標(biāo)題: Titlebook: Wie Kinder addieren und subtrahieren; L?ngsschnittliche An Maria Fast Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Mathematikunterrich [打印本頁] 作者: Ensign 時間: 2025-3-21 19:10
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren影響因子(影響力)
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren被引頻次
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren年度引用
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren年度引用學(xué)科排名
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren讀者反饋
書目名稱Wie Kinder addieren und subtrahieren讀者反饋學(xué)科排名
作者: Statins 時間: 2025-3-21 22:05
2193-8164 üler Additionen und Subtraktionen von der zweiten bis zur vierten Schulstufe l?sen. Ihre Ergebnisse zeigen deutliche interindividuelle Unterschiede in den Entwicklungsverl?ufen auf und geben Anlass zur Annahme, dass Schülerinnen und Schüler ein bestimmtes Verst?ndnis von Zahlen und den damit zusamme作者: 沒有準(zhǔn)備 時間: 2025-3-22 01:33
Book 2017tufe l?sen. Ihre Ergebnisse zeigen deutliche interindividuelle Unterschiede in den Entwicklungsverl?ufen auf und geben Anlass zur Annahme, dass Schülerinnen und Schüler ein bestimmtes Verst?ndnis von Zahlen und den damit zusammenh?ngenden L?sungsmethoden haben, das sie über Jahre beibehalten..作者: 清真寺 時間: 2025-3-22 06:08
Book 2017tufe l?sen. Ihre Ergebnisse zeigen deutliche interindividuelle Unterschiede in den Entwicklungsverl?ufen auf und geben Anlass zur Annahme, dass Schülerinnen und Schüler ein bestimmtes Verst?ndnis von Zahlen und den damit zusammenh?ngenden L?sungsmethoden haben, das sie über Jahre beibehalten..作者: 北極人 時間: 2025-3-22 11:58
978-3-658-16218-4Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017作者: Outwit 時間: 2025-3-22 15:44 作者: 和平主義 時間: 2025-3-22 19:02 作者: Salivary-Gland 時間: 2025-3-22 23:09 作者: 虛假 時間: 2025-3-23 02:06
https://doi.org/10.1007/978-3-658-16219-1Mathematikunterricht in der Primarstufe; L?ngsschnittstudie; L?sungsmethoden von Grundschulkindern; Feh作者: linear 時間: 2025-3-23 08:28 作者: 無瑕疵 時間: 2025-3-23 10:38
https://doi.org/10.1007/978-1-4613-1921-4adenosine; alcoholism; central nervous system; cognition; depression; diagnosis; electroencephalography (E作者: 小淡水魚 時間: 2025-3-23 17:42
Proceedings of the 28th Conference of Spacecraft TT&C Technology in China978-981-10-4837-1Series ISSN 1876-1100 Series E-ISSN 1876-1119 作者: 冒號 時間: 2025-3-23 20:14
Growth and Development of Root Systems,s an anchor to the plant and act as the means by which the plant takes up water and nutrients that are necessary for plant survival and growth. In recent years, the use of modern technology has revealed such things as genetic diversity in cotton root systems and the role of root signals in impacting the overall growth and development of the plant.作者: ADORE 時間: 2025-3-24 00:45
k-Convex Games and Solution Concepts,nal gradient materials (FGM). To achieve this objective, we have developed a comprehensive three-dimensional model encompassing a dental implant and its surrounding tissue (cortical and cancellous bones). Our study involves an extensive analysis of dental implants constructed from various materials,作者: 肉身 時間: 2025-3-24 04:46 作者: Heretical 時間: 2025-3-24 07:47
Abdukohir A. Nazirovrely as they disrupt patients’ lives, in no small part because of the overlap between biological pathology and resulting psychological distress. .Cognitive Behavioral Therapy for Chronic Illness and Disability. cuts across formal diagnostic categories to apply proven therapeutic techniques to potent作者: 手勢 時間: 2025-3-24 14:11
Wenhui Shi,Mingyan Jiang there about 600 pages. anything special about this book?”“Does it supply The reader will ?nd something about the in- us with unique information?”I hesitate to think how dence, anatomic location, pathogenesis, differential many years ago it was when I ?rst discussed with diagnosis, diagnostic releva作者: 谷類 時間: 2025-3-24 17:43
H. R. Marcuse,C. C. Delprat,C. A. Hoefnagel,A. P. M. Jongsma,H. Maessene UV) serving as an advertisement to attract various animals, which serve as their pollinators for their flowers, hence as gene-dispersing agents as they transfer pollen among flowers (Darwin 1877; Faegri and van der Pijl 1979; Clegg and Durbin 2003; Schaefer and Ruxton 2011; Renoult et al. 2014). T作者: RAFF 時間: 2025-3-24 19:38
ative differences may exist between the bioactivation of carcinogens in man and experimental species employed as prospective risk models (Gori 1980; Wright 1980, 1981, 1983). By studying the interactions between DNA and metabolites of precursor carcinogens, the investigation of qualitative and, poss作者: 鋼筆記下懲罰 時間: 2025-3-25 01:38 作者: corpus-callosum 時間: 2025-3-25 07:13 作者: fixed-joint 時間: 2025-3-25 10:37 作者: licence 時間: 2025-3-25 14:25 作者: 尖 時間: 2025-3-25 18:32 作者: obnoxious 時間: 2025-3-25 20:25
Maigrets Pariszahlreicher Editionen wie in Verfilmungen widerspiegelt. Dieser Retro-Trend in der Vermarktung ist indes nicht nur eine Mode, Simenon selbst hat mit seinen Darstellungsstrategien der Stadt den Grundstein dafür gelegt. Denn Paris nimmt im Werk Simenons eine besondere Stellung ein: Neben der individue作者: 和平主義者 時間: 2025-3-26 00:51
Empfehlungen zur Gestaltung des Wissenstransfers im Auslandsentsendungsprozess,leitet. Diese Gestaltungsempfehlungen werden zudem um Handlungsanweisungen aus der Literatur erg?nzt. Diese Ausarbeitung erfolgt zun?chst anhand der Betrachtung der in dieser Arbeit identifizierten Einflussfaktoren auf den Wissenstransfer. Daran schlie?t sich eine Er?rterung der Gestaltungsm?glichke作者: Angiogenesis 時間: 2025-3-26 04:49 作者: Cultivate 時間: 2025-3-26 11:39
Sails of Doomtly penetrate Australia. The small groups of nomads were thus intensely vulnerable when, unscathed by the neolithic revolution, they were confronted less than two centuries ago by Europe’s industrial revolution.作者: 恩惠 時間: 2025-3-26 14:10
Toward Architecture Evaluation through Ontology-Based Requirements-Level Scenariosnarios and architecture evolve, and provides a foundation for evaluating scenarios and architecture individually and jointly. In this paper, we focus on the mapping through event classes and demonstrate our approach with two examples.作者: Default 時間: 2025-3-26 19:48 作者: 譏笑 時間: 2025-3-27 00:06 作者: Nuance 時間: 2025-3-27 04:40 作者: 拾落穗 時間: 2025-3-27 05:37
Indigenous Education Policy, Equity, and Intercultural Understanding in Latin America作者: PACK 時間: 2025-3-27 11:41 作者: transdermal 時間: 2025-3-27 16:04