen formatieve en summatieve toetsen uitgelegd..Daarna wordt een aantal negatieve effecten beschreven die kunnen ontstaan wanneer er in het onderwijs getoetst wordt. Bij de keuze van de toets kan hiermee rekening worden gehouden om problemen te voorkomen.
作者: EXULT    時(shí)間: 2025-3-23 23:38
Object class definition by generalization,In dit hoofdstuk worden de kwaliteitseisen aan een toets besproken. Een toets moet valide, betrouwbaar, bruikbaar en transparant zijn.
作者: TRACE    時(shí)間: 2025-3-24 02:41
Object class definition by generalization,In dit hoofdstuk worden de zeven fasen van de toetscyclus genoemd en kort toegelicht.
作者: CARK    時(shí)間: 2025-3-24 07:06

作者: cringe    時(shí)間: 2025-3-24 10:47

作者: Biomarker    時(shí)間: 2025-3-24 15:47

作者: 不可思議    時(shí)間: 2025-3-24 21:23
Toetsorganisatie,In dit hoofdstuk wordt eerst de beschrijving van de rol van examinator gegeven. Daarna worden de verschillende partijen in de toetsorganisatie benoemd. Hierbij worden de taken en verantwoordelijkheden beschreven.
作者: oncologist    時(shí)間: 2025-3-24 23:52
Functie van toetsen,In dit hoofdstuk wordt eerst het verschil tussen formatieve en summatieve toetsen uitgelegd..Daarna wordt een aantal negatieve effecten beschreven die kunnen ontstaan wanneer er in het onderwijs getoetst wordt. Bij de keuze van de toets kan hiermee rekening worden gehouden om problemen te voorkomen.
作者: 無能力之人    時(shí)間: 2025-3-25 04:15

作者: 樹木心    時(shí)間: 2025-3-25 07:44
Toetscyclus,In dit hoofdstuk worden de zeven fasen van de toetscyclus genoemd en kort toegelicht.
作者: Electrolysis    時(shí)間: 2025-3-25 15:23
Fase 1: Basisontwerp,In dit hoofdstuk wordt fase 1 van de toetscyclus verder uitgewerkt: het maken van een basisontwerp. Het basisontwerp van de toets moet passen in het totale toetsprogramma van de opleiding. De soort toets die je kiest, is mede afhankelijk van het resultaat dat de toets moet meten.
作者: textile    時(shí)間: 2025-3-25 16:53
Fase 2: Construeren toetsmatrijs,In dit hoofdstuk wordt fase 2 van de toetscyclus verder uitgewerkt: het construeren van een toetsmatrijs. Daarbij wordt ook aandacht besteed aan de voordelen van het maken van een toetsmatrijs.
作者: 終止    時(shí)間: 2025-3-25 20:03
Fase 3: Construeren toets met normering,In dit hoofdstuk wordt fase 3 van de toetscyclus verder uitgewerkt: het construeren van een toets met normering. Er wordt gestart met de taxonomie van Bloom. Dit is een hulpmiddel om het niveau van de vragen te bepalen. Daarna worden tips gegeven om goede open en multiplechoicevragen te maken.
作者: 完成才能戰(zhàn)勝    時(shí)間: 2025-3-26 03:02
Lia BijkerkHelpt de docent bij het voldoen aan de eisen voor de BKE-certificering.Helpt de docent bij inschatten van eigen bekwaamheid in examinering.Biedt de docent inspiratie bij het maken van toetsen.Behandel
作者: Ancestor    時(shí)間: 2025-3-26 06:07
BDB Docentenreekshttp://image.papertrans.cn/b/image/192617.jpg
作者: travail    時(shí)間: 2025-3-26 09:17
https://doi.org/10.1007/BFb0027185egeven van verschillende basisdocumenten en daarbij wordt uitgelegd wat de functie is van een Onderwijs- en Examenregeling (OER).Ten slotte wordt het belang van een goed toetsplan als fundament onder de gehele opleiding benadrukt.
作者: 衣服    時(shí)間: 2025-3-26 13:38
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7 bepalen voor toetsen en hoe de uitslag van de toets op basis van deze cesuur omgezet kan worden in een beoordeling..Ten slotte wordt advies gegeven over hoe je de gemaakte toets kunt analyseren op kwaliteit en hoe je de kwaliteit van de beoordelaars kan analyseren, waarbij beoordelaarsfouten zo veel mogelijk worden voorkomen.
作者: 從容    時(shí)間: 2025-3-26 17:57
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7geven op de gemaakte toetsen. Ook wordt toegelicht op welke wijze de resultaten geregistreerd en bekend gemaakt kunnen worden. Ten slotte wordt besproken hoe en wanneer studenten hun toetsen kunnen inzien en controleren.
作者: 委屈    時(shí)間: 2025-3-26 23:54

作者: 頂點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-27 01:23

作者: Expostulate    時(shí)間: 2025-3-27 07:06
2468-3191 iedt de docent inspiratie bij het maken van toetsen.Behandel.Vanuit de overheid moeten alle docenten in het hoger beroepsonderwijs een basiskwalificatie examinering (BKE) halen. Dit boek bevat de theoretische basis die een hbo-docent nodig heeft om de bewijsstukken voor deze verplichte BKE-certifice
作者: Bureaucracy    時(shí)間: 2025-3-27 10:58
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6634-7t mag. Daarom besteden we aandacht aan een afnameprotocol, surveillantenprotocol en een fraudeprotocol..Voor het . van kennistoetsen heb je een antwoordsleutel nodig als het gaat om gesloten multiplechoicevragen. Om vaardigheden in de praktijk te beoordelen is het vaak beter om met een checklist, beoordelingsmodel of rubric te werken.
作者: 玉米    時(shí)間: 2025-3-27 15:18

作者: 漂泊    時(shí)間: 2025-3-27 18:47
Basis Kwalificatie Examinering in het hoger beroepsonderwijs
作者: Allowance    時(shí)間: 2025-3-28 00:32

作者: 形容詞詞尾    時(shí)間: 2025-3-28 05:24
2468-3191 neemt deze af en beoordeelt (fase 4), analyseert en registreert (fase 5 en 6). Essentieel voor de borging van de kwaliteit van het toetsproces is fase 7: de examinator evalueert het doorlopen van alle fasen en
作者: 遠(yuǎn)地點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-28 09:11
Book 2015Latest editionclus bestaat uit 7 fasen. De examinator ontwerpt en construeert een toets (fase 1 t/m 3), neemt deze af en beoordeelt (fase 4), analyseert en registreert (fase 5 en 6). Essentieel voor de borging van de kwaliteit van het toetsproces is fase 7: de examinator evalueert het doorlopen van alle fasen en
作者: 舉止粗野的人    時(shí)間: 2025-3-28 13:33
Werken vanuit een fundament,egeven van verschillende basisdocumenten en daarbij wordt uitgelegd wat de functie is van een Onderwijs- en Examenregeling (OER).Ten slotte wordt het belang van een goed toetsplan als fundament onder de gehele opleiding benadrukt.
作者: 愚蠢人    時(shí)間: 2025-3-28 15:43
Fase 4: Afnemen en beoordelen,ctoren van invloed op de betrouwbaarheid en validiteit van de toetsresultaten. Ook is het belangrijk dat het voor iedereen duidelijk is wat wel en niet mag. Daarom besteden we aandacht aan een afnameprotocol, surveillantenprotocol en een fraudeprotocol..Voor het . van kennistoetsen heb je een antwoo
作者: 減至最低    時(shí)間: 2025-3-28 21:07

作者: Fermentation    時(shí)間: 2025-3-28 22:58

作者: 影響深遠(yuǎn)    時(shí)間: 2025-3-29 03:07
Fase 7: Evalueren en verbeteren,lueren die van belang zijn. Hierbij gaat het om een beeld te krijgen van het niveau van het gegeven onderwijs en de daarbij behorende toetsen. Daarna wordt de inhoud van een verbeterplan besproken, met als functie input geven om de onderwijseenheid te verbeteren.
作者: 健壯    時(shí)間: 2025-3-29 08:08

作者: HEDGE    時(shí)間: 2025-3-29 14:29
Dynamics of Charge Carriers and Photons,actising poet. Unfortunately, the clarity and candour of Spender’s prose have distracted attention from his more demanding poetry: poetry such as that contained in . (1933; second edition 1934) on which this chapter will concentrate.
作者: 不愛防注射    時(shí)間: 2025-3-29 15:55

作者: 放肆的我    時(shí)間: 2025-3-29 23:33





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
安顺市| 卓资县| 巨鹿县| 始兴县| 石渠县| 五常市| 保山市| 杂多县| 浮山县| 盖州市| 溧阳市| 高清| 南郑县| 武宣县| 延寿县| 洞口县| 台前县| 赞皇县| 理塘县| 特克斯县| 舞阳县| 泸水县| 长海县| 昭平县| 甘孜| 霍山县| 嘉鱼县| 迭部县| 曲阳县| 宝丰县| 双流县| 平利县| 商南县| 察隅县| 临洮县| 富平县| 太康县| 永吉县| 邳州市| 前郭尔| 陇西县|