標題: Titlebook: 9/11 and the Academy; Responses in the Lib Mark Finney,Matthew Shannon Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exc [打印本頁] 作者: 怕跛行他有限 時間: 2025-3-21 17:12
書目名稱9/11 and the Academy影響因子(影響力)
書目名稱9/11 and the Academy影響因子(影響力)學科排名
書目名稱9/11 and the Academy網(wǎng)絡公開度
書目名稱9/11 and the Academy網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱9/11 and the Academy被引頻次
書目名稱9/11 and the Academy被引頻次學科排名
書目名稱9/11 and the Academy年度引用
書目名稱9/11 and the Academy年度引用學科排名
書目名稱9/11 and the Academy讀者反饋
書目名稱9/11 and the Academy讀者反饋學科排名
作者: Cocker 時間: 2025-3-21 22:27
Setting the Unsettled: An Introduction to 9/11 and the Academy,fsleben. Vielfach erwarten die Unternehmen zus?tzlich eine klare inhaltliche Spezialisierung, Auslandserfahrung, Praktika oder praxisbezogene Abschlussarbeiten. Fest steht: Wer sich frühzeitig auf ein Gebiet konzentriert und kon- quent auf seinen Berufswunsch hinarbeitet, hat entscheidende Startvort作者: 驚奇 時間: 2025-3-22 03:48
Psychology Confronts 9/11: Explanations, Shortcomings, and Challenges,ftswissenschaften, die kurz vor dem Examen stehen und danach in den Beruf durchstarten wollen. Der bew?hrte Wegweiser rund um den Berufseinsteig wurde für die aktuelle 10. Auflage v?llig neu konzipiert und passgenau auf die Bedürfnisse von Prüfungskandidaten und Hochschulabsolventen zugeschnitten. D作者: 抵消 時間: 2025-3-22 05:24
Religious Studies and September 11, 2001: Religion and Power in the Ruins,für einen erfolgreichen Einstieg ins Berufsleben. Vielfach erwarten die Unternehmen zus?tzlich eine klare inhaltliche Spezialisierung, Auslandserfahrung, Praktika oder praxisbezogene Abschlussarbeiten. Fest steht: Wer sich frühzeitig auf ein Gebiet konzentriert und kon- quent auf seinen Berufswunsch作者: subacute 時間: 2025-3-22 10:21
Studying the Presidency After 9/11: Re-considering Presidential Character in Domestic and Internatioch auf welchen Wegen man in den pers?nlichen Traumberuf findet, bleibt h?ufig der eigenen Kreativit?t überlassen. Standardisierte Ausbildungswege für Journalisten, Mediaplaner, Filmh?ndler oder Pressesprecher gibt es kaum. Da hei?t es: Selbst aktiv werden. ..Der Berufs- und Karriereplaner Medien un作者: 貪婪的人 時間: 2025-3-22 16:54
Re-inventing the Heart of Darkness for the Twenty-First Century: African Studies and the War on Ter systematischer Form einen überblick über die beiden Disziplinen Berufsp?dagogik und Wirtschaftsp?dagogik. Mit Hilfe von Strukturbegriffen werden die relevanten Studieninhalte vorgestellt. Querverweise erm?glichen ein freies Navigieren durch die Informationsangebote. Zahlreiche Beispiele erleichtern作者: cyanosis 時間: 2025-3-22 17:09
Growth and Uncertainty: The Impact of 9/11 on Intelligence and National Security Studies, und systematischer Aufbereitung einen einführenden überblick über die beiden Teildisziplinen Berufs- und Wirtschaftsp?dagogik. Mit Hilfe von Strukturbegriffen werden die relevanten Studieninhalte vorgestellt. Querverweise erm?glichen ein freies Navigieren durch die Informationsangebote. Zahlreiche 作者: 饑荒 時間: 2025-3-22 22:22 作者: 啜泣 時間: 2025-3-23 02:00
,9/11 and the Memory “Boom”,ser Befund trifft sowohl auf wissenschaftsphilosophische und theoretische Analysen zu,. mehr aber noch auf empirisch orientierte Betrachtungen. Dabei geh?rt es u. a. zu den Aufgaben wissenschaftlicher (Teil-) Disziplinen, sich kontinuierlich des eigenen Wissenschaftsprogramms und des kommunikativ er作者: Multiple 時間: 2025-3-23 05:52 作者: 無所不知 時間: 2025-3-23 10:32
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9roups represented in the news media? The answers find that while 9/11 was not a catalytic event that generated changes to Media Studies, the post-9/11 environment is different, and many of those differences are related to the events of that day.作者: 叢林 時間: 2025-3-23 17:31 作者: 強化 時間: 2025-3-23 20:18 作者: 稱贊 時間: 2025-3-24 01:52
Book 2019everything”, many forces have transformed institutions of higher education in the United States and around the world. The editors and contributors consider the extent to which the influence of 9/11 was direct, or part of wider structural changes within academia, and the chapters represent a wide ran作者: 去才蔑視 時間: 2025-3-24 04:42 作者: 協(xié)定 時間: 2025-3-24 08:08
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02925-6in the attacks. Third, media contributed to the strengthening of an American sense of patriotism, opening the way for and justifying the “war on terror.” This chapter argues that the field of Media Studies was turned on its head on September 11, 2001.作者: amygdala 時間: 2025-3-24 11:51 作者: Ambiguous 時間: 2025-3-24 18:05 作者: CHYME 時間: 2025-3-24 22:36 作者: 使乳化 時間: 2025-3-24 23:52 作者: 中古 時間: 2025-3-25 06:12 作者: CROW 時間: 2025-3-25 07:30 作者: Perineum 時間: 2025-3-25 12:53
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9orical context of higher education in the United States from the late nineteenth century through the aftermath of the 1960s. After considering questions relating to rupture and historical change over time, this chapter discusses five themes and charts the impact of 9/11 across the interdisciplinary 作者: admission 時間: 2025-3-25 15:56
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9erican Studies and Trauma Studies. First, I delineate these trajectories’ primary concerns with politics and representation at the time of the September 11 attacks as the conventional frameworks within which knowledge of that day and its aftermath came to be understood in the ensuing decade. I then 作者: 木訥 時間: 2025-3-25 21:25
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9 first objective of this paper is to provide an overview of how academic psychology explained the American response to the attacks. Sacred-value theory and terror management theory are useful in explaining how people respond when their cultural and moral worldviews are threatened. Intergroup emotion作者: 同謀 時間: 2025-3-26 00:20
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9l socio-economic systems before and after the event. Though the event seemed to strike out of the blue like the planes themselves, examining the religiosity of the acts required deep contextualization in the concrete details and histories that brought the hijackers to that day, as well as an examina作者: 同義聯(lián)想法 時間: 2025-3-26 08:18 作者: 友好 時間: 2025-3-26 08:38
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02925-6ost people experienced the event. Second, media offered a narrative that made 9/11 more personal by telling stories of the victims and those involved in the attacks. Third, media contributed to the strengthening of an American sense of patriotism, opening the way for and justifying the “war on terro作者: Affluence 時間: 2025-3-26 16:33
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02927-0ntial policy-making. Likewise, international news reports relating to the U.S. presidency post-9/11 consider the presidential self when evaluating both the individual and the nation. This chapter examines this trend toward presidential character to illustrate the ways that Presidential Studies schol作者: 課程 時間: 2025-3-26 17:24 作者: 確認 時間: 2025-3-26 23:32
"Als wenn Du mein Geliebter w?rest"dies (INSS). The latter used to be a strictly graduate endeavor, with much of the relevant instruction hidden under thick layers of classification. However, the insecurity fears resulting from the 9/11 attacks prompted an unprecedented growth in the field and accelerated its development in the under作者: 安撫 時間: 2025-3-27 03:53
"Als wenn Du mein Geliebter w?rest"ities in the United States. Next, we highlight how 9/11 has played a role in internationalization, with a specific focus on changes in the monitoring of international students, student mobility, and public attitudes toward immigrants in the U.S. Finally, we discuss the U.S. government and education 作者: Basal-Ganglia 時間: 2025-3-27 09:16
https://doi.org/10.1007/978-3-476-03011-5designed to support students’ transitions to the academic and social culture of an institution, provide students with a set of useful academic skills, and help students create community in their cohort. In addition, first-year seminars provide academic institutions with important tools for charting 作者: cavity 時間: 2025-3-27 13:08
https://doi.org/10.1007/978-3-476-03011-5cohort of historians and scholars of memory helped frame initial responses to the terror attacks. Second, this chapter examines “grassroots,” or makeshift memorials, and how scholars of memory studied them to understand how Americans commemorated loss after September 11. Third, this chapter explores作者: gerrymander 時間: 2025-3-27 17:24 作者: 不遵守 時間: 2025-3-27 19:02
http://image.papertrans.cn/012/image/101146.jpg作者: ASSAY 時間: 2025-3-27 23:33
Front Matterven wie Join the best und Pro Campus-Presse oder das Sponsoring der Deutschen Hochschulsportmeisterschaften sind nur einige Beispiele. Unsere umf- senden Services und Leistungen bei der Karrier978-3-8349-9006-8作者: 明確 時間: 2025-3-28 03:01 作者: 侵略主義 時間: 2025-3-28 07:08
Re-inventing the Heart of Darkness for the Twenty-First Century: African Studies and the War on Ter- und Weiterbildung in Schulen und Betrieben..Die Autoren:.Prof. Dr. Karin Rebmann lehrt am Institut für Betriebswirtschaftslehre und Wirtschaftsp?dagogik der Universit?t Oldenburg..Prof. (em.) Dr. Walter Tenfelde lehrte am Institut für Berufs- un978-3-8349-1855-0978-3-8349-6375-8作者: 緯線 時間: 2025-3-28 11:56
Growth and Uncertainty: The Impact of 9/11 on Intelligence and National Security Studies,ende in der Aus- und Weiterbildung in Schulen und Betrieben...Prof. Dr. Karin Rebmann lehrt am Institut für Betriebswirtschaftslehre und Wirtschaftsp?dagogik der Universit?t Oldenburg..Prof. Dr. Walter Tenfelde lehrt am Institut für Berufs- und Wi978-3-663-05768-0作者: 體貼 時間: 2025-3-28 15:14 作者: 使苦惱 時間: 2025-3-28 21:24
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9-generated and structured beliefs about what comprises a community’s shared worldview. In doing so, I focus on how the horrifying and widely-witnessed hijackings shattered assumptions crucial to mainstream American understandings of daily life by confounding the dominant values of optimism, self-det作者: reject 時間: 2025-3-29 00:19
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9orist motivations. The third objective is to assess the national security role that academic psychology has played since 9/11. In modern times psychology has always played a consulting role in national security issues. After 9/11 psychology stepped up its role, especially in the controversial “enhan作者: 天然熱噴泉 時間: 2025-3-29 04:28
https://doi.org/10.1007/978-3-476-02825-9 the suicide bombings and mass murders ignited a disciplinary crucible on the social location, commitments, and methodological approaches of the Religious Studies scholar. Within a few years after 9/11, sub-fields such as Islamic Studies and Violence Studies were developed, and a messy public battle作者: corn732 時間: 2025-3-29 07:39
"Als wenn Du mein Geliebter w?rest"to the homeland. There are reasons to believe that the tacit association of terrorism with foreigners, and Muslims in particular, may be distracting American INSS scholars from studying the growth of domestic far-right militancy. Also ignored are security threats posed by the increasingly unregulate作者: 憲法沒有 時間: 2025-3-29 12:32 作者: transient-pain 時間: 2025-3-29 17:45 作者: 釋放 時間: 2025-3-29 20:08 作者: angiography 時間: 2025-3-30 00:40 作者: Postmenopause 時間: 2025-3-30 06:53
,9/11 and the Memory “Boom”,uktion und Verwertung erziehungswissenschaftlichen Wissens“ (Tenorth, 1990, S. 15).. Wobei der vorliegende Versuch, die disziplin?re Gestalt der Berufs- und Wirtschaftsp?dagogik anhand der Methoden der empirischen Wissenschaftsforschung zu analysieren, nicht dem vorfindbaren Wissen unreflektiert erl