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標(biāo)題: Titlebook: Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016; Marion Büttgen Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Dienstleistungsforschung.Nach [打印本頁(yè)]

作者: incontestable    時(shí)間: 2025-3-21 17:41
書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




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書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016被引頻次




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書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016年度引用




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書(shū)目名稱(chēng)Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016讀者反饋




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作者: receptors    時(shí)間: 2025-3-21 21:26
2628-7366 nstleistungsforschung.Includes supplementary material: Die Beitr?ge des vorliegenden Sammelbandes zeigen das breite Spektrum der aktuellen Dienstleistungsforschung auf. Besonderheiten des Leistungsprozesses wie Lock-In Situationen werden ebenso betrachtet wie die Integration des Kunden in Online Com
作者: Abbreviate    時(shí)間: 2025-3-22 01:53

作者: 馬具    時(shí)間: 2025-3-22 07:10
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12326-9 for example) as well as to provide platforms for customers to interact with each other and fellow business partners (Wirtz et al. 2013). Online communities can supplement traditional customer support services, intensifying relationships with customers and business partners and thus increasing customer satisfaction and loyalty (Bone et al. 2014).
作者: Benign    時(shí)間: 2025-3-22 10:20

作者: 場(chǎng)所    時(shí)間: 2025-3-22 15:09

作者: 檔案    時(shí)間: 2025-3-22 20:29
If you begin a service you must go the whole hog: a theoretical approach to social lock-in situatioould you leave the restaurant? In the context of an exploratory study that is reported elsewhere (under review), we spoke to customers who told us they would feel uncomfortable leaving during such service transactions.
作者: 細(xì)胞學(xué)    時(shí)間: 2025-3-22 21:51
,Customer Engagement in Online Communities – A Literature Review, for example) as well as to provide platforms for customers to interact with each other and fellow business partners (Wirtz et al. 2013). Online communities can supplement traditional customer support services, intensifying relationships with customers and business partners and thus increasing customer satisfaction and loyalty (Bone et al. 2014).
作者: Flawless    時(shí)間: 2025-3-23 03:53
,Nachhaltigkeit als Gegenstand der Dienstleistungsforschung – Ergebnisse einer Zitationsanalyse,konomische Existenz langfristig zu sichern und dabei gleichzeitig zu ?kologischem Gleichgewicht und sozialer Gerechtigkeit beizutragen (Montiel/Delgado-Ceballos 2014; Schaltegger et al. 2013; Dyllick/Hockerts 2002). Der Begriff Nachhaltigkeit umfasst somit in seinem weitesten Verst?ndnis die drei Dimensionen Wirtschaft, Umwelt und Gesellschaft.
作者: 歸功于    時(shí)間: 2025-3-23 05:36
,Exploring similarity in personality for patients’ roommate matching,influence into account serves as background of the customer-to-customer (C2C) interaction field of research (Miao 2014; Verhoef et al. 2009). Especially for credence goods like hospital services interactions determine service experience (Miranda et al. 2012).
作者: 容易懂得    時(shí)間: 2025-3-23 12:28
Book 2017s wie Lock-In Situationen werden ebenso betrachtet wie die Integration des Kunden in Online Communities und in E-Mobility Services. Zudem werden neuartige Forschungsbereiche im Service-Kontext wie Mitarbeiterführung oder Nachhaltigkeit beleuchtet. Die Ergebnisse basieren sowohl auf konzeptionellen A
作者: CHOP    時(shí)間: 2025-3-23 16:15
Book 2017 Stand der Dienstleistungsforschung. Er umfasst 9 Beitr?ge zum 19. Workshop Dienstleistungsmarketing, der im Jahr 2016 vom Lehrstuhl für Unternehmensführung an der Universit?t Hohenheim durchgeführt wurde.
作者: 刺穿    時(shí)間: 2025-3-23 21:19

作者: 競(jìng)選運(yùn)動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-23 23:03
,Because it was the first one – The effect of purchase order on the sunk-cost effect,e at the same weekend. You assume that you will enjoy Wisconsin more. Which trip will you go on? When Arkes and Blumer (1985) asked their participants, 54% indicated to use the alternative with the higher costs, though they like it less.
作者: diathermy    時(shí)間: 2025-3-24 03:12
,Customer Engagement in Online Communities – A Literature Review,d knowledge (Wasko/Faraj 2000). For companies, online communities present opportunities to enhance their service portfolios (by offering self-service, for example) as well as to provide platforms for customers to interact with each other and fellow business partners (Wirtz et al. 2013). Online commu
作者: 外觀    時(shí)間: 2025-3-24 09:34
,Der kundenseitig wahrgenommene Integrationswert von Privatkundenl?sungen: Konzeptualisierung und emerb zu profilieren (Schmitz 2014). Sie stellen eine Kombination aus systematisch aufeinander abgestimmten Sach- und Dienstleistungen zur L?sung eines individuellen Kundenproblems dar, wobei die Wertsch?pfung nur in Zusammenarbeit zwischen Kunde und Anbieter erfolgen kann (Tuli et al. 2007, S. 1f.).
作者: 新義    時(shí)間: 2025-3-24 13:47

作者: Endemic    時(shí)間: 2025-3-24 18:43
,Wie du mir so ich ihm? Der Einfluss der Führungskraft auf das Customer-Sweethearting-Verhalten ihretspricht und angesichts der relativ geringen Margen im Einzelhandel besonders alarmierend ist. über 20 Prozent dieser Inventurdifferenzen lassen sich den Mitarbeitern der Unternehmen zuordnen (EHI Retail Institute 2015).
作者: 聯(lián)想記憶    時(shí)間: 2025-3-24 22:11

作者: 我沒(méi)有命令    時(shí)間: 2025-3-25 01:41

作者: 脆弱吧    時(shí)間: 2025-3-25 06:11
,Friend or Foe? An Exploratory Analysis of Employees’ Attitudes Towards Self-Service Technologies,er et al. 2000). Some of these self-service technologies (SSTs), including airline check-in kiosks, automated teller machines (ATMs), and self–check-outs in grocery stores, already are integral to certain service delivery routines (Giebelshausen et al. 2014; Meuter et al. 2000).
作者: 積極詞匯    時(shí)間: 2025-3-25 09:28
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12326-9ntering a restaurant and being greeted by a friendly waiter, who offers you a table. If it turns out that the atmosphere is not quite to your taste, would you leave the restaurant? In the context of an exploratory study that is reported elsewhere (under review), we spoke to customers who told us the
作者: Gleason-score    時(shí)間: 2025-3-25 13:57
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12326-9e at the same weekend. You assume that you will enjoy Wisconsin more. Which trip will you go on? When Arkes and Blumer (1985) asked their participants, 54% indicated to use the alternative with the higher costs, though they like it less.
作者: 鴕鳥(niǎo)    時(shí)間: 2025-3-25 17:22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12326-9d knowledge (Wasko/Faraj 2000). For companies, online communities present opportunities to enhance their service portfolios (by offering self-service, for example) as well as to provide platforms for customers to interact with each other and fellow business partners (Wirtz et al. 2013). Online commu
作者: homocysteine    時(shí)間: 2025-3-25 20:05

作者: CUMB    時(shí)間: 2025-3-26 00:43

作者: 不要不誠(chéng)實(shí)    時(shí)間: 2025-3-26 08:11

作者: Kinetic    時(shí)間: 2025-3-26 09:20
https://doi.org/10.1007/978-3-319-96439-3hen Debatte dazu. Nachhaltigkeit im Unternehmenskontext (.) wird dabei als die Verantwortung und das Commitment eines Unternehmens verstanden, seine ?konomische Existenz langfristig zu sichern und dabei gleichzeitig zu ?kologischem Gleichgewicht und sozialer Gerechtigkeit beizutragen (Montiel/Delgad
作者: 賠償    時(shí)間: 2025-3-26 15:47
https://doi.org/10.1007/978-3-319-78399-4ed by other, unfamiliar customers present at the time of service creation (e.g. Brack & Benkenstein 2012; 2014; Martin 1996). Taking other customers’ influence into account serves as background of the customer-to-customer (C2C) interaction field of research (Miao 2014; Verhoef et al. 2009). Especial
作者: 發(fā)起    時(shí)間: 2025-3-26 18:48
https://doi.org/10.1007/978-3-319-78399-4er et al. 2000). Some of these self-service technologies (SSTs), including airline check-in kiosks, automated teller machines (ATMs), and self–check-outs in grocery stores, already are integral to certain service delivery routines (Giebelshausen et al. 2014; Meuter et al. 2000).
作者: 品嘗你的人    時(shí)間: 2025-3-26 22:03
Beitr?ge zur Dienstleistungsforschung 2016978-3-658-16464-5Series ISSN 2628-7366 Series E-ISSN 2628-7374
作者: Medley    時(shí)間: 2025-3-27 04:02
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12326-9e at the same weekend. You assume that you will enjoy Wisconsin more. Which trip will you go on? When Arkes and Blumer (1985) asked their participants, 54% indicated to use the alternative with the higher costs, though they like it less.
作者: 群島    時(shí)間: 2025-3-27 07:41
https://doi.org/10.1007/978-3-030-01503-9erb zu profilieren (Schmitz 2014). Sie stellen eine Kombination aus systematisch aufeinander abgestimmten Sach- und Dienstleistungen zur L?sung eines individuellen Kundenproblems dar, wobei die Wertsch?pfung nur in Zusammenarbeit zwischen Kunde und Anbieter erfolgen kann (Tuli et al. 2007, S. 1f.).
作者: Jacket    時(shí)間: 2025-3-27 10:58

作者: CRUE    時(shí)間: 2025-3-27 14:50

作者: Talkative    時(shí)間: 2025-3-27 18:05

作者: nerve-sparing    時(shí)間: 2025-3-27 23:10
https://doi.org/10.1007/978-3-658-16464-5Dienstleistungsforschung; Nachhaltigkeit; Zitationsanalyse; Sunk-cost Effect; Kundenmanagement
作者: 暫時(shí)過(guò)來(lái)    時(shí)間: 2025-3-28 02:18
978-3-658-16463-8Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017
作者: Jocose    時(shí)間: 2025-3-28 08:41

作者: Hyperalgesia    時(shí)間: 2025-3-28 13:17

作者: nutrition    時(shí)間: 2025-3-28 18:31

作者: 現(xiàn)代    時(shí)間: 2025-3-28 21:52
,Wie du mir so ich ihm? Der Einfluss der Führungskraft auf das Customer-Sweethearting-Verhalten ihretspricht und angesichts der relativ geringen Margen im Einzelhandel besonders alarmierend ist. über 20 Prozent dieser Inventurdifferenzen lassen sich den Mitarbeitern der Unternehmen zuordnen (EHI Retail Institute 2015).
作者: 冷峻    時(shí)間: 2025-3-29 01:50

作者: CLAN    時(shí)間: 2025-3-29 05:54

作者: 危險(xiǎn)    時(shí)間: 2025-3-29 08:38
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