派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten; Met de methode Traum Judith A. Cohen,Anthony P. Mannarino,Esther Deblin Book 2021Lates [打印本頁]

作者: 味覺沒有    時間: 2025-3-21 16:05
書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten影響因子(影響力)




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten被引頻次




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten年度引用




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten年度引用學(xué)科排名




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten讀者反饋




書目名稱Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten讀者反饋學(xué)科排名





作者: Enthralling    時間: 2025-3-21 21:28

作者: 咒語    時間: 2025-3-22 02:48

作者: Communicate    時間: 2025-3-22 07:26
Groepsgewijze toepassing van traumagerichte modules met weinig middelen om therapie voor getraumatiseerde kinderen te verzorgen kan groepsgewijze behandeling haalbaarder zijn dan individuele therapie. In dit hoofdstuk staat het bieden van TF-CBT in groepsverband centraal.
作者: 眼界    時間: 2025-3-22 09:36
2542-9078 s en therapeutenDit boek leert therapeuten hoe zij traumagerichte cognitieve gedragstherapie (TG-CGT) kunnen toepassen bij de behandeling van kinderen met traumatische stressreacties, waaronder traumatische rouw. Het is gebaseerd op onderzoek van de auteurs en ander klinisch onderzoek.?.Behandeling
作者: 朝圣者    時間: 2025-3-22 14:22

作者: LIEN    時間: 2025-3-22 18:09

作者: 殘忍    時間: 2025-3-22 23:03

作者: 灰姑娘    時間: 2025-3-23 04:13

作者: coagulate    時間: 2025-3-23 05:46
Psycho-educatie over traumap de traumatische gebeurtenissen te normaliseren, informatie te verschaffen over typische psychologische en fysiologische reacties op trauma’s en juiste cognities over het gebeurde te bekrachtigen. Deze doelen zijn van cruciaal belang, gezien de vaak pijnlijke en verwarrende gevoelens waaraan kinderen en ouders na een trauma zijn overgeleverd.
作者: 不如屎殼郎    時間: 2025-3-23 12:56

作者: Inculcate    時間: 2025-3-23 14:43
Genders and Sexualities in Historykunnen baat hebben bij de traumagerichte en rouwgerichte CGT-modules die in dit boek worden beschreven. In dit hoofdstuk concentreren we ons op de diagnostiek van kinderen die reacties op traumatische stress en/of traumatische rouw vertonen, en op de vraag hoe we kunnen vaststellen of TF-CBT de juiste behandelmethode is voor een specifiek kind.
作者: 一美元    時間: 2025-3-23 21:32

作者: GLOSS    時間: 2025-3-23 23:38
Nordic Countries: An Uneven Response,ze ontwikkelen. Veel kinderen en ouders realiseren zich niet dat ze ervoor kunnen kiezen om hun eigen gedachten te veranderen en dat ze daarmee ook hun gevoelens en hun gedrag kunnen veranderen. Dit idee is de basis van de ‘cognitieve driehoek’.
作者: COUCH    時間: 2025-3-24 04:43
De gevolgen van trauma en rouw voor kinderen en hun gezinkunnen baat hebben bij de traumagerichte en rouwgerichte CGT-modules die in dit boek worden beschreven. In dit hoofdstuk concentreren we ons op de diagnostiek van kinderen die reacties op traumatische stress en/of traumatische rouw vertonen, en op de vraag hoe we kunnen vaststellen of TF-CBT de juiste behandelmethode is voor een specifiek kind.
作者: Dungeon    時間: 2025-3-24 06:32

作者: 相互影響    時間: 2025-3-24 11:28

作者: LEVER    時間: 2025-3-24 15:20

作者: Obliterate    時間: 2025-3-24 20:19

作者: 小臼    時間: 2025-3-25 03:05
Book 2021Latest editione stressreacties, waaronder traumatische rouw. Het is gebaseerd op onderzoek van de auteurs en ander klinisch onderzoek.?.Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten.?is een herziene en geactualiseerde versie van de eerdere uitgave uit 2006. Nieuw in deze editie is onder andere een hoofdstuk
作者: 法官    時間: 2025-3-25 06:38
Vaardigheden voor de expressie en de modulatie van affectect kunnen zij hun gevoelens beter uitdrukken en reguleren. Bovendien hebben kinderen misschien minder de behoefte om vermijdingsstrategie?n te gebruiken op het moment dat ze beter in staat zijn om hun beangstigende gevoelens te uiten en te temperen.
作者: photopsia    時間: 2025-3-25 09:10
Vertellen en verwerken, deel 1: Het traumaverhaaltherapeut deelt, reageert deze bevestigend, ondersteunend en aanmoedigend en stelt hij of zij voorzichtige vragen die aanvullende informatie en/of gedachten en gevoelens opleveren. In deze module draait het dus meer om het proces dan om het product. Om deze reden wordt deze module vaak ‘Vertellen en verwerken’ genoemd.
作者: archenemy    時間: 2025-3-25 13:42

作者: 一大塊    時間: 2025-3-25 18:25

作者: contrast-medium    時間: 2025-3-25 20:19
Traumagerichte cognitieve gedragstherapie: de werking van het modelvaardigheden, de fase van het traumaverhaal en de verwerking van het trauma, en de consolidatie- en afsluitingsfase. De modules geven kinderen het gevoel dat ze een bepaalde mate van controle hebben over de ontwikkeling van hun vaardigheden en de verwerking van hun trauma(’s). Het is belangrijk dat
作者: micronized    時間: 2025-3-26 02:18
Opvoedkundige vaardighedens enorm helpen bij het begrijpen van het ontstaan, het persisteren en de motivatie van probleemgedrag bij hun kinderen door functieanalyses uit te voeren in relatie tot problematische interacties tussen ouder en kind.
作者: 皺痕    時間: 2025-3-26 04:37
Relaxatievaardighedenie deze psychologische symptomen hebben aan dat ze zich prikkelbaar voelen en heftig op onschuldige interacties reageren, wat op school en thuis tot grotere interpersoonlijke problemen leidt. Vaak worden relaxatievaardigheden daarom al vroeg in de behandeling aangeleerd, zodat zowel het kind als de
作者: 說不出    時間: 2025-3-26 10:59

作者: 懲罰    時間: 2025-3-26 15:34

作者: Vulvodynia    時間: 2025-3-26 20:37

作者: 彎曲道理    時間: 2025-3-26 23:46
https://doi.org/10.1057/9780333985502s enorm helpen bij het begrijpen van het ontstaan, het persisteren en de motivatie van probleemgedrag bij hun kinderen door functieanalyses uit te voeren in relatie tot problematische interacties tussen ouder en kind.
作者: 有花    時間: 2025-3-27 03:29

作者: neologism    時間: 2025-3-27 05:53

作者: 外來    時間: 2025-3-27 11:01

作者: cyanosis    時間: 2025-3-27 13:37

作者: 迅速成長    時間: 2025-3-27 20:59
In vivo beheersing van herinneringen aan het traumaor onschuldige situaties en hebben daarom geen technieken voor in vivo beheersing nodig. Therapeuten moeten deze module alleen gebruiken voor kinderen die stelselmatig situaties of signalen mijden die veilig (onschuldig) zijn en bij wie deze vermijding hun vermogen om zich positief te ontwikkelen in de weg staat.
作者: Guileless    時間: 2025-3-27 23:21
Genders and Sexualities in Historygevolgen kunnen hebben voor hun ontwikkeling, gezondheid en veiligheid. Deze traumasymptomen kunnen onder andere van affectieve, gedragsmatige, biologische, interpersoonlijke, cognitieve of complex-traumatische aard zijn. Ongeacht hoe de diagnose van het kind luidt hebben traumagerelateerde probleme
作者: 使饑餓    時間: 2025-3-28 02:52

作者: MEAN    時間: 2025-3-28 07:42
Immigrants in the Sexual Revolutionind samen wordt ingebouwd die gericht is op het oefenen van vaardigheden en die later, tegen het einde van de therapie, gelegenheid biedt voor open communicatie over de traumatische gebeurtenis(sen). De TF-CBT-modules die terugkomen in het PRACTICE-acroniem zijn psycho-educatie en opvoedkundige vaar
作者: 小淡水魚    時間: 2025-3-28 12:25
https://doi.org/10.1007/978-3-030-30394-5e trauma’s leidt. De bewijzen voor de doeltreffendheid van TF-CBT duiden erop dat dit model generaliseerbaar is naar kinderen van verschillende leeftijden, ontwikkelingsniveaus, etnische achtergronden en culturen; naar kinderen die verschillende types trauma hebben meegemaakt, waaronder meervoudige
作者: Paleontology    時間: 2025-3-28 15:31
https://doi.org/10.1007/978-3-030-30394-5n van de unieke sterke punten en talenten van de therapeut bij de toepassing van de PRACTICE-modules van TF-CBT, terwijl tegelijkertijd wordt vastgehouden aan het TF-CBT-model. We hopen hiermee in elk geval voor een deel over te brengen hoe diepgaand en uitgebreid het therapeutische proces kan zijn
作者: 偏狂癥    時間: 2025-3-28 22:34
New Perspectives in German Political Studiesaat tijdens de gehele therapie door, zowel voor het kind als voor de ouder. Psycho-educatie is voornamelijk bedoeld om de reacties van kind en ouder op de traumatische gebeurtenissen te normaliseren, informatie te verschaffen over typische psychologische en fysiologische reacties op trauma’s en juis
作者: heirloom    時間: 2025-3-28 23:48
https://doi.org/10.1057/9780333985502dig goed mee om te gaan. Zoals we eerder hebben opgemerkt, hebben de trauma’s zelf vaak rechtstreeks invloed op het functioneren van de ouders en bemoeilijken ze de instandhouding van normale routines en consequente regels en verwachtingen. Dit gebrek aan consistentie is problematisch, omdat het bij
作者: Mortal    時間: 2025-3-29 03:29
Immigrants, Schooling and Social Mobilitytonus (hogere hartslag in rust en snellere hartslag in reactie op stress), verhoogde schrikreactie, overmatige waakzaamheid, agitatie, moeite met slapen, rusteloosheid, prikkelbaarheid en driftbuien/woede-uitbarstingen. Veel kinderen vertonen deze symptomen episodisch, met name wanneer ze geconfront
作者: laceration    時間: 2025-3-29 09:07

作者: 異教徒    時間: 2025-3-29 13:47
Nordic Countries: An Uneven Response,wijst naar een heel scala aan interventies waarmee kinderen en verzorgers worden aangemoedigd hun gedachten te onderzoeken en zo uiteindelijk cognities die onjuist zijn of geen nut hebben ter discussie te stellen en recht te zetten. Mensen kunnen zin geven aan traumatische gebeurtenissen met behulp
作者: AMEND    時間: 2025-3-29 19:25
https://doi.org/10.1007/978-3-319-24690-1t traumaverhaal van het kind. Hoewel dit vaak inderdaad het geval is, vormt het tastbare product niet de kern van de module. Dat is namelijk het interactieve proces dat plaatsvindt tussen het kind en de therapeut. Met andere woorden: terwijl het kind zijn of haar verhaal in een bepaalde vorm met de
作者: Munificent    時間: 2025-3-29 22:42

作者: 后退    時間: 2025-3-30 02:56

作者: 闡釋    時間: 2025-3-30 04:12

作者: LIMIT    時間: 2025-3-30 09:17

作者: insightful    時間: 2025-3-30 16:25
https://doi.org/10.1057/978-1-137-57156-4omen. Bovendien is er de laatste jaren steeds meer belangstelling voor en succesvol onderzoek naar de specifieke toepassing van groepsgewijze TF-CBT voor kinderen, adolescenten en hun niet-mishandelende en -misbruikende ouders, met name met het oog op verbetering van de toegankelijkheid en het berei
作者: 愉快么    時間: 2025-3-30 19:56
Judith A. Cohen,Anthony P. Mannarino,Esther DeblinGebaseerd op actueel internationaal onderzoek.Beschrijft het TG-CGT-model op een praktische manier.Met nuttige bijlagen voor kinderen, ouders en therapeuten
作者: Confidential    時間: 2025-3-31 00:26

作者: BRUNT    時間: 2025-3-31 02:51
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2594-8TF-CBT kinderen; Traumagerichte cognitieve gedragstherapie bij kinderen; Behandeling van trauma bij ki
作者: 善于    時間: 2025-3-31 05:36
978-90-368-2593-1Bohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Nature 2021
作者: ACE-inhibitor    時間: 2025-3-31 10:37

作者: DOSE    時間: 2025-3-31 13:20

作者: RAG    時間: 2025-3-31 20:46
De gevolgen van trauma en rouw voor kinderen en hun gezingevolgen kunnen hebben voor hun ontwikkeling, gezondheid en veiligheid. Deze traumasymptomen kunnen onder andere van affectieve, gedragsmatige, biologische, interpersoonlijke, cognitieve of complex-traumatische aard zijn. Ongeacht hoe de diagnose van het kind luidt hebben traumagerelateerde probleme
作者: pacific    時間: 2025-4-1 01:25

作者: BUMP    時間: 2025-4-1 04:55

作者: 檔案    時間: 2025-4-1 07:07

作者: Dissonance    時間: 2025-4-1 10:20
De rol van de therapeut bij traumagerichte cognitieve gedragstherapien van de unieke sterke punten en talenten van de therapeut bij de toepassing van de PRACTICE-modules van TF-CBT, terwijl tegelijkertijd wordt vastgehouden aan het TF-CBT-model. We hopen hiermee in elk geval voor een deel over te brengen hoe diepgaand en uitgebreid het therapeutische proces kan zijn
作者: 安慰    時間: 2025-4-1 17:23

作者: Condescending    時間: 2025-4-1 19:44
Opvoedkundige vaardighedendig goed mee om te gaan. Zoals we eerder hebben opgemerkt, hebben de trauma’s zelf vaak rechtstreeks invloed op het functioneren van de ouders en bemoeilijken ze de instandhouding van normale routines en consequente regels en verwachtingen. Dit gebrek aan consistentie is problematisch, omdat het bij
作者: Generosity    時間: 2025-4-2 00:03
Relaxatievaardighedentonus (hogere hartslag in rust en snellere hartslag in reactie op stress), verhoogde schrikreactie, overmatige waakzaamheid, agitatie, moeite met slapen, rusteloosheid, prikkelbaarheid en driftbuien/woede-uitbarstingen. Veel kinderen vertonen deze symptomen episodisch, met name wanneer ze geconfront
作者: 同步信息    時間: 2025-4-2 06:19





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
扎兰屯市| 灵宝市| 新邵县| 长顺县| 大城县| 金阳县| 大化| 息烽县| 宁化县| 海伦市| 蓬安县| 馆陶县| 吉首市| 普洱| 广昌县| 蓝山县| 乌鲁木齐县| 阜阳市| 东安县| 西昌市| 垫江县| 西宁市| 尉犁县| 峨边| 石景山区| 沿河| 清镇市| 崇仁县| 山西省| 静乐县| 琼海市| 边坝县| 宁远县| 上犹县| 乌海市| 龙海市| 和田县| 钟山县| 南平市| 凤山县| 山西省|