標(biāo)題: Titlebook: When Music Takes Over in Film; Anna K. Windisch,Claus Tieber,Phil Powrie Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) [打印本頁(yè)] 作者: Wilson 時(shí)間: 2025-3-21 17:51
書目名稱When Music Takes Over in Film影響因子(影響力)
書目名稱When Music Takes Over in Film影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱When Music Takes Over in Film網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱When Music Takes Over in Film網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱When Music Takes Over in Film被引頻次
書目名稱When Music Takes Over in Film被引頻次學(xué)科排名
書目名稱When Music Takes Over in Film年度引用
書目名稱When Music Takes Over in Film年度引用學(xué)科排名
書目名稱When Music Takes Over in Film讀者反饋
書目名稱When Music Takes Over in Film讀者反饋學(xué)科排名
作者: hemorrhage 時(shí)間: 2025-3-21 20:58 作者: Carminative 時(shí)間: 2025-3-22 00:29 作者: 受人支配 時(shí)間: 2025-3-22 08:00
Claus Tieberch Befragte gro?er Umfragen nannten dieses Thema als eines der wichtigsten vor der Wahl. So wurde die Bundestagswahl 2021 unter anderem auch als ?Klimawahl“ bezeichnet, da die neue Bundesregierung die letzte sei, die noch rechtzeitig zukunftsentscheidende klimapolitische Ma?nahmen zur Abschw?chung d作者: 迅速飛過 時(shí)間: 2025-3-22 09:55
Rajinder DudrahW) 22+0. Die Geburt des intrauterin verstorbenen Feten mit einem Geburtsgewicht ≥500?g bezeichnet man als ?Totgeburt“. In Mitteleuropa liegt die Rate an sp?ten Einlings-IUFTs bei etwa 2,5–3,0 pro 1000 Geburten. Die h?ufigsten Todesursachen sind Plazentafunktionsst?rung und fetale Fehlbildungen..Die 作者: acetylcholine 時(shí)間: 2025-3-22 15:40 作者: GAVEL 時(shí)間: 2025-3-22 19:42 作者: 摘要 時(shí)間: 2025-3-22 23:26
edig sein will, nicht ohne Berücksichtigung der für chirurgische Operationen geltenden Grunds?tze hinsichtlich Anti-und Asepsis vorgenommen werden. Die allt?gliche Praxis l??t jedoch die Infektionsgefahr bei der Zahnextraktion relativ gering erscheinen, was früher vielfach eine ziemlich laxe Handhab作者: 折磨 時(shí)間: 2025-3-23 01:24
Katja Hettichuen legt. Er zeigt auf, wie dieses in den eigenen Werten und der DNA des Unternehmens verankert ist und wie es gelebt wird. Moderne Technologien wie Künstliche Intelligenz und digitale L?sungen werden eingesetzt, um Kundennutzen zu schaffen und gleichzeitig m?gliche Nachteile zu vermeiden. Anhand ko作者: Occupation 時(shí)間: 2025-3-23 06:11
duzieren die Leydig-Zellen das Geschlechtshormon Testosteron. Im Keimepithel der Hodentubuli l?uft die Spermatogenese ab, die in der permanenten Produktion einer Vielzahl von Spermien resultiert. Diese werden in den beiden Nebenhoden zwischengelagert und erreichen dort ihre endgültige Befruchtungsf?作者: 憤慨一下 時(shí)間: 2025-3-23 10:59 作者: 取之不竭 時(shí)間: 2025-3-23 15:27 作者: 口訣 時(shí)間: 2025-3-23 21:35
Palgrave Studies in Audio-Visual Culturehttp://image.papertrans.cn/w/image/1027893.jpg作者: 基因組 時(shí)間: 2025-3-24 02:13
https://doi.org/10.1007/978-3-030-89155-8Film; Music; Cultural Studies; Audiovisual Narratives; Media Studies; Open Access作者: 贊成你 時(shí)間: 2025-3-24 04:40
Dark Times: Fabulation, Synchrony, and the Musical Moment Reprised of Gilles Deleuze and Henri Bergson, the musical moment is read through three contemporary case studies: Andrea Arnold’s .(2016), Hiro Murai’s music video for Flying Lotus and Kendrick Lamar’s ‘Never Catch Me’ (2014), and Barry Jenkin’s. (2016).作者: 賄賂 時(shí)間: 2025-3-24 07:05
Anna K. Windisch,Claus Tieber,Phil PowrieCombines and updates several of the most recent key theoretical approaches and discourses in film music research.Extensive coverage of the topic of ‘musical moments‘ in global cinemas.Will appeal to b作者: Evocative 時(shí)間: 2025-3-24 14:06
The Rhythm of the Night: Abstraction and Sexuality as Destabilisers in Austrian Silent Cinemagets more obvious during these moments. This chapter?argues that these two tendencies are closely connected and that their potential to destabilise the form and style of a film must be seen in the sociopolitical context of post-monarchy Austria, and within the precariousness of social values of the time.作者: 扔掉掐死你 時(shí)間: 2025-3-24 18:09
The Afterlife of Continental Romance: Musical Moments in Ichikawa Kon’s , (1949) and , (1951)enade’) and ‘Ieraishan’ (‘Fragrance of the Night’), featured in . and ., respectively, form musical moments that highlight the tension between the sensorial appeal of the doomed romance rooted in the imperial past and the disbelief in the sustainability of such romance in early post-war Japan.作者: cultivated 時(shí)間: 2025-3-24 20:58
From Unheard to Meaningful: When Music Takes Over in Film,music ‘takes over’ and the surreal often becomes the accepted filmic reality are examined in reference to two recent theoretical approaches: ‘musical moments’ (Amy Herzog) and ‘crystal songs’ (Phil Powrie). Divided up into four parts, the book’s chapters apply these two differing but overlapping the作者: Cerumen 時(shí)間: 2025-3-25 02:22
Dark Times: Fabulation, Synchrony, and the Musical Moment Reprised of Gilles Deleuze and Henri Bergson, the musical moment is read through three contemporary case studies: Andrea Arnold’s .(2016), Hiro Murai’s music video for Flying Lotus and Kendrick Lamar’s ‘Never Catch Me’ (2014), and Barry Jenkin’s. (2016).作者: 懸掛 時(shí)間: 2025-3-25 03:55
The Acoustic Wound: Reflections on the Crystal-Song in Five American Filmsr, it articulates a privileged musical moment of intense affect, ‘wounding’ the image/music nexus as does Barthes’s .for the photograph. The crystal-song is the piece that stands out from the others by a combination of intensity and critical insistence. The chapter explores such moments in five rece作者: negotiable 時(shí)間: 2025-3-25 11:30 作者: rods366 時(shí)間: 2025-3-25 12:13 作者: 搜尋 時(shí)間: 2025-3-25 18:52 作者: Microaneurysm 時(shí)間: 2025-3-25 21:34 作者: Harass 時(shí)間: 2025-3-26 03:47 作者: 鉗子 時(shí)間: 2025-3-26 06:29
Redemption Songs: Musical Moments in Joseph Ga? Ramaka’s , (2001) and Flora Gomes’s , (2002)y space, but also for the audience to envision ‘what utopia would feel like’, something that may or may not be realised at the end of the film. Such a film genre has not been common in Third Cinema, a preferred style and aesthetic for many African films debuted since Ousmane Sembène, who likened the作者: 拱形大橋 時(shí)間: 2025-3-26 12:07
‘No Hay Nada Que Celebrar’: Music, Migration, and Violence in Luis Estrada’s , (2010) Netflix original series . (2015) and Telemundo’s telenovela . (2011). During this decade, one of the more significant cinematic contributions is Luis Estrada’s 2010 film ., which premiered in a sea of controversy. The film follows the protagonist Benny as he transitions from a recently deported und作者: Feigned 時(shí)間: 2025-3-26 15:39 作者: OMIT 時(shí)間: 2025-3-26 20:41
Desperately Funny: Comedy, Performance and the Musical Moment in , (2016) Simonischek)—here in character as his eccentric alter ego Toni—into singing to a room full of strangers at a party. Hüller’s rendition of ‘Greatest Love of All’, made famous by Whitney Houston’s 1986 cover, drew spontaneous applause at the film’s Cannes première, and many critics identify it as a ‘作者: 音樂學(xué)者 時(shí)間: 2025-3-26 21:57 作者: 聲音刺耳 時(shí)間: 2025-3-27 02:28
2634-6354 opic of ‘musical moments‘ in global cinemas.Will appeal to b.This open access?collection deals with musical moments in film as one of the most pivotal and compelling issues of current film music research. Musical moments as defined by Amy Herzog occur when a musical number inverts the normal relatio作者: Mets552 時(shí)間: 2025-3-27 07:26
Musical Moments as Narrative and Emotional Catalysts in Three Silent Films by Jacques Feyderry décor. This chapter elucidates these musical moments using theories related to subliminal auditory perception, deferred time intervals and baseline affective charges: the latter occur in Feyder’s silent films for which no original pre-existing accompaniment is known.作者: Cytokines 時(shí)間: 2025-3-27 12:36 作者: 事先無準(zhǔn)備 時(shí)間: 2025-3-27 17:01 作者: 我沒有強(qiáng)迫 時(shí)間: 2025-3-27 18:19
Anna K. Windisch,Claus Tieber,Phil Powrie described. Several reporter genes have been used to characterize gene expression patterns and to determine functional promoter elements. The . gene, coding for the β-galactosidase enzyme, is the reporter most frequently used in . because both temporal- and spatial-patterns of expression can be easi作者: HAWK 時(shí)間: 2025-3-28 00:14 作者: CARE 時(shí)間: 2025-3-28 03:22 作者: 愚笨 時(shí)間: 2025-3-28 06:32
Claus Tieberer Problemwahrnehmung durch die Parteiexpert*innen, den L?sungsans?tzen zwischen Anreizen und Verboten und dem Stellenwert des Themas im Wahlkampf nach, stellt ?hnlichkeiten heraus und kontrastiert Unterschiede zwischen den parteipolitischen Ann?herungen an das Thema.作者: 有幫助 時(shí)間: 2025-3-28 13:10 作者: 得意牛 時(shí)間: 2025-3-28 15:16
Yifen Beusebensführung bei übergewicht und Adipositas, medikament?se Aspekte zur Gewichtsabnahme und Insulinresistenz werden dargestellt, da auch mit solchen Ma?nahmen der klinischen Androgenisierung begegnet werden kann. Auf Einschr?nkungen im Hinblick auf die Anwendung in der Schwangerschaft wird besonderen作者: Cultivate 時(shí)間: 2025-3-28 18:58 作者: 多余 時(shí)間: 2025-3-29 01:25
l“zurück. Ein andermal h?rte ich von einem Zahnbader, der seine Extraktionskunden in der Stube nebeneinander auf mehrere Stühle setzte und dann, beim ersten beginnend, mit der blutigen Zange von einem zum andern ging, ein. Gegenstück zum summarischen Aderla? verflossener Zeiten.作者: larder 時(shí)間: 2025-3-29 06:49 作者: 彩色的蠟筆 時(shí)間: 2025-3-29 09:38
n, Samenleiter, akzessorische Geschlechtsdrüsen und Penis. In den paarigen Hoden produzieren die Leydig-Zellen das Geschlechtshormon Testosteron. Im Keimepithel der Hodentubuli l?uft die Spermatogenese ab, die in der permanenten Produktion einer Vielzahl von Spermien resultiert. Diese werden in den 作者: 藝術(shù) 時(shí)間: 2025-3-29 12:32
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 to recent discourses in film music scholarship. The volume includes contributions by early career researchers as well as by established experts in the fields of musicology, film studies, media studies, and cultural studies, promoting cross-disciplinary collaboration in film music research.?.作者: 親愛 時(shí)間: 2025-3-29 16:23