派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: A Logical Theory of Teaching; Erotetics and Intent C. J. B. MacMillan,James W. Garrison Book 1988 Kluwer Academic Publishers 1988 cognitive [打印本頁(yè)]

作者: 猛烈抨擊    時(shí)間: 2025-3-21 17:45
書目名稱A Logical Theory of Teaching影響因子(影響力)




書目名稱A Logical Theory of Teaching影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱A Logical Theory of Teaching網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching被引頻次




書目名稱A Logical Theory of Teaching被引頻次學(xué)科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching年度引用




書目名稱A Logical Theory of Teaching年度引用學(xué)科排名




書目名稱A Logical Theory of Teaching讀者反饋




書目名稱A Logical Theory of Teaching讀者反饋學(xué)科排名





作者: –吃    時(shí)間: 2025-3-21 21:30
A Philosophical Critique of Process-Product Research on Teaching,
作者: 沖突    時(shí)間: 2025-3-22 02:16
Introduction: The Intentionalist Manifesto,ich durch t?tiges Wirken, durch konkretes Handeln, durch tats?chliches Anpacken, kurzum durchs Gestalten. Und Führung ist die erste und treibende Kraft, wenn aus Ideen Wirklichkeiten werden. Der Begriff Führung ist damit aufs Engste verbunden mit dem zentralen Begriff des vorliegenden Werks: Perform
作者: 服從    時(shí)間: 2025-3-22 04:57

作者: Etching    時(shí)間: 2025-3-22 08:50
Erotetic Teaching Strategies,g und Integration von M?nnern, z.?B. durch (Mit?)Unternehmerinnen, Erbinnen, Witwen, fanden sich weder Statistiken noch Forschungspublikationen. Und dies bei rund drei Millionen deutschen KMUs (davon 85?% Familienbetriebe). Und 2009 waren es 13.904 gro?e mit über 250 Mitarbeitenden und 131.097 Betri
作者: 不怕任性    時(shí)間: 2025-3-22 13:30
Socratic and Erotetic Teaching,bundenen ?brain drain“ einged?mmt werden kann. Zudem sind h?ufig auf Missverst?ndnis und überraschung basierende Zusammenst??e zwischen Arbeitskr?ften unterschiedlicher Generationen zu beobachten. Für Führungskr?fte stellen diese Diskrepanzen eine ganz besondere Herausforderung dar. Schlie?lich sind
作者: Amylase    時(shí)間: 2025-3-22 20:28
Erotetics, Cognitive Psychology and the Process of Problem Solving, die Frage erneut. Sich mit der Zukunft der Führung auseinanderzusetzen hat also etwas Absurdes und die Sinnhaftigkeit der Auseinandersetzung mit dieser Absurdit?t findet sich darin, diese immer wieder anzunehmen. Wie der mythische Sisyphos müssen wir den Stein ?zukünftiger Führung‘ immer wieder den
作者: 違法事實(shí)    時(shí)間: 2025-3-23 01:08

作者: 類人猿    時(shí)間: 2025-3-23 02:26
Book 1988 Hirst, Komisar, Green, McClellan, Soltis, Kerr, Fenstermacher, et al. An empirical tradition runs parallelto the philosophers -it has its most notable modern proponents in Gage, the Soars, Berliner, Rosen- shine, but its roots can be traced to the Sophists. These two tradi- tions have been at logge
作者: 閑聊    時(shí)間: 2025-3-23 09:35
Philosophy and Educationhttp://image.papertrans.cn/a/image/141360.jpg
作者: 誓言    時(shí)間: 2025-3-23 13:32

作者: 過(guò)剩    時(shí)間: 2025-3-23 14:28

作者: ingenue    時(shí)間: 2025-3-23 19:01
Amateur Telescope Making in the Internet Age this purpose a teaching episode by the most famous of philosophical teachers. From among the many dialogues in which Plato immortalized his favorite teacher we pick the dialogue between Socrates and the slave boy for closer erotetic scrutiny. We shall use the translation of W.K.C. Guthrie (1956).
作者: 調(diào)色板    時(shí)間: 2025-3-23 22:27

作者: ANN    時(shí)間: 2025-3-24 03:06
978-94-010-7879-5Kluwer Academic Publishers 1988
作者: 保存    時(shí)間: 2025-3-24 10:25
Building and Using a Cookbook CCD Camerah tradition can be characterized, perhaps too roughly, as behavioristic in theory, statistical in methodology, and positivistic in epistemology and metaphysics. It has reared its head in almost every area of educational thinking and has ridden many waves of political and administrative faddism despi
作者: 憤怒歷史    時(shí)間: 2025-3-24 12:28

作者: 肥料    時(shí)間: 2025-3-24 18:07
Building a High-Contrast Planetary Newtoniannd while there have even been suggestions that the notion of causation could and should be done away with in education and psychology, there is little doubt among most commentators that causation has a large place in education and its back-up sciences.
作者: 詞匯    時(shí)間: 2025-3-24 20:41

作者: 信任    時(shí)間: 2025-3-25 00:35

作者: 高談闊論    時(shí)間: 2025-3-25 07:12
Konzeption der Amateurtheaterprojekte, them to some of the principles central to cognitive psychology and information processing models of problem solving. The introduction of erotetic logic into the discussion of problem solving not only provides an alternative way of studying problem solving activity, but more importantly, it also pro
作者: acclimate    時(shí)間: 2025-3-25 11:23

作者: 創(chuàng)造性    時(shí)間: 2025-3-25 11:56
https://doi.org/10.1007/978-1-4471-0567-1In this chapter we will try to provide as precise and rigorous an analysis of the concept of teaching as is possible without leaving the ordinary notion in the conceptual dust. We shall defend this analysis by pointing out some of its promise as the central feature of a full-blown theory of teaching, which we shall call an “erotetic” theory.
作者: 恭維    時(shí)間: 2025-3-25 19:11

作者: N防腐劑    時(shí)間: 2025-3-25 23:42
Building and Using a Cookbook CCD CameraIn any given narrative style the choice of character and plot are unlimited. In this chapter we will explore some of the more obvious possibilities. Since it is our purpose to apply the erotetic narrative directly to the improvement of teaching we will refer to these narrative possibilities as “erotetic teaching strategies.”
作者: Glucose    時(shí)間: 2025-3-26 03:21
Introduction: The Intentionalist Manifesto, zum Aufbruch zu mobilisieren, zum Voranschreiten zu motivieren. Gerade heute, da der Wandel (erneut) mit einer erh?hten Intensit?t und Schlagzahl die Welt umpflügt, braucht es mehr denn je die F?higkeit, ein erstrebenswertes Ziel (ein ?Hinüber“) zu setzen und aufzuzeigen und andere dazu zu bewegen
作者: FIS    時(shí)間: 2025-3-26 07:32
Erotetic Causation,ie Management-Konzepte, die wir aktuell nutzen, haben ihren Ursprung im Taylorismus. Dieser funktioniert sehr gut in tr?gen und planbaren M?rkten. Die Nutzung dieser Konzepte in unserer heutigen komplexen und dynamischen Welt bringen viele Probleme hervor. Diese Probleme werden wiederum versucht mit
作者: 深淵    時(shí)間: 2025-3-26 11:34

作者: 啞劇    時(shí)間: 2025-3-26 14:14
Socratic and Erotetic Teaching,nen (Schofield et al. 2009). Geboren zwischen 1980 und 1995 ist diese Generation gepr?gt von Ereignissen wie dem 11. September 2001, der Entwicklung von Smartphones und der Wirtschaftskrise. Millennials sind stets mit ihrem sozialen Netzwerk verbunden, unterhalten sich bevorzugt schriftlich über ver
作者: 形上升才刺激    時(shí)間: 2025-3-26 20:39

作者: obtuse    時(shí)間: 2025-3-26 22:34
Back Matteren eine bislang vorherrschende Konfrontation zwischen der Hersteller- und Handelsstufe kooperativ überwinden.. Anstelle konflikt?rer Verhandlungen über Preise, Konditionen und isolierter Verkaufsf?rderungsma?nahmen sollen integrativ Marketing- sowie Logistikma?nahmen abgestimmt werden, um die Erwart
作者: ALIBI    時(shí)間: 2025-3-27 04:52

作者: 健談    時(shí)間: 2025-3-27 08:01

作者: 難解    時(shí)間: 2025-3-27 11:41

作者: 滑動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-27 17:27

作者: 有毛就脫毛    時(shí)間: 2025-3-27 19:12
Building and Using a Cookbook CCD Camerate the outraged cries of philosophers from Dewey (1916) to Scheffler (1960) to Green (1971). But philosophers’ arguments have had remarkably little effect; in part this may be the result of — and evidence for — the relatively weak place that philosophically oriented people have in the educational establishment.
作者: 失望昨天    時(shí)間: 2025-3-28 01:08
Amateur Telescope Making in the Internet Ageing as question-answering is conceptually right and empirically fruitful, it should be so in cases where the teacher is not out to prove a theory. The examples will not definitively settle the issue, but they should support the theory’s applicability to ordinary teaching.
作者: jagged    時(shí)間: 2025-3-28 04:19
Konzeption der Amateurtheaterprojekte, of teaching which will prove its usefulness by helping to explain what goes on in the domain under consideration by scientists and practitioners. To be adequate, such an analysis has to connect with the ordinary concept in consistent ways, but it must be rigorous and precise enough to help in the explanation of what is going on.
作者: lambaste    時(shí)間: 2025-3-28 08:45
8樓
作者: 執(zhí)拗    時(shí)間: 2025-3-28 12:26
8樓
作者: Herpetologist    時(shí)間: 2025-3-28 17:35
8樓
作者: 小母馬    時(shí)間: 2025-3-28 19:48
9樓
作者: MULTI    時(shí)間: 2025-3-29 02:02
9樓
作者: disciplined    時(shí)間: 2025-3-29 05:27
9樓
作者: packet    時(shí)間: 2025-3-29 08:02
10樓
作者: GROUP    時(shí)間: 2025-3-29 12:56
10樓
作者: 貪心    時(shí)間: 2025-3-29 16:41
10樓
作者: 搖晃    時(shí)間: 2025-3-29 22:56
10樓




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
紫金县| 长宁区| 西城区| 陆河县| 阿合奇县| 馆陶县| 金山区| 澎湖县| 新田县| 蒲江县| 钟祥市| 乌审旗| 金乡县| 孟连| 淄博市| 德庆县| 申扎县| 大田县| 淳化县| 乌审旗| 垣曲县| 南康市| 宁国市| 宜昌市| 沐川县| 民和| 佛坪县| 柯坪县| 丘北县| 三台县| 青川县| 宜黄县| 油尖旺区| 探索| 绵阳市| 万安县| 高陵县| 丹棱县| 武冈市| 通化县| 彭州市|