派博傳思國際中心

標題: Titlebook: (Re)birthing the Feminine in Academe; Creating Spaces of M Linda Henderson,Alison L. Black,Susanne Garvis Book 2020 The Editor(s) (if appli [打印本頁]

作者: 連結    時間: 2025-3-21 19:03
書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe影響因子(影響力)




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe影響因子(影響力)學科排名




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe網絡公開度




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe網絡公開度學科排名




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe被引頻次




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe被引頻次學科排名




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe年度引用




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe年度引用學科排名




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe讀者反饋




書目名稱(Re)birthing the Feminine in Academe讀者反饋學科排名





作者: daredevil    時間: 2025-3-21 20:57
Palgrave Studies in Gender and Educationhttp://image.papertrans.cn/012/image/100094.jpg
作者: SEEK    時間: 2025-3-22 04:09
(Re)birthing the Feminine in Academe978-3-030-38211-7Series ISSN 2524-6445 Series E-ISSN 2524-6453
作者: 灌溉    時間: 2025-3-22 06:54

作者: chemical-peel    時間: 2025-3-22 10:11

作者: Alpha-Cells    時間: 2025-3-22 13:15
978-3-030-38213-1The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
作者: 逃避現實    時間: 2025-3-22 17:45

作者: admission    時間: 2025-3-22 23:44

作者: CHIP    時間: 2025-3-23 02:17

作者: 賞錢    時間: 2025-3-23 06:41
https://doi.org/10.1007/978-3-540-71854-3ersonal journaling and contemplative methodology, the authors explore how their spaces and roles in the academy have been shaped, and how they have suppressed and hidden knowledge in order to fit in. Developing on the metaphor of the academy as a neoliberal machine, acts of inauthenticity and resist
作者: Intersect    時間: 2025-3-23 12:00

作者: 間諜活動    時間: 2025-3-23 13:52
,Beliebig zeitver?nderliche Felder,ng m/other as they write with each other. They are biological mother, donor mother and other mother. They write as, for and from their academic selves; and write as, for and from their m/other selves. The authors work with thinkable categories as they disappear, collaboratively linked to a natural w
作者: 蠟燭    時間: 2025-3-23 18:37

作者: xanthelasma    時間: 2025-3-23 23:45
Aufgaben zu: Mathematische Grundbegriffe,ia. Pregnancy is often a major turning point in women’s lives; a time of vulnerability and physical and psychological change. The authors’ sense is that associated with pregnancy is a prevailing patriarchally derived ‘motherhood myth’ which communicates it is a woman’s natural duty and privilege to
作者: rods366    時間: 2025-3-24 06:26
https://doi.org/10.1007/978-3-540-72554-1f mothering in the context of their careers. It is a dialogue with, through and between two academic mothers and their children, aged 28, 26, 10 and 6. The tensions in the public and private lives of mothers in the academy are portrayed in this chapter, tilted to include the experiences of their chi
作者: 厚顏無恥    時間: 2025-3-24 09:02

作者: harbinger    時間: 2025-3-24 12:30
Front Matterchworte wie ‘Deregulierung’ und ‘Dezentralisierung’ (bzw. ‘Verbetrieblichung’) gepr?gt. Das in diesem Kontext neu erwachte Interesse an der betrieblichen Gestaltungsebene traf Ende der 80er Jahre, dem Beginn unserer Untersuchungen, auf eine wissenschaftlich unbefriedigende Situation. In der Soziolog
作者: Vulvodynia    時間: 2025-3-24 17:43
ziert. Unterstützung erhielten wir auch von den drei beteiligten Instituten der Universit?ten in Erlangen, Jena und Berlin (RU). Neben den Autorinnen und Autoren waren zeitweilig noch Martina Dorsch, Andrea Eckardt, Stefan Lippold , Kristin Schmidt und Gisela Voltz als studentische Hilfskr?fte betei
作者: CANT    時間: 2025-3-24 20:25

作者: Frisky    時間: 2025-3-24 23:30
Mentoring in the Academy Between Academic Mothersnd die sich wandelnde Risikolandschaft bedingt ver?nderte Erwartungen an die Marktteilnehmer. Dazu geh?ren mitunter erh?hte Ansprüche an die Serviceleistungen hinsichtlich der Aspekte Transparenz, Einfachheit und Reaktionsschnelligkeit sowie die Unterstützung beim professionellen und antizipativen U
作者: staging    時間: 2025-3-25 05:24

作者: CYN    時間: 2025-3-25 11:24
Back Matterhaltsübersicht der Sektionen und ihrer Kapitel (die mit der Folgelieferung Dezember ‘96 gelieferten Beitr?ge sind farbig unterlegt. ) Sektion 00, Einleitung 00. 00 Einleitung K D?TTINGER, U. LUTZ, K ROTH 00. 01 Inhaltsübersicht 00. 02 uto. r:enverzeic. , . . . . . . """-_ Sektion 01, Betriebswirt- s
作者: 種類    時間: 2025-3-25 12:06

作者: Noctambulant    時間: 2025-3-25 15:53
https://doi.org/10.1007/978-3-540-71854-3’s lived stories that metaphorically provoke understandings of the pain swept into the unforgiving corners of cold, unloving universities. This work is creative resistance: to write from the body gives pearls of pleasure and joy in unloving institutions.
作者: discord    時間: 2025-3-25 23:54

作者: heterogeneous    時間: 2025-3-26 03:52

作者: accrete    時間: 2025-3-26 07:34
übungsbuch Elektromagnetische Felderin auto-ethnographic reflections, the authors build a shared understanding about what is important in their working lives as academic mothers and what are the key skills learnt from each other through mentoring.
作者: interlude    時間: 2025-3-26 11:52
https://doi.org/10.1007/978-3-540-72554-1 family-friendly. By bringing their children and grandchildren into their workspaces, normalising motherhood within academic life, and challenging dominant discriminatory practices, they begin to live this future university.
作者: SKIFF    時間: 2025-3-26 14:56
Path Loss For Short Range Telemetryas a woman “by practicing, by listening (to myself), by reading, by awakening myself” (., p. 10). Collectively, the stories in this chapter reveal living with and letting go of the demands of academia and the complexities of caring for selves and others.
作者: Mitigate    時間: 2025-3-26 18:22
EMFi in wearable audio applicationshearwaters, moths, swan’s call, and rhythms of slow—are a connecting thread to the (re)birth of ‘sustenance’. Experimental co-writing events, forming in body-place relations with academic mothering lives at home, are creative, jovial openings that offer academia a glimpse into ‘infinite multiplicit academic motherhood’.
作者: generic    時間: 2025-3-26 21:00

作者: 單片眼鏡    時間: 2025-3-27 03:18
https://doi.org/10.1007/978-3-540-72554-1ldren, as an autoethnographic and arts-based portrayal of each mother-child-companion species assemblage. This chapter is thus grounded in the feminine, in Dadirri or deep listening, in the witnessing of the unfoldings of womanhood, as a construct and as a lived experience of growth, development and maturity.
作者: falsehood    時間: 2025-3-27 06:47

作者: left-ventricle    時間: 2025-3-27 12:43
2524-6445 patriarchal to celebrating the feminine.Champions feminist This book engages expansively with the concept of motherhood in academia, to offer insights into re-imagining a more responsive higher education. Written collaboratively as international, interdisciplinary and intergenerational collectives,
作者: 貞潔    時間: 2025-3-27 13:48
Embodied Motherly Research: Re-birthing Sustenance Through the Common (Im)material978-3-663-13763-4
作者: 托人看管    時間: 2025-3-27 20:37

作者: monopoly    時間: 2025-3-27 23:28

作者: Obverse    時間: 2025-3-28 04:48
The Imperceptible Beingness of M/Otherhood in Academia978-3-642-93626-5
作者: 憤怒歷史    時間: 2025-3-28 10:02
The Vulnerability of Pregnancy and the Motherhood Myth978-3-658-22207-9
作者: 水土    時間: 2025-3-28 13:25

作者: 符合你規(guī)定    時間: 2025-3-28 15:18

作者: 口訣    時間: 2025-3-28 20:14
Front Matteroff über ‘Betriebsr?te und betriebliche Herrschaft’ (1981). Diese ph?nomenologisch angelegte, stark akteurszentrierte Untersuchung ging, wie auch die nachfolgenden Untersuchungen des Autors, allerdings wenig auf die Strukturvoraussetzungen und Handlungsbedingungen der Akteure ein.
作者: notion    時間: 2025-3-29 01:28
l und V. 2. 6 Ingrid Artus, für IV. 2. 1 bis IV. 2. 3, V. 2. 2 und V. 2. 4 Renate Lie- bold, für IV. 2. 4 und V. 2. l Udo Strohwald, für V. 2. 3 Ingrid Artus und Udo Strohwald und für V. 2. 5 Karin Lohr, Evelyn Schmidt und Udo Strohwald, für Teil VI Karin Lohr und Rudi Schmidt. Die Schlu?redaktion
作者: 過濾    時間: 2025-3-29 06:10
mit EDV, der entsprechenden Programmierung oder der DV-Organisation t?tig zu werden. Einsetzbar ist das Buch sowohl im Bereich Ausbildung an h?heren Berufsfachschulen (einschlie?lich der Fachoberschulen und Wirtschaftsgymnasien) und an Fachhochschulen, als auch in der Fortbildung an Fachschulen. Im letzteren 978-3-7908-0442-3978-3-642-93628-9
作者: 跳脫衣舞的人    時間: 2025-3-29 07:34

作者: MOCK    時間: 2025-3-29 13:16
Back Matterd und die schwarzen Kapitelvermerke auf jeder Seite an, in welchem Kapitel welcher Sektion Sie sich befinden. Ein Inhaltsverzeichnis der einzelnen Sektionen finden Sie noch Inhalts- einmal ganz am Anfang jeder Sektion (mit Datum der letzten verzeichnisse Aktualisierung). Für die spezielle Suche Wenn Sie eine 978-3-662-30456-3




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
禄丰县| 兴海县| 惠来县| 砚山县| 靖江市| 高阳县| 乌兰察布市| 泽普县| 二手房| 丁青县| 江北区| 丰都县| 宁南县| 鹿邑县| 上栗县| 两当县| 东安县| 浮山县| 兰州市| 抚顺市| 当雄县| 景谷| 徐汇区| 增城市| 宁蒗| 迁安市| 安塞县| 安陆市| 莱西市| 万山特区| 民勤县| 安平县| 亳州市| 易门县| 渑池县| 汤原县| 和田县| 兖州市| 新源县| 云南省| 合川市|