標(biāo)題: Titlebook: Was uns Lehrtexte lehren; Eine empirische Unte Ekaterina Kaganova Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Schulbuchanalyse.Mathematiks [打印本頁(yè)] 作者: 民俗學(xué) 時(shí)間: 2025-3-21 18:21
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren影響因子(影響力)
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren被引頻次
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren年度引用
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren年度引用學(xué)科排名
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren讀者反饋
書目名稱Was uns Lehrtexte lehren讀者反饋學(xué)科排名
作者: Admire 時(shí)間: 2025-3-21 22:01 作者: 河潭 時(shí)間: 2025-3-22 03:07
Ekaterina Kaganovamaintainable applications.Teaches you how to optimize efficiDetermine your object relational mapper (ORM) of choice for enterprise applications using .NET Framework, and especially .NET Framework Core 3.1 and higher. Real-world examples and considerations are presented in this book to help you creat作者: charisma 時(shí)間: 2025-3-22 04:53
Ekaterina Kaganovamaintainable applications.Teaches you how to optimize efficiTake a developer journey that paves the way to enterprise-level database access from .NET and C# using the object-relational mapper (ORM) of choice.?This second edition is revised to cover Entity Framework Core 5 and 6 (EF) and includes new作者: Nausea 時(shí)間: 2025-3-22 11:00 作者: 辯論 時(shí)間: 2025-3-22 16:56 作者: 共同時(shí)代 時(shí)間: 2025-3-22 19:16 作者: 編輯才信任 時(shí)間: 2025-3-22 23:19
Ekaterina Kaganovae phone, asking them what they’ve accomplished since the last time I bugged them. It’s a lot of time writing status reports for stakeholders and explaining why this is late or why that is taking longer than anticipated. Given that, project management is an absolutely necessary evil, and I respect th作者: Epithelium 時(shí)間: 2025-3-23 04:10 作者: 發(fā)酵劑 時(shí)間: 2025-3-23 07:06
Ekaterina Kaganovaen-source?mobile?application development SDK created by Google – you can develop applications for Android and iOS, as well as Google Fuchsia.Learn to create three apps (a personal information manager, a chat system, and a game project) that you can install on your mobile devices and use for real. Yo作者: EXALT 時(shí)間: 2025-3-23 11:17 作者: 薄膜 時(shí)間: 2025-3-23 15:11 作者: 啪心兒跳動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-23 18:27
Ekaterina Kaganovan that they do remedy and cure many defects in the wit and faculties intellectual. For if the wit be too dull, they sharpen it; if too wandering, they fix it; if too inherent in the sense, they abstract it. " Roger Bacon (1214?-1294?) "Mathematics-the art and science of effective reasoning. " E. W. 作者: 有雜色 時(shí)間: 2025-3-23 23:05 作者: FOVEA 時(shí)間: 2025-3-24 02:59
answers as to what degree economic phenomena can be predicted and controlled, and in what situations. Against this background, people working on the financial front lines in real life have to rely on empirical rules based on experiments that often lack a solid foundation. "Econophysics" is a new sc作者: 搜集 時(shí)間: 2025-3-24 06:40 作者: 屈尊 時(shí)間: 2025-3-24 11:29 作者: 有其法作用 時(shí)間: 2025-3-24 17:54
Ekaterina KaganovaMVC architecture ..Demonstrates extending the UI with custom components and plugins ..Shows you how to unit test Ext JS 4 applications with Jasmine and deploy them with Sencha Cmd ..Completely up-to-date for the latest Ext JS 4.2 . .978-1-4302-6073-8978-1-4302-6074-5作者: FLING 時(shí)間: 2025-3-24 19:50 作者: 轎車 時(shí)間: 2025-3-24 23:55 作者: Conflagration 時(shí)間: 2025-3-25 05:17
Ekaterina Kaganova6 so there is never a situation in which you cannot restore the database schema. Additionally, the code first approach creates an entirely transparent record of changes to the database that is easily tracked in978-1-4842-7300-5978-1-4842-7301-2作者: SUGAR 時(shí)間: 2025-3-25 09:59 作者: 冷淡一切 時(shí)間: 2025-3-25 13:02
Ekaterina Kaganovales on your own,?.Practical Fashion Tech.?will get you there..What you will learn:.The fundamentals of both the sewing and the technology aspects of wearable tech for fashion.How to make a memorable costume tha978-1-4842-1663-7978-1-4842-1662-0作者: 案發(fā)地點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-25 16:12 作者: Grievance 時(shí)間: 2025-3-25 22:38 作者: 帶子 時(shí)間: 2025-3-26 04:13
Das Lehrpotential eines Mathematikschulbuchlehrtextes,hlie?lich im Unterkapitel 5.3 mit einer Erprobung des entwickelten theoretisch-analytischen Instrumentariums abgerundet, indem das Lehrpotential eines kurzen mathematischen Schulbuchlehrtextes – eines ?Kastens‘ – analysiert wird.作者: 危機(jī) 時(shí)間: 2025-3-26 05:38 作者: euphoria 時(shí)間: 2025-3-26 09:20
,Analyse des Lehrpotentials ausgew?hlter Mathematikschulbuchlehrtexte, betrachtet. Schlie?lich wird in Kapitel 6.4 ein Lehrtext analysiert, der einen anderen Lernstoff beinhaltet. Die analytische Arbeit wird mit der Vorstellung eines kontrastierenden Lehrtextes abgerundet (Kap. 6.5).作者: FLIRT 時(shí)間: 2025-3-26 14:20
,Analyse des Lehrpotentials ausgew?hlter Mathematikschulbuchlehrtexte, betrachtet. Schlie?lich wird in Kapitel 6.4 ein Lehrtext analysiert, der einen anderen Lernstoff beinhaltet. Die analytische Arbeit wird mit der Vorstellung eines kontrastierenden Lehrtextes abgerundet (Kap. 6.5).作者: A保存的 時(shí)間: 2025-3-26 17:20 作者: 增強(qiáng) 時(shí)間: 2025-3-26 23:37
Zusammenfassung,derungen gestellt: Sie sollte erstens in eine allgemeine kognitive Lerntheorie eingebettet sein und zweitens die Spezifik des Lernmediums – schriftlich informierender Text in einem Schulbuch mit mathematikhaltigen Inhalten – systematisch berücksichtigen.作者: Heresy 時(shí)間: 2025-3-27 02:38 作者: 針葉 時(shí)間: 2025-3-27 07:51
s and techniques into a concise format and presents them as both discussion topics andwith code examples. The reader will not only get an overview of these tools and techniques, but also several discussions concerning operational aspects of enterprise software development and how it differs from sma作者: Surgeon 時(shí)間: 2025-3-27 10:55
Ekaterina Kaganovaand its predictions. It is necessary to understand why the AI model has generated a prediction or classification one way vs. another way. Model explainability shows the end user which particular parts of an image made the model predict class A vs. other classes.作者: 無力更進(jìn) 時(shí)間: 2025-3-27 13:56
Ekaterina Kaganovake your Flutter experience that much more productive and, frankly, fun!.Practical Flutter. will leave you with a solid grasp of how to build apps with Flutter, and springboard into creating more advanced apps on your own.?By the time your journey through this material concludes, another larger one w作者: Creatinine-Test 時(shí)間: 2025-3-27 21:40
Ekaterina Kaganovaess has been made in these areas, both in academia and in industry. At the same time, in too many cases only lip service to elegant specifica- tions of semantics has been provided, and as a result the systems we build or buy are all too often not what they are supposed to be. We used to live with th作者: cutlery 時(shí)間: 2025-3-28 00:34 作者: 恃強(qiáng)凌弱的人 時(shí)間: 2025-3-28 04:06 作者: 誘惑 時(shí)間: 2025-3-28 07:22
Ekaterina Kaganovatatitis, stress urinary incontinence, pelvic organ prolapse, urinary tract infections, and urethral disorders. The content is based on the EAU guidelines, and for each disorder, helpful tips and tricks are highlighted.978-3-319-79787-8978-3-319-25430-2作者: obstinate 時(shí)間: 2025-3-28 12:10
the importation of YYZ project files used in the book, and has other limitations such as a limit on how many resources you can create..?.Each chapter has an introduction that explains what the aim of the game is, followed by a design and coding section which will cover the coding of the game. You’re作者: 戰(zhàn)勝 時(shí)間: 2025-3-28 15:14
http://image.papertrans.cn/w/image/1020737.jpg作者: inventory 時(shí)間: 2025-3-28 19:50 作者: 慎重 時(shí)間: 2025-3-29 00:48 作者: 不能強(qiáng)迫我 時(shí)間: 2025-3-29 06:29 作者: 啪心兒跳動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-29 09:55
Einleitung,che, vielleicht auch knappere S?tze wie z. B. ?Zur übung, Buch raus, Seite 3, Nr. 3a-e.“ oder ?Wer das jetzt noch nicht verstanden hat, der liest bitte zuhause noch einmal nach, Lehrbuch, Seite 3.“ kennt wohl fast jeder, der sich noch an seinen eigenen Mathematikunterricht erinnern kann. Das Schulbu作者: 綁架 時(shí)間: 2025-3-29 12:51 作者: 鞠躬 時(shí)間: 2025-3-29 17:27 作者: BORE 時(shí)間: 2025-3-29 23:38 作者: 無意 時(shí)間: 2025-3-30 01:31 作者: GIDDY 時(shí)間: 2025-3-30 04:12
Theoretische Grundlagen des Lernens aus Lehrtexten,s zun?chst gekl?rt werden, wie und mit welchem Ergebnis Menschen aus (Schulbuch-)Lehrtexten lernen und welche Rolle dabei den Texten zukommt. In diesem Kapitel werden die theoretischen Grundlagen des Lernens aus Lehrtexten aus kognitionspsychologischer Sicht erl?utert. Dies geschieht in zwei Schritt作者: 露天歷史劇 時(shí)間: 2025-3-30 09:55
Das Lehrpotential eines Schulbuchlehrtextes,chung ?Lehrpotential eines (Mathematik-)Schulbuchlehrtextes‘. In diesem Kapitel werden theoretische und methodologische Aspekte des Lehrpotentials eines beliebigen Schulbuchlehrtextes skizziert; dazu wird im ersten Unterkapitel (Kap. 4.1) eine Theorieskizze entworfen, w?hrend im zweiten Unterkapitel作者: burnish 時(shí)間: 2025-3-30 16:18 作者: 遣返回國(guó) 時(shí)間: 2025-3-30 18:28
Das Lehrpotential eines Mathematikschulbuchlehrtextes,itel 5.1 wird die grundlegende Gr??e zur Erfassung des Lehrpotentials eines mathematischen Schulbuchlehrtextes – das allgemeine mathematische (deklarative) (Vor-)Wissen des Modellschülers, also die abstraktionshohen Schemata, die schulmathematische Inhalte organisieren und die beim Lernen aus mathem作者: 倫理學(xué) 時(shí)間: 2025-3-30 21:53 作者: EXUDE 時(shí)間: 2025-3-31 01:12 作者: giggle 時(shí)間: 2025-3-31 05:13
,Analyse des Lehrpotentials ausgew?hlter Mathematikschulbuchlehrtexte,ntarium erprobt und angewandt werden, um u.a. Hypothesen hinsichtlich des Lehrpotentials eines typischen mathematischen Schulbuchlehrtextes zu generieren. Insgesamt werden vier Lehrtexte analysiert. Da die BRUCH- und DEZIMALZAHL-Schemata bereits skizziert wurden, bietet es sich zun?chst an, einen Le作者: amorphous 時(shí)間: 2025-3-31 11:46
,AUFGABE(N)-Lehrtexte – vertiefende und weiterführende Betrachtung der analytischen Ergebnisse, Zun?chst werden die charakteristischen Merkmale der analysierten Lehrtexte, die sich leichter im Rahmen des AUFGABE-Schemas ausdeuten lassen, erarbeitet (vgl. Kap. 7.1). Anschlie?end werden im Rückgriff auf die in diese Arbeit einführenden Gedanken die analytischen Ergebnisse in einem soziologische作者: patriarch 時(shí)間: 2025-3-31 17:17