作者: inflame 時(shí)間: 2025-3-21 20:14 作者: 消瘦 時(shí)間: 2025-3-22 03:18 作者: Optometrist 時(shí)間: 2025-3-22 06:44 作者: malign 時(shí)間: 2025-3-22 08:57
Realistic and Relevant Role-Players for Experiential Learninglnetze, da der Leistungsfluss weniger gut prognostizierbar wird und dieser zunehmend durch Einspeisungen in den unteren Netzebenen und der damit einhergehenden Umkehrung des Lastflusses hin zur Rückspeisung gepr?gt ist. In der Vergangenheit wurden von verschiedenen Institutionen die Potenziale versc作者: ALLAY 時(shí)間: 2025-3-22 16:31
Learning Traces, Measurement and Assessment Templates for AIS Interoperabilitytet und führen entsprechende Untersuchungen und die damit verzahnten konzeptionellen überlegungen kaum durch (vgl. Wehling in diesem Band). Wenn sich die Sozialwissenschaften dennoch dem ?kologieproblem n?hern, tun sie dies seit einiger Zeit meist im Kontext des Diskurses über .. Publikationen wie .作者: 治愈 時(shí)間: 2025-3-22 17:20
Experiential Instruction of Metacognitive Strategiesbehandelt Holzbaur das komplexe Thema in allgemeinverst?ndliDie zentrale Frage des 21sten Jahrhunderts ist, wie wir zukünftigen Generationen ein lebenswertes Leben erm?glichen – das ist der Kern der Nachhaltigen Entwicklung. Im vorliegenden Buch beschreibt Ulrich Holzbaur die wichtigsten Aspekte die作者: LINES 時(shí)間: 2025-3-22 23:17
Agent-Based Methods in Support of Adaptive Instructional Decisionsftverschmutzung und Klimawandel. Im Speziellen sollen für die Schadstoffe CO., NO., VOC und Dieselpartikel (PM) Indikatoren als Vergleich zwischen Soll- und Ist-Entwicklung für die Personenverkehrsmittel Pkw, Bus und Bahn ermittelt werden. Parallel wird auch der Güterverkehr weiter als Vergleich bet作者: Entirety 時(shí)間: 2025-3-23 01:36 作者: 絕緣 時(shí)間: 2025-3-23 05:38 作者: 天氣 時(shí)間: 2025-3-23 11:55
User Rights and Adaptive A/IS – From Passive Interaction to Real Empowermenttliche Probleme wissenschaftlich fundiert zu gestalten und dabei die unterschiedlichen Interessen, Erwartungen und Wissensbest?nde der verschiedenen gesellschaftlichen Akteure systematisch in den Forschungsprozess zu integrieren. In diesem Beitrag wird dargelegt, was die Charakteristika der Nachhalt作者: myalgia 時(shí)間: 2025-3-23 16:32
Supporting Metacognitive Learning Strategies Through an Adaptive Applicationrüche an den Raum mit seinen ?kologischen Funktionen in Einklang bringt (Bergmann 2000). Dabei soll das bekannte Leitbild der Nachhaltigkeit, die Bedürfnisse heutiger Generationen zu decken, ohne dabei Bedürfnisse kommender Generationen zu gef?hrden, durch eine gleichgewichtige Berücksichtigung ?kon作者: antipsychotic 時(shí)間: 2025-3-23 19:24 作者: 華而不實(shí) 時(shí)間: 2025-3-24 00:33
Front Mattermen zertifzieren l?sst, nach EFQM, ISO, EMAS oder den Umweltpakten der Bundesl?nder. Mit dem Bezug auf die SDG, die GRI und den DNK kann jedes Unternehmen nachhaltiges Wirtschaften implementieren und zukunftsf?hig werden.?..978-3-658-42457-2978-3-658-42458-9作者: Truculent 時(shí)間: 2025-3-24 05:53 作者: neuron 時(shí)間: 2025-3-24 08:32 作者: 門閂 時(shí)間: 2025-3-24 11:37 作者: 感情脆弱 時(shí)間: 2025-3-24 15:17
Realistic and Relevant Role-Players for Experiential Learningeistufigen – wirtschaftlichen und technischen – Modellierung und Simulation, wie private PV-Anlagenbetreiber, welche ihre Einspeisung durch die zus?tzliche Installation eines Speichers flexibilisieren, unter den aktuellen Anreizmechanismen des Rechts- und F?rderrahmens handeln. Es ermittelt, welche 作者: Blazon 時(shí)間: 2025-3-24 22:55 作者: 公式 時(shí)間: 2025-3-25 02:20 作者: DRAFT 時(shí)間: 2025-3-25 03:49 作者: 膠水 時(shí)間: 2025-3-25 09:02
Knowledge-to-Information Translation Training (KITT): An Adaptive Approach to Explainable Artificiallturmarketing und Marktforschung, an einer steigenden Zahl von Besucherbefragungen, an vielf?ltigen Vermittlungsaktivit?ten sowie der Einführung und Weiterentwicklung von Instrumenten zur Ausgestaltung von Besucherbeziehungen (zum Beispiel Kundenkarten, Direktmarketing, Modernisierung der Abonnement作者: ellagic-acid 時(shí)間: 2025-3-25 15:03 作者: Critical 時(shí)間: 2025-3-25 16:48 作者: cyanosis 時(shí)間: 2025-3-25 21:37 作者: 松馳 時(shí)間: 2025-3-26 01:56 作者: 四溢 時(shí)間: 2025-3-26 06:43
Experiential Instruction of Metacognitive Strategiese wir nicht-nachhaltige Entwicklungen und Konflikte erkennen und im Sinne Nachhaltiger Entwicklung agieren k?nnen. Nicht zuletzt will der Autor damit den Lesern auch die Angst vor der Zukunft nehmen.?.? ? ? ? ?978-3-658-29991-0作者: Contracture 時(shí)間: 2025-3-26 09:59 作者: 元音 時(shí)間: 2025-3-26 15:16
Dewey’s Ethics of Moral Principles and Deliberation: Extending IEEE’s Ethics Initiative for Adaptive978-3-8348-9318-5作者: employor 時(shí)間: 2025-3-26 20:08 作者: pericardium 時(shí)間: 2025-3-27 00:21
Falling Forward: Lessons Learned from Real-Life Implementation of Adaptive Learning Solutions作者: MUT 時(shí)間: 2025-3-27 04:43
Usability Dimensions of Simulated Detectors for Improvised Explosive Devices978-3-658-00271-8作者: CULP 時(shí)間: 2025-3-27 06:55 作者: 盲信者 時(shí)間: 2025-3-27 11:49
Towards Iteration by Design: An Interaction Design Concept for Safety Critical Systems978-3-658-36099-3作者: 泄露 時(shí)間: 2025-3-27 16:05
https://doi.org/10.1007/978-94-011-0375-6system to provide learners a comprehensive and personalized learning experience. This ecosystem uses people, processes, data, things, and networked connections to create new capabilities, richer learning experiences, and unprecedented educational opportunities for learners, educators, and families. 作者: mitral-valve 時(shí)間: 2025-3-27 20:14 作者: 縫紉 時(shí)間: 2025-3-28 01:42 作者: phase-2-enzyme 時(shí)間: 2025-3-28 02:18
On summability in conjugate Banach spaces,ne roles and responsibilities as well as artifacts that need to be specified in the different lifecycle phases of the process. Using the process, related stakeholders will be able to integrate legal regulations into context-based adaptive systems. We use a sample scenario, where Copyright Law and pe作者: Coronary 時(shí)間: 2025-3-28 06:42
Extreme points and an unusual Banach space,he learning described is speculative and requires evaluation. By examining expected efficacy, perceived efficacy, actual efficacy, and especially the relationships among these three concepts, actionable insights should arise pertaining to adaptive instructional system design, learning science genera作者: 商談 時(shí)間: 2025-3-28 13:46 作者: 外觀 時(shí)間: 2025-3-28 17:32
Banach Space Valued Neural Networkss of the trainers; and responses to open-ended questions). Ratings indicated future iterations should not emphasize aspects of ease of use and ease of learning, such as for user interfaces, but emphasize challenging aspects, such as helping users accomplish training tasks. A lower mean score in the作者: Decibel 時(shí)間: 2025-3-28 21:39 作者: Blood-Vessels 時(shí)間: 2025-3-28 23:38
Banach Spaces of Analytic Functions.e provide a taxonomy of explanation types and outline how adaptive instructional systems can facilitate knowledge translation between developers and users. Finally, we describe limitations of our approach and paths for future research opportunities.作者: 輕而薄 時(shí)間: 2025-3-29 04:20
Extremely smooth Banach spaces,re-use stage potential users will need to be aware that an A/IS is either fully or partially in operation, and consent to such an operation or have the option to opt out. During A/IS use if there is a part of the A/IS operation which involves a “black box” scenario, that is, it is difficult for a hu作者: antenna 時(shí)間: 2025-3-29 10:58
Banach Algebras and ,,-Algebras,instructional training could be interwoven with the design assistance system to sustain the adaptability of the human-machine system. The value of . as an extension for user-centred design is illustrated by the accident of the USS John S. McCain from 2017.作者: CAMP 時(shí)間: 2025-3-29 12:32
Conference proceedings 2020PersonalizedLearning Ecosystem: “Smart Learning” in the Age of the Internet of Things“ and “Exploring Video Engagement in an Intelligent Tutoring System" are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com..作者: vasculitis 時(shí)間: 2025-3-29 17:59
https://doi.org/10.1007/978-3-642-12153-1ences (e.g., courses or problem selection), 3) selecting high level instructional strategies to influence long-term learning, and 4) selecting low level instructional tactics to influence near-term learning.作者: aneurysm 時(shí)間: 2025-3-29 21:19
Cluster sets and corona theorems,ized in current online learning environments. This paper proposes that this style of prompt-based adaptive application delivering carefully crafted metacognitive prompts on goals, mindsets, and motivation could help foster better learning habits and outcomes.作者: conspicuous 時(shí)間: 2025-3-30 02:36 作者: 責(zé)任 時(shí)間: 2025-3-30 05:21 作者: 尾隨 時(shí)間: 2025-3-30 10:47
Mathematics and Its Applications-based training. Examples from first responder law enforcement training contexts will be discussed as well as the future potential of these sensor-based technologies to iteratively and adaptively inform both the smart technology system and the human system in a reciprocal learning cycle.作者: 泥沼 時(shí)間: 2025-3-30 15:03 作者: palliate 時(shí)間: 2025-3-30 20:08 作者: 油膏 時(shí)間: 2025-3-30 22:13 作者: handle 時(shí)間: 2025-3-31 00:56 作者: CANDY 時(shí)間: 2025-3-31 08:56 作者: 簡(jiǎn)潔 時(shí)間: 2025-3-31 09:22
,,-Smoothness in Separable Spaces,This paper serves to connect the papers between the AIS conceptual modeling group and the architectural interchange group by deriving requirements for the required components and the information that they need to exchange. It serves as an update to the original work on the subject, prior to the establishment of the conceptual modeling subgroup.作者: 小平面 時(shí)間: 2025-3-31 16:17 作者: 放縱 時(shí)間: 2025-3-31 17:58
Mathematics and Its Applicationsraining. This paper will explore a human-technology adaptive system where real-time data is generated from multiple sensor systems to inform multiteam-based training. Examples from first responder law enforcement training contexts will be discussed as well as the future potential of these sensor-bas作者: ADORE 時(shí)間: 2025-3-31 22:19
https://doi.org/10.1007/978-94-011-0375-6lability and affordability of smart devices in the era of the Internet of Things, learners, parents, and educators are more “connected” than ever before. Education stakeholders and technology developers can leverage these advances to collect data about, inform, deliver, and improve education for all作者: 抑制 時(shí)間: 2025-4-1 05:46