標(biāo)題: Titlebook: Advances in Advertising Research IX; Power to Consumers Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin Eisend Book 2018 Springer Fachmedien Wies [打印本頁] 作者: FETUS 時(shí)間: 2025-3-21 18:11
書目名稱Advances in Advertising Research IX影響因子(影響力)
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書目名稱Advances in Advertising Research IX網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Advances in Advertising Research IX被引頻次
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書目名稱Advances in Advertising Research IX讀者反饋
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作者: 朝圣者 時(shí)間: 2025-3-21 23:27 作者: 勉勵(lì) 時(shí)間: 2025-3-22 00:43 作者: 北極人 時(shí)間: 2025-3-22 06:46 作者: scotoma 時(shí)間: 2025-3-22 09:42
Front Matter3 Eintragungen zum Schlagwort Unternehmenskommunikation auf, wobei sich die meisten mit Fragen der Fachsprache bzw. der interkulturellen Spezifika, vornehmlich des Japanischen, befassen. Schl?gt man hingegen einschl?gige Werke zur Organisationskommunikation auf, so finden sich dort hunderte und aber作者: Condyle 時(shí)間: 2025-3-22 16:36
n kulturellen Differenzen — genügt dabei h?ufig schon, um allseits und weithin — auf seiten der Politik wie gleicherma?en in der breiten ?ffentlichkeit — Einvernehmen zu erzeugen: Einvernehmen mit der überzeugung, dass unterschiedliche Ethnizit?ten (in denen sich kulturelle Differenzen manifestieren作者: 謊言 時(shí)間: 2025-3-22 20:00 作者: labile 時(shí)間: 2025-3-22 23:02
“Fool’s Gold”: Linking Materialism to Persuasion Knowledge Activation and Susceptibility to Embedded(Kap. 2.2.1) sowie von . bei kombinierter Anwendung (Kap. 2.2.2). . der verst?rkten Einbindung von Selbst- und Ko-Regulierung in das Regulierungssystem bilden den Schwerpunkt des daran anschlie?enden Abschnitts (Kap. 2.3), in dem nicht nur . an Selbst- und Ko-Regulierung pr?sentiert werden, sondern 作者: Organization 時(shí)間: 2025-3-23 02:04 作者: 極肥胖 時(shí)間: 2025-3-23 07:23 作者: burnish 時(shí)間: 2025-3-23 12:15
rbindet sie den theoretischen Anspruch einer strengen Theorie, den sie sich bemüht hat im Verfolg ihrer Argumentation durchzuhalten und zu entwickeln, mit dem Charakter eines freien Angebotes. Der Charakter des freibleibenden, des unverbindlichen Angebots, das weder aufgedr?ngt noch überhaupt angemu作者: harbinger 時(shí)間: 2025-3-23 14:39 作者: HILAR 時(shí)間: 2025-3-23 19:03 作者: 許可 時(shí)間: 2025-3-23 23:23 作者: 掃興 時(shí)間: 2025-3-24 04:01
Advertising Effects of Religious Stereotypes: The Moderating Influence of Context News Valence Menschenrechte in Grund- und Bürgerrechte. Die Voraussetzungen, um diese Bürgerrechte zu erlangen wurden dabei immer wieder ver?ndert. Viele Fremde haben durch derartige Ver?nderungen mehr Chancen, sich zu integrieren, w?hrend andere, die schon seit langer Zeit in einem Land leben, keinen der Mehrh作者: Perigee 時(shí)間: 2025-3-24 06:43 作者: intrigue 時(shí)間: 2025-3-24 13:13
Interaktion angesehen werden, und rei?t die Kritik an den Untersuchungsmethoden der Naturwissenschaften kurz an, die in Abschnitt?9.1gezielter thematisiert werden. Der zweite?Unterabschnitt 7.2 dieses Kapitels?führt schlie?lich einige Punkte zusammen, die verdeutlichen, warum Selbstbezüge erlernt si作者: fluffy 時(shí)間: 2025-3-24 15:07
How Can Entertainment Fight Childhood Obesity? A Study Using Nutriventures Seriesd helfen Ihnen, Schritt für Schritt Ihre ganz pers?nliche Herausforderung zu meistern. Teil 3 enth?lt einen Selbsttest: Wie steht es um meine Selbstführungs-Skills? Geschrieben von einem, der es wissen muss: Michael Gro? ist nicht zuletzt durch seine F?higkeit zur Selbstführung zum mehrfachen Schwim作者: Evacuate 時(shí)間: 2025-3-24 20:27 作者: 嚴(yán)厲譴責(zé) 時(shí)間: 2025-3-25 01:47
Beyond Demographics: Enhancing Media Planning with Emotional Variables von Autonomie führt. Es wird herausgearbeitet, dass die derzeitige Politik dabei ist, Frauen wieder st?rker zu diskriminieren. Damit stellt sich die Frage: Wie kann ein liberaler Staat Geschlechtergerechtigkeit erreichen, ohne Werte wie Freiheit, Autonomie oder Selbstbestimmung zu gef?hrden?978-3-658-04208-0978-3-658-04209-7作者: 中和 時(shí)間: 2025-3-25 06:25
https://doi.org/10.1007/978-3-319-67813-9 using the product to write the title of the track. The usage and incorporation of a brand into a storyline is an advertising technique known as embedded advertising, as the brand is embedded into the content (Bhatnagar et al., 2003). Although this practice is used in other forms of media such as te作者: 用樹皮 時(shí)間: 2025-3-25 10:24
https://doi.org/10.1007/978-3-319-67813-9 Until recently, there was a clear divide between TV content and online video. TV programs were mainly delivered through linear platforms (cable/satellite) while online video was delivered over the Internet.作者: unstable-angina 時(shí)間: 2025-3-25 15:31 作者: 饒舌的人 時(shí)間: 2025-3-25 16:31 作者: Pathogen 時(shí)間: 2025-3-25 21:18
Borderlands in World History, 1700-1914hree percent of all American households own at least one device to play video games with forty-two percent of the Americans playing video games on a regular basis (at least 3 hours per week) (Entertainment Software Association, 2015). It is predicted that the revenue of the digital game industry wil作者: 厭倦嗎你 時(shí)間: 2025-3-26 01:42
Borderlands in World History, 1700-1914 2.2 billion people from all socio-demographic backgrounds are now spending more and more of their leisure time playing games. As a consequence, revenues from the global games industry are expected to reach $108.9 billion by the end of 2017, making it the largest entertainment sector worldwide (Newz作者: dragon 時(shí)間: 2025-3-26 05:56 作者: Crepitus 時(shí)間: 2025-3-26 11:39 作者: 饒舌的人 時(shí)間: 2025-3-26 16:21 作者: 血統(tǒng) 時(shí)間: 2025-3-26 19:52
Borderlands in World History, 1700-1914 advertise brands in a less obtrusive and more natural fashion (Karrh, 1998; Russel, 2002). Although brand placement is around for decades now and a significant body of research has investigated its effects (for reviews see, Balasubramanian, 1994; Van Reijmersdal, Neijens and Smit, 2009), little is 作者: Adherent 時(shí)間: 2025-3-26 21:19 作者: 潛伏期 時(shí)間: 2025-3-27 01:42 作者: 管理員 時(shí)間: 2025-3-27 05:16
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-8283-2t al., 2015). Although humorous advertisements are generally known to have a positive effect on attitude toward the ad (Duncan and Nelson, 1985; Eisend, 2008; Venkatesh and Senthilkumar, 2015; Weinberger and Gulas, 1992), highly disparaging humorous advertisements may lead to adverse consumer reacti作者: DOSE 時(shí)間: 2025-3-27 11:06 作者: 沒花的是打擾 時(shí)間: 2025-3-27 17:32
Verolien Cauberghe,Liselot Hudders,Martin EisendPublication in the field of economic sciences.Persuading the consumer with new advertising formats.Effectiveness of in-game advertising.An insight into the effects of advertising execution styles作者: 顯赫的人 時(shí)間: 2025-3-27 19:11
European Advertising Academyhttp://image.papertrans.cn/a/image/146623.jpg作者: 秘傳 時(shí)間: 2025-3-28 00:31 作者: Blood-Clot 時(shí)間: 2025-3-28 04:06 作者: Compassionate 時(shí)間: 2025-3-28 08:08 作者: miracle 時(shí)間: 2025-3-28 10:32
Borderlands in World History, 1700-1914 2.2 billion people from all socio-demographic backgrounds are now spending more and more of their leisure time playing games. As a consequence, revenues from the global games industry are expected to reach $108.9 billion by the end of 2017, making it the largest entertainment sector worldwide (Newzoo, 2017).作者: maladorit 時(shí)間: 2025-3-28 17:26
https://doi.org/10.1057/9781137320582ames have become more sophisticated, so too has in-game advertising. Brands now have two distinct options when looking to invest advertising dollars in games; static placements and dynamic placements (Interactive Advertising Bureau, 2014).作者: PAEAN 時(shí)間: 2025-3-28 21:23 作者: 制定法律 時(shí)間: 2025-3-29 01:07
https://doi.org/10.1007/978-3-658-22681-7Advertising; Branding; Media; Marketing; Communication; Digital Marketing作者: 使害怕 時(shí)間: 2025-3-29 05:12
978-3-658-24866-6Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, part of Springer Nature 2018作者: champaign 時(shí)間: 2025-3-29 10:58 作者: 共同時(shí)代 時(shí)間: 2025-3-29 12:21 作者: 記成螞蟻 時(shí)間: 2025-3-29 15:59 作者: beta-carotene 時(shí)間: 2025-3-29 23:21 作者: KIN 時(shí)間: 2025-3-30 01:09
https://doi.org/10.1007/978-3-319-67813-9ded advertising, as the brand is embedded into the content (Bhatnagar et al., 2003). Although this practice is used in other forms of media such as television, movies, vlogs, and video games, embedded advertising usage in music videos grew by 15.9% in 2015 with over 1,100 brands working with artists (PQ Media, 2015; Smith, 2017).作者: TIGER 時(shí)間: 2025-3-30 05:23
Achilles and the (Sexual) History of BeingAccording to a survey of 1,102 B2B marketers in North America in 2016 by Content Marketing Institute and MarketingProfs (Pulizzi and Handley, 2016), 89% of the respondents use CM, and 88% consider it an important component of their marketing program.作者: Engulf 時(shí)間: 2025-3-30 09:38 作者: indicate 時(shí)間: 2025-3-30 12:36
Borderlands in World History, 1700-1914ignificant body of research has investigated its effects (for reviews see, Balasubramanian, 1994; Van Reijmersdal, Neijens and Smit, 2009), little is known about the role of brand types (e.g., green, conventional).作者: 過剩 時(shí)間: 2025-3-30 17:38 作者: 手銬 時(shí)間: 2025-3-30 22:13
Peter Maassen,Agnete Vab?,Bj?rn Stensakermeans the planner’s choices have grown exponentially. Hundreds, if not thousands of old and new media forms are clamoring, for not just consumer attention, but that of the media planner as well. Thus, the media planner’s chief task, that of making the right alternative media selection to optimize the marketer’s investment is fraught with choices.作者: incite 時(shí)間: 2025-3-31 02:48