標(biāo)題: Titlebook: A Sampling of Remarkable Groups; Thompson‘s, Self-sim Marianna C. Bonanome,Margaret H. Dean,Judith Putna Textbook 2018 Springer Nature Swit [打印本頁] 作者: ominous 時(shí)間: 2025-3-21 17:27
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups影響因子(影響力)
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups被引頻次
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups被引頻次學(xué)科排名
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups年度引用
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups年度引用學(xué)科排名
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups讀者反饋
書目名稱A Sampling of Remarkable Groups讀者反饋學(xué)科排名
作者: Foregery 時(shí)間: 2025-3-21 22:48
Textbook 2018ntil later in their academic careers. By presenting these advanced concepts at this stage, they will gain a deeper understanding of the subject and be motivated to explore more of it..Groups covered include Thompson’s groups, self-similar groups, Lamplighter groups, and Baumslag-Solitar groups. Each作者: Adulate 時(shí)間: 2025-3-22 00:30 作者: chiropractor 時(shí)間: 2025-3-22 07:21 作者: 悲觀 時(shí)間: 2025-3-22 09:29 作者: 乞討 時(shí)間: 2025-3-22 16:39
Preliminaries,nt der Bev?lkerung betroffen. ..Das Handbuch bietet eine Orientierungshilfe, an welchen Stellen gesellschaftspolitischer Handlungsbedarf besteht oder weitere Forschung n?tig ist. Die Autorinnen und Autoren sind ausgewiesene Experten, die das Thema aus unterschiedlichen theoretischen und empirischen Perspektiven bearbeiten..978-3-658-19573-1作者: Ischemia 時(shí)間: 2025-3-22 17:56
,Thompson’s Group ,,P?dagogik zur wirtschaftlichen Basis der Arbeit von Bildungsinstitutionen namhaft zu machen sind und wie sich auch heute noch wirtschaftsskeptische Ressentiments im erziehungswissenschaftlichen Diskurs artikulieren, soll in diesem Beitrag er?rtert werden. Schlie?lich soll aber auch ein Ausblick auf 作者: 輕觸 時(shí)間: 2025-3-22 23:28 作者: 牽連 時(shí)間: 2025-3-23 03:36
The Lamplighter Group , die Struktur gr??erer Systeme (z.?B. Bildungssysteme) abheben, betonen egozentrische Netzwerkanalysen in einer Mikroperspektive, wie spezifische Individuen ihre Beziehungen aufbauen und gestalten (z.?B. kooperative Lernprozesse in computerbasierten Lernumgebungen). Die gezielte Verknüpfung von sozi作者: 拔出 時(shí)間: 2025-3-23 06:22
,Baumslag–Solitar Groups,lbstverst?ndnis multidisziplin?r. Politikwissenschaftliche Bildungsforschung befasst sich mit der Schnittstelle von Erziehung bzw. Bildung und politischem System. Die Dimension des Politischen unterscheidet die politikwissenschaftliche von anderen disziplin?ren Orientierungen der Bildungsforschung. 作者: isotope 時(shí)間: 2025-3-23 11:42 作者: 挫敗 時(shí)間: 2025-3-23 16:17
Back Matterprogrammatisch stellen. Aber auch von Stiftungen oder Unternehmen unterstützte Schulen wie Quinoa (Berlin) oder die ?Neue Schule Wolfsburg“ oder die ?Evangelische Schule Berlin-Zentrum“, gleichsam die Referenzschule der ?neuen Reformp?dagogik“, zeigen die fortdauernde Attraktivit?t p?dagogischer Ern作者: ornithology 時(shí)間: 2025-3-23 21:09
Leyla Dakhli,Pascale Laborier,Frank WolffWe outline basic group theory terms and concepts while providing greater depth for the fundamentals of group presentations, free groups, and trees. Groundwork is set for topics for further exploration, such as dead-end elements, revisited in the exploration of groups in the later chapters.作者: Override 時(shí)間: 2025-3-23 23:11
Solutions are provided for all exercises. Exercises include general questions on group theory as well as both mechanical and thought-provoking questions in regard to the remarkable groups illuminated in this text.作者: JOG 時(shí)間: 2025-3-24 04:07 作者: 未開化 時(shí)間: 2025-3-24 08:09 作者: single 時(shí)間: 2025-3-24 13:13 作者: 輕快帶來危險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-24 14:53
Leyla Dakhli,Pascale Laborier,Frank Wolfflinear functions from the unit interval to itself, and the two descriptions are linked. We give a finite presentation of . along with a presentation on infinitely many generators, which leads to a normal form.作者: 分發(fā) 時(shí)間: 2025-3-24 19:09 作者: Mri485 時(shí)間: 2025-3-25 00:03
Leyla Dakhli,Pascale Laborier,Frank Wolff the same group, .., because they are isomorphic and they can all be presented in the same way. We give a description of .. as a dynamical system, as a group using an infinite direct sum in its definition and as a self-similar group generated by a 2-state automaton, as shown by R. Grigorchuk and A. ?uk.作者: 不如樂死去 時(shí)間: 2025-3-25 06:58
Leyla Dakhli,Pascale Laborier,Frank Wolffection, also referred to as BS groups, includes the first examples of finitely generated, one-relator non-hopfian groups. BS groups are widely known and provide many counter-examples and test-cases in combinatorial and geometric group theory.作者: glacial 時(shí)間: 2025-3-25 11:27 作者: debris 時(shí)間: 2025-3-25 15:01
978-3-030-01976-1Springer Nature Switzerland AG 2018作者: 結(jié)果 時(shí)間: 2025-3-25 17:22 作者: moratorium 時(shí)間: 2025-3-25 19:59
Leyla Dakhli,Pascale Laborier,Frank Wolffdifferent concepts: computers are designed, portraits are drawn, and self-similar rules are written. Some well-known self-similar groups such as Grigorchuk’s group, the Adding Machine, and the Tower of Hanoi are explored.作者: 爭論 時(shí)間: 2025-3-26 03:54 作者: CUR 時(shí)間: 2025-3-26 04:40 作者: figment 時(shí)間: 2025-3-26 10:06 作者: 奇思怪想 時(shí)間: 2025-3-26 14:41 作者: 保留 時(shí)間: 2025-3-26 18:21
,Thompson’s Group ,,agen der Bildungsfinanzierung zu befassen. Wer sich indessen die erziehungswissenschaftliche Forschung und Diskussionskultur der vergangenen Jahrzehnte vergegenw?rtigt, der findet vieles – aber kaum Beitr?ge, die sich konstruktiv mit dem Thema Bildungsfinanzierung befassen. Dies gilt zumindest weith作者: 實(shí)施生效 時(shí)間: 2025-3-26 21:37 作者: isotope 時(shí)間: 2025-3-27 02:04 作者: 去才蔑視 時(shí)間: 2025-3-27 06:02
,Baumslag–Solitar Groups,nst?nden der Umwelt. Die begrifflichen Grenzen zwischen Erziehung und Bildung sind flie?end und auch institutionell (z.B. Schule-Eltern) nicht genau bestimmbar; sie sind beide Teil desselben p?dagogischsozialisatorischen Prozesses. Erziehung bezieht sich eher auf die Entwicklung weltanschaulicher, e作者: oracle 時(shí)間: 2025-3-27 10:13 作者: Ardent 時(shí)間: 2025-3-27 14:02
Back Matterdagogischen Str?mungen in den Praxisfeldern nach wie vor hohe Relevanz zu besitzen. Trotz oder gerade wegen ihrer Verwurzelung in einer Welt und Weltanschauung vor der digitalen Revolution. Und zwar international. Zahlreiche Schulneugründungen etwa in China beziehen sich auf Montessori- und Waldorfk作者: Systemic 時(shí)間: 2025-3-27 17:50 作者: Friction 時(shí)間: 2025-3-28 00:56