標(biāo)題: Titlebook: Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen; 10x doen Ingeborg Grootendorst,Merel Smit Book 2016Latest edition [打印本頁(yè)] 作者: 弄混 時(shí)間: 2025-3-21 17:01
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen讀者反饋學(xué)科排名
作者: 搏斗 時(shí)間: 2025-3-21 22:52
che tipsIn deze behandelmodule beschrijven de auteurs een nieuwe methode waarin vaktherapie en sociale vaardigheidstraining wordt gecombineerd voor kinderen in de leeftijd van 5 tot 15 jaar met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. In tien weken worden vaardigheden getraind en geoefend e作者: LUCY 時(shí)間: 2025-3-22 03:19
Third World Immigrants in Canada blikrichting en aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zichzelf. Wát doen ze en hóé doen ze. Deze bewustwording is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: 機(jī)構(gòu) 時(shí)間: 2025-3-22 05:03 作者: 相一致 時(shí)間: 2025-3-22 11:24 作者: 厭食癥 時(shí)間: 2025-3-22 16:02 作者: Acquired 時(shí)間: 2025-3-22 18:03 作者: Forehead-Lift 時(shí)間: 2025-3-22 21:24
Jezelf rustig maken,el je je rustig? Wat is een plek waar jij rustig kunt worden, wat heb je nodig om rustig te worden als je te druk bent?’ Oplossingsvaardigheden worden verzameld, getest op bruikbaarheid en geoefend..Deze bewustwording is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: Medley 時(shí)間: 2025-3-23 04:31 作者: 針葉樹(shù) 時(shí)間: 2025-3-23 07:44 作者: Vertebra 時(shí)間: 2025-3-23 10:09 作者: AMOR 時(shí)間: 2025-3-23 15:01
Immigration and Ethnic Conflictzelf. Wát zijn aardige dingen die anderen tegen mij zeggen? Hoe voel ik mij dan? Daarna wordt geoefend met het zeggen van aardige dingen tegen anderen. Deze bewustwording is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: Hyaluronic-Acid 時(shí)間: 2025-3-23 19:49 作者: 甜瓜 時(shí)間: 2025-3-24 00:49 作者: FRONT 時(shí)間: 2025-3-24 06:17
https://doi.org/10.1007/978-3-658-12061-0 én aan zichzelf te denken én aan de ander. Oplossingsvaardigheden worden verzameld, getest op bruikbaarheid en geoefend..Deze vaardigheid is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: Lipoma 時(shí)間: 2025-3-24 09:08
Of Walls and Immigrant Enclavesijken en zich te verhouden tot de ander. Oplossingsvaardigheden worden verzameld, getest op bruikbaarheid en geoefend. Er is speciale aandacht voor de gevolgen voor de ander van gekozen oplossingen..Deze bewustwording is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: 值得尊敬 時(shí)間: 2025-3-24 11:30 作者: Ordnance 時(shí)間: 2025-3-24 15:51 作者: declamation 時(shí)間: 2025-3-24 19:10 作者: lethal 時(shí)間: 2025-3-25 01:22 作者: 我就不公正 時(shí)間: 2025-3-25 04:26
Slim kiezen, én aan zichzelf te denken én aan de ander. Oplossingsvaardigheden worden verzameld, getest op bruikbaarheid en geoefend..Deze vaardigheid is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: 背信 時(shí)間: 2025-3-25 08:42
Aan een ander denken / rekening houden met een ander,ijken en zich te verhouden tot de ander. Oplossingsvaardigheden worden verzameld, getest op bruikbaarheid en geoefend. Er is speciale aandacht voor de gevolgen voor de ander van gekozen oplossingen..Deze bewustwording is van belang voor de vervolgstappen in de volgende hoofdstukken.作者: 有發(fā)明天才 時(shí)間: 2025-3-25 13:51
Book 2016Latest editionaande literatuur. Door de praktische insteek van het werk kan de behandelaar direct met de kinderen aan de slag..Ingeborg Grootendorst is beeldend vaktherapeut en is al jaren werkzaam met de betreffende doelgroep.?.Merel Smit is psycholoog en eveneens al jaren werkzaam met deze doelgroep..作者: 單調(diào)女 時(shí)間: 2025-3-25 19:00 作者: granite 時(shí)間: 2025-3-25 21:26
Behandelmodule zelfbeeldversterking en sociale vaardigheid voor kinderen978-90-368-1064-7作者: TRAWL 時(shí)間: 2025-3-26 02:58 作者: 其他 時(shí)間: 2025-3-26 06:06 作者: NATAL 時(shí)間: 2025-3-26 10:57 作者: 現(xiàn)暈光 時(shí)間: 2025-3-26 15:25 作者: 面包屑 時(shí)間: 2025-3-26 17:00
http://image.papertrans.cn/b/image/182731.jpg作者: deriver 時(shí)間: 2025-3-27 00:54
Third World Immigrants in Canadach met hun gezicht en lichaamshouding naar een ander en leren een ontvangstbevestiging te geven. De kinderen worden zich bewust van hun eigen houding, blikrichting en aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zichzelf. Wát doen ze en hóé doen ze. Deze 作者: seduce 時(shí)間: 2025-3-27 01:31 作者: 誘騙 時(shí)間: 2025-3-27 05:34
Immigration and Ethnic Conflictichten zich met hun gezicht en lichaamshouding op een ander en leren op een goede manier iets aardigs te zeggen of te doen. De kinderen worden zich bewust van hun eigen stem, de richting van hun blik en hun houding. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zich作者: 蛛絲 時(shí)間: 2025-3-27 13:13
Ethnic Nationalism and Post-Industrialismren leren in eerste instantie goed te kijken en te luisteren: waaraan kun je zien of merken hoe iemand zich voelt? Ook staan we stil bij verschillende uitingsvormen van een gevoel. Niet iedereen is immers hetzelfde, en soms is het lastig te zien of te merken wat iemand voelt. Rustig kijken en luiste作者: heterogeneous 時(shí)間: 2025-3-27 16:27 作者: pellagra 時(shí)間: 2025-3-27 17:49
https://doi.org/10.1007/978-3-658-12061-0De kinderen leren in eerste instantie goed bij zichzelf te letten op lichamelijke signalen. Er wordt vooral aandacht besteed aan de vragen:‘Wanneer voel je je rustig? Wat is een plek waar jij rustig kunt worden, wat heb je nodig om rustig te worden als je te druk bent?’ Oplossingsvaardigheden worden作者: Charade 時(shí)間: 2025-3-28 00:33 作者: 痛苦一下 時(shí)間: 2025-3-28 03:36 作者: notion 時(shí)間: 2025-3-28 08:20
https://doi.org/10.1007/978-1-349-24945-9ich vaak in groepen, zowel op school als in het gezin of de groep. In elke groep en in elke situatie moet geregeld samengewerkt of kan samengespeeld worden. Overleggen vereist veel van de voorgaande vaardigheden. Om deze vaardigheid te beheersen wordt geoefend met handige vragen, weten wat je zelf l作者: 沙發(fā) 時(shí)間: 2025-3-28 13:01 作者: GLOOM 時(shí)間: 2025-3-28 16:33
Laten merken dat ik luister,ch met hun gezicht en lichaamshouding naar een ander en leren een ontvangstbevestiging te geven. De kinderen worden zich bewust van hun eigen houding, blikrichting en aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zichzelf. Wát doen ze en hóé doen ze. Deze 作者: 使絕緣 時(shí)間: 2025-3-28 19:32
Een vraag stellen,chten zich met hun gezicht en lichaamshouding naar een ander en leren op een goede manier een vraag te stellen, om hulp te vragen en hulp te accepteren. De kinderen worden zich bewust van hun eigen adem en stem, de richting van hun blik en van hun aandacht. Door hier aandacht aan te besteden, staan 作者: 開(kāi)玩笑 時(shí)間: 2025-3-29 00:09
Aardig doen,ichten zich met hun gezicht en lichaamshouding op een ander en leren op een goede manier iets aardigs te zeggen of te doen. De kinderen worden zich bewust van hun eigen stem, de richting van hun blik en hun houding. Door hier aandacht aan te besteden, staan kinderen in eerste instantie stil bij zich作者: 單色 時(shí)間: 2025-3-29 06:01
Gevoelens: herkennen van gevoelens bij anderen,ren leren in eerste instantie goed te kijken en te luisteren: waaraan kun je zien of merken hoe iemand zich voelt? Ook staan we stil bij verschillende uitingsvormen van een gevoel. Niet iedereen is immers hetzelfde, en soms is het lastig te zien of te merken wat iemand voelt. Rustig kijken en luiste作者: 腐蝕 時(shí)間: 2025-3-29 09:33
Zeggen hoe je je voelt,lang. De kinderen leren in eerste instantie goed op zichzelf te letten en opmerkzaam te zijn op eigen signalen:‘Wanneer voel je je blij, of boos?’ Ook staan we stil bij verschillen tussen de kinderen. Niet iedereen is immers hetzelfde, en soms is het moeilijk om precies te zeggen hoe je je voelt. Oo作者: PATRI 時(shí)間: 2025-3-29 13:09 作者: ANNUL 時(shí)間: 2025-3-29 19:38 作者: Console 時(shí)間: 2025-3-29 21:28
Aan een ander denken / rekening houden met een ander,inden zich regelmatig in groepen, zowel op school als in het gezin of de groep. In elke groep en in elke situatie heeft iedereen een positie en een eigen rol. Deze vaardigheid is van belang om hier op een adequate manier mee om te gaan. Ze leren wat ze zelf kunnen en doen, maar ook naar anderen te k作者: 面包屑 時(shí)間: 2025-3-30 00:39
Samen spelen en werken: overleggen,ich vaak in groepen, zowel op school als in het gezin of de groep. In elke groep en in elke situatie moet geregeld samengewerkt of kan samengespeeld worden. Overleggen vereist veel van de voorgaande vaardigheden. Om deze vaardigheid te beheersen wordt geoefend met handige vragen, weten wat je zelf l