派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: A Deleuzian Approach to Curriculum; Essays on a Pedagogi Jason J. Wallin Book 2010 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2010 Cur [打印本頁(yè)]

作者: 積聚    時(shí)間: 2025-3-21 16:49
書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum影響因子(影響力)




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum被引頻次




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum被引頻次學(xué)科排名




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum年度引用




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum年度引用學(xué)科排名




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum讀者反饋




書目名稱A Deleuzian Approach to Curriculum讀者反饋學(xué)科排名





作者: CROAK    時(shí)間: 2025-3-21 21:13
2945-7599 frame the limits of curricular thought. Analyzing the ways in which modern institutions colonize desire and overdetermine the life of its subject, this book draws upon the anti-Oedipal philosophy of Gilles Deleuze, revolutionary artistic practice, and an unorthodox curriculum genealogy to rethink th
作者: sperse    時(shí)間: 2025-3-22 02:58
2945-7599 artists, and graduate students to engage the contemporary struggles of curriculum theory, educational philosophy, and pedagogical practice with a new set of conceptual tools for thinking radical difference.978-1-349-28845-8978-0-230-11528-6Series ISSN 2945-7599 Series E-ISSN 2945-7602
作者: GRIPE    時(shí)間: 2025-3-22 05:33

作者: 允許    時(shí)間: 2025-3-22 09:53
Being Agile in?a?Data Science Projectecome . way to do, indifferent to differences in the lived world of teachers and students” (p. 368). Territorialized in the image of a closed, overdetermined model, currere is severed from its constitutive powers of becoming.
作者: 詳細(xì)目錄    時(shí)間: 2025-3-22 15:42

作者: myocardium    時(shí)間: 2025-3-22 20:46
Book 2010cal project as a task of concept creation for the liberation of life and instantiation of a people yet to come. This book invites academics, artists, and graduate students to engage the contemporary struggles of curriculum theory, educational philosophy, and pedagogical practice with a new set of conceptual tools for thinking radical difference.
作者: myriad    時(shí)間: 2025-3-22 23:34
Usman Rafiq,Xiaofeng Wang,Luciana Zainaly, the structualist legacy in curriculum theory posits a transcendent point or structural ground . structure. It is such a legacy that inheres in the Marxist, Saussurian, and Freudian coordinates of curriculum theory.
作者: 鋸齒狀    時(shí)間: 2025-3-23 04:30
Front Mattertwortet stets die Frage nach dem ?Warum?“ steuerlicher Regel.Dieses Grundlagen- und Vertiefungswerk für Ausbildung, Studium und Praxis im Steuerrecht bietet einen kompakten systematischen Einstieg in alle wesentlichen Bereiche der Ertragsteuern und bereitet den Stoff bis zur Vorbereitung auf das StB
作者: DUCE    時(shí)間: 2025-3-23 06:12
The Conceptual Powers of ,Massenbeobachtung stützt, kann zun?chst und grunds?tzlich nur die Zahlen zugrunde legen, die von den Verwaltungen der Gesellschaften in ihren Bilanzen und Gewinn- und Verlustrechnungen ver?ffentlicht sind. Allerdings sind diese Ver?ffentlichungen nicht unbedingt zuverl?ssig. Abgesehen von dem wohl n
作者: Etching    時(shí)間: 2025-3-23 13:20
Becoming-Music: Improvisation and Instrumentalism in Curriculum Theory,igiert wurden. Diese gro?e und st?ndig wachsende Zahl ist Ausdruck der Erfolge einer gemeinsamen Versorgung durch Kinderkardiologen und auf angeborene Herzfehler spezialisierte Herzchirurgen. Doch überblickt auch der betreuende Hausarzt oder der Internist die sp?ter entstehenden Probleme und Folgezu
作者: dura-mater    時(shí)間: 2025-3-23 14:12

作者: 哭得清醒了    時(shí)間: 2025-3-23 21:09
,I’m Not There: The Cinematic Time-Image, Cultural Curriculum Studies, and the Political Arts of an r gr??tm?glichen Zahl und auf uneingeschr?nkte pers?nliche Freiheit — das war es, was die Hoffnung und die Zuversicht von Generationen seit Beginn des Industriezeitalters aufrechterhielt ... Man mu? sich die Tragweite der Gro?en Verhei?ung und die phantastischen materiellen und geistigen Leistungen
作者: Allure    時(shí)間: 2025-3-24 01:49
Making a , Curriculum: ,, and the Schizophrenic Potential of the ANOMAL,rifflich für eine offene, allgemeinbildende, vor allen Dingen kulturelle, soziale und politische Pers?nlichkeitsbildung durch Aufkl?rung, Wissensvermittlung und Kompetenzentfaltung“ (Dewe, 2005, S. 141). Im Gegensatz zu selbstorganisierten Formen des informellen Austausches wie beispielsweise in Sel
作者: paleolithic    時(shí)間: 2025-3-24 05:13

作者: Terminal    時(shí)間: 2025-3-24 08:15

作者: 革新    時(shí)間: 2025-3-24 11:08

作者: Indent    時(shí)間: 2025-3-24 15:58

作者: 糾纏,纏繞    時(shí)間: 2025-3-24 22:55
https://doi.org/10.1057/9780230115286Curricula; curriculum; thought; work
作者: entail    時(shí)間: 2025-3-25 00:44

作者: 濕潤(rùn)    時(shí)間: 2025-3-25 03:52

作者: 雇傭兵    時(shí)間: 2025-3-25 08:30
Usman Rafiq,Xiaofeng Wang,Luciana Zainas structuralism and phenomenology presume a stable ontological ground from which the course of pedagogical life . As Foucault (1972) avers, while structuralism was conceived as a means to overcome the values of humanism, it nevertheless advanced an image of life requiring universal structuration. Th
作者: commune    時(shí)間: 2025-3-25 14:32
Connecting Agile with Theory of Changerd, 2002). Signs are detached from their symbolic obligations to “float” in a sea of ambient consumerism. Akin to Deleuze (1983), Baudrillard cites in this movement the collapse of the dualist model/copy hierarchy promulgated by Plato (1992). The transcendent model as the deep actuality from which m
作者: NADIR    時(shí)間: 2025-3-25 17:51
Usman Rafiq,Xiaofeng Wang,Luciana Zaina of the Western movie genre, ., alongside it’s filmic predecessors . (1962), . (1970), . (1972), and the 1973 ., mobilized a political direction that was distinctly .. Deterritorializing the traditional codes of the Western film, . recaptured the nightmarish trajectories of colonial genocide, enviro
作者: 鉗子    時(shí)間: 2025-3-25 21:43

作者: 蝕刻    時(shí)間: 2025-3-26 02:41
Conference proceedings‘‘‘‘‘‘‘‘ 2024ion is for Block the exception rather than the . of contemporary pedagogy. Education, Block argues, is “centered” on the notion of homecoming, that is, the continual reproduction of habitual thought and behavior. Like the path of shiny pebbles left by Hansel in the Brothers Grimm tale, the education
作者: 生命層    時(shí)間: 2025-3-26 04:20

作者: Commemorate    時(shí)間: 2025-3-26 11:41
Virginia Springer,Dimitri Petrik launched along a particular trajectory or fired upon a target, a thinker is mobilized toward the challenges and problems of a particular place and time. Yet, an arrow might be taken up from where it falls and fired in a new direction, at a different target, along a new line of flight. As Guattari (
作者: Dawdle    時(shí)間: 2025-3-26 13:42

作者: 北京人起源    時(shí)間: 2025-3-26 17:37

作者: JECT    時(shí)間: 2025-3-26 21:12

作者: 不規(guī)則的跳動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-27 03:15

作者: 浪費(fèi)時(shí)間    時(shí)間: 2025-3-27 05:23

作者: incarcerate    時(shí)間: 2025-3-27 09:56
Becoming-Music: Improvisation and Instrumentalism in Curriculum Theory,er externer Moderation konsentiert hat. Erstmalig im deutschsprachigen Raum schildert diese Leitlinie ausschlie?lich ?rztlich-wissenschaftliche Aspekte und gibt – abgesichert durch umfangreiche Literaturrecherche und -bewertung – den zum Zeitpunkt der Abfassung gültigen Stand medizinischen Wissens w
作者: 束縛    時(shí)間: 2025-3-27 14:13
Uncertain Games,e, Familie, Karriere oder finanziellen Situation. Strategien beinhalten kognitive Umstrukturierung und Hausaufgaben zur Bew?ltigung von Stress und allen Aspekten der überforderung im Zusammenhang mit Lebensrollen, Bewertung und Umstrukturierung von Lebensstilentscheidungen und Festlegung neuer Richt
作者: hysterectomy    時(shí)間: 2025-3-27 18:05

作者: 偽善    時(shí)間: 2025-3-28 00:16

作者: 固執(zhí)點(diǎn)好    時(shí)間: 2025-3-28 06:00

作者: 口訣    時(shí)間: 2025-3-28 10:02

作者: Mettle    時(shí)間: 2025-3-28 12:13

作者: 破譯    時(shí)間: 2025-3-28 16:38
The Illusion of Transcendence and the Ontology of Immanence,978-90-313-7131-0
作者: 壁畫    時(shí)間: 2025-3-28 20:00
Powers of the False and the Problematics of the Simulacrum,978-3-0348-4127-6
作者: Intractable    時(shí)間: 2025-3-29 02:01
Receptor systems in the non-failing human heartevidence has accumulated that in the human heart also other receptor systems can affect heart rate and/or contractility. Positive inotropic effects can be mediated by receptor systems acting through accumulation of intracellular cAMP (G.-protein coupled receptors such as 5-HT.-like, histamine H., an




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
天台县| 温宿县| 武安市| 罗定市| 嵊泗县| 稷山县| 巫山县| 大兴区| 交口县| 赤壁市| 黄山市| 河池市| 南漳县| 象山县| 吉隆县| 武穴市| 柳江县| 鹤壁市| 谢通门县| 正安县| 建阳市| 隆尧县| 南溪县| 肥城市| 秀山| 咸丰县| 龙里县| 阜宁县| 会同县| 五家渠市| 霍山县| 万州区| 高邮市| 濮阳市| 邢台县| 三都| 黄骅市| 屏山县| 九江县| 上思县| 永川市|