派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: ?i?ek through Hitchcock; Laurence Simmons Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer N [打印本頁]

作者: 二足動物    時間: 2025-3-21 19:26
書目名稱?i?ek through Hitchcock影響因子(影響力)




書目名稱?i?ek through Hitchcock影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱?i?ek through Hitchcock網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱?i?ek through Hitchcock網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱?i?ek through Hitchcock被引頻次




書目名稱?i?ek through Hitchcock被引頻次學(xué)科排名




書目名稱?i?ek through Hitchcock年度引用




書目名稱?i?ek through Hitchcock年度引用學(xué)科排名




書目名稱?i?ek through Hitchcock讀者反饋




書目名稱?i?ek through Hitchcock讀者反饋學(xué)科排名





作者: Aggregate    時間: 2025-3-21 22:14

作者: 高談闊論    時間: 2025-3-22 01:56
Hiroshi Toriya,Hiroaki Chiyokuraher. Sexuality, ?i?ek argues following Lacan, who preferred the term ‘sexuation’, is a metastasis: it is something that is transferred, not a fixed essence or identity. In Hitchcock’s film, there exists a split and shift from Ballyntine to Constance. A shift from desire represented in the text to the desire of the text.
作者: Left-Atrium    時間: 2025-3-22 07:43
3D CAD Systems and Solid Models,e embodiment of the fear of emancipated femininity. But for ?i?ek all the features denounced as the result of male paranoia account for the figure’s charm, as if the theorizing provides an alibi for our enjoyment of the ..
作者: Corral    時間: 2025-3-22 12:33

作者: Cabinet    時間: 2025-3-22 15:56

作者: AND    時間: 2025-3-22 19:14

作者: Antarctic    時間: 2025-3-23 01:08
Book 2021 Marxist theory through the exotic use of examples from film and popular culture. But what if we were to take ?i?ek’s pretensions to cinephilia and film criticism seriously? In this book, adopting ?i?ek’s own tactic of counterintuitive observation, we shall read the corpus of Alfred Hitchcock’s film
作者: 保守黨    時間: 2025-3-23 03:51

作者: deactivate    時間: 2025-3-23 05:34
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45506-3pple, inevitably unsuccessfully. According to ?i?ek, Hitchcock’s films perform the work of analysis, as they expose their own mechanisms; they make visible the relation of our Symbolic and Imaginary reality to the Real.
作者: Asseverate    時間: 2025-3-23 12:57

作者: Allure    時間: 2025-3-23 15:44

作者: Highbrow    時間: 2025-3-23 18:35

作者: Limousine    時間: 2025-3-24 01:46
The ,: , (1958), sogar bis zum Jahre 1900 zurück. Da? Betrachtungen dieser Art heute wieder auf ein so breites Interesse stos-sen, ist nicht zuletzt auf Ver?ffentlichungen sowie popul?rwissenschaftliche Darstellungen des franz?sischen Mathematikers Benoit B. Mandelbrot über die von ihm so benannte Theorie der Frakt
作者: 撤退    時間: 2025-3-24 06:05
The Real: , (1963),ewinn zu erzielen. Das Konzept der Arbitragefreiheit ist ein m?chtiges Instrument zur Bewertung von Derivaten. Die Idee soll kurz skizziert werden: Betrachtet wird ein Markt, auf dem bereits eine Menge an Wertpapieren gehandelt wird. Auf diesem Markt wird ein neues Derivat eingeführt, das durch sein
作者: orthodox    時間: 2025-3-24 09:17

作者: Obligatory    時間: 2025-3-24 12:44
Enjoyment: , (1964),ermarktes angegeben.. Ein Grund für diesen Mangel ist die fehlende F?higkeit vieler potentieller Kreditderivath?ndler zur individuellen Preisbestimmung. Hierdurch ist fir diese ein professionelles Auftreten am Markt nicht m?glich, da sie nicht sicher sein k?nnen ein für sie vorteilhaftes Gesch?ft ab
作者: 勉強    時間: 2025-3-24 17:26
Fantasy: ,? , (1948),rd unter Berücksichtigung von Wochenenden, Feiertagen und Schulferien mit 200 Tagen angenommen. Das Geb?ude wurde in den 60er Jahren in Modulbauweise mit vorgefertigten Beton-Elementen errichtet. In den 90er Jahren wurde eine Doppelsporthalle erg?nzt. Das Schulgeb?ude wird zentral beheizt und mit Wa
作者: 不發(fā)音    時間: 2025-3-24 19:59
The Fragile Absolute: , (1953),nsnetzwerken notwendig sind. Dies bedingt eine fortlaufende Anpassung der Prozesse durch Gestaltungsoptionen, um die Versorgungssicherheit durch Robustheit des Servicelevels zu gew?hrleisten. Die Autorin erarbeitet daher einen Gestaltungsrahmen der Supply-Chain-Robustheit. Dieser sieht zun?chst eine
作者: 矛盾心理    時間: 2025-3-25 00:51
,Coda: Does Hitchcock Remake ?i?ek?,erdenden Merkmale von Blechwerkstücken sowie die werkstückbezogenen rückwirkenden Merkmale von Fertigungseinrichtungen. Die zielgerichtete Gegenüberstellung der Werkstückmerkmale zu den jeweils korrespondierenden Merkmalen der Fertigungseinrichtungen erfordert eine systematische Strukturierung der M
作者: conjunctiva    時間: 2025-3-25 03:48
Introduction: From H to Z,ewertung von Kuponanleihen im allgemeinen nicht mehr m?glich, da die Preise der Wertpapiere dann nicht mehr eindeutig bestimmt sind. In einem Spezialfall k?nnen die Kuponanleihen allerdings ?hnlich wie im Fall eines reibungslosen Kapitalmarktes über die Preise von Nullkuponanleihen bewertet werden.
作者: fastness    時間: 2025-3-25 09:45

作者: aneurysm    時間: 2025-3-25 12:52

作者: 無意    時間: 2025-3-25 17:31
The , (1938),im Wege der Nettokapitalisierung, indem die um Fremdkapitalkosten verminderten Erfolgsgr??en mit entsprechenden risikoangepassten Eigenkapitalkosten eines verschuldeten Unternehmens diskontiert werden.. Der so ermittelte Ertragswert entspricht dem Preis, der für den gleichen Ertragsstrom zu zahlen w
作者: 包裹    時間: 2025-3-25 23:06
Enjoyment: , (1964),-Kurs) ist der individuelle H?chstpreis, den ein Kreditderivath?ndler für eine Risikoabtretung zu zahlen bereit ist. Der Preis für eine Risikoübernahme, also der individuelle Mindestpreis, wird mit dem sogenannten Ask-Kurs. (Brief-Kurs) angegeben. Bei Kreditderivaten wird der Preis in Basispunkten p
作者: mitten    時間: 2025-3-26 03:45

作者: Gobble    時間: 2025-3-26 05:35

作者: 紡織品    時間: 2025-3-26 11:23

作者: dura-mater    時間: 2025-3-26 14:56
Ask Hitchcock) (Verso, 1992) arrives at a theory of Lacan from the practice of Hitchcock). To achieve this goal each chapter looks at a specific film by Hitchcock and explores a specific key concept crucial to the elaboration and core of ?i?ek’s ideas..978-3-030-62438-5978-3-030-62436-1
作者: Forehead-Lift    時間: 2025-3-26 20:24

作者: 除草劑    時間: 2025-3-27 00:59
23 Stundenkonzepte für Menschen mit Demenzy means of double reflection, and what we call ‘subjectivity’ is at its most elementary this self-referential ‘short circuit’. For ?i?ek, the lesson of Hitchcock’s . is that the moment of truth arrives for the film’s hero Scottie when he discovers that the copy he was trying to create (Judy, whom he
作者: B-cell    時間: 2025-3-27 02:08
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45506-3ppose made it do that?’ Are the birds sent by God to punish humankind? Are they taking revenge for man’s persecution of them? Are they simply reflections of the (Oedipal) tensions that exist between the human characters? ?i?ek questions the traditional ‘understanding’ of the birds that there is no m
作者: ethnology    時間: 2025-3-27 06:54

作者: labile    時間: 2025-3-27 13:32

作者: 沖突    時間: 2025-3-27 17:16
3D CAD Systems and Solid Models,ra wants to possess Marnie who can not only be viewed but also physically touched. Marnie’s stealing is a symptom of something she does not know or understand, her . is almost excessive. What is the nature of her enjoyment and why do we retain our sympathy with the character of Mark Rutland when he
作者: 持久    時間: 2025-3-27 18:15
über den Gehalt von Vitamin C in Pflanzeneless and weak. There are two things for which Hitchcock’s film is notorious: the continuous take and its portrayal of homosexuality. The question of homosexuality is collapsed onto that of technique, for the real subject of the film appears to be ‘murder as a work of art’. But the original murder l
作者: Glucose    時間: 2025-3-27 22:02
Die Bauwerke des Hamburger Hafensip between faith and personal integrity, divine and human forgiveness, and the boundaries of civil and ecclesiastical powers. Father Logan who hears a murderer’s confession, and is bound by the seal of confession, then becomes the suspect of murder himself. The suffering of Father Logan is that he a
作者: MUMP    時間: 2025-3-28 03:04
Die Hamburgischen Hafenbahnanlagench an academic and meaningless exercise? But interestingly, ‘remaking’ is a process central to all of Hitchcock’s films. And ‘remaking’ is part of the structure of repetition that already exists in every film. So what can van Sant’s film tell us about how ?i?ek’s use of Hitchcock ‘remakes’ ?i?ek? ?i
作者: 競選運動    時間: 2025-3-28 09:38
Laurence SimmonsAdopts ?i?ek’s own tactic of counterintuitive observation to read the corpus of Alfred Hitchcock’s films?.Argues that ?i?ek reads the dialectical process of Hegel in a more radical way.Explores a spec
作者: 突襲    時間: 2025-3-28 11:06
http://image.papertrans.cn/012/image/102655.jpg
作者: Instinctive    時間: 2025-3-28 15:29

作者: 多產(chǎn)子    時間: 2025-3-28 21:32
978-3-030-62438-5The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
阿拉尔市| 深水埗区| 陆良县| 贵州省| 七台河市| 开江县| 土默特右旗| 鸡西市| 咸丰县| 承德县| 湘潭市| 弥渡县| 永昌县| 军事| 高碑店市| 凌海市| 商河县| 弋阳县| 道孚县| 南木林县| 个旧市| 普安县| 常宁市| 车致| 香格里拉县| 曲松县| 怀来县| 凤庆县| 高碑店市| 衡阳县| 玉屏| 莱州市| 思茅市| 敦煌市| 武汉市| 西和县| 平定县| 广德县| 孝昌县| 得荣县| 萝北县|