派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Always Ahead im Marketing; Offensiv, digital, s Silke Bartsch,Christian Blümelhuber Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Dienstleis [打印本頁(yè)]

作者: Adams    時(shí)間: 2025-3-21 17:02
書目名稱Always Ahead im Marketing影響因子(影響力)




書目名稱Always Ahead im Marketing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Always Ahead im Marketing網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Always Ahead im Marketing網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Always Ahead im Marketing被引頻次




書目名稱Always Ahead im Marketing被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Always Ahead im Marketing年度引用




書目名稱Always Ahead im Marketing年度引用學(xué)科排名




書目名稱Always Ahead im Marketing讀者反饋




書目名稱Always Ahead im Marketing讀者反饋學(xué)科排名





作者: 雄辯    時(shí)間: 2025-3-21 23:19
Digitale Transformation, communicate. The first revolution (commonly referred to as the Industrial Revolution), which occurred approximately between 1760 and 1830, led to the transition of manufacturing from handcraft production to machines in key industries such as textiles and to increased efficiency in using energy and
作者: ingestion    時(shí)間: 2025-3-22 03:55
BRANDneu,existiert eine eigene, geeignet erscheinende Marken-Metapher. So wird Marke wahlweise als Leuchtturm, Liebesmal, Pers?nlichkeit, Kern, Ideologie, Image, Zwiebel, Fetisch, Medium, Eisberg und vieles andere beschrieben bzw. charakterisiert. Wenig deutlich wird dabei, was das strategisch bedeutet (Lieb
作者: 烤架    時(shí)間: 2025-3-22 07:39

作者: flavonoids    時(shí)間: 2025-3-22 10:59
Strategische Kommunikation,rer, 2009). Offering products of high involvement, high quality and high prices, luxury brands further differentiate themselves from the mass-market through excellent service quality and personal relationships with the customers. Although massive store openings, brand re-launches and proactive custo
作者: 發(fā)牢騷    時(shí)間: 2025-3-22 16:56
Mehr Happiness,ovide support for the positive effects of social activity, interactions, and connectedness on well-being. The present research investigates the effects of the size and intimacy of this online social network on happiness through the two social capital facets of bonding and bridging social capital. A
作者: 抗生素    時(shí)間: 2025-3-22 17:46

作者: 饒舌的人    時(shí)間: 2025-3-22 23:07
Einleitung: Lesarten für dieses Buchlt, dass er einen Soziologen auch deshalb einl?dt, weil der ungestraft abstrakt reden darf, ohne sich allzu sehr um Verst?ndlichkeit bemühen zu müssen. Ich bin dieser Bitte immer gerne nachgekommen und habe mich bemüht, so unverst?ndlich wie m?glich zu reden, um die Erwartungen auch entsprechend erf
作者: Tracheotomy    時(shí)間: 2025-3-23 01:58

作者: Optimum    時(shí)間: 2025-3-23 07:53
?Drüben“ — Die andere deutsche Au?enpolitikexistiert eine eigene, geeignet erscheinende Marken-Metapher. So wird Marke wahlweise als Leuchtturm, Liebesmal, Pers?nlichkeit, Kern, Ideologie, Image, Zwiebel, Fetisch, Medium, Eisberg und vieles andere beschrieben bzw. charakterisiert. Wenig deutlich wird dabei, was das strategisch bedeutet (Lieb
作者: overwrought    時(shí)間: 2025-3-23 11:22

作者: 對(duì)手    時(shí)間: 2025-3-23 17:46
Christian Johannes Henrich,Wolfgang Gielerrer, 2009). Offering products of high involvement, high quality and high prices, luxury brands further differentiate themselves from the mass-market through excellent service quality and personal relationships with the customers. Although massive store openings, brand re-launches and proactive custo
作者: constitute    時(shí)間: 2025-3-23 19:12
Türkisch-libanesische Beziehungenovide support for the positive effects of social activity, interactions, and connectedness on well-being. The present research investigates the effects of the size and intimacy of this online social network on happiness through the two social capital facets of bonding and bridging social capital. A
作者: Ringworm    時(shí)間: 2025-3-23 22:40
Christian Johannes Henrich,Wolfgang Gielerxcellence and continuous innovation) and cost leadership (Heracleous & Wirtz, 2010). Strategy experts such as Michael Porter argue that it is not possible to do so for a sustained period because dual strategies entail contradictory investments and organizational processes.
作者: 寬宏大量    時(shí)間: 2025-3-24 02:40
Schluss: Nomalit?t ja, aber welche?Im wissenschaftlichen Kontext ist eine stetige Weiterentwicklung bestehender Annahmen und Theorien zwingend notwendig, um die jeweilige Disziplin gleicherma?en mit neuem Leben zu füllen und sie weiterhin zu legitimieren. Dabei spielen neue Perspektiven und grenzverschiebende Einblicke eine elementare Rolle.
作者: anthropologist    時(shí)間: 2025-3-24 06:48

作者: 價(jià)值在貶值    時(shí)間: 2025-3-24 14:10
https://doi.org/10.1007/978-3-658-09030-2Dienstleistungsmarketing; Festschrift Anton Meyer; Kundenservice; Marke; Markengestaltung; Marketingzukun
作者: 鑒賞家    時(shí)間: 2025-3-24 17:52

作者: 小爭(zhēng)吵    時(shí)間: 2025-3-24 21:58
Better Results,xcellence and continuous innovation) and cost leadership (Heracleous & Wirtz, 2010). Strategy experts such as Michael Porter argue that it is not possible to do so for a sustained period because dual strategies entail contradictory investments and organizational processes.
作者: maintenance    時(shí)間: 2025-3-25 01:32

作者: 起來了    時(shí)間: 2025-3-25 06:12

作者: 繞著哥哥問    時(shí)間: 2025-3-25 08:04

作者: Self-Help-Group    時(shí)間: 2025-3-25 14:59
man mit proaktivem Marketing dem Wettbewerb vorauseilt.Inclu?.Hochkar?tige Wissenschaftler und Praktiker zeigen, wie man mit einem proaktiven Marketing dem Wettbewerb vorauseilen und nachhaltig erfolgreich sein kann. Mit dem Weitblick für Innovationen und der Antizipation von latenten Kundenbedürfni
作者: 雪崩    時(shí)間: 2025-3-25 18:35

作者: 間諜活動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-25 20:17

作者: MEET    時(shí)間: 2025-3-26 00:55

作者: Common-Migraine    時(shí)間: 2025-3-26 04:57

作者: LEERY    時(shí)間: 2025-3-26 12:12

作者: Intervention    時(shí)間: 2025-3-26 14:00
?Drüben“ — Die andere deutsche Au?enpolitiktistical studies (Laurent, 2000; Miller & Tsang, 2011). It has been argued that the root cause for the preponderance of such research is that logical positivism has become the dominant approach to research (Dahlstrom, Nygaard, & Crosno, 2008).
作者: Ringworm    時(shí)間: 2025-3-26 20:27

作者: 一致性    時(shí)間: 2025-3-26 21:46

作者: Hyperopia    時(shí)間: 2025-3-27 03:35
Christian Johannes Henrich,Wolfgang Gielerng this time (Haupt, 2007). As a result, luxury brands today register significant annual customer attrition rates of up to 90%. Only 10–15% of luxury customers state that they have experienced a personal relationship to a sales associate of any luxury brand (The Luxury Institute, 2011).
作者: 失望未來    時(shí)間: 2025-3-27 05:37
Digitale Transformation,olution) was characterized by the building of railways, the beginning of electricity and electrical means of communication such as telegraph, telephone and radio as well as mass production and the production line (e.g. for automobiles).
作者: CRAMP    時(shí)間: 2025-3-27 10:22
Strategische Kommunikation,ng this time (Haupt, 2007). As a result, luxury brands today register significant annual customer attrition rates of up to 90%. Only 10–15% of luxury customers state that they have experienced a personal relationship to a sales associate of any luxury brand (The Luxury Institute, 2011).
作者: 騷動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-27 17:20
BRANDneu,l, 2006); und wenig erkennbar bleibt angesichts aller Rhetorik über ?Markenmodelle“ auch die Reflexion darüber, was eine Metapher wesensm??ig eigentlich darstellt: n?mlich eine logisch falsche Analogie, die bewusst gebraucht wird, um sich Fremdes durch Vertrautes zu erschlie?en (Way, 1991).
作者: Forage飼料    時(shí)間: 2025-3-27 18:38
Wertvolle Ressourcen,tistical studies (Laurent, 2000; Miller & Tsang, 2011). It has been argued that the root cause for the preponderance of such research is that logical positivism has become the dominant approach to research (Dahlstrom, Nygaard, & Crosno, 2008).
作者: mercenary    時(shí)間: 2025-3-28 01:32

作者: 解脫    時(shí)間: 2025-3-28 02:49
ssen kann es gelingen, Kunden glücklich zu machen, starke Marken aufzubauen und die digitale Transformation zu meistern: Kurz bessere Ergebnisse zu erzielen. Die Autoren stellen unterschiedliche Perspektiven, Themen und Zukunftsentwürfe vor und setzen Impulse für die Zukunft des Marketing..Festschrift für Prof. Dr. Anton Meyer.978-3-658-09030-2
作者: 使?jié)M足    時(shí)間: 2025-3-28 10:17
10樓
作者: Hiatal-Hernia    時(shí)間: 2025-3-28 13:42
10樓
作者: ALIAS    時(shí)間: 2025-3-28 16:23
10樓




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
铜川市| 郸城县| 商丘市| 湘乡市| 湖南省| 犍为县| 马公市| 当阳市| 西贡区| 牡丹江市| 庆城县| 九龙城区| 贡觉县| 靖远县| 农安县| 卢湾区| 子长县| 江川县| 博罗县| 沈丘县| 左云县| 福泉市| 大邑县| 郎溪县| 宁城县| 来凤县| 鄂托克旗| 高邑县| 隆回县| 太谷县| 中牟县| 历史| 南乐县| 扎囊县| 乌审旗| 新沂市| 夹江县| 仁布县| 渭源县| 泸西县| 中超|