標(biāo)題: Titlebook: Advances in Luxury Brand Management; Jean-No?l Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au [打印本頁] 作者: 偏差 時(shí)間: 2025-3-21 18:33
書目名稱Advances in Luxury Brand Management影響因子(影響力)
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書目名稱Advances in Luxury Brand Management網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Advances in Luxury Brand Management被引頻次
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書目名稱Advances in Luxury Brand Management年度引用
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書目名稱Advances in Luxury Brand Management讀者反饋
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作者: 斷言 時(shí)間: 2025-3-21 20:19
,Luxury Brand Marketing – The Experience Is Everything!,s supplementary material: .Im Zuge gegenw?rtigen Finanz- und Wirtschaftskrise sind die Wirtschaftswissenschaften und ihre gesellschaftliche Rolle stark in die Kritik geraten. Der publizistisch erfolgreichste Vorsto? ist dabei Joseph Vogls Band ?Das Gespenst des Kapitals“. Er formuliert nicht nur ein作者: Overstate 時(shí)間: 2025-3-22 02:10
The Luxury Brand Strategy Challenge,ungen aufweisen“, wohl auch den Anforderungen d’Alemberts an eine Laudatio: ?In einer Lobrede auf einen Gelehrten ist eine Analyse seiner Schriften unerl??lich“, nicht jedoch den zeitgen?ssischen Anforderungen: Die ?thematisch-inhaltlichen Topoi“ dieser Laudatio besch?ftigen sich praktisch nur mit d作者: 打折 時(shí)間: 2025-3-22 05:50
The Specificity of Luxury Management: Turning Marketing Upside Down,nehmerische Aufgabe darstellt (Schmidheiny 1992), hat Umweltmanagement auch in der betrieblichen Praxis einen festen Platz in der Agenda der Unternehmensleitung. In unterschiedlichen Lernprozessen haben viele Leute in Unternehmungen realisiert, da? mit Umweltmanagement der betriebliche Umweltschutz 作者: 吹牛者 時(shí)間: 2025-3-22 11:16
,Luxury Consumption in the Trade-Off Between Genuine and Counterfeit Goods: What Are the Consumers’ n gerade zu Beginn ihres Studiums Schwierigkeiten, weil auf den ersten Blick weder ein eindeutiger Untersuchungsgegenstand noch eine allgemein akzeptierte Struktur der Wirtschaftswissenschaften erkennbar ist. Dieses Buch erhellt den Hintergrund: es beschreibt das System der Wirtschaftswissenschaften作者: Affluence 時(shí)間: 2025-3-22 16:13
,Is Luxury Compatible with Sustainability? Luxury Consumers’ Viewpoint,s ein.Ideal für Studienanf?nger.Includes supplementary mater.Für Studenten ist der Einstieg in die Wirtschaftswissenschaften oft schwierig, weil auf den ersten Blick kein eindeutiger Untersuchungsgegenstand und keine allgemein akzeptierte Struktur erkennbar ist, anhand derer sich ein Fach wie Betrie作者: LAVE 時(shí)間: 2025-3-22 19:45 作者: 使乳化 時(shí)間: 2025-3-22 21:38
Managing the Growth Tradeoff: Challenges and Opportunities in Luxury Branding, Forschung. Die Fachzeitschrift ist das wichtigste Kommunikationsmedium in der wirtschaftswissenschaftlichen Disziplin. Anders als in den USA gibt es in Deutschland keine Diskussion über die Struktur der wissenschaftlichen Betr?ge in Zeitschriften der USA zu Marketing oder der Handelsbetriebslehre. 作者: GRE 時(shí)間: 2025-3-23 02:47
Measuring Perceptions of Brand Luxury,.Das Buch zeigt die Chancen auf, die sich deutschen UnternehGibt es Wirtschaftswunderl?nder? Dazu fallen einem Japan ein oder Westdeutschland. Beide Nationen stiegen nach dem 2. Weltkrieg im wahrsten Sinne des Wortes wie Ph?nix aus der Asche empor – auch sank des Wissen und die Erfahrungen aus fast 作者: 粘 時(shí)間: 2025-3-23 08:21 作者: 脫水 時(shí)間: 2025-3-23 11:30
https://doi.org/10.1007/978-94-010-9180-0ic rules. The aim of this chapter is to unveil the specificity of management of luxury brands. Going back to fundamentals, one needs to distinguish it strongly from both fashion and premium or ‘trading up’. From this starting point, it sets out some of the counter-intuitive rules for successfully marketing luxury goods and services.作者: crescendo 時(shí)間: 2025-3-23 14:36
nagement challenges and solutions, based on the results of r..Presenting some of the most significant researchon the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the?.Journal ofBrand Management.?explores the complex relationships consumers tie withluxury, and the unique ch作者: Cuisine 時(shí)間: 2025-3-23 21:55
https://doi.org/10.1007/978-3-319-92300-0and luxury is then described. The chapter concludes with a consideration of the theoretical and practical implications regarding the symbolic use of luxury brands for the public policy-maker and consumer作者: organic-matrix 時(shí)間: 2025-3-24 01:06
Book 2017tation of luxury consumersworldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainabilityfor luxury brands and major insights from a customer point of view, .Advances inLuxury Brand Management.?isessential reading for upper levelstudents as well as scholars and discerning practitioners..作者: 得罪 時(shí)間: 2025-3-24 05:50
Ioan I. Codorean,Ion Bogdan Codorean the luxury concept, from worshipped ateliers to a true industry. The sector itself has changed; since 1995, it has based its impressive and steady growth and profitability on mass sales, thereby abandoning rarity as a source of value, as the current chapter details.作者: 有權(quán) 時(shí)間: 2025-3-24 07:40
Patient Requests in Primary Care Clinicses the fundamental difference between communication and connection, and identifies a means of assuring the greatest long-term success for luxury marketers by connecting with the luxury consumer using brand-related experiences作者: HEPA-filter 時(shí)間: 2025-3-24 12:42
Clinical Syndromes: , and Candidosistheless remain significant in the management of luxury brands and the management of, say, a quality brand. At a time when many luxury brands are losing their independence to large industrial conglomerates, that have long practised mass marketing, it is essential to recall the essential distinctiveness of luxury brand management.作者: LINE 時(shí)間: 2025-3-24 15:03
Book 2017Management.?explores the complex relationships consumers tie withluxury, and the unique characteristicsof luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumersworldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainabilityfor luxury brands and major insights from a custo作者: Musculoskeletal 時(shí)間: 2025-3-24 22:46 作者: Sedative 時(shí)間: 2025-3-25 01:02 作者: hermitage 時(shí)間: 2025-3-25 05:06
Stephen A. Quinet,Jeffrey P. Kanneons about the sustainability of luxury itself, or is luxury a world apart? The findings show that luxury buyers have ambivalent attitudes, such that they consider luxury and sustainability somewhat contradictory, especially with regard to the social and economic harmony facet of sustainable development.作者: HEPA-filter 時(shí)間: 2025-3-25 11:01
Obstructive Pulmonary Diseases,uxury from competing terms such as brand status and prestigious brands – enabling practitioners and academics to precisely determine the extent to which luxury contributes to a brand, resolve whether or not a brand is a luxury brand, and establish with some accuracy the net worth of the brand luxury market.作者: Corporeal 時(shí)間: 2025-3-25 12:59 作者: 靦腆 時(shí)間: 2025-3-25 16:32
,Luxury Brand Marketing – The Experience Is Everything!,erführen oder auch als Korrektiv fungieren. Das Buch soll die nicht-?konomischen Sozial- und Kulturwissenschaften dazu anregen, sich intensiver mit ihrer Nachbardisziplin zu besch?ftigen, um zu einer wesentlich differenzierteren Auseinandersetzung mit dieser beizutragen.?.978-3-658-00125-4978-3-658-00126-1作者: 無動(dòng)于衷 時(shí)間: 2025-3-25 21:55 作者: instate 時(shí)間: 2025-3-26 00:47
The Specificity of Luxury Management: Turning Marketing Upside Down,n, da? die Unternehmensleitung als Produktekonzipiererin und -herstellerin nicht nur einen direkten Einflu? auf den ?kologischen Fortschritt ausübt, sondern als politische Interessenvertreterin und ma?gebliche Marktteilnehmerin auch Verantwortung für einen gesellschaftlich-?kologischen Fortschritt t作者: refine 時(shí)間: 2025-3-26 04:42 作者: appall 時(shí)間: 2025-3-26 12:10
Managing the Growth Tradeoff: Challenges and Opportunities in Luxury Branding,yse dokumentiert die thematischen Schwerpunkte im Zeitablauf und zeigt ?hnlichkeiten bzw. Differenzen im transatlantischen Vergleich Deutschland-USA auf. Abschlie?end werden m?gliche Auswirkungen neuer Medien (Internet, Elektronisches Journal) erarbeitet.978-3-8244-6597-2978-3-322-97759-5作者: 割讓 時(shí)間: 2025-3-26 15:00 作者: PANEL 時(shí)間: 2025-3-26 20:06 作者: 放逐某人 時(shí)間: 2025-3-26 23:26
Probing Brand Luxury: A Multiple Lens Approach,nen, kritisch zu beurteilen und zu verstehen, weshalb ?konomische Aussagen manchmal schwer zu deuten sind. Ein Gastbeitrag des Netzwerks für Plurale ?konomie e.V., der die in Folge 978-3-658-38670-2978-3-658-38671-9作者: creatine-kinase 時(shí)間: 2025-3-27 04:13 作者: nurture 時(shí)間: 2025-3-27 07:47
Social Institutions and Disease Transmissionders, the debates have been related to the associated challenges and paradoxes that have emerged as a result of the evolution of luxury since it became a consolidated economic sector in the late 1990s, led by the vision of conglomerates such as LVMH, Gucci Group and Richemont.作者: 先鋒派 時(shí)間: 2025-3-27 12:18 作者: murmur 時(shí)間: 2025-3-27 13:56
Ioan I. Codorean,Ion Bogdan Codorean topics multiplies, and business schools increasingly offer courses and curricula focused on luxury management. Why does this sector, which originally aimed at a small minority of extraordinary consumers, attract such widespread attention today? The answer is in the subtle, rarely mentioned shift in作者: 吸引力 時(shí)間: 2025-3-27 19:46 作者: INERT 時(shí)間: 2025-3-27 23:48 作者: ACME 時(shí)間: 2025-3-28 03:00 作者: OGLE 時(shí)間: 2025-3-28 07:22 作者: CHASM 時(shí)間: 2025-3-28 12:30 作者: hemophilia 時(shí)間: 2025-3-28 18:28
Obstructive Pulmonary Diseases,. The issue here is that it is difficult to move forward when current brand luxury theory resembles a patchwork of definitions, methods and metrics. To add clarity, delineate brand luxury from other similar terms and concepts, and improve brand luxury knowledge, this chapter probes brand luxury thro作者: Negotiate 時(shí)間: 2025-3-28 19:53 作者: fidelity 時(shí)間: 2025-3-29 02:57
Clinical Syndromes: , and Candidosisbrand. How does the luxury brand differ from the ‘up-market’ brand or the ordinary brand? Are the differences simply those of degree or inherent in the luxury brand’s nature?.In reality the vagueness in the current definitions of luxury highlights the disappearance of certain differences, that never作者: 越自我 時(shí)間: 2025-3-29 04:36
Pulmonary Thromboembolic Disease,After outlining 10 characteristics that help to define luxury branding, we identify and discuss some of the challenges and opportunities in managing their growth tradeoffs. Particular emphasis is placed on understanding brand equity measurement and brand architecture as they relate to growth strategies for luxury brands.作者: Favorable 時(shí)間: 2025-3-29 09:52