派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Basismethodiek psychosociale hulpverlening; Sjef Vries Textbook 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008 [打印本頁(yè)]

作者: 女孩    時(shí)間: 2025-3-21 18:12
書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Basismethodiek psychosociale hulpverlening讀者反饋學(xué)科排名





作者: farewell    時(shí)間: 2025-3-21 21:47
2542-9051 92 verscheen Psychosociale hulpverlening in het maatschappelijk Werk (S. De Vries en R. Bouwkamp). Dit boek bouwt voort op de daarin beschreven ervaringsgerichte en systeemgerichte werkwijze maar breidt die uit met oplossingsgerichte interventies, zodat er een completere methode ontstaat, waarin het doel van
作者: 羅盤(pán)    時(shí)間: 2025-3-22 03:15

作者: 裝入膠囊    時(shí)間: 2025-3-22 05:29
Bohn Stafleu van Loghum 2008
作者: indices    時(shí)間: 2025-3-22 11:39

作者: 地名詞典    時(shí)間: 2025-3-22 16:07
De cli?ntene psychosociale hulpverlening in de praktijk. In dit hoofdstuk komen de gebruikers naar voren: de cli?nten. Er wordt uitgebreider ingegaan op twee groepen cli?nten: de allochtone cli?nt en de cli?nt met een lage sociaaleconomische status.
作者: Armada    時(shí)間: 2025-3-22 17:31

作者: 有說(shuō)服力    時(shí)間: 2025-3-23 01:08
De basisingredi?nteningewikkelde processen. Eerst wordt deze tegenstrijdigheid besproken, vervolgens wordt een aantal basisstappen en principes beschreven. Het hoofdstuk besluit met een uitvoerig praktijkvoorbeeld waarin bij wijze van overzicht belangrijke ingredi?nten aan bod komen die in de volgende hoofdstukken uitgebreider worden beschreven.
作者: jagged    時(shí)間: 2025-3-23 05:09
Probleembehandelinggeven. In de gevallen waarin het oplossen van de moeilijkheden stokt omdat er problemen onder blijken te liggen komen de behandelingsaspecten van de begeleiding meer naar voren. Een ervan, confronteren, wordt uitgebreid besproken. Het hoofdstuk besluit met wat te doen bij impasses en hoe de hulpverlening af te sluiten.
作者: Inclement    時(shí)間: 2025-3-23 06:31

作者: 值得    時(shí)間: 2025-3-23 10:17

作者: 大吃大喝    時(shí)間: 2025-3-23 15:07

作者: BRAWL    時(shí)間: 2025-3-23 20:25
De hulpverlener, de cli?nt en hun relatieIn dit hoofdstuk sta ik stil bij de drie belangrijkste factoren die de effectiviteit van de hulpverlening bepalen:
作者: 帶來(lái)墨水    時(shí)間: 2025-3-23 23:55

作者: GRAZE    時(shí)間: 2025-3-24 04:21
Environmental Education in New Zealandnhoudelijke aspecten krijgen daarbij veel aandacht. Psychosociale hulpverlening vormt echter geen methodisch eiland maar wordt be?nvloed door maatschappelijke ontwikkelingen die nieuwe problemen, hulpvragen en doelgroepen cre?ren, door subsidiegevers die de hulpverlening inzetten voor hun doelen en
作者: 怎樣才咆哮    時(shí)間: 2025-3-24 07:10

作者: 云狀    時(shí)間: 2025-3-24 13:14

作者: cardiopulmonary    時(shí)間: 2025-3-24 15:00

作者: construct    時(shí)間: 2025-3-24 21:12
Higher Education for Sustainable Development zelf en samen met anderen het hoofd te bieden (coping) aan de problemen en stress die zij ondervinden. In dit hoofdstuk wordt de samenhang tussen stress, coping en sociale steun beschreven. De verstoring van de balans tussen twee wezenlijke hulpbronnen, autonomie en verbondenheid, die ten grondslag
作者: 懸掛    時(shí)間: 2025-3-25 01:33
https://doi.org/10.1057/9781137548412ingewikkelde processen. Eerst wordt deze tegenstrijdigheid besproken, vervolgens wordt een aantal basisstappen en principes beschreven. Het hoofdstuk besluit met een uitvoerig praktijkvoorbeeld waarin bij wijze van overzicht belangrijke ingredi?nten aan bod komen die in de volgende hoofdstukken uitg
作者: 全國(guó)性    時(shí)間: 2025-3-25 06:44
The Limits of Developmental Impact een persoonlijke werkrelatie in de weg staan. In het eerste gesprek doet zowel de cli?nt als de hulpverlener zijn eigen intake waarbij onder andere de vraag of het ‘klikt’ beantwoord moet worden. In het gesprek over de problemen waarvoor de cli?nt hulp komt vragen is het zaak om ook het verborgen v
作者: 斜    時(shí)間: 2025-3-25 09:29

作者: indignant    時(shí)間: 2025-3-25 15:00
The Limits of Developmental Impacten. Dat gebeurt voornamelijk door te werken met de zogenaamde uitzonderingen. Ook de hulpverlener kan via het werken met specifieke technieken oplossingen aandragen, maar of die effectief blijken hangt af van de cli?nt: die moet ermee overweg kunnen. Een heel belangrijke opdracht is dan ook om telke
作者: 序曲    時(shí)間: 2025-3-25 17:29
The Role of Education in Developmentgeven. In de gevallen waarin het oplossen van de moeilijkheden stokt omdat er problemen onder blijken te liggen komen de behandelingsaspecten van de begeleiding meer naar voren. Een ervan, confronteren, wordt uitgebreid besproken. Het hoofdstuk besluit met wat te doen bij impasses en hoe de hulpverl
作者: crumble    時(shí)間: 2025-3-25 21:15

作者: G-spot    時(shí)間: 2025-3-26 02:59
Terance W. Bigalke,Deane E. Neubauerr wordt gekeken naar de kenmerken van deze groep, hun veerkracht en problemen. Onderzocht wordt wat er werkt en welke competenties de hulpverlener nodig heeft om effectief te zijn. Om deze doelgroep te bereiken is ‘outreachend’ werken vaak de aangewezen weg. Om zo te kunnen werken moet aan een aanta
作者: Breach    時(shí)間: 2025-3-26 05:20

作者: 飾帶    時(shí)間: 2025-3-26 10:12

作者: interior    時(shí)間: 2025-3-26 14:08
https://doi.org/10.1007/978-981-15-1940-6n verstevigen van het individu in zijn sociale context is altijd de centrale opdracht geweest. Naast een beschrijving van wat empowerment en het bevorderen daarvan inhoudt wordt aandacht geschonken aan de vraag hoe de context in de begeleiding te betrekken.
作者: 館長(zhǎng)    時(shí)間: 2025-3-26 17:34
https://doi.org/10.1057/9781137548412ingewikkelde processen. Eerst wordt deze tegenstrijdigheid besproken, vervolgens wordt een aantal basisstappen en principes beschreven. Het hoofdstuk besluit met een uitvoerig praktijkvoorbeeld waarin bij wijze van overzicht belangrijke ingredi?nten aan bod komen die in de volgende hoofdstukken uitgebreider worden beschreven.
作者: MAIM    時(shí)間: 2025-3-26 23:11

作者: 墻壁    時(shí)間: 2025-3-27 03:55

作者: 脖子    時(shí)間: 2025-3-27 08:39
Psychosociale hulpverlening: de maatschappelijke contextnhoudelijke aspecten krijgen daarbij veel aandacht. Psychosociale hulpverlening vormt echter geen methodisch eiland maar wordt be?nvloed door maatschappelijke ontwikkelingen die nieuwe problemen, hulpvragen en doelgroepen cre?ren, door subsidiegevers die de hulpverlening inzetten voor hun doelen en
作者: legacy    時(shí)間: 2025-3-27 13:14

作者: 討好美人    時(shí)間: 2025-3-27 17:31

作者: fringe    時(shí)間: 2025-3-27 20:44

作者: cavity    時(shí)間: 2025-3-28 01:00

作者: Missile    時(shí)間: 2025-3-28 06:11
De basisingredi?nteningewikkelde processen. Eerst wordt deze tegenstrijdigheid besproken, vervolgens wordt een aantal basisstappen en principes beschreven. Het hoofdstuk besluit met een uitvoerig praktijkvoorbeeld waarin bij wijze van overzicht belangrijke ingredi?nten aan bod komen die in de volgende hoofdstukken uitg
作者: 乏味    時(shí)間: 2025-3-28 09:37
Intake en probleembepaling een persoonlijke werkrelatie in de weg staan. In het eerste gesprek doet zowel de cli?nt als de hulpverlener zijn eigen intake waarbij onder andere de vraag of het ‘klikt’ beantwoord moet worden. In het gesprek over de problemen waarvoor de cli?nt hulp komt vragen is het zaak om ook het verborgen v
作者: 事情    時(shí)間: 2025-3-28 13:02
Probleembespreking en doelformuleringlen (het probleem) maar niet van wat zij daarvoor in de plaats willen. Zich bewust worden van en formuleren wat de concrete, positieve uitkomst van de hulpverlening zou moeten zijn is dus een wezenlijke stap voor de cli?nt. Daarnaast moet de hulpverlener voor zichzelf een eigen visie ontwikkelen op
作者: 討厭    時(shí)間: 2025-3-28 17:05

作者: CURT    時(shí)間: 2025-3-28 18:44
Probleembehandelinggeven. In de gevallen waarin het oplossen van de moeilijkheden stokt omdat er problemen onder blijken te liggen komen de behandelingsaspecten van de begeleiding meer naar voren. Een ervan, confronteren, wordt uitgebreid besproken. Het hoofdstuk besluit met wat te doen bij impasses en hoe de hulpverl
作者: 泛濫    時(shí)間: 2025-3-29 00:09
Effectevaluatie van kortdurend werken en cli?ntbesprekingr wel en wanneer niet kortdurend werken. Ten tweede hoe de hulpverlener zelf zonder veel moeite het effect van zijn hulp kan evalueren en ten slotte een vorm van cli?ntbespreking die de hulpverlener kort en krachtig steunt.
作者: Altitude    時(shí)間: 2025-3-29 05:14
Multiprobleemgevallen en outreachend werkenr wordt gekeken naar de kenmerken van deze groep, hun veerkracht en problemen. Onderzocht wordt wat er werkt en welke competenties de hulpverlener nodig heeft om effectief te zijn. Om deze doelgroep te bereiken is ‘outreachend’ werken vaak de aangewezen weg. Om zo te kunnen werken moet aan een aanta
作者: nonradioactive    時(shí)間: 2025-3-29 07:31

作者: emulsify    時(shí)間: 2025-3-29 12:55
Higher Education for Sustainable Development liggen aan elk menselijk streven, cre?ert problemen en op den duur symptomen. Op de rol en functie van symptomen in relaties wordt dieper ingegaan; ook wordt uiteengezet dat zij meer met levensverlies dan met ziektewinst te maken hebben.
作者: 獎(jiǎng)牌    時(shí)間: 2025-3-29 17:53
Terance W. Bigalke,Deane E. Neubauerl organisatorische voorwaarden zijn voldaan. Er wordt ingegaan op de wijze waarop de hulpverlener zich een eigen positie kan verwerven te midden van de diverse belangen, hoe hij zijn potenti?le cli?nten kan benaderen en wat hij kan doen om zijn cli?nten en zichzelf gemotiveerd te houden.
作者: 無(wú)效    時(shí)間: 2025-3-29 21:11
2542-9051 n als nieuwe maatschappelijke opdrachten bepalen de inhoud en manier van werken. Nieuwe wetenschappelijke inzichten in wat werkt maken verder duidelijk dat het methodisch handelen maar van geringe invloed is op het resultaat van de hulp. Het blijken de zogenaamde Common Factors te zijn die maken dat
作者: 直言不諱    時(shí)間: 2025-3-30 02:15

作者: minimal    時(shí)間: 2025-3-30 04:55
Palgrave Studies in Global Higher Education hulpverlening zou moeten zijn is dus een wezenlijke stap voor de cli?nt. Daarnaast moet de hulpverlener voor zichzelf een eigen visie ontwikkelen op wat er aan de hand is en wat er bereikt zou kunnen of moeten worden, om dat zo nodig voor te kunnen leggen aan de cli?nt.
作者: 佛刊    時(shí)間: 2025-3-30 08:46
The Limits of Developmental Impactngen aandragen, maar of die effectief blijken hangt af van de cli?nt: die moet ermee overweg kunnen. Een heel belangrijke opdracht is dan ook om telkens na te gaan of het gesprek heeft geholpen en wat beter zou kunnen helpen. Het hoofdstuk sluit af met een bespreking van de rol van oplossingen in de materi?le hulpverlening.
作者: 牢騷    時(shí)間: 2025-3-30 13:42
Intake en probleembepalinge vraag of het ‘klikt’ beantwoord moet worden. In het gesprek over de problemen waarvoor de cli?nt hulp komt vragen is het zaak om ook het verborgen verhaal van coping aan het licht te brengen. Zo ontstaat een completer beeld van de situatie van de cli?nt.
作者: 襲擊    時(shí)間: 2025-3-30 19:27
Probleembespreking en doelformulering hulpverlening zou moeten zijn is dus een wezenlijke stap voor de cli?nt. Daarnaast moet de hulpverlener voor zichzelf een eigen visie ontwikkelen op wat er aan de hand is en wat er bereikt zou kunnen of moeten worden, om dat zo nodig voor te kunnen leggen aan de cli?nt.
作者: AWL    時(shí)間: 2025-3-30 23:53
Probleemoplossingngen aandragen, maar of die effectief blijken hangt af van de cli?nt: die moet ermee overweg kunnen. Een heel belangrijke opdracht is dan ook om telkens na te gaan of het gesprek heeft geholpen en wat beter zou kunnen helpen. Het hoofdstuk sluit af met een bespreking van de rol van oplossingen in de materi?le hulpverlening.
作者: AWRY    時(shí)間: 2025-3-31 04:43





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
东宁县| 东丽区| 杭州市| 高安市| 临桂县| 鄂托克前旗| 龙门县| 永年县| 嘉鱼县| 昭通市| 山丹县| 灵山县| 内乡县| 白城市| 海林市| 迁安市| 横山县| 黔西县| 巩义市| 土默特左旗| 那曲县| 万盛区| 建宁县| 阿瓦提县| 祁阳县| 双牌县| 汉中市| 惠安县| 平武县| 娄烦县| 南漳县| 广西| 永康市| 花莲县| 江安县| 富蕴县| 合作市| 河津市| 麻江县| 民乐县| 阿荣旗|