標(biāo)題: Titlebook: Advances in Advertising Research VIII; Challenges in an Age Vesna Zabkar,Martin Eisend Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Br [打印本頁] 作者: patch-test 時(shí)間: 2025-3-21 19:45
書目名稱Advances in Advertising Research VIII影響因子(影響力)
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書目名稱Advances in Advertising Research VIII網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Advances in Advertising Research VIII被引頻次
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書目名稱Advances in Advertising Research VIII年度引用
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書目名稱Advances in Advertising Research VIII讀者反饋
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作者: heterogeneous 時(shí)間: 2025-3-21 21:51 作者: 抗原 時(shí)間: 2025-3-22 03:46
,Can Disclosures Aid Children’s Recognition of TV and Website Advertising?,r Last nach, für die Winkelkodierer auf der Motorseite unsichtbar, so da? schon die statische Positioniergenauigkeit leidet. Zweitens werden bei Bewegung des Arms Schwingungen der Hand angeregt, die die dynamische Bahngenauigkeit herabsetzen. Mit Hilfe der Regelung kann man d?mpfend eingreifen, wenn作者: 協(xié)奏曲 時(shí)間: 2025-3-22 05:26
Do Online Reviews Affect Customers Differently When They Are Actually Read?,r Grundlegung getroffen wurden, ist es grunds?tzlich m?glich, Selbstentwicklung zu f?rdern, wobei der Personalentwicklung und der Beziehung zwischen Vorgesetztem und Mitarbeiter besondere Bedeutung zukommt. Wenn Unternehmen aufgrund der in der Grundlegung dargelegten Notwendigkeiten selbst?ndig hand作者: antiquated 時(shí)間: 2025-3-22 12:09 作者: 五行打油詩 時(shí)間: 2025-3-22 16:53 作者: 集合 時(shí)間: 2025-3-22 19:18 作者: AWE 時(shí)間: 2025-3-23 00:05
,In Arabic, English, or a Mix? Egyptian Consumers’ Response to Language Choice in Product Advertisem selbst und andere besser wahrnehmen, verstehen und führen.K.In diesem Selbstcoaching-Buch lernen Manager, sich selbst gelassen zu führen und auf ihre intuitiven F?higkeiten zu vertrauen. Sie erfahren, wie ihnen die indigene Vorstellung eines ?Wesens der Kommunikation“ hilft, Gespr?che und Meetings 作者: interpose 時(shí)間: 2025-3-23 04:11 作者: aesthetician 時(shí)間: 2025-3-23 08:14
Increasing Co-Product Evaluations by Using Integrative Logos,es die Einarbeitung in das wichtige Thema der Leistungselekt.Leistungselektronik erm?glicht die optimale Anpassung, Wandlung und Dosierung elektrischer Energie. Da diese Funktionen wesentlich für zahlreiche Anwendungen sind, besitzt die Leistungselektronik eine zentrale Bedeutung in den Bereichen In作者: 確定方向 時(shí)間: 2025-3-23 10:37
Investigating the Influence of Musical Congruity in Higher Education Advertising: A Genre Congruity97, S. 318; ., 1997, S. 37). Die zunehmend computerunterstützte Kundenberatung und automatisierte Verwaltung führen zum Abbau von Routinet?tigkeiten sowie zu einem Anstieg komplexer T?tigkeiten mit erweiterten Entscheidungsspielr?umen für einzelne Mitarbeiter (vgl. ., 1992a, S. 8; ., 1988, S. 289). 作者: 滴注 時(shí)間: 2025-3-23 16:56
Media Multitasking and the Role of Task Relevance in Background Advertising Processing,me als Beispiele zur Veranschaulichung der Lernmethode.Inclu.In Zeiten rapider Wissens- und Technologieentwicklungen ist die fortlaufende Weiterbildung von Mitarbeitern ein zentrales Thema für Unternehmen. Es sind neue Weiterbildungsformen?gefragt, die?einerseits das erforderliche Wissen vermitteln,作者: 創(chuàng)新 時(shí)間: 2025-3-23 19:43
Nothing Beats Quality? The Influence of Consumer Testing Signs on the Evaluation of Print Ads, Hypnose zur Selbstheilung.Konkrete Beispiele aus der PraxisDieses Buch widmet sich dem Themenkomplex Vorstellungskraft als Heilmittel. Der Autor – theoretischer Physiker, Psychologe und Psychotherapeut – hat die wissenschaftliche Literatur über psychogene Heilung gesammelt, kritisch bewertet und um作者: SIT 時(shí)間: 2025-3-24 00:31 作者: CHAR 時(shí)間: 2025-3-24 06:13 作者: 愛花花兒憤怒 時(shí)間: 2025-3-24 08:52
Social Indicators Research SeriesIt has long been known that ensuring loyalty of every business relationships is a key to the long-term success. Hence, it does not come as a surprise that researchers are interested in explaining loyalty and in achieving relevant and robust recommendations for practitioners (e.g. Russo, Confente, Gligor and Autry, 2015).作者: Slit-Lamp 時(shí)間: 2025-3-24 13:07 作者: fledged 時(shí)間: 2025-3-24 16:31
Christie Davies,Eugene TrivizasDue to the increased life expectancy and the adoption of unhealthy lifestyles in developed countries, cancer incidences are on the rise. Breast cancer is the most common cancer in women. Breast cancer mortality can be reduced if the disease is detected and treated early.作者: 裝飾 時(shí)間: 2025-3-24 22:46
Vesna Zabkar,Martin EisendCollection of essays on advertising, communication, marketing and media management?.Publication in the field of economic sciences.Essays on advertising effectiveness.Includes supplementary material: 作者: 正常 時(shí)間: 2025-3-24 23:36 作者: LASH 時(shí)間: 2025-3-25 03:23 作者: QUAIL 時(shí)間: 2025-3-25 09:43 作者: peritonitis 時(shí)間: 2025-3-25 12:49
Borderline Personality and Mood Disordersbe affected by the congruence of the initial letter of your first name and Alfredo? If you respond favorably to this commonality, your behavior is affected by the name-letter effect (Nuttin, 1985; Coulter and Grewal, 2014).作者: Contort 時(shí)間: 2025-3-25 19:44 作者: 混合物 時(shí)間: 2025-3-25 22:14 作者: 氣候 時(shí)間: 2025-3-26 03:20
Lois W. Choi-Kain,John G. Gundersonl media sites (e-Marketer, 2015). Dead celebrities’ pages are sometimes composed of several millions of members (eg, Michael Jackson’s has 76 million fans, Paul Walker’s 45 million, and Whitney Houston’s 14 million).作者: Obliterate 時(shí)間: 2025-3-26 08:10 作者: 改變 時(shí)間: 2025-3-26 10:51 作者: 懸掛 時(shí)間: 2025-3-26 15:37
Identifikation von Netzwerktypen,orson, 1990). Emotions also influence the attitude towards the brand and to the ad (Batney and Ray, 1986; Edell and Burke, 1987; Derbaix, 1995), increase the attention of the advertisement (Olney, Hobrook and Bartra, 1991), and brand recall (Stayman and Batra, 1991).作者: 使高興 時(shí)間: 2025-3-26 17:03
Einleitung: Interaktionen an der Grenze,ent, closeness, vertical orientation, temperature, cleanliness, and size carry abstract (or symbolic) meanings of these objects such as power, potency, intimacy, control, affection, importance, morality, quality, weight perceptions, time (past/presence/future), expensiveness, and friendliness.作者: Ancestor 時(shí)間: 2025-3-26 21:27 作者: Psychogenic 時(shí)間: 2025-3-27 03:06
https://doi.org/10.1007/978-94-017-0940-8uent brand names, they use the technique of co-branding. For instance, Gillette and ‘The Art of Shaving’ (men’s shaving products) offer the jointly developed Fusion Chrome Collection that contains a shaver with a kind of torch light in it.作者: 閃光你我 時(shí)間: 2025-3-27 08:12
https://doi.org/10.1007/978-94-017-0940-8ng). Simultaneously using multiple media with different screens, audio sources, and content is referred to as media multitasking (Chinchanachokchai et al., 2015; Ophir et al., 2009; Voorveld, Segijn, Ketelaar, & Smit, 2014; Voorveld & van der Goot, 2013).作者: 思考 時(shí)間: 2025-3-27 12:52
World-Systems, Frontiers, and Ethnogenesisrtant than ever. This study investigates the influence of additional consumer testing signs (e.g., Stiftung Warentest) on the effectiveness of print advertisements (measured by attitude toward the brand, attitude toward the ad, purchase intention).作者: Lipoprotein 時(shí)間: 2025-3-27 16:28 作者: 詞匯記憶方法 時(shí)間: 2025-3-27 20:36
978-3-658-21520-0Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017作者: glucagon 時(shí)間: 2025-3-27 22:30
Advances in Advertising Research VIII978-3-658-18731-6Series ISSN 2626-0328 Series E-ISSN 2626-0336 作者: FACT 時(shí)間: 2025-3-28 03:38 作者: PANIC 時(shí)間: 2025-3-28 09:54 作者: integrated 時(shí)間: 2025-3-28 11:58
Borderline Personality and Mood Disordershile experiencing the product). Since information provided by other customers is often seen as more noteworthy and trustworthy than advertisements from the firm (Bickart and Schindler, 2001; Blazevic et al., 2013), customer reviews are believed to have a significant influence on customers’ purchase decisions (Zhu and Zhang, 2010).作者: 愛好 時(shí)間: 2025-3-28 14:41 作者: Feature 時(shí)間: 2025-3-28 22:42 作者: Mhc-Molecule 時(shí)間: 2025-3-29 00:05 作者: CANE 時(shí)間: 2025-3-29 03:33
Identifikation von Netzwerktypen,orson, 1990). Emotions also influence the attitude towards the brand and to the ad (Batney and Ray, 1986; Edell and Burke, 1987; Derbaix, 1995), increase the attention of the advertisement (Olney, Hobrook and Bartra, 1991), and brand recall (Stayman and Batra, 1991).作者: 吝嗇性 時(shí)間: 2025-3-29 08:43 作者: 小步走路 時(shí)間: 2025-3-29 13:33 作者: STENT 時(shí)間: 2025-3-29 18:33
https://doi.org/10.1007/978-94-017-0940-8ng). Simultaneously using multiple media with different screens, audio sources, and content is referred to as media multitasking (Chinchanachokchai et al., 2015; Ophir et al., 2009; Voorveld, Segijn, Ketelaar, & Smit, 2014; Voorveld & van der Goot, 2013).作者: 座右銘 時(shí)間: 2025-3-29 23:24 作者: FLEET 時(shí)間: 2025-3-30 00:56 作者: Virtues 時(shí)間: 2025-3-30 07:45
Nothing Beats Quality? The Influence of Consumer Testing Signs on the Evaluation of Print Ads,enerische Sechs-Dramaturgische-Elemente-Methode für die praktische Anwendung der medizinischen Hypnose zur Selbstheilung, die anhand konkreter Beispiele aus der Praxis dargestellt wird.978-3-7091-0158-2作者: photophobia 時(shí)間: 2025-3-30 12:00
,Article or Ad? Readers’ Recognition and Evaluations of Native Advertisements on Online News Websitechtlich ist, wie das Unternehmen strategisch und unter Verm?gens-, Erfolgs- und Liquidit?tsaspekten ?dasteht“.? Im vorliegenden Werk spiegeln sich Jahrzehnte praktischer Controllerarbeit der Autoren sowie ihre 978-3-658-01042-3作者: 沖擊力 時(shí)間: 2025-3-30 16:02 作者: 阻撓 時(shí)間: 2025-3-30 17:31
Effects of Brand Placement Disclosures: An Eye Tracking Study Into the Effects Of Disclosures and t978-3-658-19881-7作者: 自由職業(yè)者 時(shí)間: 2025-3-31 00:43 作者: Grasping 時(shí)間: 2025-3-31 02:35
,Partnership in the Forefront: Advertising Agencies’ Roles and Business Clients’ Loyalty,978-3-662-57674-8作者: Gesture 時(shí)間: 2025-3-31 08:20
Reflection of Values-Practices Inconsistency in Advertising from Finland,978-3-658-23262-7作者: decode 時(shí)間: 2025-3-31 11:53 作者: guzzle 時(shí)間: 2025-3-31 16:41 作者: circuit 時(shí)間: 2025-3-31 21:17
Do Online Reviews Affect Customers Differently When They Are Actually Read?,ereitschaften, Entwicklungsprozessen, biographischen Lernerfahrungen usw. der Mitarbeiter ein. Bisher wurde versucht, den Arbeitsproze? soweit wie m?glich unabh?ngig von der individuellen Person des Mitarbeiters und den damit verbundenen Risiken zu machen. Diese auf die Neutralisierung der Individua作者: precede 時(shí)間: 2025-4-1 00:53 作者: defile 時(shí)間: 2025-4-1 04:38
External and Internal Context in the Coherence of Advertisement: An Empirical Study on the Affect tm?genswerten). Bei der stillen Gesellschaft und der Kommanditgesellschaft k?nnen die eigentlichen Inhaber, der Kaufmann bzw. der Komplement?r, wie der Einzelinhaber über den Gewinn verfügen. Jedoch ist hier zu beachten, da? sich durch die Erh?hung des Kapitals dieser Personen das kapitalm??ige Verh?作者: 發(fā)怨言 時(shí)間: 2025-4-1 06:11
Facial Expressions to Evaluate Advertising: A Laboratory versus Living Room Study,elf-Leadership im Rahmen von New Work,- Erweiterung des übungs- und SelbstreflexionsteilsDie digitale und kostenfreie Erg?nzung zu Ihrem Buch auf myBook+:- E-Book direkt online lesen im Browser- Pers?nliche Fachbibliothek mit Ihren BüchernJetzt nutzen auf mybookplus.de.978-3-648-17377-0作者: 為敵 時(shí)間: 2025-4-1 13:41
In the Beginning Was the Word: Establishing the Foundations for Creativity Research in Rhetoric TheDie aktuellen pr?reflexiven Theorien sagen nicht viel darüber, was Selbstbewusstsein eigentlich ist, und leiden daher unter dem, was hier als ?ex negativo“-Herausforderung bezeichnet wird. Die Darstellung von Zahavi und Gallagher veranschaulicht dieses Problem. Nicht-egologische Theorien, wie Kriege