作者: Medicare 時(shí)間: 2025-3-21 20:35
Academic Literacy Development: What Does It Entail for Multilingual Scholars?,r Theorien noch einmal aufgreifen. Am Anfang dieses Kapitels steht die Prognose der radikalen Individualisierungsthese, da? das Alleinleben zur Lebensform der Zukunft wird; der oder das . zur zentralen sozialen Kategorie. Die Gegentendenz dazu liegt in der Annahme, da? die Individualisierung die Paa作者: ADOPT 時(shí)間: 2025-3-22 03:24
30 Urlaubstage. Und bereits dies sind schon zehn Tage mehr, als es das Bundesurlaubsgesetz bei einer 5-Tage-Woche vorsieht. Urlaub bzw. selbstbestimmte Zeit, die je nach Lebensphase ganz unterschiedlich gestaltet werden kann, wird für jeden Arbeitnehmer immer wertvoller im Leben. Wenn Unternehmen i作者: –FER 時(shí)間: 2025-3-22 07:46 作者: occult 時(shí)間: 2025-3-22 10:48
What Counts as ‘Good’ Academic Writing? The Interplay of Writing Norms in International Higher Educaer Ans?tze.Prophylaxe und Therapie?nderungen der Lebensqualit?t sind im Alter auf Grund biologischer Ver?nderungen und durch verschiedene Krankheiten gegeben. Lebensqualit?t ist ein Faktor, der sowohl im physischen als auch im psychischen Sinne verstanden werden muss. Lebensqualit?t kann nicht von a作者: SHOCK 時(shí)間: 2025-3-22 14:02
erden Gewichtungsfaktoren (Disability Weights) für Gesundheitszust?nde ben?tigt, um mit einer Erkrankung verlebte Lebensjahre mit durch vorzeitigen Tod verloren Lebensjahren aufsummieren zu k?nnen. Zur Bestimmung der Disability Weights wird ein Gesundheitszustand auf einer Skala zwischen 0 und 1 ein作者: ticlopidine 時(shí)間: 2025-3-22 18:55
Taking the Ethnomethodological Lens to Enquire into Academic Literacy Development in Graduate Studenon Ressourcen produziert, ging es im dritten Kapitel um die Bedeutung der Rahmenbedingungen für die Produktion von Lebensqualit?t. Kulturelle überzeugungen und politische Auseinandersetzungen führen zu einem institutionellen Gefüge, das den Lebensverlauf jedes Einzelnen vorstrukturiert. Regime k?nne作者: EXPEL 時(shí)間: 2025-3-22 23:33 作者: RODE 時(shí)間: 2025-3-23 04:31
“Where Does the Science Go?”: An Ethnographic Study of Chemistry PhD Students Learning Science Commuithilfe eines Leitfadens Absolventinnen und Absolventen (überwiegend) der Universit?t Trier interview. Es gibt wenige Untersuchungen, in denen sowohl M?nner als auch Frauen zu den Themenbereichen Lebenskonzepte . Hochschule bzw. Hochschulkarriere befragt werden, in der Regel wird nur die Situation v作者: explicit 時(shí)間: 2025-3-23 09:14 作者: PAD416 時(shí)間: 2025-3-23 13:17 作者: 熱心 時(shí)間: 2025-3-23 16:15
Knowledge Construction and Dissemination: The Narrative of a Multilingual Early Career Academic initiierte Studie. Die wichtigsten Ziele dieses internationalen Projektes sind zum einen die Analyse des Verlaufes der kardiovaskul?ren Morbidit?t und Mortalit?t in insgesamt 26 definierten Populationen in Europa, Nordamerika, Asien, Australien und Neuseeland und zum anderen die gleichzeitige Unter作者: 無(wú)政府主義者 時(shí)間: 2025-3-23 20:49 作者: adj憂郁的 時(shí)間: 2025-3-24 01:15
The Research Networks and Writing for Publication Practices of Two Colombian Early-Career Researcheritionen auch durch die Erwartung geleitet, Einstellungen, Verhalten und Handeln sozialer Gruppierungen erkl?ren zu k?nnen. W?hrend in Deutschland die Effekte sozialer Mobilit?t auf Einstellungen, Werthaltungen und Handlungsorientierungen weitgehend unerforscht sind (Hradil 1999), lassen sich in der 作者: 飛鏢 時(shí)間: 2025-3-24 05:47 作者: 龍卷風(fēng) 時(shí)間: 2025-3-24 07:21
utcomes in English, this volume will be of use to academics and practitioners interested in the fields of Languages for Academic Purposes, Applied Linguistics, Literacy Skills, Genre Analysis and Acquisition an978-3-030-62879-6978-3-030-62877-2作者: Intervention 時(shí)間: 2025-3-24 14:10 作者: cogent 時(shí)間: 2025-3-24 16:42
Polycentricity and Scaling in Analysing Textual Trajectories of Writing for Publication978-3-322-94219-7作者: 滔滔不絕的人 時(shí)間: 2025-3-24 23:00 作者: 極肥胖 時(shí)間: 2025-3-25 00:36
Authorial Voice in Doctoral Writing: Published Advice978-3-662-66358-5作者: Senescent 時(shí)間: 2025-3-25 05:15
Learning from Feedback via Peer Review: Using Concept Maps to Explore the Development of Scholarly W978-3-322-87309-5作者: agenda 時(shí)間: 2025-3-25 11:00
Front Matterften und zum pers?nlichen Engagement im hohen Alter als angemessen und hilfreich. Wie aus der in Kap. 4 darzustellenden Generali Hochaltrigkeitsstudie, in der 400 Frauen und M?nner im Alter von 85 bis 100 Jahren ausführlich interviewt wurden, hervorgeht, beschreiben alte Menschen Pers?nlichkeitsproz作者: 心胸狹窄 時(shí)間: 2025-3-25 12:25
Academic Literacy Development: What Does It Entail for Multilingual Scholars?,ng von Paar- und Filiationsbezie-hung, l??t sich mit der Differenzierungstheorie gut erfassen. Dann wird gegen die Annahme einer weiteren, quasi linearen Aufl?sung von Familie und Gemeinschaft das Polarisierungskonzept gestellt, das sich aus unserem Milieu-Vergleich ergibt. Es prognostiziert eine Au作者: Recessive 時(shí)間: 2025-3-25 16:45
use unkompliziert gelingt, die eigenen ?Batterien? entsprechend den eigenen Bedürfnissen wieder aufzufüllen. Neben diesen gesundheitlichen Betrachtungen kann es durch das Verschaffen einer l?ngeren freien Zeit zur eigenen Verfügung leichter gelingen, in einem ?besseren Befindlichkeitszustand? zu ble作者: conceal 時(shí)間: 2025-3-25 22:52
Must All Theses Be Written in English? Implications of Language Requirements in UK Universitieser dargestellt. Erg?nzt wurden in der Neuauflage Kapitel zur Verhaltenstherapie, Spiritualit?t, Ged?chtnistraining, Harninkontinenz und Chemotherapie im Alter. Das Buch wendet sich an ?rzte, die ?ltere Menschen behandeln, Pflegekr?fte in der Langzeitbetreuung als auch Betroffene und Angeh?rige.978-3-662-53100-6978-3-662-53101-3作者: AER 時(shí)間: 2025-3-26 02:21
What Counts as ‘Good’ Academic Writing? The Interplay of Writing Norms in International Higher Educar Alterskrankheiten dargestellt. Weitere Kapitel sind der Behandlung der krankheits- und therapiebedingten Beschwerden und Nebenwirkungen und der Prophylaxe altersbedingter Leiden gewidmet. Ausführlich wird eine umfassende Studie über Lebensqualit?t im Alter dargestellt.978-3-211-27182-7作者: NATTY 時(shí)間: 2025-3-26 05:01
undheitszust?nden, die Auswahl der Herleitungsmethoden und des Befragungspanels, beeinflussen die Bewertung der Disability Weights. Strittig ist auch ihre Universalit?t und Kontextunabh?ngigkeit. Dennoch werden sie zur Bestimmung der nationalen und internationalen Krankheitslast angewendet. Um die K作者: Infantry 時(shí)間: 2025-3-26 11:56
Taking the Ethnomethodological Lens to Enquire into Academic Literacy Development in Graduate Studen (Esping-Andersen 1990: 57). In der Diskussion der Lebenslaufregime wird dagegen die Bedeutung von Ressourcen wie Bildung und Geld klar gesehen und deren Entwicklung über den Lebensverlauf thematisiert; dies dient dann aber nur dazu überg?nge, wie Berufseintritt, Heiratsalter und das Alter, in dem m作者: 額外的事 時(shí)間: 2025-3-26 15:02 作者: 課程 時(shí)間: 2025-3-26 17:57 作者: 技術(shù) 時(shí)間: 2025-3-26 22:10
Dimensions of Student Writer’s , in Qualitative Research Interviewsden.. Eine ?hnliche Aufgabe zur Nachprüfung von Pers?nlichkeit und Sp?tschicksal stellte sich . in seinen Studien über eingeschriebene Prostituierte, die 1926 durch die Kata-mnesen . erg?nzt wurden ; . untersuchte den geisteskranken Strafgefangenen, . den Landstreicher in seinem Lebensgange.; auf de作者: Tailor 時(shí)間: 2025-3-27 01:52 作者: overhaul 時(shí)間: 2025-3-27 08:32
Knowledge Construction and Dissemination: The Narrative of a Multilingual Early Career Academich zu allen Krankenhauspatienten mit akutem Myokardinfarkt auch alle Personen erfasst, die in der Stadt Augsburg oder in den angrenzenden Landkreisen Augsburg und Aichach-Friedberg an einer koronaren Herzkrankheit (ICD 410–414) im Alter von 25–74 Jahren sterben (Gesellschaft für Strahlenschutz und Um作者: slow-wave-sleep 時(shí)間: 2025-3-27 11:09 作者: 走調(diào) 時(shí)間: 2025-3-27 16:21
The Research Networks and Writing for Publication Practices of Two Colombian Early-Career Researcher durch einen Sozialisationsprozess, der durch die Einflüsse von Herkunftsposition und Zielposition repr?sentiert wird, und zweitens durch einen Effekt, den die soziale Mobilit?t auf Einstellungen, Werthaltungen und Verhaltensweisen ausübt (Duncan 1966; Blau und Duncan 1967, Sobel 1981).作者: 不成比例 時(shí)間: 2025-3-27 18:46
Laura-Mihaela Muresan,Concepción Orna-MontesinosPresents empirically-informed ethnographic explorations of academic literacy development.Examines processes of acquisition and mastery of academic literacy in Higher Education institutions.Draws on an作者: 伴隨而來(lái) 時(shí)間: 2025-3-27 23:14
http://image.papertrans.cn/a/image/143580.jpg作者: 中古 時(shí)間: 2025-3-28 04:25
https://doi.org/10.1007/978-3-030-62877-2academic writing; plurilingual competence; genre learning; genre analysis; English for Academic Purposes作者: 殺子女者 時(shí)間: 2025-3-28 09:27
978-3-030-62879-6The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2021作者: somnambulism 時(shí)間: 2025-3-28 13:13 作者: Fulminate 時(shí)間: 2025-3-28 18:17 作者: 性滿足 時(shí)間: 2025-3-28 20:43
Donna A. Morere,Gregory Witkin,Leah Murphynce to the text at hand. This chapter explores such broker interventions and considers the analytical potential of the notions of polycentricity and scaling for investigating the regulation of writing in the process of academic text production. The data used in the study include a text history of a 作者: Locale 時(shí)間: 2025-3-29 00:57
Measures of General Cognitive Functioning Overseas—mostly non-EU—applicants account for a third of postgraduate enrolments (over 40% among those pursuing a research degree). Students with a non-English language background are known to struggle with the subtleties of formal academic writing but very little is known about the availability of作者: alcoholism 時(shí)間: 2025-3-29 07:03
Assessing Literacy in a Digital Worldand teachers with very varied linguistic, national and academic backgrounds who use English as a lingua franca rather than the official language of the institution. In this chapter, I discuss literature on the interplay of different kinds of norms for academic writing relevant to EMI contexts (e.g. 作者: interference 時(shí)間: 2025-3-29 08:08 作者: Bumble 時(shí)間: 2025-3-29 12:13
Ross Turner,Werner Blum,Mogens Nissinforming instructional intervention, we sought to understand their writing processes as determinants of literacy development. The population under study came from an in-sessional Academic English course taught at a Spanish university. When measured quantitatively in terms of writing micro-skills ac作者: grandiose 時(shí)間: 2025-3-29 19:17
Assessing Mathematical LiteracyMI) programs at the University of Iceland. The study is part of an ongoing longitudinal effort to provide a thick description of collected data from multiple sources to reveal students’ progress and what students consider significant and meaningful in the development of their writing (see Lillis, .:作者: FLEET 時(shí)間: 2025-3-29 20:18 作者: euphoria 時(shí)間: 2025-3-30 03:18 作者: 易彎曲 時(shí)間: 2025-3-30 06:26
Evidence-Centered Assessment Design,d their experiences of writing Bachelor’s and Master’s theses at local universities. The study, undertaken to enhance the understanding of learning and writing practices at the tertiary level, was based on the discursive analysis of student writing narratives revealed through the research interview 作者: 評(píng)論者 時(shí)間: 2025-3-30 10:10
Molecular and Integrative Toxicologye to thick descriptions of academic literacy. Focusing on the interview with the participants in her ethnographic study on academic literacy development, Mochizuki examines the meanings co-constructed between each participant and herself and the influences of these co-constructed meanings on the res作者: implore 時(shí)間: 2025-3-30 13:09 作者: Outshine 時(shí)間: 2025-3-30 18:16 作者: 能得到 時(shí)間: 2025-3-31 00:40
Assessing Organizational Behaviorscs develop from these experiences becomes an interesting area to examine. This chapter reports on data collected using concept map-mediated interviews. These data suggest that academics develop effective strategies to learn from feedback over time. For example, the critical feedback authors experien作者: 通知 時(shí)間: 2025-3-31 04:44 作者: Prognosis 時(shí)間: 2025-3-31 06:56
Manfred Prenzel,Werner Blum,Eckhard Kliemeol transcript showing how actual users reacted. She argues that the approach is effective in helping learners across disciplines and professions form deeper and more intuitive mental representations of the wide range of audiences students will be writing for.作者: 作繭自縛 時(shí)間: 2025-3-31 11:34
The Real World and the Mathematical WorldMichigan Press ELT, 2016). These innovations are important to participants’ senses of effective writing about chemistry, especially insofar as participants reflect on the ways that science communications genres are related to and diverge from other mainstay disciplinary genres.