標(biāo)題: Titlebook: ?i?ek through Hitchcock; Laurence Simmons Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer N [打印本頁] 作者: 二足動物 時間: 2025-3-21 19:26
書目名稱?i?ek through Hitchcock影響因子(影響力)
書目名稱?i?ek through Hitchcock影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱?i?ek through Hitchcock網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱?i?ek through Hitchcock網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱?i?ek through Hitchcock被引頻次
書目名稱?i?ek through Hitchcock被引頻次學(xué)科排名
書目名稱?i?ek through Hitchcock年度引用
書目名稱?i?ek through Hitchcock年度引用學(xué)科排名
書目名稱?i?ek through Hitchcock讀者反饋
書目名稱?i?ek through Hitchcock讀者反饋學(xué)科排名
作者: Aggregate 時間: 2025-3-21 22:14 作者: 高談闊論 時間: 2025-3-22 01:56
Hiroshi Toriya,Hiroaki Chiyokuraher. Sexuality, ?i?ek argues following Lacan, who preferred the term ‘sexuation’, is a metastasis: it is something that is transferred, not a fixed essence or identity. In Hitchcock’s film, there exists a split and shift from Ballyntine to Constance. A shift from desire represented in the text to the desire of the text.作者: Left-Atrium 時間: 2025-3-22 07:43
3D CAD Systems and Solid Models,e embodiment of the fear of emancipated femininity. But for ?i?ek all the features denounced as the result of male paranoia account for the figure’s charm, as if the theorizing provides an alibi for our enjoyment of the ..作者: Corral 時間: 2025-3-22 12:33 作者: Cabinet 時間: 2025-3-22 15:56 作者: AND 時間: 2025-3-22 19:14 作者: Antarctic 時間: 2025-3-23 01:08
Book 2021 Marxist theory through the exotic use of examples from film and popular culture. But what if we were to take ?i?ek’s pretensions to cinephilia and film criticism seriously? In this book, adopting ?i?ek’s own tactic of counterintuitive observation, we shall read the corpus of Alfred Hitchcock’s film作者: 保守黨 時間: 2025-3-23 03:51 作者: deactivate 時間: 2025-3-23 05:34
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45506-3pple, inevitably unsuccessfully. According to ?i?ek, Hitchcock’s films perform the work of analysis, as they expose their own mechanisms; they make visible the relation of our Symbolic and Imaginary reality to the Real.作者: Asseverate 時間: 2025-3-23 12:57 作者: Allure 時間: 2025-3-23 15:44 作者: Highbrow 時間: 2025-3-23 18:35 作者: Limousine 時間: 2025-3-24 01:46
The ,: , (1958), sogar bis zum Jahre 1900 zurück. Da? Betrachtungen dieser Art heute wieder auf ein so breites Interesse stos-sen, ist nicht zuletzt auf Ver?ffentlichungen sowie popul?rwissenschaftliche Darstellungen des franz?sischen Mathematikers Benoit B. Mandelbrot über die von ihm so benannte Theorie der Frakt作者: 撤退 時間: 2025-3-24 06:05
The Real: , (1963),ewinn zu erzielen. Das Konzept der Arbitragefreiheit ist ein m?chtiges Instrument zur Bewertung von Derivaten. Die Idee soll kurz skizziert werden: Betrachtet wird ein Markt, auf dem bereits eine Menge an Wertpapieren gehandelt wird. Auf diesem Markt wird ein neues Derivat eingeführt, das durch sein作者: orthodox 時間: 2025-3-24 09:17 作者: Obligatory 時間: 2025-3-24 12:44
Enjoyment: , (1964),ermarktes angegeben.. Ein Grund für diesen Mangel ist die fehlende F?higkeit vieler potentieller Kreditderivath?ndler zur individuellen Preisbestimmung. Hierdurch ist fir diese ein professionelles Auftreten am Markt nicht m?glich, da sie nicht sicher sein k?nnen ein für sie vorteilhaftes Gesch?ft ab作者: 勉強 時間: 2025-3-24 17:26
Fantasy: ,? , (1948),rd unter Berücksichtigung von Wochenenden, Feiertagen und Schulferien mit 200 Tagen angenommen. Das Geb?ude wurde in den 60er Jahren in Modulbauweise mit vorgefertigten Beton-Elementen errichtet. In den 90er Jahren wurde eine Doppelsporthalle erg?nzt. Das Schulgeb?ude wird zentral beheizt und mit Wa作者: 不發(fā)音 時間: 2025-3-24 19:59
The Fragile Absolute: , (1953),nsnetzwerken notwendig sind. Dies bedingt eine fortlaufende Anpassung der Prozesse durch Gestaltungsoptionen, um die Versorgungssicherheit durch Robustheit des Servicelevels zu gew?hrleisten. Die Autorin erarbeitet daher einen Gestaltungsrahmen der Supply-Chain-Robustheit. Dieser sieht zun?chst eine作者: 矛盾心理 時間: 2025-3-25 00:51
,Coda: Does Hitchcock Remake ?i?ek?,erdenden Merkmale von Blechwerkstücken sowie die werkstückbezogenen rückwirkenden Merkmale von Fertigungseinrichtungen. Die zielgerichtete Gegenüberstellung der Werkstückmerkmale zu den jeweils korrespondierenden Merkmalen der Fertigungseinrichtungen erfordert eine systematische Strukturierung der M作者: conjunctiva 時間: 2025-3-25 03:48
Introduction: From H to Z,ewertung von Kuponanleihen im allgemeinen nicht mehr m?glich, da die Preise der Wertpapiere dann nicht mehr eindeutig bestimmt sind. In einem Spezialfall k?nnen die Kuponanleihen allerdings ?hnlich wie im Fall eines reibungslosen Kapitalmarktes über die Preise von Nullkuponanleihen bewertet werden.作者: fastness 時間: 2025-3-25 09:45 作者: aneurysm 時間: 2025-3-25 12:52 作者: 無意 時間: 2025-3-25 17:31
The , (1938),im Wege der Nettokapitalisierung, indem die um Fremdkapitalkosten verminderten Erfolgsgr??en mit entsprechenden risikoangepassten Eigenkapitalkosten eines verschuldeten Unternehmens diskontiert werden.. Der so ermittelte Ertragswert entspricht dem Preis, der für den gleichen Ertragsstrom zu zahlen w作者: 包裹 時間: 2025-3-25 23:06
Enjoyment: , (1964),-Kurs) ist der individuelle H?chstpreis, den ein Kreditderivath?ndler für eine Risikoabtretung zu zahlen bereit ist. Der Preis für eine Risikoübernahme, also der individuelle Mindestpreis, wird mit dem sogenannten Ask-Kurs. (Brief-Kurs) angegeben. Bei Kreditderivaten wird der Preis in Basispunkten p作者: mitten 時間: 2025-3-26 03:45 作者: Gobble 時間: 2025-3-26 05:35 作者: 紡織品 時間: 2025-3-26 11:23 作者: dura-mater 時間: 2025-3-26 14:56
Ask Hitchcock) (Verso, 1992) arrives at a theory of Lacan from the practice of Hitchcock). To achieve this goal each chapter looks at a specific film by Hitchcock and explores a specific key concept crucial to the elaboration and core of ?i?ek’s ideas..978-3-030-62438-5978-3-030-62436-1作者: Forehead-Lift 時間: 2025-3-26 20:24 作者: 除草劑 時間: 2025-3-27 00:59
23 Stundenkonzepte für Menschen mit Demenzy means of double reflection, and what we call ‘subjectivity’ is at its most elementary this self-referential ‘short circuit’. For ?i?ek, the lesson of Hitchcock’s . is that the moment of truth arrives for the film’s hero Scottie when he discovers that the copy he was trying to create (Judy, whom he作者: B-cell 時間: 2025-3-27 02:08
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45506-3ppose made it do that?’ Are the birds sent by God to punish humankind? Are they taking revenge for man’s persecution of them? Are they simply reflections of the (Oedipal) tensions that exist between the human characters? ?i?ek questions the traditional ‘understanding’ of the birds that there is no m作者: ethnology 時間: 2025-3-27 06:54 作者: labile 時間: 2025-3-27 13:32 作者: 沖突 時間: 2025-3-27 17:16
3D CAD Systems and Solid Models,ra wants to possess Marnie who can not only be viewed but also physically touched. Marnie’s stealing is a symptom of something she does not know or understand, her . is almost excessive. What is the nature of her enjoyment and why do we retain our sympathy with the character of Mark Rutland when he 作者: 持久 時間: 2025-3-27 18:15
über den Gehalt von Vitamin C in Pflanzeneless and weak. There are two things for which Hitchcock’s film is notorious: the continuous take and its portrayal of homosexuality. The question of homosexuality is collapsed onto that of technique, for the real subject of the film appears to be ‘murder as a work of art’. But the original murder l作者: Glucose 時間: 2025-3-27 22:02
Die Bauwerke des Hamburger Hafensip between faith and personal integrity, divine and human forgiveness, and the boundaries of civil and ecclesiastical powers. Father Logan who hears a murderer’s confession, and is bound by the seal of confession, then becomes the suspect of murder himself. The suffering of Father Logan is that he a作者: MUMP 時間: 2025-3-28 03:04
Die Hamburgischen Hafenbahnanlagench an academic and meaningless exercise? But interestingly, ‘remaking’ is a process central to all of Hitchcock’s films. And ‘remaking’ is part of the structure of repetition that already exists in every film. So what can van Sant’s film tell us about how ?i?ek’s use of Hitchcock ‘remakes’ ?i?ek? ?i作者: 競選運動 時間: 2025-3-28 09:38
Laurence SimmonsAdopts ?i?ek’s own tactic of counterintuitive observation to read the corpus of Alfred Hitchcock’s films?.Argues that ?i?ek reads the dialectical process of Hegel in a more radical way.Explores a spec作者: 突襲 時間: 2025-3-28 11:06
http://image.papertrans.cn/012/image/102655.jpg作者: Instinctive 時間: 2025-3-28 15:29 作者: 多產(chǎn)子 時間: 2025-3-28 21:32
978-3-030-62438-5The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl