標題: Titlebook: A Semiotics of the Dramatic Text; Susan Melrose Textbook 1994Latest edition Macmillan Publishers Limited 1994 bibliography.discourse.drama [打印本頁] 作者: 監(jiān)督 時間: 2025-3-21 17:25
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text影響因子(影響力)
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text影響因子(影響力)學科排名
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text被引頻次
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text被引頻次學科排名
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text年度引用
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text年度引用學科排名
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text讀者反饋
書目名稱A Semiotics of the Dramatic Text讀者反饋學科排名
作者: ANT 時間: 2025-3-21 22:02
Mona M. Ahmed,Hisham Haddara,Hani F. Ragaieourse analysis have been trying to expand the parameters of notation and speculation within their fields, to include within their spectrum factors called ‘non-linguistic’ or ‘paralinguistic’ which might ‘flesh out’, and modify language use in the scenes of the social.作者: Analogy 時間: 2025-3-22 02:44
Texts and Readings in Mathematics pleasure. But it might be less vital, in 1990s’ ., to the director’s work, in the sense that in . we might now equate directorially-experienced and effected opacity with a single-source over-determination leading to the imprint of the directorial signature.作者: CREST 時間: 2025-3-22 08:22 作者: HOWL 時間: 2025-3-22 11:12
Recent Results in Cancer Researchrete in the Mnouchkine/. presentation of . In so doing he takes up the thread of inquiry into otherness (and its relation to the one, or the given) which has marked twentieth century theatre theory across the writings of Artaud, Brecht, Barthes and — rather later — Derrida and Lyotard.作者: Chromatic 時間: 2025-3-22 16:49
Front Matter empirische Frage handelt. Sobald die Maschinen an der sozialen Interaktion des Gebens und Nehmens von Gründen teilnehmen k?nnen, gibt es keinen Grund, sie von der Verantwortung auszuschlie?en. Zurzeit sind Zuschreibungen von Verantwortung im Rahmen von einer gradualistischen Darstellung von Verantw作者: 樹木中 時間: 2025-3-22 20:48
empirische Frage handelt. Sobald die Maschinen an der sozialen Interaktion des Gebens und Nehmens von Gründen teilnehmen k?nnen, gibt es keinen Grund, sie von der Verantwortung auszuschlie?en. Zurzeit sind Zuschreibungen von Verantwortung im Rahmen von einer gradualistischen Darstellung von Verantw作者: 衣服 時間: 2025-3-22 22:51 作者: Ovulation 時間: 2025-3-23 04:32
Some Twentieth-century European Traditions Revisitedeschlechtlichkeit, Alter, Religionszugeh?rigkeit u.?a. werden zentral und bedurften einer kritischen Reflexion und Reformulierung feministischer Basiskategorien. Nach wie vor stellt sich feministische Theorie als ein heterogenes, unabgeschlossenes Theoriegeb?ude dar, das sich immer wieder neuen Hera作者: Pageant 時間: 2025-3-23 05:31
Theatre and Languagech zudem Begriffe wie . und . finden, und mit . (flüstern) und . (zuh?ren, lauschen) Metaphern, die andere Sinnesrealit?ten ansprechen, um so der konzeptuellen Reduktion, zu der . tendiert, mit einem umfangreicheren medienpolitischen Vokabular zu entgegnen.作者: 褻瀆 時間: 2025-3-23 13:43 作者: 五行打油詩 時間: 2025-3-23 14:53 作者: Colonoscopy 時間: 2025-3-23 19:08
en, welche sie wiederum in Form von Handlungsoptionen gleichsam aus dem Innersten der ?ffentlichen Sph?re heraus als normative Spannung kritisch zur Geltung bringt (vgl. Habermas 1992; Peters 2007). ?ffentlichkeit und Diskurs sind im Rahmen eines solchen Demokratiemodells zwei eng auf einander bezog作者: 講個故事逗他 時間: 2025-3-24 00:25 作者: offense 時間: 2025-3-24 05:56
Proceduresden Orientierung in und Positionierung gegenüber der Medienwelt. Die Methode handlungsorientierter Medienp?dagogik ist reflexiv-praktische Medienaneignung, die Handhabung der Medien zu kommunikativem Zwecke und themenzentrierte Medienarbeit, die Be- und Erarbeitung von gesellschaftlich relevanten Th作者: MINT 時間: 2025-3-24 08:24
Applicationsden Orientierung in und Positionierung gegenüber der Medienwelt. Die Methode handlungsorientierter Medienp?dagogik ist reflexiv-praktische Medienaneignung, die Handhabung der Medien zu kommunikativem Zwecke und themenzentrierte Medienarbeit, die Be- und Erarbeitung von gesellschaftlich relevanten Th作者: OWL 時間: 2025-3-24 14:06 作者: 觀察 時間: 2025-3-24 18:46
The Aestheticized Pilgrimage to , and the proposals for a ‘dramatic semiology’ academically and intellectually unfashionable as well as unsound. Today such a project seems — even to some earlier enthusiasts — to have had ‘nothing to do with theatre itself’; its ugly duckling, loved only by its semiological progenitors but not by th作者: Commentary 時間: 2025-3-24 22:12
Very Low OSR Sigma-Delta Convertersternative, can we only conceive of an Antigone triumphant, ., but who might overturn the order of the Father only to find herself confronted with a country to run, a state apparatus stronger than herself, compromises to be made, and a people keen to see her wedded? Such a scenario would be more comp作者: 肉體 時間: 2025-3-25 02:45
Continuous Functions on Metric Spaces,l and a performance practice characterised not by semiotic unity and harmony, but rather by the curious quality of a . of semiotic potential, within what has in the past been misrecognised as ‘the theatre sign’. There is a clear agenda here: to explore the co-operative-experiential path to theatre p作者: Invertebrate 時間: 2025-3-25 03:35 作者: 幼兒 時間: 2025-3-25 10:23
Front Mattersorgen. Damit wollen wir eine philosophische Auseinandersetzung mit der Frage nach der Verantwortung der Maschinen erm?glichen. Der Ansatz erfolgt im Anschluss an die Kantische Tradition, nach welcher Verantwortung, Rationalit?t und Freiheit zusammengeh?ren. Unser Ansatz speist sich von einer weiter作者: ARBOR 時間: 2025-3-25 13:11
sorgen. Damit wollen wir eine philosophische Auseinandersetzung mit der Frage nach der Verantwortung der Maschinen erm?glichen. Der Ansatz erfolgt im Anschluss an die Kantische Tradition, nach welcher Verantwortung, Rationalit?t und Freiheit zusammengeh?ren. Unser Ansatz speist sich von einer weiter作者: 退潮 時間: 2025-3-25 16:40 作者: 劇本 時間: 2025-3-25 20:41 作者: Oafishness 時間: 2025-3-26 02:47
Theatre and Languageellschaftlicher Ressourcen zu fordern (?Mehr Sichtbarkeit für …‘). In kritischen Diskussionskontexten zu digitalen Medienrealit?ten ist der Begriff allerdings grundlegend anders konnotiert. Hier lagert er neben dem Begriff der überwachung, verliert also die oppositionelle Konnotation, die er vor all作者: Hay-Fever 時間: 2025-3-26 04:53
Auflage gedrucktes Informationsleistungsbündel seit l?ngerem an Leser/Rezipienten und Werbetreibende/Anzeigenkunden mit Gewinnerzielungsabsicht vermarkten.. Dieses Informationsleistungsbündel umfasst i. d. R. redaktionelle Ausführungen sowie Anzeigen. Es unterscheidet sich durch bestimmte Merkmale g作者: PHON 時間: 2025-3-26 08:39 作者: Merited 時間: 2025-3-26 13:21
iver Interaktion mit der Herstellung einer ?ffentlichen Sph?re, deren demokratisch-normative Idee nicht zuletzt von dieser Diskursivit?t gepr?gt ist (vgl. Brosda 2008a). Die deliberative Demokratietheorie rückt die ?ffentlichen Aufgaben der Verst?ndigung, Orientierung und Teilhabe sowie deren Bezug 作者: 失望未來 時間: 2025-3-26 20:28
Exploding ‘Discourse’zur Einordnung und Beschreibung existierender Medientechnologien diente. Aktuell verwendete Medientechnologien auf den Stufen der Erstellung, Bündelung und Distribution wurden hierzu vorgestellt und abgegrenzt. Der Fokus lag hier zun?chst auf einer isolierten Betrachtung der einzelnen Technologien. 作者: Dungeon 時間: 2025-3-26 21:54 作者: modest 時間: 2025-3-27 01:10
Applicationsnicht an den medialen Ph?nomenen, sondern an den Menschen. Im Fokus stehen deren F?higkeit in sozialer Verantwortung Medien zu rezipieren, mit ihnen zu handeln und sie handelnd zu ver?ndern. Auf der Basis kritischer Medientheorien und reformp?dagogischer Ans?tze f?rdert handlungsorientierte Medienp?作者: 消毒 時間: 2025-3-27 06:45
Back Matterristikum ihre Abstraktheit bzw. gesellschaftspolitische Ausrichtung ist. Als Teildisziplin der Erziehungswissenschaft folgte die kritisch-emanzipative Medienp?dagogik der sozialwissenschaftlichen Wende einer noch weitgehend geisteswissenschaftlich ausgerichteten P?dagogik hin zu einer Erziehungswiss作者: 矛盾 時間: 2025-3-27 10:17
The Aestheticized Pilgrimage to ,he fervour that marked early structural semiotic projects has disappeared, taking with it the aspiration and the ., fundamental motor of any intellectual project. More than ten years of growing contestation of the semiotic project itself seems to have vanquished many of its practitioners, who have c作者: ADORE 時間: 2025-3-27 15:47 作者: Neonatal 時間: 2025-3-27 20:42
Very Low OSR Sigma-Delta Convertersrates modes of intervention (‘revelatory’, or ‘successful’, or ‘tragic’) into scenes of conflict, presented to the gaze of potentially ‘bound-in’ onlookers, then it appears that what we have here before us in the name of ‘theatre semiotics’ is a classic scene of conflictual epistemology, in which an作者: Analogy 時間: 2025-3-27 23:52 作者: Cholecystokinin 時間: 2025-3-28 02:11
Mona M. Ahmed,Hisham Haddara,Hani F. Ragaieeativity, but perceived instead (in metaphoric terms derived from Chomskyian linguistics) to be . a . approached as its idealised ‘core’ (stable and resistant despite the vagaries of performance ’surface’), then it would be appropriate that analysis of the dramatico-theatrical text or performance ev作者: 江湖騙子 時間: 2025-3-28 08:02 作者: 職業(yè) 時間: 2025-3-28 10:49
Continuous Functions on Metric Spaces,ic approach to writing for use in one or another dramatic theatre practices, where the emphasis is placed not on a conventional globalising hermeneutics (without needing to exclude this pleasurable game of meaning-production), but rather on writing-in-use as somatico-actional potential, and as poten作者: curriculum 時間: 2025-3-28 15:08 作者: Vital-Signs 時間: 2025-3-28 20:04 作者: savage 時間: 2025-3-29 01:22
New Directions in Theatrehttp://image.papertrans.cn/a/image/142128.jpg作者: Compatriot 時間: 2025-3-29 05:52 作者: 擁護者 時間: 2025-3-29 10:26
Eingabe der Schaltung in den Computer,Wilden (1980, p. 503) notes of Lacan’s discourse that “[f]or women … the ‘oedipal relation’ stands as the Imaginary representation of a life-long disaster”. Similarly, in Threadgold ..’s . Lacan:作者: FECK 時間: 2025-3-29 11:32
Textbook 1994Latest editionMelrose‘s book draws on Bourdieu, de Certeau, Pecheux and Halliday and investigates recent theatre work by singular practitioners, in an attempt to establish the outlines of a ‘new semiotics‘ of dramatic performance.作者: PLAYS 時間: 2025-3-29 15:52 作者: 套索 時間: 2025-3-29 23:22
Macmillan Publishers Limited 1994