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標(biāo)題: Titlebook: 33 Phenomena of Purchasing Decisions; Understanding Custom Sebastian Oetzel,Andreas Luppold Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The [打印本頁]

作者: 遮蔽    時(shí)間: 2025-3-21 16:55
書目名稱33 Phenomena of Purchasing Decisions影響因子(影響力)




書目名稱33 Phenomena of Purchasing Decisions影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱33 Phenomena of Purchasing Decisions網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱33 Phenomena of Purchasing Decisions年度引用




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書目名稱33 Phenomena of Purchasing Decisions讀者反饋




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作者: MONY    時(shí)間: 2025-3-21 21:21

作者: IST    時(shí)間: 2025-3-22 01:23
Front Matter?rzte, welche der Meinung sind, da? den Faeces im allgemeinen eine so geringe Bedeutung für die Analyse der Krankheitsbilder zukomme, da? sie schlechthin vernachl?ssigt werden k?nnen. Einen gro?en Teil der Schuld an dieser rückst?ndigen Anschauung tr?gt noch die weit verbreitete ?sthetische Scheu vo
作者: 巨大沒有    時(shí)間: 2025-3-22 07:14

作者: Progesterone    時(shí)間: 2025-3-22 10:37

作者: fledged    時(shí)間: 2025-3-22 16:36
What Influences Our Appreciation of Products? Handmade Effect,des Strafrechtes. Es gibt daher keine Legaldefinition. Seine Begriffsbestimmung kann nur nach kriminologischen Grundsatzen erfolgen. Hiefiir sind zwei Begriffselemente maBgebend: Die Vortauschung des Willens zur Begriindung einer Ehe oder ahnlichen dauernden Lebens- gemeinschaft und die Gewinnsucht.
作者: 使熄滅    時(shí)間: 2025-3-22 19:51

作者: Eviction    時(shí)間: 2025-3-22 23:35

作者: 泰然自若    時(shí)間: 2025-3-23 01:35

作者: 防御    時(shí)間: 2025-3-23 08:15
Which Numbers Influence Us? Left-Digit Effect, Menschen finden würde, der in der Lage w?re, dies sagen zu k?nnen. Es ist sehr wichtig, von vorneherein festzustellen, da? Geschwülste nicht eine ihrer Natur und ihrem Wesen nach abgegrenzte Gruppe von Dingen sind, sondern da? man sie abgrenzt einfach nach dem praktischen Bedürfnis, nach der durch
作者: murmur    時(shí)間: 2025-3-23 10:48

作者: 發(fā)微光    時(shí)間: 2025-3-23 14:05
Book 2024mics, behavioral economics, and psychology...A book for anyone professionally or academically involved in purchase decisions – and for anyone who wants to better understand and question their own purchase decision-making processes...With a foreword by Dr. Alexander Lauer (Aldi Nord) and Prof. Dr. Be
作者: ADORN    時(shí)間: 2025-3-23 18:09
Front Matterdarf nicht zu einer v?lligen Verneinung ihres Wertes führen, da den negativen Ergebnissen weit zahlreichere positive gegenüberstehen, in denen die Resultate der Faecesanalyse nicht nur einen wertvollen Beitrag zur Erkennung des Krankheitszustandes, sondern zuweilen überhaupt erst den Schlüssel zum V
作者: 伸展    時(shí)間: 2025-3-24 01:12

作者: Conclave    時(shí)間: 2025-3-24 05:37

作者: A精確的    時(shí)間: 2025-3-24 10:35
What Influences Our Appreciation of Products? Handmade Effect,s zur Begriindung einer dauernden Lebensgemeinschaft iiberzeugt. Das kann durch ein formelles Eheversprechen erfolgen oder auch durch konkludente Handlungen, aus denen der Partner auf die Ernstlichkeit dieses Willens schlieBt. Hierher gehoren vor allem auch solche Falle, bei denen der Tater zunachst tatsachli
作者: 忍耐    時(shí)間: 2025-3-24 13:11

作者: 預(yù)定    時(shí)間: 2025-3-24 15:07
How Adapted Do We Buy? Conformity,, ?nur“ 50%). Zweitens liegen beim individuellen Patienten immer eine gro?e Anzahl von physiologischen, psychologischen und sonstigen Begleitfaktoren vor, für die es keine genau vergleichbare Situation gibt. Daher mu? der Arzt für die optimale pr?ventive Strategie beim individuellen Patienten zwar d
作者: crescendo    時(shí)間: 2025-3-24 21:50

作者: Visual-Field    時(shí)間: 2025-3-24 23:20
Which Numbers Influence Us? Left-Digit Effect,ch erkannte, da? manche Bildungen, die Virchow zu den Geschwülsten z?hlte, von denselben abzutrennen sind, so ist es anderseits auch heute noch nicht m?glich, eine klare Definition des Geschwulstbegriffes zu geben. Die Umgrenzung desselben ist aber unerl??lich, ehe besondere Fragen der Geschwulstleh
作者: 誤傳    時(shí)間: 2025-3-25 05:33
Do We Get the Lowest Price With a Price Guarantee? Low Price Guarantees,e auf dem Gebiete der organischen Chemie gemacht worden sind, hier zu verwerten. Aus der Fülle der hierfür in Betracht kommenden Reaktionen lassen sich aber einige allgemeine ausw?hlen, welche im Verein mit bestimmten speziellen Verfahren zu dem gewünschten Ziele führen.
作者: CYT    時(shí)間: 2025-3-25 08:57
Is the glass Half Full or Half Empty? Absolute-Number-Heuristic,978-3-642-91001-2
作者: 淺灘    時(shí)間: 2025-3-25 13:55

作者: Cardiac    時(shí)間: 2025-3-25 16:52
Is the Choice of the Middle Rational? Compromise Effect,978-3-658-36339-0
作者: 不幸的人    時(shí)間: 2025-3-25 21:24

作者: Gourmet    時(shí)間: 2025-3-26 01:33

作者: 萬神殿    時(shí)間: 2025-3-26 04:49
How Do Hunger and Caffeine Influence Us? Energetic Arousal,978-3-86298-622-4
作者: Colonoscopy    時(shí)間: 2025-3-26 09:04
,Why is There Champagne On Offer at New Year’s Eve? Prisoner’s Dilemma,978-3-86298-652-1
作者: 斑駁    時(shí)間: 2025-3-26 13:07
Do We Spend More Money When We are Satisfied? Customer Satisfaction,978-3-642-92380-7
作者: omnibus    時(shí)間: 2025-3-26 19:46
Do We Plan Spontaneous Purchases? Mental Accounting,978-3-662-31652-8
作者: Sinus-Rhythm    時(shí)間: 2025-3-26 22:21
lly involved in purchase decisions – and for anyone who wants to better understand and question their own purchase decision-making processes...With a foreword by Dr. Alexander Lauer (Aldi Nord) and Prof. Dr. Be978-3-658-44798-4978-3-658-44799-1
作者: Melodrama    時(shí)間: 2025-3-27 03:44

作者: 搖擺    時(shí)間: 2025-3-27 06:35
Turning Challenges into Opportunities, summarizes meta-analyses that statistically examine Choice Overload and identify influencing factors for the occurrence of Choice Overload, and discusses why assortment reductions should be tested in advance.
作者: STALE    時(shí)間: 2025-3-27 09:29
https://doi.org/10.1007/978-94-6300-387-2 can process information, presents a scientific study on the influence of fluency on price assessment, and discusses implications for the pricing of retailers in weeks with and without price promotions.
作者: 泄露    時(shí)間: 2025-3-27 16:19
Smart Innovation, Systems and Technologiesonal decisions, that mental accounts also play an important role in shopping in relation to unplanned purchases, summarizes the influencing factors for unplanned purchases, and discusses implications for the design of marketing activities.
作者: Customary    時(shí)間: 2025-3-27 19:41
https://doi.org/10.1007/978-3-658-44799-1Purchase Decision Behavior; Factors Influencing Purchase; Shopper Marketing; Einflussfaktoren auf die K
作者: 小淡水魚    時(shí)間: 2025-3-27 22:25

作者: 討好女人    時(shí)間: 2025-3-28 05:08

作者: GULP    時(shí)間: 2025-3-28 09:18
Activity Systems Analysis and Its Value,This chapter presents various methods for eliciting willingness to pay, demonstrates that a second-price auction and the Becker-DeGroot-Marschak mechanism are incentive-compatible methods for eliciting willingness to pay, and summarizes scientific studies that investigate the validity of the various methods for eliciting willingness to pay.
作者: Omniscient    時(shí)間: 2025-3-28 13:10

作者: 引導(dǎo)    時(shí)間: 2025-3-28 14:52
Melissa Harness,Lisa C. Yamagata-LynchThis chapter introduces the confirmation bias, describes how cognitive dissonance arises after the purchase of a product, presents a scientific study on confirmation bias in relation to the search for product information before purchase, and discusses ways to avoid cognitive dissonance.
作者: Vital-Signs    時(shí)間: 2025-3-28 19:41

作者: PHON    時(shí)間: 2025-3-28 23:43

作者: 眉毛    時(shí)間: 2025-3-29 06:31
Systemic Tensions in American Teacher UnionsThis chapter introduces the prisoner’s dilemma from game theory, provides a game-theoretical explanation for the frequent implementation of price promotions in retail, and discusses a strategy to avoid the prisoner’s dilemma in repeated games from a theoretical perspective.
作者: 禮節(jié)    時(shí)間: 2025-3-29 09:48

作者: 表皮    時(shí)間: 2025-3-29 12:55
Cultural Perspectives in Science EducationThis chapter presents scientific studies on unplanned and impulsive buying behavior at the point of sale, identifies the influencing factors, and discusses the potential of secondary placements for generating unplanned purchases.
作者: 幼兒    時(shí)間: 2025-3-29 16:24

作者: muffler    時(shí)間: 2025-3-29 22:33
https://doi.org/10.1007/978-3-031-02196-1This chapter presents scientific studies on customer orientation on the shelf, shows that congruence and the associated agreement between internal and external categorization of products has a significantly positive influence on the purchase intention, and discusses possibilities for deriving a shelf structure in retail.
作者: 北極人    時(shí)間: 2025-3-30 03:22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-02196-1This chapter presents scientific studies on measuring the impact of online advertising within the context of search engine marketing and on social media platforms, and discusses why field experiments are an important way to uncover causal relationships.
作者: Monotonous    時(shí)間: 2025-3-30 06:29
Smart Innovation, Systems and TechnologiesThis chapter presents scientific studies and meta-analyses on customer satisfaction, demonstrates the significant influence of customer satisfaction on firm performance and willingness to pay, summarizes eight principles of spending that make us happier, and discusses implications for pricing policy.
作者: LAVA    時(shí)間: 2025-3-30 08:56
Takashi Morimoto,Ikuhisa MitsugamiThis chapter introduces the anchoring effect, shows that people are influenced by other information in their decisions, presents scientific studies on the anchoring effect in relation to price decisions, and discusses the left-digit effect, which shows that buyers pay attention to the left digit of the price in fractional prices.
作者: 處理    時(shí)間: 2025-3-30 15:17
https://doi.org/10.1007/978-981-15-8944-7This chapter introduces low price guarantees and shows, using game-theoretical considerations and scientific studies, that low price guarantees can lead to prices that are above those in perfect competition and have an influence on the price perception and price image of retailers.
作者: 尾巴    時(shí)間: 2025-3-30 19:25

作者: 鞭子    時(shí)間: 2025-3-30 22:40
Turning Challenges into Opportunities, summarizes meta-analyses that statistically examine Choice Overload and identify influencing factors for the occurrence of Choice Overload, and discusses why assortment reductions should be tested in advance.
作者: 意見一致    時(shí)間: 2025-3-31 03:42
https://doi.org/10.1007/978-94-6300-387-2 can process information, presents a scientific study on the influence of fluency on price assessment, and discusses implications for the pricing of retailers in weeks with and without price promotions.
作者: Embolic-Stroke    時(shí)間: 2025-3-31 06:55
Smart Innovation, Systems and Technologiesonal decisions, that mental accounts also play an important role in shopping in relation to unplanned purchases, summarizes the influencing factors for unplanned purchases, and discusses implications for the design of marketing activities.
作者: 符合規(guī)定    時(shí)間: 2025-3-31 10:13

作者: 增減字母法    時(shí)間: 2025-3-31 15:02
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作者: 驚奇    時(shí)間: 2025-3-31 21:20

作者: 易碎    時(shí)間: 2025-3-31 23:31

作者: Measured    時(shí)間: 2025-4-1 04:09

作者: harbinger    時(shí)間: 2025-4-1 09:38

作者: 欺騙手段    時(shí)間: 2025-4-1 12:43





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